אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הנחה ללקוח ✔תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, הנחה ללקוח, להתמודד עם התנגדויות מכירה, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, מדריך ל nlp, NLP תוצאות, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, לשכנע חברים לצאת, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לשכנע בנים, איך לשכנע את, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לשכנע אנשים בכל דבר, ייעוץ פוליטי, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, טכניקת nlp, איך לשכנע אשה לחזור, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, איך לגרום לאנשים, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, אימון אישי למנהלים, NLP כלים, התנגדות במכירה, התמודדות עם התנגדויות לקוח, יועץ אישי, להשפיע על התת מודע, לימוד nlp, אומנות הפרזנטציה, לשכנע את עצמי לא לאכול, nlp מטפל, אמנות הנאום, להתמודד עם התנגדויות במכירות, לשכנע בחורה להתאהב בך, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע ילדים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, העלאת שכר דירה, האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? מודל תמחור מוצר, אסטרטגיות תמחור, תעריף של מוצר, תעריף של שירות, שיטות תמחור, תזרים עסקי, כמה לבקש בהצעת עבודה? העלאת מחירים, הורדת מחירים, כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר
וכאן אסביר כל מיני שיקולים לגבי איך לקבוע מחיר למוצר או לשירות שלך. ויש בזה המון! שיקולים באיך לקבוע מחיר למוצר. ותמחור, זה לא מדע מדויק. והמטרה כאן היא להראות ולהסביר, שיש המון שיקולים ושזה לא חד משמעי כמה כסף לבקש מהלקוח שלך, אבל כן צריכים לקחת בחשבון המון שיקולים. ולהלן חלק מהשיקולים, שהם לאו דווקא מסודרים בסדר לפי חשיבות כלשהי. וכל אחד מהם הוא עולם בפני עצמו, ואני מסביר כאן את הדברים רק ברמת הכותרות של השיקולים.

אז בקביעת מחיר יכולים להיות המון שיקולים, כגון:

מחיר השוק

- דהיינו, יכול להיות שיקול של קביעת המחיר שלך, בהתאם למה מחיר השוק, המחיר המקובל בשוק, למוצר ולשירות שלך. וביחס למחיר השוק, יכול להיות שתרצה לבקש יותר כסף ממחיר השוק, לדוגמה כדי לשדר שאתה יותר איכותי. ויכול להיות שתרצה לבקש פחות כסף ממחיר השוק, לדוגמה כדי לשדר שאתה זול. ויכול להיות שתרצה לבקש את מחיר השוק, לדוגמה כדי לשדר שאתה הוגן. ובהנחה שאתה לא מתמחר כמו מחיר השוק, יכול להיות שתרצה להיות הרבה מעל או מתחת למחיר השוק ויש בזה כל מיני שיקולים.

יכולת הלקוח לעשות השוואת מחירים

- שיקול נוסף יכול להיות, האם ועד כמה הלקוח שלך יכול לעשות השוואת מחירים. האם אתה מוכר מוצר מדף, מוצר שאפשרי לרכוש מוצר שזהה לו בדיוק במאה אחוז במקום אחר, אותו המוצר בדיוק? האם וכמה קל ללקוח להשוות בין המוצר שלך לבין מוצר אחר? האם הלקוח חושב שהמוצר שלך הוא כמו מוצר אחר? האם אתה גובה כסף על מוצר או על שירות? האם אתה גובה כסף על הזמן שלך או על המומחיות שלך? האם אתה גובה כסף על איכות העבודה שלך או על המוצר שלך? איך הלקוח תופש את המוצר שלך ביחס למוצרים אחרים? האם מבחינת הלקוח הוא יכול להשוות אותך למישהו אחר? וגם, כמה קל או קשה ללקוח לעשות השוואת מחירים? האם הוא יכול לעשות השוואת מחירים בקלות או שיהיה ללקוח קשה לעשות השוואת מחירים?

מקסום רווח - ביחס לעלויות השיווק והמכירות שלך

- חלק מהשיקול של בכמה כסף למכור את המוצר שלך, הוא גם כמה עולה לך לשווק ולמכור את המוצר שלך במחיר X. דהיינו, נניח שתבקש על המוצר מחיר X, כמה כסף יעלה לך לשווק ולמכור את המוצר הזה במחיר X? ונניח שתבקש על המוצר 2X, כמה יעלה לך לשווק ולמכור את המוצר שלך ב 2X? היכן ישאר לך בסופו של דבר יותר רווח? יתכן, שהעלות שלך לשווק ולמכור את המוצר בשקל אחד יותר, היא גדולה יותר מאשר אותו השקל שאולי אתה יכול לקבל על המוצר. במילים אחרות, כמה יעלה לך לשכנע את הלקוח, לקנות ממך במחיר שאתה רוצה ולא ממישהו אחר? ובאיזה תרחיש תרוויח הכי הרבה?

האלטרנטיבות של הלקוח לכסף שלו

- מי המוצרים המתחרים שלך המוצר שלך? בכמה הם מוכרים את המוצר שלהם? מה האלטרנטיבות של הלקוח שלך? מה הלקוח שלך חושב שהאלטרנטיבות שלו?

והאלטרנטיבות של הלקוח, הן לא רק המוצרים שמתחרים במוצר שלך באופן ישיר, אלא גם כל שאר האלטרנטיבות של הלקוח שלך, לכסף שלו. דהיינו, נניח שאתה מוכר מוצר שאין לו מתחרים. אבל לכסף של הלקוח שלך, יש מתחרים. דהיינו, יתכן שהוא יעדיף לא לרכוש את המוצר שלך ולרכוש מוצר אחר שגם הוא עצמו יחשוב שהוא פחות טוב, אבל הלקוח יעדיף בכסף שלו, לעשות משהו אחר ולרכוש משהו אחר או אפילו לחסוך את הכסף שלו, לעתיד, במקום לקנות ממך. בקיצור, מה האפשרויות האחרות של הלקוח, לשימוש בכסף שלו.

האלטרנטיבות שלך למשאבים שלך

- דהיינו, חלק מהשיקול כמה כסף לבקש מהלקוח, זה תלוי במה האלטרנטיבות שלך לזמן שלך, למשאבים שלך וכולי. נניח שמוצר עולה לך X ואתה יכול למכור אותו ב 10X פי 10. הרי שהעסקה הזאת רווחית לך. אבל אולי בזמן הזה, אתה תעדיף למכור מוצר אחר ב 20X או למכור מוצר אחר ב 5X אבל בעסקה האחרת תרוויח יותר?!

במילים אחרות, מה האפשרויות שלך, ביחס לעלות שלך מול הלקוח. כשאתה מספק שירות ללקוח, יש לזה עלות, של זמן, כסף, חומר, עבודה, כאב ראש וכולי. מה האפשרות שלך להרוויח יותר כסף במקום אחר באפשרות אחרת. במילים אחרות, גם אם הלקוח מוכן להציע לך עסקה שהיא מאוד רווחית לכשעצמה, אולי בא לך בזמן הזה ובעלות הזאת, לעשות עסקה אחרת שהיא יותר רווחית לך משיקולים שונים. ולכן גם האלטרנטיביות שלך, גם אותן צריך לקחת בחשבון (ע"ע: עלות אלטרנטיבית).

העלות האלטרנטיבית של הלקוח שלך

- דהיינו, כמה יעלה ללקוח שלך, לרכוש יותר בזול מהמתחרה שלך. לדוגמה, נניח שאתה מבקש שקל 1 יותר מהמתחרה שלך. והלקוח מודע לזה. אבל כדי שהוא יחסוך עוד 1 ש"ח, לשם כך הוא צריך להשקיע הרבה משאבים, שהם יותר גדולים מהעלות שלו לשלם לך יותר כסף.

לדוגמה העלאת שכר דירה. דהיינו, בעל דירה שמעלה את מחיר שכר הדירה, כי העלות של השוכר לעבור דירה, יותר גדולה מהעלות של השוכר להישאר באותה הדירה ולשלם עוד קצת כסף. במילים אחרות, כמה יעלה ללקוח שלך, לרכוש במקום אחר, במחיר שיותר זול משלך. לראות את התמונה מנקודת המבט של הלקוח. העלות שלו והכאב ראש שלו לחפש ספק אחר, שהוא לא בהכרח יותר טוב ממך.

עלות ייצור

- עוד אחד מהשיקולים בקביעת מחיר למוצר וכיו"ב, זה גם השאלה של מהי עלות הייצור שלך וכמה עולה לך לייצר את המוצר שאתה מוכר ללקוח. לדוגמה, אם עולה לך לייצר את המוצר 100 ש"ח ותמכור אותו ב 90 ש"ח הרי שהפסדת כסף וכולי.

וכאן יש כל מיני היבטים, יש את העניין של איך לחשב את עלות הייצור שלך? לדוגמה, האם לחשב דרך עלות חומרי הגלם? האם ואיך לחשב את התקורות (עלויות קבועות) שלך, ביחס לכל אחת מהיחידות שאתה מייצר. לדוגמה, את שכירות המשרד שלך, איך לחלק אותה ביחס לכמות היחידות שאתה מוכר. ואיך לחשב את עלות ההוצאות הקבועות השנתיות שלך, גם בתקופות שבהן אולי יש לך פחות עבודה, האם בעצם עלות הייצור שלך משתנה מחודש לחודש? או שהגיוני לקחת את כל ההוצאות הקבועות שלך של כל השנה ולחלק אותן, על כל היחידות שאתה מייצר כל השנה? במילים אחרות, איך לחלק את ההוצאות הקבועות והתקורות שלך, על פני כל היחידות שאתה מייצר?

והאם ואיך לחשב את העלות לייצר את יחידת הייצור הראשונה או את יחידת הייצור האחרונה? כי יכול להיות שהעלות שלך לייצר יחידת ייצור, היא עלות שולית יורדת או עלות שולית עולה, דהיינו, יכול להיות שהעלות שלך לייצר את היחידה הראשונה הוא X, והעלות שלך לייצר מתחילה לרדת ככל שאתה מייצר יותר יחידות. ויכול להיות שאחרי נניח 100 יחידות, עלות הייצור שלך עולה, כי אתה לדוגמה צריך לגייס עוד עובד וכיו"ב. בקיצור, צריך לדעת איך לחשב את עלות הייצור באופן כללי.

וכל העניין של עלות הייצור, הוא חלק מהשיקול של התמחור, כדי שתדע לא להפסיד בתמחור שלך. אא"כ אתה מוכן למכור בהפסד, משיקולים אחרים כמו שהסברתי כאן. אבל האם קביעת המחיר שלך, חייבת להיות בהתאם לעלות הייצור שלך + רווח כלשהו? כמובן שלא. כי אתה יכול לבקש ולקבל גם פי 100 מעלות הייצור שלך, בהתאם להיצע וביקוש של המוצר שלך ומעוד סיבות שונות.

בקיצור, גם עלות הייצור שלך, גם היא חלק מהשיקולים בקביעת המחיר שלך. וגם צריך לדעת איך לחשב אותה, כי זה גם עניין שלם בפני עצמו.

תזרים כספי

- דהיינו, כמה אתה צריך את הכסף. האם אתה מאוד צריך את הכסף של הלקוח? למתי אתה צריך את הכסף? כמה דחוף לך להרוויח כאן ועכשיו כסף? ואולי אתה אפילו תהיה מוכן להפסיד כסף מעסקה מסוימת, כדי לסגור חוב אחר ולא להפסיד עוד יותר במקום אחר? או שתהיה מוכן להפסיד בעסקה מסוימת, כדי לעשות עם הכסף משהו אחר ולהרוויח יותר במקום אחר? וזה גם בהתאם לתוכנית העסקית של העסק שלך ולתוכנית של התזרים העסקי שלך, מתי אתה מתכנן להחזיר את הכסף על ההשקעה שלך ועוד.

הוצאות מימון

- יש גם שיקול של עלויות מימון, דהיינו, כמה עולה לך הכסף במקום אחר. לדוגמה, נניח לדוגמה שאתה חייב כסף לבנק והריבית שם היא X, הרי שאולי יהיה לך שווה לתת הנחה ללקוח על מינוס X, כדי לכסות את החוב שלך בבנק.

השפעה על עסקאות עם לקוחות אחרים

- יש גם שיקול, של: אם תמכור עכשיו ללקוח כלשהו בסכום X, האם ואיך זה ישפיע על היכולת שלך למכור ללקוחות אחרים, ביותר או בפחות כסף. כי לפעמים כאשר אתה מוכר ללקוח מוצר במחיר כלשהו, זה ישפיע גם על לקוחות אחרים שלך, כי אולי הם חשופים למחיר האחרון שסגרת את העסקה האחרונה.

השפעה על עסקאות אחרות עם הלקוח

- יש גם שיקול, של: אם תמכור עכשיו ללקוח בסכום X, האם ואיך זה ישפיע על היכולת שלך למכור לאותו לקוח בפעם אחרת בסכום אחר. כי המחיר שאתה מבקש עכשיו מהלקוח, לדוגמה עשוי להשפיע על היכולת שלך למכור לו בעתיד ביותר יקר. או לדוגמה, אם תיתן לו כרגע הנחה, זה עשוי לגרום לו להתלונן על למה פעם מכרת לו את אותו המוצר או מוצר דומה, בהרבה יותר יקר. ואולי אם כרגע תעלה לו את המחיר, אולי זה יעזור לך למכור לו בעתיד במחיר יותר זול שאתה רוצה למכור לו.

במילים אחרות, קיימת השפעה בין כמה כסף שתבקש מהלקוח כרגע, לבין כמה כסף שתוכל לבקש ממנו בעתיד, על עסקאות אחרות. וגם על איך הלקוח יגיב לכך שבעבר לקחת ממנו סכום כלשהו, על מוצר זהה או דומה.

השפעה על מכירת מוצרים אחרים

- איך התמחור של המוצר הזה שלך, איך הוא ישפיע על היכולת שלך למכור מוצרים אחרים שלך? כי הלקוחות עושים השוואה גם בין מוצרים אחרים שלך. ויש השפעה למוצר במחיר X, גם על איך שהלקוחות יתפסו את התמחור שלך לגבי מוצרים אחרים. לדוגמה, אם הלקוח יחשוב שמוצר מסוים הוא מתומחר מאוד יקר, הוא יאמין שגם מוצרים אחרים מתומחרים יקר. ואולי דווקא זה יגרום לו לרכוש מוצר אחר שיראה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, העלאת שכר דירה, האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? מודל תמחור מוצר, אסטרטגיות תמחור, תעריף של מוצר, תעריף של שירות, שיטות תמחור, תזרים עסקי, כמה לבקש בהצעת עבודה? העלאת מחירים, הורדת מחירים, כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: הנחה ללקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, הנחה ללקוח, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, למה העולם קיים? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
תיעוד המידע של מחלקת המכירות פחד לא להצליח למכור למכור רק מוצרים איכותיים לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר שיווק ממומן איזה אופי צריך איש מכירות? מוצר באיכות בינונית להתמודד עם התנגדויות במכירות להיות איש מכירות מומחה לשכנע אקס להתגעגע לקוחות מתלוננים עליך להכיר לקוח באיזה שלב הלקוח נמצא? איך להתחבר ללקוח? לקוח מבקש בקשה לא סבירה לענות ללקוח שמבקש הנחה לשכנע טרנסגנדר נאמנות של לקוחות לפתח כושר שכנוע איך למכור בזול? להביע הזדהות להצליח בשכנוע עקיף איך אפשרויות בחירה משפיעות על החלטת הלקוח? לתת ללקוחות להשתמש במוצר לבחור מנהל שיווק לגרום למישהו לסלוח לך שאלות של לקוח לשכנע אישה לרצות לשכב לגרום למישהו להרגיש טוב בלעדיך מידע מקצועי ללקוח לקנות את האמון של הלקוח מסרים תת הכרתיים בפרסומות להציג ללקוח מחיר זול איך לשדר אמון? לקוח לא רווחי לקוח משלם ביקורות חיוביות של לקוחות באינטרנט לשכנע מישהו להצביע תת מודע או מודע לפגוש עוד לקוחות האפשרויות האחרות של הלקוח לשכנע אנשים בכל דבר סיבת ההתנגדות של הלקוח אסטרטגיית חילוץ לאחור במשא ומתן טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות איך למכור את עצמך ללקוח? לתת לאנשים את המוצר בחינם איש מכירות מצליח מודל תגמול לאנשי מכירות למכור ללקוח שמח לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים אמון הלקוחות למכור עם אנרגיה לקוח עצוב למכור מוצר יקר ללקוח לשתול מסרים בתת מודע מניפולציות אמיתיות לשכנע מישהו לתת בך אמון לחזור בך במשא ומתן להתמודד עם התנגדויות של לקוחות איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך? לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? לשכנע מישהו להפסיק לאהוב אותך לא לקנות את ההתנגדות של הלקוח איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח? הצלחה במשא ומתן לימודי מכירות יכולת רטורית לקוח לא רוכש להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה לשכנע מישהו שלא רוצה להשתכנע מה כדאי לומר ללקוח? איך לגרום למישהו להרגיש... מרגיש לא בנוח למכור לגרום למישהו לאהוב זוגיות לגרום למישהו להיות מכור אליך איך לרכוש את אמון הלקוח? רצף של אמון לגרום ללקוח לסגור עסקה מוצר בעטיפה איך למכור מחיר יקר? לשכנע מישהו לא לבגוד לקוח מתלבט להיות תותח במכירות לגרום למישהו לא לרצות אותך לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות לשכנע אקסית לאהוב אותך הדהוד של מסר שיווקי לקוחות חמים לא יכול למכור חוק סימון מוצרי מזון לקבל חשיפה ללקוחות צרכי הלקוח אחרי רכישה עקרונות שירות לקוחות להתמודד עם לקוח לגרום ללקוח לאהוב איך ליצור צורך ללקוח? לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח עצבות של לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אוטוסוגסטיה, מניפולציות, מומחה בשיווק בנושאי הנחה ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1094 שניות - עכשיו 10_11_2025 השעה 22:28:12 - wesi28