אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות לקוחות ✔להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדויות לקוחות, שכנוע ומכירות, איך לשכנע אשה להיות איתך, לשכנע סבא, מומחה בשיווק, סודות המשא ומתן, שיטות לשכנע, דיבייטינג, nlp קורס, סודות השכנוע, יכולת לשכנע, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע לקוחות לקנות, התנגדויות מכירה, איך לשכנע מישהו, טיפול זוגי nlp, איך לגרום לגבר, איך לשכנע את החברים, NLP עוגן, שיווק ומכירות, לשכנע לקנות, NLP הנחות יסוד, NLP המלצות, nlp הפרעות אכילה, הצלחה במכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, סוגסטיה, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, איך לגרום לאישה, ללמוד nlp באינטרנט, לשכנע את עצמך, לימודי רטוריקה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע אבא, לשכנע את הבוס,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת?

אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על ביקורת, הוא מדגים בתחילה שימוש במונח "ביקורת" במשמעות של בדיקת חשבון, ומציע לראות בכל ביקורת למעשה סוג של האשמה. למשל, כשמישהו אומר לך "אני רוצה להעביר עליך ביקורת", הוא למעשה מתכוון שהוא רוצה להאשים אותך או להציג אותך באור שלילי.

מה הצעד הראשון כשמישהו בא להאשים אותך?

לדבריו, הצעד הראשון החשוב ביותר כשמישהו מאשים אותך הוא לעצור ולשאול את עצמך: "מה האמת?". השאלה הזו מחולקת לשני שלבים עיקריים:
  • לבדוק את העובדות - האם הדברים שנאמרו באמת התרחשו או לא?
  • לבדוק את המניע - למה האדם שמולך מתלונן בכלל? מה המטרה האמיתית שלו מאחורי ההאשמה?
אליעד מדגיש שבמקרים רבים אנשים אינם מעוניינים באמת לבדוק את העובדות, אלא רוצים שתקשיב להם, שתכיר בכך שהם צודקים, או שהם מחפשים תשומת לב ותחושת ערך. לפעמים מי שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות.

האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה?

בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות שמופנות אליך:
  • לתת לצד השני לדבר עד הסוף, כדי לאסוף את כל הטענות לפני שאתה מגיב. הדבר מאפשר לך להבין את כל המידע ולהגיב בצורה ממוקדת.
  • להתייחס לכל טענה בנפרד תוך כדי השיחה, אך אפשרות זו פחות מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום לבלבול ולתת לצד השני הרגשה שלא באמת הקשבת לכל דבריו.
אליעד ממליץ בדרך כלל לתת לאדם השני להביע את כל הטענות שלו לפני שמגיבים. הוא מדגים זאת עם דוגמה משפטית: תחילה אוספים את כל הראיות, ורק לאחר מכן מגבשים את כתב ההגנה, כדי שלא יתגלו הפתעות לא נעימות בהמשך.

איך לדעת מה הצד השני רוצה באמת?

אליעד מדגיש שכדי להתמודד בצורה נכונה עם ביקורת או האשמות, עליך להבין מה באמת הצד השני רוצה. לעיתים, האדם המאשים אותך לא באמת מעוניין בתיקון העובדות, אלא רוצה למלא חוסר מסוים שהוא חש - כמו הערכה, כבוד, או תשומת לב.

לדוגמה, הוא מספר על אדם שהבוס שלו מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של התלונה. אם המהות של התלונה היא "רצון שיהיה סדר", אז במקום לתרץ על הכלים, עדיף להראות לבוס שהשקעת זמן ביצירת סדר במקום אחר. כך למעשה, ניתן לספק את הרצון האמיתי של האדם שמולך, גם אם לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה.

איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך?

אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק קודם למה הלקוח רוצה דווקא אפשרויות מסוימות:
  • האם אפשר לענות על הצורך של הלקוח בדרך אחרת?
  • האם הלקוח באמת צריך את האפשרויות האלה או שאפשר להציע חלופה שתשביע את רצונו?
לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה עשר אפשרויות שאין לך, עליך לברר למה הוא רוצה אותן בכלל. אולי הוא פשוט מעוניין בערך או תועלת ספציפית שאפשר לתת לו באמצעות אפשרויות אחרות שיש לך.

מה לעשות כשהתלונה מבוססת ואתה באמת טעית?

אם הטענות של הצד השני מבוססות, ואתה באמת טעית, אליעד מציע שתי גישות:
  • להודות בטעות בצורה ישירה, לומר "נכון, טעיתי".
  • לומר "אולי טעיתי, אך עשיתי זאת מסיבות מסוימות", וכך לשנות את הפוקוס ולהעביר את השיחה למקום חיובי יותר.
הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות לקוחות, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, התנגדויות לקוחות, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
למכור מוצר בעייתי הסכמה במשא ומתן לשכנע בחור לאהוב להסביר ללקוח את המחיר לגרום לאנשים לתת בך אמון אין מכירות לקוח שהכי חשוב לו המחיר סרטונים שיווקיים פרובוקטיביים לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב איך לרכוש לקוחות? לשכנע מישהו לחשוב עליך מה לא לבקש במשא ומתן? לגרום למישהו לא להתאהב בך לגרום למישהו להתאהב בך בדייט טריקים לשכנוע איך להתחיל תהליך שיווקי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? ביטול ברגע האחרון של לקוח קשה למכור מוצר יקר לנתח משפך שיווקי לגרום ללקוח לקנות מוצר מה זה מנהל מכירות? ליצור הזדהות עם לקוח לרכוש לקוחות שכנוע בעבודה לקוח חושש מתגובה של מישהו להחלטה שלו אימון לשיווק מבצעים ללקוחות שכנוע מהסיבה הלא נכונה לשפר את היכולת שלך למכור להשפיע על אחרים לרמות את הלקוח מה הדרך למכור משהו? טכניקות nlp להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון ליצור באז שיווקי לגרום ללקוח לסמוך עליך למכור למישהו מוצר מתי לא להתעקש עם הלקוח? לימוד מכירות לקוחות שלא מכירים את המוצר תוכן קידום מכירות לשכנע מישהו לרצות פחות משהו לפעמים לקוח לגרום למישהו לכעוס על עצמו מוצר לא איכותי לגרום למישהו לרצות להיות איתך בזוגיות למכור ללקוח את שיחת המכירה שיווק אורגני בלבד התאמת שיטת המכירה למוצר המוצר שלי לא מספיק טוב אמון עם לקוח ליצור הזדהות רגשית פרזנטציה משכנעת לא להזדהות עם הלקוח לשכנע אנשים לתת בך אמון לקוח שלא מרוצה מהמתחרים למה אנשים לא אוהבים לעבוד במכירות? לשכנע קבוצה של אנשים מניפולציה איכותית עמלת מכירות לקוחות בעיתיים מוצר לא מתאים לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון מתי לא לשכנע? שיווק עסק למכור ביותר כסף לשכנע אקס זיהוי צרכי הלקוח למכור מוצרים לראיין לתפקיד של איש מכירות לשכנע בחורה להרגיש שחסר לגרום למישהו לשנוא אדם לשכנע מישהו להאמין למשהו למכור את הרכב כושר שכנוע עצמי איך להצליח בשכנוע? לקבל לא מלקוחות לקוח משלם איזה לקוחות כדאי לך לבחור? האם למכור רכב? לנהל מנהל מכירות שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים למכור מוצר ביותר כסף חוק סימון מוצרי מזון ליצור אמון תוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק אורגני כאבים של הלקוח לשכנע מישהו להיקשר לגרום למישהו להצטמצם למענך לשמר לקוחות איך לבקש בצורה משכנעת? לרכוש את אמון הלקוח לא יכול למכור איך לייצר צורך אצל הלקוח? איך לשכנע מישהו לענות? לשכנע מישהו לקנא למה שלקוחות יבואו דווקא אלי? הזדהות עם מקום העבודה ליהנות לעבוד במכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מכירות, לקוחות, שיווק בנושא התנגדויות לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.4219 שניות - עכשיו 25_10_2025 השעה 23:27:02 - wesi28