אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יקר ללקוח ✔למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, יקר ללקוח, לשכנע גבר להיות איתך, לשכנע שכן, לשכנע אנשים לבחור בך, להתראיין בטלוויזיה, מסרים תת הכרתיים, שליטה בתת מודע, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, לשכנע גבר לחזור, ייעוץ לפוליטיקאים, טיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע אנשים בכל דבר, מדריך ל nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, איך לגרום לגבר, קורס nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, להתמודד עם התנגדויות במכירות, איך לשכנע את הבנק, איך לגרום למישהו, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, שיטת nlp, להגדיל את המכירות, לשכנע את עצמך, לשכנע את ההורים, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, איך לשכנע בעל לעוד ילד, אוטוסוגסטיה, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, מטפל nlp, טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע בראיון, הצלחה במכירות, טיפול בהתנגדויות מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: יקר ללקוח, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, יקר ללקוח, דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום למישהו לא להיות תלותי בך איך ללמוד שכנוע? איך חבילות משפיעות על הלקוח? לשכנע בראיון בתקשורת לקוח מבטל ברגע האחרון תורת המשחקים במשא ומתן מניפולציות של מוכרים אצליח למכור מתי לא להתעקש עם הלקוח? nlp זה טוב איך לומדים nlp? לבנות אמון עם שותפים שיפור יכולת שכנוע קביעת מחיר למוצר באז שיווקי nlp master practitioner מילים משכנעות יצירת אמון עם לקוח המטרה של השיווק איך להגדיל את המכירות? תכנים שיווקיים מקצועיים ליצור השפעה על אנשים איך לא לתת הנחה ללקוחות? איך המחיר משפיע על הלקוח? למכור מוצר יותר יקר שכנוע תת ההכרה לגרום למישהו להבין שהוא יהיר צמיחת חברה בעקבות תהליכי השיווק לדבר בשפה עממית עם הלקוח יכולת למכור לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום כאן ועכשיו שקרים במכירות באיזו התנגדות לקוח להתמקד? ליצור השפעה מוצרים לכל כיס להתכונן לראיון עבודה במכירות זיהוי צרכי לקוח תכנים שיווקיים רמת הוודאות של הלקוח בעסקה לקוח מבקש בקשה לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר לגרום למישהו להודות באמת איזה מגוון מוצרים להציע ללקוחות? מוצר יוקרה לומר ללקוח את האמת יציבות של לקוחות לגרום למישהו הסכמה במשא ומתן איך לנתח משפך שיווקי? הנחה על מוצרים לקוח לא סומך עליך איך לתאר מוצר? התאמת המוצר ללקוח לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה לקבל חשיפה ללקוחות למכור הרבה בזול תחושה של הזדהות מכירות דרך האינטרנט מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? החומר השיווקי הראשון לשכנע מישהו לכבד שכנוע מוחלט לשכנע מישהו להיות בעדך עיצוב חומר שיווקי ביקורות חיוביות של לקוחות באינטרנט נוסחה לגרום למישהו לרצות אותך לגרום למישהו לא לסרב איך לשווק מוצר? איך למכור סדנא? שאלות של לקוח איך לשכנע לקוחות? איך לדבר ללקוח? נקבע מחיר של מוצר איך לסגור עסקה עם לקוח? לגרום למישהו לחשוב בהיגיון לדבר עם לקוח בשפה של הלקוח ניתוח השיווק האפשרויות של הלקוח שלא לרכוש ממך כמה כסף לבקש מהלקוח? המניפולציות של ביבי לשכנע ילד להכין שיעורים מחיר שונה ללקוחות חדשים אמצעי שכנוע לשכנע מישהו להקשיב יעוץ רטורי מניפולציות של יועצים עסקיים איך לשכנע בחורה? לשתול מחשבות בתת המודע לקוח שמכחיש שהוא השאיר פרטים הכאב של הלקוח אצל המתחרים תהליכי שכנוע ניתוח שיטת שכנוע לשכנע את הלקוח לחזור אליך איש מכירות עשיר עובדים ולקוחות מה לעשות כשאין הסכמה במשא ומתן? איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? מרגיש שהמוצר יקר לגרום ללקוח להבין לקוחות מבושלים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשתול מחשבות, אוטוסוגסטיה, סוגסטיה בנושאי יקר ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.6250 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 13:34:57 - wesi28