אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדות של לקוח ✔בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדות של לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, nlp להצלחה במכירות, להתמודד עם התנגדויות לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, טיפים למכירה, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, NLP לימוד, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות, לשכנע את המנהל, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, ייעוץ פוליטי, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, מכירות ושכנוע, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, NLP הגדרה, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, NLP מטרות, לשכנע בחורה לשכב איתך, לשכנע בחורה, NLP טיפים, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, איך לשכנע לקוח, ייעוץ רטורי, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, NLP להורים, להתמודד בראיון, איך לשכנע אנשים, שיפור יכולת שכנוע, איך לשכנע אנשים להגיד כן, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, טיפים לשכנע, nlp עבודה, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
והפעם נסביר, עוד נקודת מבט על איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית ולא סבירה שאתה לא מוכן לקבל אותה. לדוגמה, אתה מוכר מטבח ללקוח והלקוח מבקש ממך שכאשר אתה בונה לו את המטבח, שתספק לו עוד איזה שירות שלא הגיוני לך לספק לו את השירות הזה ואתה לא רוצה ולא מוכן לספק לו את השירות הזה. והשאלה היא, איך הגיוני להסביר ללקוח שהוא לא יקבל ממך את השירות הזה.

וברמת העיקרון תמיד הכי טוב לבדוק מה האמת. והאמת היא, שברמת העיקרון לגיטימי שהלקוח יוכל לבקש את כל מה שבא לו והגיוני גם שהוא יוכל לקבל את כל מה שבא לו. אבל מה לא הגיוני? לא הגיוני, שהלקוח יבקש ויקבל את כל מה שבא לו, בלי שהוא יהיה מוכן לשלם על זה. במילים אחרות, אם הלקוח מצפה לקבל את מה שבא לו, שיהיה גם מוכן לתת את כל מה שמבקשים ממנו, דהיינו, לתת על זה תוספת תשלום.

ככה שנקודת האמת היא, שכאשר אתה מתנגד לבקשה של לקוח, הרי שאתה מתנגד אליה, כנראה בגלל שהלקוח לא מוכן לשלם את פרמיית המחיר שאתה היית רוצה לקבל בתמורה לבקשה שלו. וכמובן שזאת הכללה, אבל נזרום איתה כרגע.

וכאשר לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, הרי שיש אפשרות לענות ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית ושהיא לא מקובלת ולא סבירה וכולי. ואז הלקוח יכול לקבל או לא לקבל את התשובה שלך לבקשה שלו. אבל יש עוד כמה דרכים איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית שאתה לא מוכן לקבל אותה.

אפשרות אחת שכבר הסברתי אותה, היא לתת ללקוח כמה הצעות גרועות אחרות, שהוא יצטרך לבחור מבין כל האפשרויות הגרועות, את האפשרות שהכי הכי פחות גרועה לו ושהיא אולי תהיה האפשרות שהכי טובה לך.

אבל הפעם אתן עוד נקודת מבט שאומרת, שאם אתה מתנגד לבקשה של לקוח, אז במקום לומר ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית, תנסה לומר ללקוח שהבקשה שלו כן הגיונית אם יקרה כך או אחרת. ומאחר שהוא לא רוצה שיקרה כך או אחרת, לכן כרגע הבקשה שלו לא הגיונית.

לדוגמה: הלקוח מבקש ממך לבצע עוד עבודה שאתה לא מוכן לבצע, בתנאי התשלום הנוכחיים של מה שסגרת עם הלקוח. אז אפשרות אחת לתגובה, היא לומר ללקוח שזה לא מקובל עליך וכולי. אבל האפשרות הנכונה יותר היא, לדוגמה לומר ללקוח, שהבקשה שלו לגיטימית אם הוא לא היה מבקש הנחה, אם הוא לא היה מקבל הנחה, אם היית מתמחר את הכל אחרת וכיו"ב.

במילים אחרות, במקום לתקוף את הלקוח ולהסביר לו שהוא מבקש בקשה לא הגיונית וחצופה וכיו"ב, במקום זה לענות ללקוח, מסר של אמפתיה. משהו בסגנון של "אני מבין את הבקשה שלך... לדעתי הבקשה שלך הגיונית... אבל במקרה שלנו היא לא הגיונית כי..." או "הבקשה שלך היתה הגיונית אם היינו במקרה אחר שבו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדות של לקוח, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, התנגדות של לקוח, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מוצר לא מושלם לרכוש כושר שכנוע יתרונות לימוד nlp למתג מוצר יקר טכניקות מכירות להציג מוצר שתילת מחשבות לאקסית ראפור ליצור חומרי שיווק איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? לשכנע ילדים לאכול בריא לא לדפוק לקוח האם כדאי לתת הנחה ללקוח? ליצור הרמוניה עם לקוח עניין של שכנוע לשכנע מישהו להימשך אלי לגרום למישהו להתאהב המוצר הכי זול תורת המשחקים לשכנע בחורה לרצות לשכב בניית אמון עם לקוח לקוח עושה השוואה לרכוש מוצר מניפולציות בשיווק להתעקש מול לקוח לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב למה מוצר זול? לגרום למישהו לא לאהוב מישהו סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים הסוד להצליח במכירות למכור מטבח כמה לתת ללקוח הנחה? להגיע ללקוחות במהירות פגישת היכרות עם לקוחות איך לשכנע הורים? מתי להיות לא נחמד ללקוח? מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח? מוצרים לא איכותיים איך לדעת מתי הלקוח משקר? לגרום למישהו לא להתמכר אליך לשכנע מישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב ניתוח התנהגות לקוחות צוות מכירות לשווק מוצר להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר לנהל משא ומתן מה המוצר נותן ללקוח? לשכנע מישהו לקנות לגרום ללקוח להרגיש רע משא ומתן על שכר בראיון עבודה לגרום למישהו לרצות להתאמץ למי יותר קל למכור? לענות ללקוח שרוצה הנחה שיווק קורסים באינטרנט איך לשכנע מישהו לא להתאבד? להתחרות על המוצר האיכותי ביותר לגרום למישהו לתת לך הנחה שיווק ישיר מה הדרך למכור משהו? האפשרויות של הלקוח שלא לרכוש ממך אילו מוצרים למכור? אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות מנטורים למכירות לגרום למישהו לרצות להסכים נאומים של איש המכירות למה קשה לי למכור? לייצר מוצר יותר זול לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה לפרסם מראש את המחיר ללקוח לשכנע משוגע ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק להסביר את עצמך ללקוח לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה שאלות של הכאב של הלקוח אסטרטגיית ניהול משא ומתן לקוח מבקש בקשה לא סבירה האם לקרוא ללקוח בשמו? למכור מוצר בעייתי להציע ללקוח מחיר בטלפון טיפול בהתנגדויות של לקוח לגרום ללקוח לשתף אותך לענות ללקוח תשובה שלילית לתאם פגישה פיזית עם הלקוח איך לשכנע אנשים? התנגדויות של לקוחות טעויות באפשרויות בחירה ללקוח nlp טיפולים להוריד עומס מאיש המכירות לשכנע אקסית להתגעגע האם המוצר יקר? חסרונות ללמוד nlp מניפולציות על אנשים להתעלם משאלה של לקוח למכור מוצר יקר ביחס למתחרים להתיידד עם הלקוח מניפולציות של מועמדים להתקבל לעבודה לענות ללקוח למכור ביעילות לגרום למישהו לרצות דווקא אותך להתמכר למוצר שלך עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מניפולציות, קואצ'ר, טיפים בתחום התנגדות של לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.8750 שניות - עכשיו 18_11_2025 השעה 08:57:06 - wesi28