אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התמודדות עם לקוח ✔איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התמודדות עם לקוח, התמודדות עם התנגדויות מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, לשכנע את בעלי, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, לשכנע מישהו לקנות, להתראיין לטלוויזיה, ייעוץ אסטרטגי, אימון nlp, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע לקוח לקנות מוצר, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע דוד, איך למכור נכון, NLP דיכאון, לשכנע בוויכוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, להתמודד עם התנגדויות קניה, NLP הסבר, NLP ספר, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, nlp ביטחון עצמי, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, לשכנע, איך לשכנע את עצמי ללמוד, איך לשכנע טוב, לשכנע חברים לצאת, טכניקת nlp, לשכנע את ההורים, איך לשכנע את עצמי לעשות ספורט, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים לבחור בך, ללמוד דיבייטינג, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, חוקים בשכנוע והשפעה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:17איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח שמתקשר שוב ושוב?

כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב למרות שכבר קיבל תשובה ברורה על זמני הגעה או תהליכים מסוימים, המענה שהוא מבקש הוא לא תמיד המענה שהוא אומר באופן מפורש. לדוגמה, אליעד כהן מציג מצב בו לקוח הזמין מוצר או שירות כלשהו, כמו שליח או פיצה. אם נאמר לו שהשליח יגיע בעוד שעה, הוא עשוי להתקשר שוב אחרי כמה דקות ולשאול שוב מתי יגיע השליח, אף שנאמר לו בבירור "בעוד שעה". לכאורה, הוא מחפש מידע על זמני ההגעה, אך האמת העמוקה יותר שאליעד מסביר היא שהלקוח זקוק לתחושת ביטחון, הזדהות ואמפתיה.

מה הטעות המרכזית בהתמודדות עם לקוח עצבני?

אליעד מסביר שטעות מרכזית היא לחשוב שהלקוח באמת רוצה רק תשובה עובדתית. בפועל, כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב, הוא בעצם מבטא צורך רגשי. כלומר, השאלה "מתי השליח יגיע?" היא רק לכאורה שאלה טכנית, אך בפועל הוא רוצה שיגלו אמפתיה ויבינו את הלחץ שבו הוא נמצא. אליעד ממליץ להפסיק לחשוב במונחים טכניים, ולהתחיל לחשוב במונחים של תחושות וצרכים רגשיים.

לדוגמה, לקוח שהזמין פיצה שמגיעה תוך שעה ומתקשר כל כמה דקות, בפועל הוא לא מחפש לדעת מה השעה המדויקת בה השליח יגיע, אלא הוא פשוט רעב ומרגיש חסר סבלנות, חרד או מוטרד, וצריך תחושת ביטחון שהעניין בטיפול ושלוקחים אותו ברצינות.

איך ליצור הזדהות ואמפתיה מול לקוח מתוסכל?

במצבים כאלה, אליעד ממליץ להסביר ללקוח את התהליך בצורה מפורטת, אפילו מוגזמת, כי זה נותן לו הרגשה טובה, שהוא בעניינים, ושמשתפים אותו. לדוגמה, במקום לענות תשובה קצרה שהשליח יגיע "עוד שעה", עדיף להסביר בפירוט את המצב: "השליח נמצא כרגע בנקודה X, הוא רואה בג'י - פי - אס בדיוק איפה אתה גר, הוא בדרכו אליך". הדבר נותן ללקוח תחושה טובה ומרגיע אותו, כי הוא מרגיש שמבינים אותו ודואגים לו באמת.

גם במצבים בהם לא ניתן לספק את הבקשה של הלקוח, אפשר עדיין לתת לו תחושה טובה. למשל, אם אדם מבקש כוס מים ואי אפשר לספק את הבקשה, במקום רק לומר "אין מים", אפשר לתת לו תחושה טובה של אכפתיות, של הבנה של הצורך שלו, ולומר: "אני מבין שאתה צמא מאוד, נעשה את המקסימום לסדר את זה בקרוב". גם אם הבעיה לא נפתרה באותו רגע, הלקוח ירגיש טוב יותר, כי מישהו גילה כלפיו אמפתיה והזדהות.

איך לגרום ללקוח להודות לנו גם כשלא קיבל מה שרצה?

אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה נוספת: אפשר לגרום ללקוח להרגיש טוב, ואף לגרום לו להודות לכם, אפילו אם בפועל לא סיפקתם את מה שביקש. למשל, הוא מביא דוגמה של אדם שרוצה לעלות לתורה בבית הכנסת, אך הדבר לא אפשרי. במקום רק לומר "אי אפשר", אפשר להביע הבנה והערכה לרצון שלו, להסביר שהבקשה מובנת ונכונה, ואז להציע אלטרנטיבה או פשוט להביע הזדהות ואמפתיה עם המצב שלו. כך הוא ירגיש שמכבדים אותו, ואף יכול להיות אסיר תודה, למרות שלא קיבל את מה שרצה.

מה לעשות כשאמפתיה לא עובדת והלקוח עדיין כועס?

אליעד מבהיר שייתכן שהאמפתיה לא תמיד תפתור את כל הכעס או התסכול של הלקוח. יש מצבים בהם הלקוח עדיין יהיה עצבני או מאוכזב, אך זה לא אומר שלא עשיתם עבודה טובה. צריך לזכור שמטרתכם היא לעשות את המיטב כדי לתת ללקוח תחושה טובה ולגלות אכפתיות. המטרה האמיתית היא לא רק לספק פתרון פיזי, אלא לספק חוויה חיובית של הקשבה ואמפתיה, מתוך הבנה שהלקוח הוא אדם עם צרכים רגשיים, מעבר לצרכים הטכניים.

איך לתת שירות טוב ולשמור על לקוחות לאורך זמן?

אליעד מסכם ואומר שחשוב לזכור שכדי לשמור על לקוחות לאורך זמן ולספק שירות טוב באמת, יש לתת להם להרגיש טוב לא רק דרך פתרונות מעשיים, אלא בעיקר דרך תחושה טובה של הזדהות ואמפתיה. הלקוחות רוצים להרגיש שמקשיבים להם באמת, שמתעניינים בהם, ושמבינים את הצרכים שלהם, לא רק מבחינה טכנית אלא גם מבחינה רגשית.

כאשר הלקוח מתקשר שוב ושוב, במקום להתעצבן ולחשוב שהוא "נודניק", יש לראות בכך הזדמנות לחיזוק הקשר, להעניק לו תחושה טובה, ולבנות איתו מערכת יחסים חיובית וארוכת טווח. אליעד כהן מדגיש שהתחושה הטובה הזו היא הדבר החשוב ביותר, ואותה אפשר להעניק בכל אינטראקציה עם לקוח, גם כשהתוצאה הטכנית לא בדיוק לפי רצונו.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התמודדות עם לקוח, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, התמודדות עם לקוח, כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
הצבת גבולות ללקוח מנהל שיווק גרוע לשכנע מישהי להתאהב בך למה לדעת מראש את התנגדויות הלקוח? כמה לנסות לשכנע לקוח? שיחת חולין עם הלקוח האם איש מכירות טוב? שכנוע באופן יחסי למכור את המוצרים של הלקוחות שלך איתור צרכים עם לקוח ליצור אמון אחרי בגידה הבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף לשכנע ילד לעשות לכתוב נאום משכנע להשפיע על הלקוח איך חבילות משפיעות על החלטת הלקוח? שנאה לאנשי מכירות להכיר את שפת הלקוח לגרום למישהו לקבל עזרה אני אצליח למכור תכונות של מוצר בעד nlp למכור ללקוחות מוצר שתילת מחשבות בדייטים חשיפה ללקוחות אני לא טוב במכירות ללקוח לתת בך אמון מתי לחשוף ללקוח את המחיר? לשכנע מישהו לאהוב אותך להסביר שוב ושוב את אותם הדברים ללקוחות סודות השיווק באינטרנט איך לשכנע את הבוס? להביע הזדהות מוצר שקשה למכור אותו מכירות בעסק האם תמיד צריך לעשות שיווק? בונה אמון איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? תגמול יעדי מכירות תכנון אסטרטגיית שיווק משבר אמון לבנות שיטה למכירות גורמים להצלחת אנשי המכירות שלך לשתול מחשבה למוכר אימון לשיווק מה הלקוח חושב על התמחור? איך יוצרים שכנוע עצמי? לתת שירות טוב ללקוח משא ומתן עסקי למכור את המוצר הכי גרוע למכור את עצמך לאקסית כימיה עם הלקוח לספר ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע להרחיב את המשפך השיווקי לא מצליח למכור את עצמי שכנוע עובדים איך למכור מוצר זול ופחות טוב? תפקידו של מנהל מכירות פיתוח מוצר שכנוע לא טוב מוצר תקין nlp סוגסטיה האם אני עושה שיווק טוב? מניפולציות של יועצי משכנתאות לא כל אחד יכול למכור ראפור של מנטורים עלות של מוצר הרגשת אמון מתי לומר ללקוח את המחיר? קביעת מחיר למוצר לאהוב מוצר nlp לימוד עצמי למכור מוצר בהנחה לשכנע בעל מקצוע זיהוי כאב של הלקוח יחסי לקוח ונותן שירות לגרום למישהו לא לענות תגמול בהתאם למכירות שיחת משא ומתן ניהול מנהלי מכירות למכור את עצמך בזוגיות נוסחה לשכנע לקוחות הצעת מחיר כמסמך שיווקי לשכנע מישהו לבקש להציג מראש את המחיר ללקוח לגרום למישהו לחשוב משהו יכולת ניהול משא ומתן להציע ללקוח אפשרויות גרועות איך לבטל עסקה עם לקוח? למה לקוח צריך לחשוב על זה... לעשות יותר כסף ממכירות חיסרון של הלקוח הוכחה לשווי שוק של מוצר לשכנע מישהו לא להציק להתגונן משתילת מחשבות לפתח כושר שכנוע הקמת מערכת מכירות ללמוד להיות איש מכירות שיווק סטרטאפ עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דיבייטינג, טיפים, רטוריקה בנושא התמודדות עם לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2344 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 07:38:58 - wesi28