אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות לקוחות ✔טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדויות לקוחות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, לשכנע גבר לחזור, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, NLP לימוד באינטרנט, הכוח לשכנע, לשכנע אשה לחזור, טיפים לשכנע, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, טיפול בהתנגדות במכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות לקוח, לנסח טקסט משכנע, NLP הסבר, טקסט משכנע, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, להתראיין לטלוויזיה, קורס דמיון מודרך, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, לשכנע בוויכוח, איך לשכנע עובדים, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טיפול בשיטת nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, סודות ה nlp, לשכנע לקוחות, כושר שכנוע ושינוי עמדות, לשכנע ללכת לפסיכולוג, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות, איך לשכנע עובדת, להשפיע על התת מודע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
3:29טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
האם תמיד נכון להיות נחמד ללקוח במכירות?

הנטייה הטבעית של אנשי מכירות ושירות לקוחות היא להיות נחמדים ואדיבים כלפי הלקוחות. ההיגיון אומר שאם מוכר או נותן שירות יהיה נחמד ללקוח, יכיל אותו, יקשיב לו וידבר בטון נעים ונמוך, זה יעזור למכירה או לשימור הלקוח. אך אליעד כהן מסביר שלא תמיד התפיסה הזו נכונה, ולפעמים צריך לפעול דווקא ההפך.

האם יש מקרים שבהם נכון להגיב באגרסיביות כלפי הלקוח?

לדברי אליעד כהן, יש מצבים שבהם דווקא תגובה אגרסיבית ולא נחמדה כלפי הלקוח היא הדבר הנכון. לפעמים, כאשר לקוח מתלונן או שואל שאלה, הוא לא באמת מצפה לתגובה עדינה או מנומסת. להפך, הוא מנסה לבחון את איש המכירות או את נותן השירות ומצפה לשמוע תגובה חד - משמעית והחלטית, שהיא בדיוק ההפך ממה שהוא בעצמו אומר.

איך מבחן הילד וההורה קשור לתגובות אגרסיביות ללקוח?

אליעד נותן דוגמה הממחישה את הנושא בעזרת ילד והורה. כשילד מבקש משהו, הוא לפעמים בודק את הגבולות של ההורה שלו, ורוצה לשמוע תגובה חד - משמעית וברורה כמו "לא, בשום פנים ואופן". הילד בעצם מחפש לשמוע משהו מוחלט ומדויק, שלא ניתן לפרש בשתי דרכים. בדומה לילד, גם הלקוח מחפש לעיתים לשמוע תגובה החלטית וברורה. כשלקוח שואל שאלה מתריסה או מעלה טענה שנשמעת לו הגיונית, לפעמים הוא רוצה שהמוכר יאמר לו חד וחלק "מה פתאום, זה לא נכון!", במקום תשובה מעורפלת כמו "אני מבין למה אתה חושב ככה, אבל...".

מה החשיבות של תגובה החלטית ואגרסיבית ללקוח?

לעיתים קרובות, התגובה ההחלטית, אפילו מעט אגרסיבית, משדרת ללקוח ביטחון ואמינות. הלקוח רוצה לראות שאיש המכירות בטוח לחלוטין בעצמו ובמוצר או בשירות שהוא מוכר, ולא רק מתנצל ומנסה להצטדק. כאשר המוכר מגיב בביטחון מוחלט, זה משדר ללקוח תחושה שהוא יודע על מה הוא מדבר ושהוא אינו מפחד לעמוד מאחורי דבריו. לדוגמה, אם לקוח אומר "למה המוצר הזה יקר?", התגובה הטובה לפעמים היא לא להסביר לו בעדינות למה המחיר מוצדק, אלא דווקא לומר לו "המוצר הזה לא יקר, המחיר מוצדק לחלוטין".

מתי הלקוח רוצה תגובה "לא נחמדה" באופן מובהק?

אליעד מדגיש כי לא מדובר על תגובה אגרסיבית באופן קבוע או מראש, אלא על זיהוי המצבים שבהם הלקוח רוצה תגובה החלטית וברורה. הוא אף נותן דוגמה קיצונית יותר, ומסביר שלפעמים לקוח רוצה לשמוע תגובה כל כך החלטית ואגרסיבית, עד כדי כך שאפשר להקצין ולומר משהו כמו "תפסיק לבלבל את המוח, אתה טועה לחלוטין". אמנם זו דוגמה מוקצנת, אבל היא מראה את הרעיון שהלקוח מחפש להיות בטוח לחלוטין שהמוכר בטוח בצדקת דבריו.

אליעד נותן דוגמה נוספת מתחום המשפט, שבה לפעמים אדם מגן על עצמו ואומר "תראה, אני מבין מה שאתה אומר, אבל...", ולעומת זאת לפעמים האדם אומר בתגובה לתביעה נגדו משפטים כמו "אתה משקר, אתה טועה לחלוטין!". לפעמים דווקא התגובה ההחלטית והחדה הזו משכנעת יותר מאשר תגובה מתנצלת או רכה, כיוון שהיא משדרת ביטחון מלא ואמינות גבוהה יותר.

איך נדע מתי נכון להגיב ללקוח באגרסיביות?

אליעד כהן מדגיש שחשוב להיות ערניים ולא לפעול באופן אוטומטי. לא כל מצב דורש תגובה אגרסיבית, אך גם לא כל מצב דורש תגובה רכה ונעימה. צריך לשים לב לאיך שהלקוח מדבר, מה הוא אומר, ולנסות להבין האם הוא בוחן את המוכר, והאם דווקא התגובה הנחושה והחד - משמעית היא מה שהלקוח רוצה לקבל.

לסיכום, אליעד ממליץ לא ללכת בעיניים עצומות אחרי הגישה הנפוצה האומרת שתמיד יש להיות נחמד ללקוח. הוא אומר "שלא יעבדו עליכם", כלומר, יש להיות ערניים ולזהות מתי תגובה נחושה ואף אגרסיבית, תהיה דווקא התגובה הנכונה, שתעזור למכור יותר או לשכנע טוב יותר את הלקוח.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות בהתנגדויות של לקוחות והנושא הוא כאשר לקוח אומר משהו, שואל שאלה תוקף, מתלונן מה שזה לא יהיה האם להגיב בצורה אגרסיבית כן או לא? אז לכאורה התשובה הטריוויאלית אומרת "אל תגיב בצורה אגרסיבית, אתה רוצה למכור ללקוח אתה רוצה לשכנע אותו, רוצה לשמר אותו אל תגיב בצורה אגרסיבית תהיה נחמד ללקוח, תכיל אותו תדבר בעדינות, תדבר בקשב בטון נמוך, תהיה נחמד" וכו'.

אוקי אף על פי כן הדבר הזה הוא לא תמיד נכון, למה הוא לא תמיד נכון? כי לפעמים יש מצבים שבהם הלקוח מתלונן, מביע איזו דעה אבל בתוך תוכו הוא סוג של בוחן את המוכר. הלקוח רוצה לשמוע בצורה חד משמעית בשאלה משתמעת בשתי פנים את ההפך של מה שהוא עצמו אומר "למה ככה וככה?", הלקוח רוצה שתגיד לו בצורה חד משמעית "מה פתאום זה לא ככה וככה".

אוקי שימו לב זה כמו ילד, ככה מספרים על ילדים שהם בוחנים את ההורים. אוקי למה אמרתי מספרים על ילדים? כי מי יודע למה הילדים עושים את זה, לא שאלו את הילד "למה אתה עושה את זה", אוקי זה פירוש שלנו המבוגרים לדבר למה הילדים עושים את זה אבל בין כך ובין כך יש מצב שהילד נגיד בא ואומר "למה, אני רוצה ככה וככה" ומה שהוא רוצה לשמוע זה שהאבא יגיד "לא, בשום פנים ואופן לא ככה" הוא רוצה את המוחלטות של הפוך ממה שהוא אמר.

לפעמים זה סוג של בחינה, לפעמים זה סוג של לבחון אותנו. אוקי אותו דבר גם לגבי לקוח שבא לקנות בא להתלונן, שואל שאלה מה שזה לא יהיה לפעמים הלקוח מצפה שבאופן חד משמעי והחלטי תגיד לו את ההפך של מה שהוא אמר. עוד פעם אני לא אומר שתמיד זה ככה, אני לא אומר שמראש כדאי לתקוף את הלקוח, אני לא אומר לא להיות נחמד ללקוח אבל אני כן אומר להיות עירני ולדעת שלא תמיד צריך להיות נחמד ללקוח ולא תמיד זה נכון להיות נחמד ללקוח, ואדרבא יש מקרים שהלקוח רוצה שבאופן חד משמעי שלא משתמע על שתי פנים תגיב בצורה אגרסיבית ותסביר לו "בשום פנים ואופן, לא נכון זה לא ככה וככה מה אתה מבלבל את המוח".

אפילו אני מקצין עוד יותר, תזרוק את הלקוח מהעסק הקצתי כמובן אבל הלקוח רוצה להיות משוכנע ב100% שזה הפוך ממה שהוא אומר, לפעמים הלקוח רוצה דווקא שיגידו לו חד משמעית "לא נכון זה לא ככה" ולא תמיד הלקוח רוצה את "כן תראה, תבין אבל אני מבין שככה וככה" לא, לפעמים "מה פתאום זה לא ככה". כשבן אדם מגן על עצמו בבית משפט מה שזה לא יהיה לפעמים יש את המצבים שהוא מגיב בצורה של "תראה אני מבין שככה וככה אבל ככה וככה" ולפעמים התגובה היא חד משמעית "לא נכון מה פתאום אתה משקר, אתה מבלבל את המוח מה אתה" מה שזה לא יהיה. אוקי ולפעמים הלקוח מצפה דווקא לתגובה האגרסיבית הוא לא תמיד מצפה לתגובה הרכה. בקיצור שלא יעבדו עליכם.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות, להיות תוקפן כלפי הלקוח, תלונות של לקוח, התנגדויות מכירה, התנגדויות קניה, אגרסיביות כלפי לקוח, להיות לא נחמד ללקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות לקוחות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, התנגדויות לקוחות, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לתמחר ללקוח לשכנע מישהו לאהוב אותך אסטרטגיית שיווק להעביר ללקוחות להציג ללקוח מחיר לספק ערך ללקוח צורך של הלקוח הזמן שלוקח ללקוח לקבל החלטה חומר שיווקי לגרום ללקוחות לחזור להציג ללקוח מחיר זול לגרום למישהו להוציא אותך מהראש לעבוד עם לקוח שעושה צרות שכנוע ושינוי עמדות ניהול השיווק להיות איש מכירות תותח לשווק מוצרי מידע הרצון של הלקוח תגמול איש מכירות מה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחרים? מניפולציות של מורים רוחניים חוק סימון מוצרי מזון לגרום למישהו לאהוב אותך בלי תנאים לימוד מכירות בטלפון להיות nlp master practitioner למכור את הרכב לשכנע אותך לגרום למישהו לסלוח לעצמו למכור חוסר ידיעה שכנוע חזותי התנגדויות במשא ומתן טעויות באיתור צרכי הלקוח לגרום למישהו לוותר עליך לא לשאול את הלקוח שאלות קרבה עם לקוח לגרום למישהו לרצות רק אותך לקרוא ללקוח בשמו לשנות מוצר אסטרטגיית שיווק למתחילים לגרום למישהו לא לכעוס חומרי שיווק ויזואליים ניתוח שיווקי הצלחה בתור איש מכירות שיווק לטווח הרחוק חרדה של איש מכירות מה לא טוב ללקוח אצל המתחרים? שכנוע גלוי למכור בפעם הראשונה איש מכירות מקצועי להכין חומרי שיווק למה לא לרמות את הלקוח? לענות ללקוח איך משכנעים לקוח? לגרום למישהו לא לקנא בך לגרום למישהו לפרש לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר תעריף של מוצר להתנגד לבקשה של לקוח מלחמת המכירות סודות השיווק באינטרנט איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? לבנות עם לקוח מערכת יחסים לגרום למישהו לא להתגונן להסתכל על המוצר מנקודת המבט של הלקוח יצירת הזדהות עם הלקוח לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך לקוח שלא רוצה לשלם מנטור מכירות לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות לקוח חושש לצאת טיפש בעיני אשתו למה צריך לשקר לקוח? טירגוט שיווקי חברת מכירות לשכנע את שופטי בגץ להציג את המחיר ללקוח לגרום למישהו להגיב לקוח שלא תמיד משלם לשכנע מישהו לשכוח מישהו עולם המכירות לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח למכור למינימליסט תגמול לאנשי מכירות לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה סוגים של לקוחות האם להכאיב ללקוח? כמה הלקוח מבין את המוצר? האפשרויות של הלקוח שלא לרכוש ממך הלקוח שאתה מביא לו הכי הרבה תועלת מה הכי כדאי לפרסם ללקוחות? איך לעבוד במכירות? יתרונות של מוצר לשמור על הסכמה עם לקוח לתת תשובה שלילית ללקוח להפוך את הלקוח לחבר לגרום למישהו להפסיק לעשן באפשרותך להשפיע על אנשים משפך שיווקי בחינם לעשות שיווק רטוריקה ניהולית לתאם פגישה עם לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, פרסומות, לשתול מחשבות בנושא התנגדויות לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.4063 שניות - עכשיו 25_10_2025 השעה 23:27:06 - wesi28