אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התאמת מוצר ללקוח ✔התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התאמת מוצר ללקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, איך לשכנע את עצמי לעשות ספורט, דמיון מודרך, NLP טיפול בחרדות, ראפור, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, התמודדות עם התנגדויות לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, איך לשכנע את בן הזוג, להתמודד עם התנגדות קניה, ללמוד דיבייטינג, להתמודד עם התנגדות לקוח, לשכנע מישהו לקנות, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, השפעה על התת מודע, מומחה בשיווק, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, טיפול בהתנגדות לקוח, סודות ההשפעה הסמויה, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לשכנע את הבנק, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, מטפל nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, שיטה לשכנוע ההמון, לשכנע את הילד, לשכנע גבר להתחתן, טיפים למכירה, NLP שפת גוף, התמודדות עם התנגדויות מכירה, לשכנע את בן הזוג, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות, שיפור יכולת שכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, NLP פחדים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:44התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות במכירה?

כאשר לקוח מחפש מוצר עם תכונות מסוימות והמוכר אינו יכול להציע את כל התכונות שהלקוח דורש, ישנן דרכים אפקטיביות להתמודד עם התנגדויות הלקוח. לפי אליעד כהן, חשוב להבין שהלקוח למעשה מחפש למלא צורך פנימי עמוק יותר מאשר התכונות הספציפיות אותן הוא דורש. הלקוח מבטא את הרצון שלו באמצעות צורה מסוימת, כלומר, הוא מגדיר מאפיינים ברורים, אך לכל צורה כזו קיימת מהות עמוקה ופנימית יותר. הדרך הנכונה להתמודד עם ההתנגדות היא להבין מהי אותה מהות פנימית שהלקוח באמת מחפש ולנסות להציע לו פתרון חלופי שיספק את אותה מהות.

מה ההבדל בין מהות וצורה במכירות?

אליעד כהן מסביר כי בכל תהליך מכירה קיימות שתי רמות - מהות וצורה. המהות היא הצורך האמיתי והפנימי שבגללו הלקוח מבקש לקנות מוצר מסוים. לעומת זאת, הצורה היא הדרך הספציפית שהלקוח מאמין שבה הוא יכול למלא את אותו צורך פנימי. לדוגמה, לקוח שמגיע לחנות ומבקש לקנות תפוח, למעשה מחפש משהו מתוק לאכול בגלל שהוא רעב. אם המוכר יבין את המהות של רצון הלקוח, הוא יוכל להציע לו שזיף או פרי מתוק אחר גם אם אין ברשותו תפוח.

כיצד לגלות את הצורך הפנימי של הלקוח?

הדרך לגלות את הצורך הפנימי של הלקוח היא באמצעות שאלת חקר פשוטה - לשאול את הלקוח בצורה ישירה: "למה אתה צריך דווקא את המאפיינים האלה? מה אתה בדיוק מחפש?". כאשר הלקוח חושף את הסיבה האמיתית לחיפוש המאפיין המסוים, המוכר יוכל להבין מה באמת חשוב לו ולמצוא דרכים אחרות שבהן ניתן יהיה למלא את הצורך האמיתי הזה. ההבנה של סיבת החיפוש מאפשרת למוכר גמישות במתן פתרונות יצירתיים ומדויקים יותר עבור הלקוח.

מה לעשות אם אין אפשרות להציע בדיוק את מה שהלקוח ביקש?

כאשר לא ניתן לספק ללקוח בדיוק את התכונות שהוא מבקש, על המוכר לפעול לפי ארבעה צעדים מרכזיים שאליעד כהן ממליץ עליהם:
  • לברר את המהות האמיתית של דרישות הלקוח על ידי שאלת חקר.
  • להציע חלופות או מוצרים אחרים שיכולים לספק את המהות הפנימית של הרצון של הלקוח.
  • להדגיש בפני הלקוח יתרונות אחרים של המוצר שיכולים למלא את הצורך שלו בדרך אחרת מזו שחשב.
  • לנסות לשנות את תפיסת הלקוח לגבי הדרכים האפשריות למילוי רצונו, ולהראות לו שהמהות חשובה מהדרך הספציפית שבחר.
לדוגמה, לקוח מחפש מחשב עם מאפיין ספציפי שאין במוצר הזמין, המוכר יכול להציג לו כיצד ביצועים גבוהים או שירות מעולה יספקו לו את אותה חוויה שביקש בדרך אחרת.

כיצד אפשר להשתמש בהיגיון זה גם בחיים האישיים?

אליעד כהן מדגיש שהגישה הזו אינה תקפה רק למכירות, אלא נכונה גם באופן כללי לחיים האישיים. כאשר אדם רוצה להשיג מטרה מסוימת ולא מצליח, עליו לנסות להבין מדוע הוא רוצה דווקא את המטרה הזו ולמה הוא בחר דווקא את הדרך הספציפית הזו להשיגה. ככל שהאדם יעמיק יותר בשאלת ה"למה" של הרצון שלו, כך הוא יוכל למצוא יותר אפשרויות שונות למלא את הרצון הפנימי שלו גם אם הצורה המקורית שחשב עליה אינה אפשרית.

מה אפשר ללמוד מכך על השגת מטרות בחיים?

השיעור המרכזי שעולה מההרצאה של אליעד כהן הוא שחשוב להבין מהו הצורך האמיתי והעמוק שמסתתר מאחורי הרצון השטחי שהוגדר. ברגע שמזהים את המהות, אפשר לראות שהמציאות או המוצר שאינם מספקים בדיוק את הצורה הספציפית עדיין יכולים למלא את הצורך הפנימי בדרכים חלופיות. כך ניתן להתמודד בצורה מוצלחת עם התנגדויות של לקוחות, למצוא פתרונות חדשים ויצירתיים לבעיות, ולהשיג מטרות באופן כללי.
איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות במכירה כאשר המוצר לא עונה על כל הדרישות שלהם?

כאשר מוכר מציג מוצר ללקוח, לעיתים מתגלה שהמוצר אינו מכיל את כל הדרישות שהלקוח מחפש. הלקוח מבקש מוצר עם תכונות מסוימות, אך חלקן אינן קיימות במוצר המוצע. במצב כזה, כיצד ניתן לשכנע את הלקוח בכל זאת לרכוש את המוצר?

מהי ההבחנה בין מהות לצורה במכירה?

במכירה קיימת הבחנה בין מהות לבין צורה. המהות היא הצורך האמיתי של הלקוח, בעוד שהצורה היא הדרך שבה הוא מבקש למלא את הצורך הזה. לדוגמה, לקוח שמחפש תפוח עושה זאת כי הוא רעב וצריך משהו מתוק. אם למוכר אין תפוח, הוא יכול לבדוק מהי הסיבה האמיתית שהלקוח מחפש תפוח ולהציע לו חלופה שתענה על אותו צורך, כמו שזיף או פרי אחר.

כיצד לזהות את הצורך האמיתי של הלקוח?

במקום להתמקד בדרישות הספציפיות שהלקוח מציין, המוכר יכול לשאול: "למה אתה מחפש את המאפיינים האלה?" ולנסות להבין את המהות שמאחורי הדרישה. ייתכן שהלקוח מחפש תכונה מסוימת כי הוא רוצה להשיג תחושה או מענה לצורך עמוק יותר. כאשר מזהים את הצורך האמיתי, ניתן להציע לו מוצר אחר שעונה על אותו צורך בדרכים אחרות.

כיצד להשתמש בהיגיון הזה בתהליך המכירה?

לכל צורה יש מהות, ולכל מהות יש כמה צורות שיכולות להביע אותה. לכן, אם מוצר מסוים חסר בתכונה שהלקוח מבקש, ניתן להראות כיצד המוצר בכל זאת עונה על הצורך הפנימי של הלקוח בצורה אחרת. למשל, אם הלקוח מחפש מחשב עם מאפיין מסוים שאין בדגם המוצע, אפשר להדגיש כיצד המוצר עונה על הצורך שלו בדרכים אחרות, כמו ביצועים גבוהים או שירות מעולה.

איך להתמודד עם התנגדות לקוח כשלא ניתן להציע את הדרישות המדויקות שלו?

1. שאלת חקר - יש לברר מדוע הלקוח מחפש תכונה מסוימת ולגלות את הסיבה האמיתית לבחירתו.

2. הצגת חלופות - לאחר שהבנו את המהות שמאחורי הצורך, ניתן להציע מוצרים או תכונות אחרות שיספקו את אותה המטרה.

3. הדגשת יתרונות אחרים - יש להראות כיצד המוצר מספק את הצורך של הלקוח בדרכים שונות, גם אם הוא אינו עונה במדויק לכל הדרישות.

4. שינוי תפיסת הלקוח - אם הלקוח מתעקש על דרישות מסוימות, ניתן להראות לו שמה שחשוב באמת הוא המהות, ולא בהכרח הדרך שבה חשב להשיג אותה.

כיצד היגיון זה תקף גם לחיים האישיים?

הגישה הזו אינה מוגבלת רק למכירות. כאשר אדם רוצה משהו מסוים ולא מצליח להשיגו, עליו לבדוק מדוע הוא רוצה זאת ולנסות להבין מהי המהות של הרצון שלו. כאשר מזהים את הצורך הפנימי, ניתן למצוא דרכים רבות למלא אותו, גם אם הדרך המקורית שחשב עליה אינה זמינה.

מה ניתן ללמוד מכך על מכירות ועל השגת מטרות בחיים?

תהליך מכירה הוא למעשה תהליך של זיהוי הצורך האמיתי של הלקוח ומציאת דרכים למלא אותו. כאשר מתמקדים במהות הרצון ולא רק בצורה החיצונית שלו, ניתן להתמודד עם התנגדויות ולהציע פתרונות יצירתיים.
שלום לכולם הפעם אני רוצה להשיב על השאלה הבאה והיא מה בן אדם צריך לעשות אם הוא בא למכור מוצר ללקוח והוא רואה שיש יתרונות מסוימים, צרכים מסוימים שהלקוח רוצה במוצר ואין לו את זה במוצר. הלקוח אומר "שלום אני רוצה מוצר שיש בו 12345... ?", יש לך במוצר 123... אין לך 4 ו5, מה בעצם צריך לעשות איך להתמודד עם הדבר הזה מול הלקוח? אז כמובן שאפשר לתת תשובה בנאלית או טריוויאלית ולהגיד "כן בא ננסה לשכנע את הלקוח ש123... זה מספיק, בוא נספר ללקוח שמה שהכי חשוב זה 123... וכו' ".

אבל יש פה עוד היבט והנושא הוא כדלקמן בכל תהליך של מכירה יש לנו דבר שנקרא מהות וצורה, מה זה אומר מהות ומה זה אומר צורה? כשבן אדם רוצה משהו, לדוגמה בן אדם הולך לאכול, למה הוא הולך לאכול? כי הוא רעב, מה הוא רוצה לאכול? נגיד תפוח. אוקי בן אדם נכנס לחנות "שלום, יש לך תפוח?", עכשיו בא נניח שבחנות אין תפוח עכשיו אם בחנות אין תפוח, מה יעשה המוכר? יגיד לו "לא אין לנו פה תפוחים" ובזה נגמרה העסקה אבל אם המוכר היה אומר "אני בכל זאת רוצה למכור לו משהו" אז הוא היה יכול לשאול את הלקוח "מה המהות של זה שאתה רוצה תפוח?" כמובן לא במילים האלה אלא את הרעיון הזה.

לשאול אותו "תגיד לי למה אתה מחפש תפוח עץ אתה צריך דווקא תפוח, מה למה אתה צריך תפוח?" ואז אפשר לגלות למה הוא רוצה תפוח אולי הוא יגיד לו "סתם אני רעב רציתי משהו מתוק" אז הוא יכול להגיד לו "אז אתה יכול לקחת שזיף" סתם משהו. אוקי מה אני מנסה להגיד עוד פעם? לכל צורה יש מהות לכל מהות יש צורה, מה זה אומר? שימו לב יש את הסיבה הפנימית שבגללה בן אדם בא בכלל לחנות שבגללה בכלל הוא רוצה לרכוש את המוצר, עכשיו הבן אדם חושב למלא את המהות של הרצון שלו באמצעות הצורה הספציפית, הוא חושב לעצמו "אם יהיה לי במוצר שלי 12356... 100... אז זה ימלא לי את הרצון" אבל מאחורי הסעיפים שהלקוח אומר "אני רוצה ככה ורוצה ככה" מאחורי זה יש מהות, יש סיבה אם הוא אומר שהוא רוצה את הסעיפים האלה הוא לא סתם אומר שהוא רוצה את הסעיפים האלה.

אם הלקוח החליט שהוא רוצה שיהיה במוצר x וזה מה שהוא רוצה ולא מעניין אותו שום דבר אחר, וזה מה שמחויב לו וזה מה שהוא חייב בלי שום סיבה בלי שום היגיון אז אם במוצר שלנו אין את היתרון הספציפי, את הרכיב הספציפי את המאפיין הספציפי הזה אין אפשרות למכור לו את המוצר כי אין את מה שהלקוח אומר שהוא צריך ב100% אבל כפי שאני מסביר כאשר לקוח אומר שהוא רוצה משהו ואין לנו את מה שהוא מבקש מה שהוא צריך לעשות זה לנסות לברר, ואפשר באמת לעשות את זה עוד לפני בכלל שמגלים שאין גם מסיבות אחרות כדאי לפעמים לעשות את זה אבל בכל מקרה מה שצריך לעשות זה לברר "למה אתה צריך דווקא 123... ?" נגיד הלקוח אומר "שלום אני צריך 123...", מוצר מסוים עם מאפיינים מסוימים מה שאפשר לעשות זה לשאול את הלקוח "למה אתה צריך דווקא את המאפיינים האלה, מה יש במאפיינים האלה ותסביר לי טיפה יותר למה ככה, מה אתה בדיוק מחפש?" ואז הלקוח חושף את הסיבה שבגלל הוא מחפש את המאפיינים האלה.

עכשיו ברמה הלוגית זה חוק, ברמה הלוגית לכל צורה יש מהות אבל למהות יש כמה צורות שיכולות להתבטא ממנה. זאת אומרת אם אנחנו ניקח את הסיבה הפנימית שבגללה הבן אדם רוצה את מה שהוא אמר שהוא רוצה ונגיע לסיבה הפנימית אז כאשר מגיעים לסיבה הפנימית וככל שהסיבה יותר פנימית, כי על כל סיבה פנימית יש לה עוד סיבה פנימית אחרת אז ככל שהסיבה יותר פנימית כך יש יותר סיכוי ויותר אפשרויות למלא את הרצון שלו גם בצורה אחרת. זאת אומרת אם הלקוח אמר "שלום אני רוצה מוצר שיש לו מאפיין כזה וכזה" ונניח שאין לנו במוצר שלנו את המאפיין הזה והזה, אם אנחנו נדע למה הלקוח רוצה את המאפיין הזה והזה יהיה לנו יותר קל לשכנע את הלקוח "אוקי תקשיב אין את המאפיין הזה והזה אבל המוצר שלנו ממלא את הרצון הפנימי שלך באמצעות 12345... אחרים" וכו'.

אוקי ולכן עוד פעם צריך לשים לב כאשר המציאות לא תואמת לרצון המוגדר של הלקוח בצורה שהלקוח הגדיר את מה שהוא רוצה צריך ללכת למהות של מה שהלקוח רוצה ולראות איך אפשר בצורה אחרת שכן קיימת במוצר למלא את המהות של מה שהוא רוצה, איזה יתרונות יש במוצר אחרים שיכולים למלא את הסיבה ואת החיסרון הפנימיים של הלקוח שבגללם מראש הוא אמר לנו שהוא רוצה משהו שאין אותו במוצר. כל מה שאמרתי עכשיו זה נכון גם באופן כללי לגבי כל בן אדם בפני עצמו, כאשר בן אדם רוצה להשיג איזו מטרה והוא לא מצליח להשיג את המטרה נניח שהמציאות שלנו זה חנות של מוצרים, בן אדם בא למציאות רוצה לקנות מוצר רוצה לקנות חיים מסוימים לעצמו והמציאות לא ממלאת לו את הרצון הזה אז מה שהבן אדם יכול לעשות אם הוא רוצה להיות לקוח מרוצה מהמציאות שלנו, מה שהוא יכול לעשות זה לשאול את עצמו "למה אני רוצה דווקא את הצורה הספציפית הזאת והזאת? כי ככה וככה, ולמה דווקא את זה".

ככל שבן אדם נכנס יותר פנימה להבין למה הוא רוצה דווקא את מה שהוא חושב שהוא רוצה ככה בעצם זה מגדיל את הסיכוי שהוא יכול לראות שהוא יוכל למלא את הרצון שלו בעוד דרכים ולאו דווקא בצורה הספציפית מלכתחילה שהוא חשב שרק כך הוא יוכל למלא את הרצון שלו. אז מזה אנחנו גוזרים גם לגבי תהליך מכירה עם לקוח באופן יומיומי שכאשר מישהו מבקש ממך בקשה אומר לך "תעשה משהו מסוים", אתה מנסה למכור לו רעיון מסוים אתה מנסה למכור לו מוצר מסוים וזה לא בדיוק מה שהוא רוצה אתה לא יכול למלא לבן אדם את הרצון שלו, מישהו מבקש ממך 10 בקשות ואתה לא יכול למלא את ה - 10 בקשות רק 5, מה שצריך לעשות זה לברר למה הוא מבקש את הבקשות האלה מה עומד מאחורי הבקשות שהוא מבקש שאתה לא יכול למלא לו ולראות אולי אתה בעצם יכול למלא לו את הרצון הפנימי שלו בצורה אחרת. אז שיהיה לכולם בהצלחה.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התאמת מוצר ללקוח, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, התאמת מוצר ללקוח, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע גולשים באינטרנט לקנות המחיר יקר ללקוח למכור מוצר לא מוגמר הלקוחות שלך צריכים לבחור מניפולציות של בנימין נתניהו האם להעלות מחיר ללקוחות קיימים? לקוח לא מרוצה מהמתחרים להציב גבול ללקוח האם אפשר למכור בלי לשקר בכלל? טכניקות שכנוע בפרסומות לגרום למישהו לסלוח בתור איש מכירות איש מכירות אוטומטי לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח החזר השקעה שיווקית כאבים של לקוח לגרום למישהו לחשוב כמוך משכנעים אנשים לגרום ללקוח לתת בך אמון לשדר אמון ללקוח איך לשפר כושר שכנוע? למכור כל דבר איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה? להסביר ללקוח את התמחור חילוץ לאחור במשא ומתן מה לענות ללקוח? להתנגד לבקשה של לקוח שכנוע למתקדמים להעביר ללקוחות איך ראפור עובד? איך לעבוד במכירות? לשכנע מישהו לחשוב שהוא טועה מוצר יקר להכיר את הלקוח הפוטנציאלי בחירת מנהל שיווק לפרט בהצעת המחיר ללקוח הכנת פרסומת שיווקית להשפיע על אנשים חזקים לשכנע בחור לרצות אותך להגדיל את המכירות של אנשי המכירות שלך לשכנע מישהו לא להבדיל יעד של מכירות להסתדר בלי חומרי שיווק לשכנע מישהו להפליל כמה חומרי שיווק להכין? כשלים רטוריים יש ללקוח ספק רציונאלי לשכנע שאתה צודק מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? לגרום למישהו לאהוב זוגיות לשכנע עובד לשכנע מישהו להתרחק איך ליצור אמון עם לקוח? אפשרויות גרועות ללקוח מניפולציות במערכות יחסים לגרום למישהו להתייחס אליך יפה לכתוב נאום משכנע מוטיבציה לאנשי מכירות האם תמיד צריך לעשות שיווק? לשכנע מישהו לבוא לטיפול לשכנע מישהו להחליף מנטורים ומניפולציות יצירת הזדהות עם הלקוח שכנוע טכניקות ויכוח להרחיב את המשפך השיווקי יכולת ללמד מישהו למכור בסיס השכנוע שכנוע מוקדם מידי מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? איך להציג ללקוח? איך לתאר מוצר? לענות מראש להתנגדויות של הלקוח סרטון שיווקי פרובוקטיבי לפתח כושר שכנוע מנטורים למכירות למה הלקוח מעדיף להתכתב? אומץ למכור מוצר פגום מה גורם ללקוח לסגור עסקה על המקום? יצירת חומרי שיווק הדרכת אנשי מכירות גרועה אימון לאנשי מכירות לקוחות ששונאים אנשי מכירות למכור בכל מצב איך לדבר בשפה של הלקוח? ראפור ליצירת כימיה לא להצליח למכור למכור גם את המתחרים לגרום למישהו לאהוב אותך פחות זיהוי צרכי הלקוח מוצר איכותי שיטות nlp לשכנע מישהו לשכוח מישהו למכור מכוניות לשכנע מישהו לא לשכוח אותך מחיר של מוצר למכור שירותי מכירה אגרסיביות כלפי לקוח לשכנע משוגעים מתי זה כיף למכור? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שכנוע, קאוצינג, רטוריקה בנושאי התאמת מוצר ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0469 שניות - עכשיו 20_10_2025 השעה 08:49:13 - wesi28