אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התאמת המוצר ללקוח ✔יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התאמת המוצר ללקוח, מומחה במכירות, לשכנע מורה, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, לשכנע את חברה שלי, דיבייט, תשובות לשאלות בראיון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, איך לשכנע אנשים להגיד כן, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, ראיון קשה, לשכנע את החברים, איך לשכנע את עצמי ללמוד, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, איך לשכנע את הבעל, לשכנע אנשים בטלפון, שינוי הרגלים nlp, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע אשה להתחתן, nlp לאנשי מכירות, אימון nlp, סודות ה nlp, להתמודד עם התנגדות מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, רטוריקה, NLP לימוד באינטרנט, שידול, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, לשכנע בת זוג, לשכנע בחור,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
4:08יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
איך ליצור כימיה עם לקוח בלי לשאול שאלות רבות מדי?

כאשר מדברים על יצירת כימיה עם לקוח, אחד הדברים הנפוצים הוא לברר עליו פרטים אישיים כלליים כמו מצב משפחתי, מקום מגורים, ותחומי עניין, על מנת ליצור קשר אישי ואווירה נעימה. לפי אליעד כהן, המטרה היא ליצור תחושת קירבה שתאפשר ללקוח להרגיש בנוח עם המוכר, אף על פי שהמוכר לא חושף פרטים אישיים על עצמו. אליעד מציין זאת בחצי ציניות, שכן הקרבה הזו איננה אמיתית אלא רק יוצרת אשליה של היכרות ואמון.

מה היתרונות בשאלות אישיות בשיחת מכירה?

אליעד כהן מציין שני יתרונות מרכזיים בשאלות אישיות ללקוח:
  • ראשית, השאלות יוצרות סוג של קשר אישי עם הלקוח. הקשר הזה גורם ללקוח להרגיש שאתם אנשים קרובים, וזה עשוי לעודד אותו להמשיך בתהליך הרכישה.
  • שנית, השאלות מאפשרות התאמה מדויקת יותר של המוצר לצרכי הלקוח. לדוגמה, אם המוכר יודע שהלקוח נשוי, הוא יכול להציע לו מוצר בצורה שכוללת התייחסות למשפחתו. אם הלקוח מתגורר בצפון, המוכר יכול להציע מוצר או שירות שמתאים לאזור מגוריו, וכך הלאה.
אליעד מדגיש את חשיבות ה - small talk (שיחת חולין) לפני ביצוע העסקה, כדי ליצור אווירה נוחה שמאפשרת המשך תקשורת אפקטיבית.

אילו חסרונות קיימים בלשאול את הלקוח שאלות אישיות?

אליעד כהן מזהיר שלצד היתרונות של שאילת שאלות אישיות, קיימים גם חסרונות משמעותיים:
  • שאילת שאלות אישיות עשויה לגרום ללקוח לחשוד שהמוכר מנסה להתאים את המוצר באופן מלאכותי לפרטים שהוא סיפר. למשל, אם לקוח חשף שהוא נשוי, ואחר כך המוכר משתמש במידע הזה כדי להציע את המוצר בצורה מותאמת, הלקוח עשוי לחשוב שההתאמה אינה אותנטית אלא מניפולטיבית.
  • לעיתים, דווקא ההתעניינות האישית הזו עלולה ליצור תחושה של זרות מוגברת. הלקוח יכול לשאול את עצמו למה המוכר שואל עליו כל כך הרבה שאלות, ולחשוד בכוונותיו.
  • אליעד מדגיש שלקוחות רבים אינם מעוניינים בקשר אישי עם המוכר. הם מעוניינים בקשר אישי עם המוצר. כאשר המוכר מנסה יותר מדי להתיידד איתם באופן אישי, הלקוחות עשויים להירתע מכך. הם יכולים להעדיף לקבל מידע ברור וישיר על המוצר בלבד, מבלי להידרש לשיתוף אישי.
כיצד נכון למכור מבלי ליצור חשדנות או אי - נוחות?

כדי להימנע מהחסרונות הללו, אליעד מציע גישה חלופית. במקום לשאול את הלקוח שאלות רבות מדי, במיוחד שאלות לא רלוונטיות או אישיות מדי, כדאי למכור בצורה פשוטה וישירה יותר:
  • אפשר להציג ללקוח את המוצר באופן ברור וישיר, בלי "ספר לי על עצמך" ובלי "מי אתה". בדרך זו, הלקוח לא יחשוש שמנסים להתאים לו סיפור מלאכותי.
  • הפשטות והבהירות במכירה עשויות ליצור תחושה של שקיפות ואמינות רבה יותר. הלקוח יקבל את התחושה שהמוכר בטוח במוצר שלו, ולא מנסה ליצור אשליה של התאמה מזויפת.
  • אליעד מזכיר שחשוב להבחין בין הצורך בשאלות רלוונטיות לגבי המוצר לבין שאלות אישיות מיותרות, ולדעת מתי כדאי להימנע מהן.
לסיכום, למרות שיש ערך ביצירת קשר אישי עם הלקוח, אליעד מדגיש שיש להשתמש בשאלות אישיות בזהירות רבה, להימנע משאלות רבות מדי או אישיות מדי, ולזכור שלפעמים פשטות וישירות במכירה הן הגישה הטובה ביותר.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות, מכירות ללקוחות יצירת כימיה עם לקוח. אחד הדברים שמלמדים זה כשהלקוח בא לקנות בשביל ליצור איתו כימיה, ליצור אמון שתהיה תחושה נעימה תברר עליו פרטים קבל איזה רקע כללי על הלקוח מי הוא מה הוא מחפש, רקע כללי לאו דווקא ברמה של מה הוא מחפש איזה מוצר הוא מחפש כי זה הגיוני לשאול אותו אלא יותר בקטע של כל מיני פרטים כלליים כאלה נשוי גרוש, איפה הוא גר כל מיני פרטים. עכשיו מה זה נותן? זה נותן כמה דברים, דבר ראשון זה יוצר סוג של קרבה עם הלקוח, הלקוח מתחיל להרגיש כאילו אתם אנשים קרובים למרות שאתה לא סיפרת לו על עצמך, אמרתי את זה בסוג של חצי ציניות כזה.

ואחד היתרונות הנוספים בלברר פרטים על הלקוח חוץ מהכימיה שאמורה להיווצר הוא בכך שאז עכשיו אפשר לעשות התאמה של המוצר ללקוח אם לדוגמה נגיד אנחנו יודעים שהוא נשוי נוכל לשלב שם דברים שקשורים למשפחה שלו, אם אנחנו יודעים שהוא גר בצפון אולי נוכל לשלב משהו שקשור לצפון וכו'. ולכן לכאורה כשבאים למכור ללקוח נסה לדבר איתו מה שנקרא small talk דבר איתו קצת, תכיר תראה מי זה ואז תעשה את העסקה. יחד עם זאת אני רוצה לציין שזה מה שאני רוצה לחדש בשיחה הספציפית הזאת שיש לפעמים גם חסרונות בלשאול את הלקוח שאלות עליו, יש חסרונות בלברר את הפרטים של הלקוח למרות היתרונות יש גם חסרונות.

אחד החסרונות שיכול להיווצר הוא שהרבה פעמים זה יכול לגרום ללקוח להתחיל לחשוד שמנסים להתאים את המכירה לסיפור שלו למרות שזה לא באמת ככה זה מה שעלול להתבצע. מה זאת אומר? הרבה פעמים לפעמים יש מצב שהשיחה ששאלנו שאלות את הלקוח היא גורמת לנו למכור את המוצר בצורה מסוימת ולפעמים לא, זה בכלל כאילו אנחנו נמכור לו את אותו המוצר באותה צורה אבל ניסינו לשאול אותו שאלות סתם כדי להתיידד איתו כדי לשבור את הקרח מה שנקרא אבל אחד החסרונות שיכול להיווצר כפי שאמרתי שהלקוח עלול לחשוד שאולי מנסים למכור לו, להתאים את המוצר להתאים לאיזה סיפור על המוצר באופן ספציפי דווקא למה שהוא צריך.

ולכן מהיבט מסוים הדבר הכי טוב זה לא תמיד צריך לשאול את הלקוח שאלות לפעמים אם אפשר למכור ללקוח, להגיד ללקוח "שלום המוצר הזה הוא ככה וככה" בלי שום תוספות, בלי "תספר לי על עצמך" או "מי אתה", או "אפשר לקבל" בלי השאלות האלה. לא תמיד צריך אותן כי עוד פעם תזכרו מהיבט מסוים זה יוצר קרבה בין הלקוח למכור וגם הסברתי בפעם אחרת שזה גם יוצר תחושה של זרות בכלל כי אם אתה שואל את הלקוח שאלות והוא אומר "רגע למה הוא שאל אותי שאלות מה הוא לא מכיר אותי, מה אנחנו אנשים זרים?", בהפוך על הפוך ויש לזה עוד הרבה יתרונות שאפשר כמובן גם לעשות התאמה של המכירה ללקוח וכו'.

אבל אף על פי כן אני מזכיר שימו לב לשאול את הלקוח שאלות אישיות עליו למרות שאנחנו רוצים לעשות התאמה של המכירה ללקוח אף על פי כן לשאול את הלקוח שאלות אישיות עליו, כל שכן יותר מדי שאלות אישיות כל שכן שאלות אישיות שלא תמיד ברור כמה הן הכרחיות כדי למכור ללקוח הדבר הזה יש לו גם חיסרון, החיסרון הוא שהלקוח עלול להרגיש שמישהו פה מנסה לרמות אותו או מההיבט שתכף הולכים "לארגן" כביכול את מה שהולכים לספר לו לפי מה שהוא סיפר קודם, או גם מההיבט שמנסים להתיידד איתו יותר מדי ולפעמים לקוחות דווקא לא אוהבים שמנסים להתיידד איתם כי הוא אומר "אני רוצה להתיידד עם המוצר שלך, בוא תספר לי על המוצר תן לי להתיידד עם המוצר, אני לא רוצה להתיידד איתך אני רוצה להתיידד עם המוצר". אוקי אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התאמת המוצר ללקוח, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, התאמת המוצר ללקוח, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
הצעת מחיר ללקוח להסביר את התמחור ללקוח מניפולציות אמיתיות מומחה לשיווק טיפים לחיפוש לקוחות כעצמאי לשכנע מוכר כתיבת הצעת מחיר ללקוח איך ללמוד לשכנע? לנצח במשא ומתן ביקורות של לקוחות האם המוצר מתאים ללקוח? איך להזדהות? לקוחות משמיצים אותי באינטרנט שיקוף של הלקוח אסור לאתר את צרכי הלקוח לגרום למישהו לאהוב אותך טעויות של מנהלי מכירות לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו לגרום ללקוחות לאהוב אותך להסביר מחיר ממש לא הגיוני ללקוח לשכנע ילד לעשות לקוחות מתלוננים באינטרנט איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח? מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? לשתול מחשבות לעצמך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך איבוד לקוחות איך להגדיל את המכירות? הסוד להצליח במכירות לקוח שדופק ברז לקרוא את המחשבות של הלקוח בחירת מלאי מוצרים תקשורת שכנועית מניפולציות באהבה סודות השיווק להגדיל חשיפה ללקוחות לתכנן את השיווק להכיר את המוצר מעצב מוצר איש מכירות שטח לגרום למישהו לענות לפתח מוצר מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? המוצר הכי יקר בקטגוריה לגרום למישהו להגיע לטיפול לספר ללקוח על המוצר יצירת כימיה עם לקוח לגרום למישהו לא להרגיש שהוא כישלון לגרום למישהו להגיד לגרום למישהו לכבד איך לשקם אמון? להיות מומחה מכירות להביא יותר תועלת ללקוח לגרום ללקוח לומר מה התקציב שלו למכור מוצר אחר לימודי nlp לגרום למישהו להתגעגע איך לתכנן שיווק? הפקת חומר שיווקי לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה למכור למישהו משהו מהי האיכות של הלקוחות הפוטנציאלים? מכירות טלפוניות מומחה שכנוע של תת המודע טעויות בשיווק הגדלת מוצרים לגרום למישהו לאהוב דברים למכור ללקוחות איך להציב יעדי מכירות? ללמד את אנשי המכירות למכור שיווק שותפים איך למכור מוצר זול? לגרום למישהו לשכוח לגרום למישהו לחשוב משהו שיטות שכנוע עובדים לקוח שחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול טעויות של מנהלי שיווק תכנות התת מודע לשכנע מישהו לחשוב כמוך לקוח מבטל פגישה לתעדף את הכנת חומרי השיווק לחסוך כסף ללקוח מיומנויות שכנוע לרכוש אופי של איש מכירות מכירות לאנשי מכירות חוסר השפעה פחד לא להצליח למכור לשכנע מישהו לשנות את דעתו עליך להכיר את דרך החשיבה של הלקוח לשכנע לקוח לרכוש מתי לחשוף את המחיר ללקוח? לשכנע אקסית לאהוב לייבא מוצר לחלץ לאחור במשא ומתן יצירת אמון איך לבחור לקוח? לגרום למישהו להרגיש לא בנוח לשכנע ילד לא לצעוק האפשרויות האחרות של הלקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכת מכירות, מומחה שיווק, טיפים בתחום התאמת המוצר ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7188 שניות - עכשיו 19_11_2025 השעה 09:43:37 - wesi28