אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, חומרי שיווק של המתחרים, דמיון מודרך ו nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, זיהוי מניפולציות בטקסט, לשכנע שכנה, לשכנע את בן הזוג, לימודי דמיון מודרך, הבסיס למכירות nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, איך להשפיע על התת מודע, אימון אישי למנהלים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, nlp עבודה, nlp קורס, איך לשכנע את הבנק, איך לשכנע גבר לחזור, איך לגרום לבחורה, איך לשכנע טוב, ללמוד nlp באינטרנט, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, nlp לחינוך ילדים, איך לשכנע את המפקד, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, טיפול אישי, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, NLP סוגסטיה, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, NLP הרצאות, לשכנע בעל לעוד ילד, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, NLP דמיון מודרך, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, NLP טראומה, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, הכוח לשכנע, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד מהמתחרים? איך להעתיק מהמתחרים? הכנת חומרי שיווק, לקוחות מהאלפיון העליון, להכיר את קהל היעד, להכיר את דרך החשיבה של הלקוח, להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, חומרי שיווק של המתחרים, יצירת חומרי שיווק
... שיווק, לקוחות מהאלפיון העליון, להכיר את קהל היעד, להכיר את דרך החשיבה של הלקוח, להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, חומרי שיווק של המתחרים , יצירת חומרי שיווק וכאן אסביר, איך באפשרותך לדעת מה הכאב של הלקוח שלך, מה השפה של הלקוח שלך ואיך להכיר את עולם ... נכונה, דהיינו, מדברים אל הצורך של הלקוח ובשפה של הלקוח. ולכן עצה אחת אומרת, תלמד מהמתחרים שלך. דהיינו, תחקור את חומרי השיווק של המתחרים שלך. ומהם תנסה להבין, מה הצרכים של קהל היעד שלך, מה השפה ומה המושגים ומה הרצונות של קהל היעד שלך וכולי. וכאן צריכים ... ובמסרים השיווקיים, כאשר פונים לאותו קהל יעד. למרות שמדובר על מוצרים שונים. ולכן יש לך גם אפשרות נוספת, והיא לנתח חומרי שיווק של המתחרים העקיפים הקולגות העסקיים שלך, ולנסות להבין באיזה מסרים משתמשים, באיזו שפה משתמשים, באיזה עולם מושגים משתמשים וכיוב. ... שלך שאתה רוצה להגיע אליו, גם אם לא פגשת אותו מעולם באופן ישיר. אפשרות נוספת להכיר את קהל היעד שלך, ולא דרך לחקור חומרי שיווק של המתחרים שלך, היא באמצעות זה שתוכל לראות ולקרוא ראיונות וכתבות על קהל יעד שלך. לדוגמה בהקשר הזה, לראות כתבות על האלפיון ...
איך להרוויח יותר כסף? במה תלוי כמה כסף תרוויח? האם המקצועיות שלך משפיעה על הרווחים שלך? האם חייב להיות מקצועי כדי לעשות כסף? למה אני לא מרוויח מספיק כסף? היצע וביקוש, מכירות בעסק, איך מרוויחים כסף? לעשות כסף מאומנות
איך להרוויח יותר כסף? במה תלוי כמה כסף תרוויח? האם המקצועיות שלך משפיעה על הרווחים שלך? האם חייב להיות מקצועי כדי לעשות כסף? למה אני לא מרוויח מספיק כסף? היצע וביקוש, מכירות בעסק, איך מרוויחים כסף? לעשות כסף מאומנות
...להאמין שברגע שתהיה טוב יותר מכולם, תוכל להרוויח יותר כסף. אבל התשובה לכך אינה חד משמעית. האם המקצועיות שלך משפיעה על הרווחים שלך? תשובה קצרה: לא בהכרח. אפילו אם אתה החשמלאי הטוב ביותר בשוק, זה לא אומר שאתה תרוויח יותר מאחרים. הרווח שלך תלוי בשאלה אם יש ביקוש לשירות שלך, כמה הצלחת למכור את השירות או המוצר, ואיך אתה משווק את עצמך. מה תלוי בהיצע וביקוש בהכנסות שלך? ההכנסות שלך לא תלויות רק בכמה טוב אתה עושה את העבודה. יש הרבה גורמים נוספים שמשפיעים...
איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות
...המכירות בטעות מעביר למתאמי הפגישות יותר מידי מידע, כדי שיהיה למתאם הפגישות מה לענות ללקוחות בטלפון. אבל כך בעצם מתאם הפגישות בטעות גורם ללקוח לחשוב שהוא מכיר את המוצר מספיק טוב משיחת הטלפון. ולכן מנהל המכירות, צריך כל הזמן להעביר למתאמי הפגישות שלו, את התחושה שהם מקבלים מידע חלקי שתומך תיאום פגישה. אני מנהל המכירות, נותן לך מתאם הפגישות, מספיק מידע שבאמצעותו תוכל לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה לקבל מידע נוסף. אבל בשום אופן לא לגרום למתאם הפגישות...
טיפים לאושר, טריקים לאושר, איך לעשות מניפולציה עצמית? לרצות להרגיש רע, לרצות להרגיש גם רע, לשכנע את עצמך, לחשוב חיובי, לחשוב שלילי, איך לעבוד על המוח? איך לשכנע את עצמך?
טיפים לאושר, טריקים לאושר, איך לעשות מניפולציה עצמית? לרצות להרגיש רע, לרצות להרגיש גם רע, לשכנע את עצמך, לחשוב חיובי, לחשוב שלילי, איך לעבוד על המוח? איך לשכנע את עצמך?
...כלל לא חשובים לו, ולהפחית באופן מכוון את המשמעות שהוא נותן להם. זו טכניקה אפקטיבית להפחתת סבל ושיפור התחושה הכללית של האדם. לסיכום, אליעד מדגיש שחשוב להבין שאין דרך מוחלטת להעלים את כל החסרונות בחיים, אך אפשר בהחלט לשפר משמעותית את ההרגשה הפנימית על ידי עבודה מכוונת של שינוי מחשבות, שינוי רצונות, והתמודדות מודעת עם תחושת החיסרון. איך לשכנע את עצמך להרגיש טוב? טיפים לאושר פנימי איך להיפטר ממחשבות שליליות? איך לחשוב חיובי בצורה נכונה? האם אפשר לחיות...
יחס למתחרים שלך, איך להתייחס למתחרים שלך? מה דעתך על המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על המתחרים? מתי לומר דברים רעים על המתחרים? מה הלקוח חושב על המתחרים שלך? לשבח את המתחרים שלך, ללכלך על המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך, הדעה של הלקוח על המתחרים שלך, בידול מהמתחרים שלך, מתי לא לומר דברים רעים על המתחרים? מתי לא לומר דברים טובים על המתחרים? ליצור אמון עם הלקוח, ליצור סנכרון עם הלקוח, בידול מהמתחרים שלך
...לגרום לך לנזק. כי הלקוח יכול לחשוב שאתה שקרן. במילים אחרות, כמו שלא הגיוני שתגיד ללקוח שלך משהו שהלקוח שלך יחשוב שאתה טועה ומשקר בכל תחום שהוא, ככה צריכים לזכור שיתכן שללקוח שלך יש דעה מוקדמת על המתחרים שלך. ויתכן שהוא מתייחס אליה כאל עובדה. ואז אתה צריך לשים לב, שאתה מסונכרן עם הלקוח שלך, גם במה שאתה אומר על המתחרים שלך. ואוסיף: יתכן שהלקוח ירצה אותך, כי אתה מתאים לו, למרות שהוא יחשוב דברים טובים על המתחרים שלך. ויתכן שהלקוח חושב שהמותג של המתחרים...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 2
...יביע התנגדות לכך שאתה אומר שיקרה Y בצורה וודאית. ואז בעצם עליך להציג את Y בצורה אופציונאלית. לדוגמה בא נלך לקניון ונאכל שם משהו. ומה אם השומע לא רוצה לאכול שם משהו?! לכן אפשרי לומר בא נלך לקניון, ואז נוכל לאכול שם משהו. שבצורה כזאת יותר קשה לשומע להביע התנגדות, כי רק העלית אפשרות בלבד, שאינה מחייבת. לפעמים מספיק להזכיר לשומע את החיסרון שלו, גם בצורה של אפשרות בלבד ולא בהכרח כמשהו מוחלט. לדוגמה תעבוד כאן ואז יהיה לך כסף למטרות שלך. בניסוח כזה, החיסרון...
מכתב המלצה, איך להמליץ על עצמך במכתב המלצה למישהו אחר? איך לכתוב מכתב המלצה? מה לכתוב במכתב המלצה? איך לשבח את עצמך? איך לשווק את עצמך במכתב המלצה? איך להמליץ על מישהו? איך לכתוב מכתב המלצה לספק? איך לכתוב מכתב המלצה לעובד? איך להמליץ על עובד? איך להמליץ על ספק? איך להמליץ על מנהל? איך לכתוב מכתב המלצה למנהל? איך להמליץ על קבלן? איך לכתוב מכתב המלצה לקבלן? איך לעשות שיווק סמוי? כתיבת מכתב המלצה, דוגמה למכתב המלצה, תבנית מכתב המלצה, שיווק עקיף
...גדולה את הבן אדם, באפשרותנו להגדיל את תיאור הפרוייקט שאותו אנחנו מבצעים, כדי לשבח עוד יותר את העובד ספק שמשתלב בתוך הפרוייקט. וכך בעצם, תוך כדי שאנחנו משבחים את הספק, אנחנו משבחים את עצמנו. המלצה במקרה הנל יכולה לדוגמה להיראות בצורה הבאה: מזה שנים שאנחנו עובדים עם מר X בפרוייקטים הכי מורכבים שלנו ברחבי הארץ. הפרויקטים שלנו דורשים התאמה אישית ודיוק רב בהתאם לתנאי השטח ובהתאם לצרכי הלקוח. ומר X מבצע במקצועיות רבה את ההתקנה המורכבת, בדיוק בהתאם לתוכניות...
2 תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, הפצת חומרי שיווק, יעוץ למנהלי שיווק, איזה חומרי שיווק ליצור? כמה חומרי שיווק ליצור? הכנת חומרי שיווק, ניתוח תהליכי שיווק, ליצור חומרי שיווק, להפיץ חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, ניהול השיווק, אסטרטגיה שיווקית, חומרים לקמפיין שיווקי, הכנת חומרים מכירתיים
...הצורך ליצור קמפיין שיווקי. ומשם הוא גוזר את חומרי השיווק שהוא רוצה ליצור עבור הקמפיין השיווקי. וזה נשמע טוב ויפה וכולי. אבל צריכים לדעת, שמצד האמת העסק צריך ליצור חומרי שיווק, לפי תוכנית ליצירת חומרי שיווק, גם בלי קשר לצורך של להפיץ חומרי שיווק. והעסק צריך לצבור לעצמו חומרי שיווק מסוגים שונים. ואז ברגע שיש המון חומרי שיווק, אז הרבה יותר קל ליצור מהם קמפיינים לפי הצורך. וכמובן שאת כל חומרי השיווק הקיימים, כדאי לפרסם אותם בערוצי הפרסום שהעלות של השיווק...
שכנוע ובחירה חופשית, האם אפשר לשכנע כל אחד? המהות של השכנוע, אין אפשרות לשכנע, יש אפשרות לשכנע, בחירה חופשית, חופש הבחירה, רצון חופשי, סיבתיות ואקראיות, סיבה ותוצאה
שכנוע ובחירה חופשית, האם אפשר לשכנע כל אחד? המהות של השכנוע, אין אפשרות לשכנע, יש אפשרות לשכנע, בחירה חופשית, חופש הבחירה, רצון חופשי, סיבתיות ואקראיות, סיבה ותוצאה
...למשל, כאשר אדם מנסה לשכנע מישהו שלא להצביע לליכוד או להתגרש, האם מחויב שהשכנוע יצליח? אולי זה תלוי באינספור סיבות ונסיבות, או שאולי בכלל אין שום קשר סיבתי בין הדברים והוא יצליח או ייכשל במקרה. האם יש קשר ברור בין האירועים, או שהכל מקרי? אליעד מציין כי הרבה פעמים אנשים חושבים שיש קשר בין אירועים רק משום שהם מתרחשים במקביל. למשל, אם בתקופת ראש ממשלה מסוים יש יותר בזבוזים, אנשים יכולים לטעון כי הוא האחראי לכך. אבל במציאות, יכול להיות שהאירועים התרחשו...
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
...אם לתת הנחה או כמה לתת, אלא קריטי במיוחד לדעת כיצד להעניק את ההנחה. כאשר נותנים הנחה ללקוח, רוצים קודם כל שהלקוח יסגור את העסקה, שיהיה מרוצה, וירגיש שהוא מקבל עסקה טובה ומשתלמת. אך נתינה לא נכונה של הנחה עלולה ליצור אצל הלקוח דווקא תחושות שליליות, חשדות, ופגיעה באמון. אילו בעיות עלולות להיגרם מנתינת הנחה לא נכונה? אם לקוח מקבל הנחה מבלי להבין מדוע קיבל אותה, הוא עלול לחשוב מחשבות שליליות, לדוגמה: האם המחיר המקורי היה מוגזם ומנופח בכוונה? האם מנסים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חומרי שיווק של המתחרים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: חומרי שיווק של המתחרים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, חומרי שיווק של המתחרים, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אוטוסוגסטיה, מומחה שיווק, שיפור מכירות בתחום חומרי שיווק של המתחרים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1426 שניות - עכשיו 15_08_2025 השעה 04:35:01 - wesi28