אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות לקוחות ✔להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדויות לקוחות, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, NLP לימוד עצמי, איך לנתח טקסטים, NLP שפת גוף, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע את האשה, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, איך לגרום לבחור, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, איך לשכנע את הלקוח, לשכנע אנשים לבחור בך, איך לשכנע את חברה שלי, NLP איך זה עובד, לשכנע בחורה לחזור אליך, NLP אימון אישי, מומחה במכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לכתוב טקסט, הגדלת המכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, להשפיע על תת המודע, NLP דיכאון, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, איך לשכנע בנים, שידול, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לשכנע לקוח, איך לשכנע גבר להביא ילד, איך לשכנע את חברה שלך, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, מיומנויות מכירה, דיאטת nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת?

אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על ביקורת, הוא מדגים בתחילה שימוש במונח "ביקורת" במשמעות של בדיקת חשבון, ומציע לראות בכל ביקורת למעשה סוג של האשמה. למשל, כשמישהו אומר לך "אני רוצה להעביר עליך ביקורת", הוא למעשה מתכוון שהוא רוצה להאשים אותך או להציג אותך באור שלילי.

מה הצעד הראשון כשמישהו בא להאשים אותך?

לדבריו, הצעד הראשון החשוב ביותר כשמישהו מאשים אותך הוא לעצור ולשאול את עצמך: "מה האמת?". השאלה הזו מחולקת לשני שלבים עיקריים:
  • לבדוק את העובדות - האם הדברים שנאמרו באמת התרחשו או לא?
  • לבדוק את המניע - למה האדם שמולך מתלונן בכלל? מה המטרה האמיתית שלו מאחורי ההאשמה?
אליעד מדגיש שבמקרים רבים אנשים אינם מעוניינים באמת לבדוק את העובדות, אלא רוצים שתקשיב להם, שתכיר בכך שהם צודקים, או שהם מחפשים תשומת לב ותחושת ערך. לפעמים מי שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות.

האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה?

בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות שמופנות אליך:
  • לתת לצד השני לדבר עד הסוף, כדי לאסוף את כל הטענות לפני שאתה מגיב. הדבר מאפשר לך להבין את כל המידע ולהגיב בצורה ממוקדת.
  • להתייחס לכל טענה בנפרד תוך כדי השיחה, אך אפשרות זו פחות מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום לבלבול ולתת לצד השני הרגשה שלא באמת הקשבת לכל דבריו.
אליעד ממליץ בדרך כלל לתת לאדם השני להביע את כל הטענות שלו לפני שמגיבים. הוא מדגים זאת עם דוגמה משפטית: תחילה אוספים את כל הראיות, ורק לאחר מכן מגבשים את כתב ההגנה, כדי שלא יתגלו הפתעות לא נעימות בהמשך.

איך לדעת מה הצד השני רוצה באמת?

אליעד מדגיש שכדי להתמודד בצורה נכונה עם ביקורת או האשמות, עליך להבין מה באמת הצד השני רוצה. לעיתים, האדם המאשים אותך לא באמת מעוניין בתיקון העובדות, אלא רוצה למלא חוסר מסוים שהוא חש - כמו הערכה, כבוד, או תשומת לב.

לדוגמה, הוא מספר על אדם שהבוס שלו מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של התלונה. אם המהות של התלונה היא "רצון שיהיה סדר", אז במקום לתרץ על הכלים, עדיף להראות לבוס שהשקעת זמן ביצירת סדר במקום אחר. כך למעשה, ניתן לספק את הרצון האמיתי של האדם שמולך, גם אם לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה.

איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך?

אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק קודם למה הלקוח רוצה דווקא אפשרויות מסוימות:
  • האם אפשר לענות על הצורך של הלקוח בדרך אחרת?
  • האם הלקוח באמת צריך את האפשרויות האלה או שאפשר להציע חלופה שתשביע את רצונו?
לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה עשר אפשרויות שאין לך, עליך לברר למה הוא רוצה אותן בכלל. אולי הוא פשוט מעוניין בערך או תועלת ספציפית שאפשר לתת לו באמצעות אפשרויות אחרות שיש לך.

מה לעשות כשהתלונה מבוססת ואתה באמת טעית?

אם הטענות של הצד השני מבוססות, ואתה באמת טעית, אליעד מציע שתי גישות:
  • להודות בטעות בצורה ישירה, לומר "נכון, טעיתי".
  • לומר "אולי טעיתי, אך עשיתי זאת מסיבות מסוימות", וכך לשנות את הפוקוס ולהעביר את השיחה למקום חיובי יותר.
הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות לקוחות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, התנגדויות לקוחות, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
ערך אובייקטיבי של מוצר איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? roi שיווקי ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח לקוח השאיר פרטים בטעות האם למכור מוצר בינוני? שיווק ישיר או שיווק עקיף מנהל שיווק גרוע להגדיל את המכירות של אנשי המכירות שלך לקוח מתנגד למחיר ניגוד אינטרסים בין המכירות לבין השיווק חומרי שיווק רובוטיים למכור עסק לגרום למישהו לתת בך אמון איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לגרום למישהו להצביע המוצר השני לשכנע מישהו לשחרר איך להטעות לקוח? לנצח בדיבייטינג טראומה ללקוח למכור מוצר שלא כדאי למכור אותו חשיבות איש המכירות בארגון קונפליקט עם לקוח איך ליצור חומרי שיווק? לדבר על התועלת של הלקוח שיווק למכירות למכור דירה זיהוי הכאבים של הלקוח לגרום למישהו לאהוב אותך מחדש שכנוע רעיוני טכניקות nlp תכונות האופי הנדרשות ממנהל מחלקת מכירות שיטות לשינוי עמדות מוח של איש מכירות לגרום למישהו לחשוב שאוהבים אותו אמון עם האקסית שיווק אורגני לקוח שאכפת לו רק מהמחיר התנגדויות במשא ומתן להשפיע על רגש ביקוש למוצר למה הלקוח לא רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו? טיפים לשיווק עסקים התנגדויות לקוח חשיפה ללקוחות לנהל לקוחות לקוח חוזר שכנוע שופטי בגץ למה קשה לשכנע? למכור למינימליסט מוצרי יוקרה ליצור ללקוח רצון חדש נוסחה לגרום למישהו להתמכר אליך למכור עט בראיון עבודה לשכנע אקסית לקנא לגרום למישהו לרצות להתאמץ אמון אישי לשכנע לקוח להיות מרוצה לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם שיווק פרובוקטיבי מוצרי מידע טובת הלקוח לגרום ללקוח לעבוד איתך איך להכין חומרי שיווק? לשכנע ילד לסדר לגרום ללקוחות לקנות להתמודד עם מוצרים מתחרים איך לשכנע ילדים? איך מוכרים מוצר? למכור כשאתה מרגיש רע להכיר את דרך החשיבה של הלקוח לקוח חושש לצאת טיפש בעיני אשתו טעויות בתכנון יעדי מכירות מתנגד לרכישת מוצר לקוח מפחד לטעות לכתוב בהצעת מחיר ללקוח להתמודד עם לקוחות משמיצים באינטרנט פגישה עם לקוח טיפים לאנשי מכירות למכור שירות איך לא למכור? הכנת חומרים שיווקיים לתאם בטלפון פגישה עם לקוח לגרום למישהו לקבל ביקורת מה זה ראפור? שיטות מכירה ושכנוע לחץ על לקוח מה הלקוח באמת צריך? מניפולציות של יועצי משכנתאות הלקוח מוכר לאיש המכירות מניפולציה פנימית תסריט שיחה של לקוח לקוחות מאוכזבים לשכנע בחור לא לאהוב השמה לאנשי מכירות לראיין עובדים במכירות לשכנע מישהו להתגעגע לגרום לאנשי המכירות שלך אסטרטגיה שיווקית יציבות של לקוחות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה במכירות, מאמן עיסקי, מומחה בשיווק בתחום התנגדויות לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5938 שניות - עכשיו 11_12_2025 השעה 21:57:16 - wesi28