אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התאמת המוצר ללקוח ✔יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התאמת המוצר ללקוח, לשכנע לקוח לקנות, הגדלת מכירות, טקסט שכנוע, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, עזרה איך לשכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טקטיקת מכירות, שכנוע עצמי, להעביר מסר תת הכרתי, לשכנע ללכת לטיפול, מניפולציות בטקסט, דמיון מודרך ו nlp, לשכנע ללכת לפסיכולוג, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, טיפול אישי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, לימודי שכנוע, ללמוד לשכנע אנשים, התמודדות עם התנגדות במכירות, מכירות ושיווק, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, דרכים לשכנע, לשכנע בנים, NLP טיפול בדיכאון, אמנות הנאום, להצליח במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירה, התמודדות עם התנגדות במכירה, לשכנע לקוחות לקנות, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
4:08יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
איך ליצור כימיה עם לקוח בלי לשאול שאלות רבות מדי?

כאשר מדברים על יצירת כימיה עם לקוח, אחד הדברים הנפוצים הוא לברר עליו פרטים אישיים כלליים כמו מצב משפחתי, מקום מגורים, ותחומי עניין, על מנת ליצור קשר אישי ואווירה נעימה. לפי אליעד כהן, המטרה היא ליצור תחושת קירבה שתאפשר ללקוח להרגיש בנוח עם המוכר, אף על פי שהמוכר לא חושף פרטים אישיים על עצמו. אליעד מציין זאת בחצי ציניות, שכן הקרבה הזו איננה אמיתית אלא רק יוצרת אשליה של היכרות ואמון.

מה היתרונות בשאלות אישיות בשיחת מכירה?

אליעד כהן מציין שני יתרונות מרכזיים בשאלות אישיות ללקוח:
  • ראשית, השאלות יוצרות סוג של קשר אישי עם הלקוח. הקשר הזה גורם ללקוח להרגיש שאתם אנשים קרובים, וזה עשוי לעודד אותו להמשיך בתהליך הרכישה.
  • שנית, השאלות מאפשרות התאמה מדויקת יותר של המוצר לצרכי הלקוח. לדוגמה, אם המוכר יודע שהלקוח נשוי, הוא יכול להציע לו מוצר בצורה שכוללת התייחסות למשפחתו. אם הלקוח מתגורר בצפון, המוכר יכול להציע מוצר או שירות שמתאים לאזור מגוריו, וכך הלאה.
אליעד מדגיש את חשיבות ה - small talk (שיחת חולין) לפני ביצוע העסקה, כדי ליצור אווירה נוחה שמאפשרת המשך תקשורת אפקטיבית.

אילו חסרונות קיימים בלשאול את הלקוח שאלות אישיות?

אליעד כהן מזהיר שלצד היתרונות של שאילת שאלות אישיות, קיימים גם חסרונות משמעותיים:
  • שאילת שאלות אישיות עשויה לגרום ללקוח לחשוד שהמוכר מנסה להתאים את המוצר באופן מלאכותי לפרטים שהוא סיפר. למשל, אם לקוח חשף שהוא נשוי, ואחר כך המוכר משתמש במידע הזה כדי להציע את המוצר בצורה מותאמת, הלקוח עשוי לחשוב שההתאמה אינה אותנטית אלא מניפולטיבית.
  • לעיתים, דווקא ההתעניינות האישית הזו עלולה ליצור תחושה של זרות מוגברת. הלקוח יכול לשאול את עצמו למה המוכר שואל עליו כל כך הרבה שאלות, ולחשוד בכוונותיו.
  • אליעד מדגיש שלקוחות רבים אינם מעוניינים בקשר אישי עם המוכר. הם מעוניינים בקשר אישי עם המוצר. כאשר המוכר מנסה יותר מדי להתיידד איתם באופן אישי, הלקוחות עשויים להירתע מכך. הם יכולים להעדיף לקבל מידע ברור וישיר על המוצר בלבד, מבלי להידרש לשיתוף אישי.
כיצד נכון למכור מבלי ליצור חשדנות או אי - נוחות?

כדי להימנע מהחסרונות הללו, אליעד מציע גישה חלופית. במקום לשאול את הלקוח שאלות רבות מדי, במיוחד שאלות לא רלוונטיות או אישיות מדי, כדאי למכור בצורה פשוטה וישירה יותר:
  • אפשר להציג ללקוח את המוצר באופן ברור וישיר, בלי "ספר לי על עצמך" ובלי "מי אתה". בדרך זו, הלקוח לא יחשוש שמנסים להתאים לו סיפור מלאכותי.
  • הפשטות והבהירות במכירה עשויות ליצור תחושה של שקיפות ואמינות רבה יותר. הלקוח יקבל את התחושה שהמוכר בטוח במוצר שלו, ולא מנסה ליצור אשליה של התאמה מזויפת.
  • אליעד מזכיר שחשוב להבחין בין הצורך בשאלות רלוונטיות לגבי המוצר לבין שאלות אישיות מיותרות, ולדעת מתי כדאי להימנע מהן.
לסיכום, למרות שיש ערך ביצירת קשר אישי עם הלקוח, אליעד מדגיש שיש להשתמש בשאלות אישיות בזהירות רבה, להימנע משאלות רבות מדי או אישיות מדי, ולזכור שלפעמים פשטות וישירות במכירה הן הגישה הטובה ביותר.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות, מכירות ללקוחות יצירת כימיה עם לקוח. אחד הדברים שמלמדים זה כשהלקוח בא לקנות בשביל ליצור איתו כימיה, ליצור אמון שתהיה תחושה נעימה תברר עליו פרטים קבל איזה רקע כללי על הלקוח מי הוא מה הוא מחפש, רקע כללי לאו דווקא ברמה של מה הוא מחפש איזה מוצר הוא מחפש כי זה הגיוני לשאול אותו אלא יותר בקטע של כל מיני פרטים כלליים כאלה נשוי גרוש, איפה הוא גר כל מיני פרטים. עכשיו מה זה נותן? זה נותן כמה דברים, דבר ראשון זה יוצר סוג של קרבה עם הלקוח, הלקוח מתחיל להרגיש כאילו אתם אנשים קרובים למרות שאתה לא סיפרת לו על עצמך, אמרתי את זה בסוג של חצי ציניות כזה.

ואחד היתרונות הנוספים בלברר פרטים על הלקוח חוץ מהכימיה שאמורה להיווצר הוא בכך שאז עכשיו אפשר לעשות התאמה של המוצר ללקוח אם לדוגמה נגיד אנחנו יודעים שהוא נשוי נוכל לשלב שם דברים שקשורים למשפחה שלו, אם אנחנו יודעים שהוא גר בצפון אולי נוכל לשלב משהו שקשור לצפון וכו'. ולכן לכאורה כשבאים למכור ללקוח נסה לדבר איתו מה שנקרא small talk דבר איתו קצת, תכיר תראה מי זה ואז תעשה את העסקה. יחד עם זאת אני רוצה לציין שזה מה שאני רוצה לחדש בשיחה הספציפית הזאת שיש לפעמים גם חסרונות בלשאול את הלקוח שאלות עליו, יש חסרונות בלברר את הפרטים של הלקוח למרות היתרונות יש גם חסרונות.

אחד החסרונות שיכול להיווצר הוא שהרבה פעמים זה יכול לגרום ללקוח להתחיל לחשוד שמנסים להתאים את המכירה לסיפור שלו למרות שזה לא באמת ככה זה מה שעלול להתבצע. מה זאת אומר? הרבה פעמים לפעמים יש מצב שהשיחה ששאלנו שאלות את הלקוח היא גורמת לנו למכור את המוצר בצורה מסוימת ולפעמים לא, זה בכלל כאילו אנחנו נמכור לו את אותו המוצר באותה צורה אבל ניסינו לשאול אותו שאלות סתם כדי להתיידד איתו כדי לשבור את הקרח מה שנקרא אבל אחד החסרונות שיכול להיווצר כפי שאמרתי שהלקוח עלול לחשוד שאולי מנסים למכור לו, להתאים את המוצר להתאים לאיזה סיפור על המוצר באופן ספציפי דווקא למה שהוא צריך.

ולכן מהיבט מסוים הדבר הכי טוב זה לא תמיד צריך לשאול את הלקוח שאלות לפעמים אם אפשר למכור ללקוח, להגיד ללקוח "שלום המוצר הזה הוא ככה וככה" בלי שום תוספות, בלי "תספר לי על עצמך" או "מי אתה", או "אפשר לקבל" בלי השאלות האלה. לא תמיד צריך אותן כי עוד פעם תזכרו מהיבט מסוים זה יוצר קרבה בין הלקוח למכור וגם הסברתי בפעם אחרת שזה גם יוצר תחושה של זרות בכלל כי אם אתה שואל את הלקוח שאלות והוא אומר "רגע למה הוא שאל אותי שאלות מה הוא לא מכיר אותי, מה אנחנו אנשים זרים?", בהפוך על הפוך ויש לזה עוד הרבה יתרונות שאפשר כמובן גם לעשות התאמה של המכירה ללקוח וכו'.

אבל אף על פי כן אני מזכיר שימו לב לשאול את הלקוח שאלות אישיות עליו למרות שאנחנו רוצים לעשות התאמה של המכירה ללקוח אף על פי כן לשאול את הלקוח שאלות אישיות עליו, כל שכן יותר מדי שאלות אישיות כל שכן שאלות אישיות שלא תמיד ברור כמה הן הכרחיות כדי למכור ללקוח הדבר הזה יש לו גם חיסרון, החיסרון הוא שהלקוח עלול להרגיש שמישהו פה מנסה לרמות אותו או מההיבט שתכף הולכים "לארגן" כביכול את מה שהולכים לספר לו לפי מה שהוא סיפר קודם, או גם מההיבט שמנסים להתיידד איתו יותר מדי ולפעמים לקוחות דווקא לא אוהבים שמנסים להתיידד איתם כי הוא אומר "אני רוצה להתיידד עם המוצר שלך, בוא תספר לי על המוצר תן לי להתיידד עם המוצר, אני לא רוצה להתיידד איתך אני רוצה להתיידד עם המוצר". אוקי אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח
טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח
... טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח איך להפוך חיסרון של מוצר מאובייקטיבי לסובייקטיבי במכירה? כאשר לקוח מביע התנגדות במכירה ומציין חסרונות של מוצר, קיימת גישה ... ולכן אין להסיק מסקנות מוחלטות. טיפול בהתנגדויות לקוח איך להתמודד עם התנגדויות במכירה? הפיכת חסרונות לסובייקטיביים במכירה איך להבטיח התאמת המוצר ללקוח? האם תמיד יש להפוך את התנגדות הלקוח לסובייקטיבית? איך להפוך חיסרון סובייקטיבי לאובייקטיבי במכירה? כאשר מנסים למכור מוצר ללקוח, ... מבין שזה לא תמיד כך. טיפול בהתנגדויות לקוח איך להתמודד עם התנגדויות במכירה הפיכת חסרונות לסובייקטיביים במכירה איך להבטיח התאמת המוצר ללקוח האם תמיד יש להפוך את התנגדות הלקוח לסובייקטיבית? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של ...
התאמת המוצר ללקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? האם המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה? האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? מה הלקוח חושב שהוא רוצה? מה הלקוח צריך? מה הלקוח חושב שהוא צריך? למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא מעריך את המוצר? למה הלקוח אומר יקר לי? התנגדויות מכירה, למה אני לא מצליח למכור? מה צריך להסביר ללקוח? לעשות את הלקוח מאושר, התאמת המוצר לרצון של הלקוח, התאמת המוצר לצורך של הלקוח, הלקוח צריך או רוצה, הלקוח רוצה או צריך
התאמת המוצר ללקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? האם המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה? האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? ... עונה לצורך אמיתי של הלקוחות שלך, אבל יתכן שהלקוח שלך עדיין לא רוצה את מה שאתה מספק לו. לסיכום: התאמת המוצר ללקוח, צריכה להיות בין מה שהלקוח חושב שהוא רוצה לבין מה שהלקוח חושב על המוצר שלך. ולא בין מה שאתה ...
איתור צרכי הלקוח, באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לייעל את תהליך איתור צרכי הלקוח? אופטימיזציה של תהליך מכירה, טעויות באיתור צרכי הלקוח, כמה לאתר את צרכי הלקוח? שאלות סינון ללקוח, שאלות סינון בתהליך מכירה, שאלות סינון צרכי הלקוח, מכירות למתקדמים
... להבין אם הלקוח אכן צריך את המוצר הספציפי שלנו, ורק אחר כך ננסה לאתר את שאר צרכי הלקוח לצרכי התאמת המוצר ללקוח. ואני אחדד. יש חוסר התאמה של המוצר ללקוח, שבו אנחנו רוצים כן לנסות למכור ללקוח. שאז במקרה כזה, כדאי ...
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
...במיוחד בשיחת חולין שיכולה להיות שיחה על נושא כללי, חיובי, נטול קונפליקטים. התיאוריה מאחורי הגישה הזו היא, שכאשר הלקוח מרגיש טוב ומחובר, הוא נוטה לרכוש יותר. האם שיחה על נושאים שליליים עשויה להועיל? כפי שנראה, לעיתים דווקא שיחה על נושא שלילי יכולה להועיל ולקדם את המכירה. למשל, אם הלקוח נמצא במצב רוח שלילי או חווה קושי כלשהו, שיחה על נושא שמעסיק אותו או שיחה על בעיה משותפת עשויה ליצור חיבור אמיתי ולהגביר את תחושת האמפתיה. כאשר אדם מרגיש שמישהו אחר מבין את מצבו, זה עשוי להוביל לחיזוק הקשר בין הצדדים...
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
...אם משדרים ללקוח שיודעים מה הוא רוצה, אז: אם עושים את זה בצורה לא נכונה, אז כמובן שנוצר ריחוק מול הלקוח. מה זאת אומרת? אם אמרת ללקוח: אני יודע שאתה רוצה ככה וככה והוא לא רוצה ככה וככה, יצרת תחושת זרות, עם כל המשמעויות שלהם. אם, לעומת זאת אמרת ללקוח: אני יודע שאתה רוצה ככה וככה והוא באמת רוצה ככה וככה, אז, אם הלקוח יחשוד, זה לא יראה לו טבעי: מאיפה הוא יודע עלי כל כך הרבה דברים? משהו פה לא הגיוני, אז תהיה בעיה. אבל יחד עם זאת, אם זה כן יראה הגיוני ללקוח, אז דווקא תיווצר תחושת אמון: וואלה, הבנאדם הזה...
בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור?
בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור?
...תיאר את המושגים בצורה מעוותת, הוא יודע שהוא לא בדיוק הסביר טוב את מה שהוא רוצה. ולכן דווקא במקרה כזה אם המוכר ינסה למכור ללקוח וישתמש במושגים של הלקוח, הלקוח לא רוצה בכלל את מה שהוא אמר שהוא רוצה למרות שהוא אמר שהוא רוצה הוא לא באמת רוצה את זה כי הוא מצפה לשמוע משהו אחר לצורך העניין. ודווקא זה עלול ליצור חשדנות אצל הלקוח כי הלקוח אומר למה הוא משתמש דווקא במילים האלה הרי המילים האלה דווקא שגויות, אני אמרתי אותן מחוסר הבנה למה הוא חוזר על המילים האלה, מה הוא מנסה למכור לי את זה כאילו מה כמו תוכי,...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התאמת המוצר ללקוח, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, התאמת המוצר ללקוח, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך ללמוד שתילת מסרים בתת מודע? ליצור קרבה עם לקוח איך למכור עם אנרגיה למכירות? שיטות שכנוע לקוחות מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? פרזנטציה ללקוח לגייס מנהל שיווק לשכנע לקוחות לאהוב אותך לשכנע לקוח להגיע לפגישה להצליח כאיש מכירות איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? נשים בפרסומות מניפולציה על לקוחות לשכנע מישהו לא לפחד לדבר איתך למכור מוצר מושלם מוצר גרוע איך לענות ללקוח שאומר? לשכנע מישהו להימשך ליצור לקוחות מרוצים לשכנע מישהי לרצות לשכב לפנות ללקוח בשיחת טלפון לקוח חצוף מניפולציות של מנטורים למכירות תזמון הצגת המחיר ללקוח שימוש בנשים בפרסומות בטלוויזיה שיטות תגמול לסוכני מכירות איך למכור כל מוצר? נקבע מחיר של מוצר חוסר הבנה של הלקוח את המחיר איך לענות ללקוח ששואל שאלה? מניפולציות של יועצים עסקיים מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות לקוח עוזב את המתחרים לענות ללקוח ששואל אותך לדייק בדיבור עם לקוח להשפיע על עצמך להגדיל סיכוי לשכנע שיטות איך לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום לשכנע אנשים בעלי סמכות לבנות אמון עם לקוח nlp master practitioner להתיש לקוח לשכנע לקוח שלך לקנות שיטת שכנוע לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית משא ומתן ביעילות לאיזה לקוח אתה יכול להביא הכי הרבה ערך? להציב גבול ללקוח לסגור עסקה עם הלקוח כמה שיותר מהר להסביר ללקוח לתת ללקוח אפשרויות גרועות איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה גאון? איך לתכנן מסע לקוח? להבין את הלקוח החסרונות שיש במוצר תחושת הזדהות איך לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה? לשכנע אנשים לחשוב שאתה גאון להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח? להציג את המוצר ללקוח מתי להציג ללקוח? יועצי שיווק משפך שיווקי ממומן המשמעות של לתת הנחה ללקוח תהליכי מכירות חשיבות האיכות עבור הלקוח איך לזהות מניפולציות? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? המוצר שלך יקר להכיל התנגדות של לקוח להזדהות עם אנשים למכור למישהו רעיון לנתח משפך שיווקי שלא עובד מסע לקוח איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? יכול למכור לכל אחד תהליך שכנוע לקוח רע לגרום למישהו לשנוא משהו האם להעלות מחיר ללקוחות קיימים? מניפולציות של מנטורים לעסקים לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר למכור בגוגל לגרום למישהו לחשוב משהו להתעקש עם הלקוח לימוד סודות השכנוע שכיר שעובד במכירות מסר שיווקי לגרום למישהו לשנוא איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? לאהוב את הלקוחות שלך איך לשכנע את הבוס? טעויות באיתור צרכי הלקוח איך לא לשכנע? למכור מכירות האם כדאי לתת הנחה ללקוח? אוטוסוגסטיה עצמית למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה במכירות, דמיון מודרך, NLP בתחום התאמת המוצר ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.9375 שניות - עכשיו 05_10_2025 השעה 08:36:16 - wesi28