אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדות של לקוח ✔להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדות של לקוח, שכנוע עצמי, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טיפול בהתנגדויות במכירה, NLP שתילת מחשבות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, מה זה nlp, לשכנע משקיע, NLP תוצאות, יכולת לשכנע, לימודי nlp, ספר nlp, NLP ודמיון מודרך, NLP למאמנים, NLP פיתוי, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות, איך להשפיע על אנשים, עבודה ב nlp, nlp הדרכה, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, ניתוח רטורי, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע בחור, nlp הצלחה במכירות, לשכנע מישהו לקנות, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, איך לשכנע אנשים, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, אומנות הפרזנטציה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, לימודי דמיון מודרך, כושר שכנוע, להגדיל מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, לשכנע דוד, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת?

אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על ביקורת, הוא מדגים בתחילה שימוש במונח "ביקורת" במשמעות של בדיקת חשבון, ומציע לראות בכל ביקורת למעשה סוג של האשמה. למשל, כשמישהו אומר לך "אני רוצה להעביר עליך ביקורת", הוא למעשה מתכוון שהוא רוצה להאשים אותך או להציג אותך באור שלילי.

מה הצעד הראשון כשמישהו בא להאשים אותך?

לדבריו, הצעד הראשון החשוב ביותר כשמישהו מאשים אותך הוא לעצור ולשאול את עצמך: "מה האמת?". השאלה הזו מחולקת לשני שלבים עיקריים:
  • לבדוק את העובדות - האם הדברים שנאמרו באמת התרחשו או לא?
  • לבדוק את המניע - למה האדם שמולך מתלונן בכלל? מה המטרה האמיתית שלו מאחורי ההאשמה?
אליעד מדגיש שבמקרים רבים אנשים אינם מעוניינים באמת לבדוק את העובדות, אלא רוצים שתקשיב להם, שתכיר בכך שהם צודקים, או שהם מחפשים תשומת לב ותחושת ערך. לפעמים מי שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות.

האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה?

בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות שמופנות אליך:
  • לתת לצד השני לדבר עד הסוף, כדי לאסוף את כל הטענות לפני שאתה מגיב. הדבר מאפשר לך להבין את כל המידע ולהגיב בצורה ממוקדת.
  • להתייחס לכל טענה בנפרד תוך כדי השיחה, אך אפשרות זו פחות מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום לבלבול ולתת לצד השני הרגשה שלא באמת הקשבת לכל דבריו.
אליעד ממליץ בדרך כלל לתת לאדם השני להביע את כל הטענות שלו לפני שמגיבים. הוא מדגים זאת עם דוגמה משפטית: תחילה אוספים את כל הראיות, ורק לאחר מכן מגבשים את כתב ההגנה, כדי שלא יתגלו הפתעות לא נעימות בהמשך.

איך לדעת מה הצד השני רוצה באמת?

אליעד מדגיש שכדי להתמודד בצורה נכונה עם ביקורת או האשמות, עליך להבין מה באמת הצד השני רוצה. לעיתים, האדם המאשים אותך לא באמת מעוניין בתיקון העובדות, אלא רוצה למלא חוסר מסוים שהוא חש - כמו הערכה, כבוד, או תשומת לב.

לדוגמה, הוא מספר על אדם שהבוס שלו מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של התלונה. אם המהות של התלונה היא "רצון שיהיה סדר", אז במקום לתרץ על הכלים, עדיף להראות לבוס שהשקעת זמן ביצירת סדר במקום אחר. כך למעשה, ניתן לספק את הרצון האמיתי של האדם שמולך, גם אם לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה.

איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך?

אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק קודם למה הלקוח רוצה דווקא אפשרויות מסוימות:
  • האם אפשר לענות על הצורך של הלקוח בדרך אחרת?
  • האם הלקוח באמת צריך את האפשרויות האלה או שאפשר להציע חלופה שתשביע את רצונו?
לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה עשר אפשרויות שאין לך, עליך לברר למה הוא רוצה אותן בכלל. אולי הוא פשוט מעוניין בערך או תועלת ספציפית שאפשר לתת לו באמצעות אפשרויות אחרות שיש לך.

מה לעשות כשהתלונה מבוססת ואתה באמת טעית?

אם הטענות של הצד השני מבוססות, ואתה באמת טעית, אליעד מציע שתי גישות:
  • להודות בטעות בצורה ישירה, לומר "נכון, טעיתי".
  • לומר "אולי טעיתי, אך עשיתי זאת מסיבות מסוימות", וכך לשנות את הפוקוס ולהעביר את השיחה למקום חיובי יותר.
הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדות של לקוח, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, התנגדות של לקוח, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
למה לקוח אחר ביטל עסקה? לנהל צוות מכירות לקוח שמבטל פגישה לגרום ללקוח לא להסתיר מידע איך להביא לקוחות לעסק? שיווק טוב מה זה לשכנע? התנגדות מכירות להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח לשכנע מישהו לומר לך כן מוצר מחויב למה הוא לא מוכן למכור? ללמוד שיווק ומכירות למדוד את איכות מנהל השיווק יכולת ניהול משא ומתן השפעה על התת מודע מוצר רווחי שיפור ביצועי קמפיין שיווקי לגרום למישהו לסמוך עליך ליצור לקוחות חוזרים לגרום למישהו לשכוח משהו שקרה מכירה של מוצר לשכנע את הלקוח לסגור עסקה ליצור כאב ללקוח לגרום למישהו להיות מיני למדוד את השיווק איך לשכנע משקיע? תהליכי קבלת החלטה של הלקוח אמון באמצעות איך נקבע מחיר של מוצרים? איך לא לדפוק לקוח? לימודי מכירות טבלת יעדי מכירות למכור מוצר שקשה למכור אותו איך לגרום למישהו להאשים את עצמו? לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו נקודת המבט של הלקוח לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר למכור את עצמך ללקוח לתת הצעת מחיר ללקוח בטלפון מניפולציות שכנוע לדבר בצורה משכנעת לקוח שמפר הסכמים כישורי מכירה שונים בהתאם למוצר מסר סמוי לתת מודע לזהות הזדמנויות לשכנע לשווק מוצר למה לא לתת הנחה ללקוחות? לענות ללקוח שאומר לגשת ללקוח לשכנע מישהו לא לשקר לך להיות nlp master practitioner לגרום למישהו שהוא יכול להשתנות מניפולציות רכישה מוצר שיש לו הרבה ביקוש לשכנע שופטים להקטין את עלויות השיווק אסטרטגיית ניהול משא ומתן הזדהות עם ההתנגדות האם להשקיע בלקוחות? להשקיע בלקוחות מה כדאי לומר ללקוח? למכור בלי איש מכירות להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות לא רוצה מוצר למכור נדלן דפוסי חשיבה של אנשי מכירות תחושת ריחוק מול הלקוח להגיב ללקוח בצורה חברית שכנוע יחסי למכור ללקוח בהתכתבות איך לדעת איך הלקוח שלך חושב? איפה למצוא לקוחות חדשים? בניית יעדי מכירות שכנוע לקוח לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית לשווק מוצרי מידע הכשרת אנשי מכירות שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח להצליח בתור איש מכירות זיהוי צרכים של הלקוח לשכנע בחורה לרצות לשכב הפקת חומר שיווקי לשכנע מישהו ברעיון להשפיע על לקוח שלא רוצה לקנות האם להכין סתם חומרי שיווק? אני לא מצליח למכור לגרום למישהו לחשוב על משהו לגרום לאנשי המכירות לקוח עושה השוואה מסרים שיווקיים רצון הלקוחות טקסט שכנוע לדבר אל ההיגיון של הלקוח לשכנע מישהו לא להציק איך לשכנע לקוח לרכוש? להציג ללקוח הטבת מחיר לראיין מנהל מכירות לשכנע בחור לרצות אותך להתמודד עם סירוב של לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לקוחות, דיבייטינג, מכירות בתחום התנגדות של לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 3.0176 שניות - עכשיו 18_11_2025 השעה 08:57:03 - wesi28