אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יקר ללקוח ✔קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, יקר ללקוח, nlp למתקדמים, nlp עבודה, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, לשכנע אנשים לבחור בך, שינוי עמדות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, להתראיין בטלוויזיה, מודל לטיפול בהתנגדויות של לקוח, טכניקות מכירות, איך לשכנע את חברה שלי, כלים לטיפול בהתנגדות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירות, דיאטת nlp, לשכנע לקנות, טיפול בהתנגדות מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, NLP למטפלים, כישורי שכנוע, שיטת טיפול nlp, הרצאות nlp, לשכנע בחורה לצאת איתי, מאמן עסקי, טיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע חבר להפסיק לעשן, לשכנע אבא, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, שינוי הרגלים nlp, לימודי שכנוע, nlp וידאו, שיטת ה nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, שיפור מכירות, ספר nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
וכאן אשיב לשאלה הבאה: נניח שלמתחרה העסקי שלך יש בלאגן, לדוגמה בגלל שהוא העלה מחירים, ברמה שכולם מדברים נגדו, שהמחירים שלו לא הוגנים / גנב וכיו"ב. ונניח שהמחירים שלך יותר זולים משלו ונראים הוגנים. האם הגיוני שתעשה קמפיין שיווקי משלך, שידבר על זה שהמחיר שלך הוגן / זול וכיו"ב? או שהגיוני שתתמקד ביתרונות אחרים שיש לך ולא רק במחיר?

אז קודם כל צריך לדעת, שהתשובה היא, שאין כאן תשובה חד משמעית אלא כל מקרה לגופו. וכאן אני אסביר, שיקולים במה תלוי מה עדיף ומה כדאי לעשות בקמפיין השיווקי.

ברמת העיקרון, בסופו של דבר, אתה אמור לדבר על מה שלדעתך יביא לך יותר תועלת. בטווח הקצר / טווח בינוני / טווח ארוך וכולי. ולכן כאשר ניגשים לשאלה, במידה ויש למתחרה שלך אסון תקשורתי, שמדבר על זה שהמחירים שלו יקרים, אז אם המחירים שלך זולים, אז לפני ששואלים האם הגיוני שתעשה קמפיין שימנף את המשבר של המתחרה שלך, לתועלת שלך, לפני כן צריכים לשאול את השאלות הבאות:

מה היתרונות שלך ביחס למתחרה שלך, באופן כללי? האם יש לך עוד יתרונות חוץ ממחיר? אם אין לך שום יתרון חוץ ממחיר, נשאל: האם אתה מרוצה מזה שהיתרון שלך הוא המחיר הזול שלך? האם אתה מתכנן שיהיו לך יתרונות אחרים נוספים על פני המתחרה שלך? האם אתה מרוצה מזה שהלקוחות יחשבו שהיתרון שלך הוא רק המחיר שלך בלבד? אם כן, אז אולי כנראה כן יהיה הגיוני שתריץ קמפיין על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך.

אבל אם יש לך עוד יתרונות נוספים ביחס למתחרה שלך, או אם אתה לא בטוח שהיית רוצה שהלקוחות שלך יחשבו שהיתרון היחיד שלך על פני המתחרה שלך, הוא המחיר שלך, הרי שבמקרה כזה, לא בטוח נכון שעדיף לך לדבר רק על זה שהמחיר שלך יותר זול משל המתחרה שלך. ויתכן שכדאי לך לעשות קמפיין משולב, שידבר גם על המחיר שלך וגם על עוד יתרונות שיש לך. וכמו שנאמר כל מקרה לגופו.

כמו כן, גם אם יש לך עוד יתרונות נוספים, אולי אתה מניח שהלקוחות הפוטנציאלים כל כך שונאים את המתחרה שלך בגלל המחיר הגבוה שלו, ככה שעצם זה שאתה יותר זול ממנו, עצם זה יביא לך הרבה לקוחות. ואדרבה, אולי כדאי לך לדבר אך ורק על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך.

לסיכום: אם אתה עושה קמפיין בידול מהמתחרה שלך, בפרט כאשר יש משבר עסקי למתחרה שלך, בגלל חיסרון שאין לך אותו ושאצלך הוא יתרון, הרי שצריך לשקול כל מקרה לגופו, מה האפשרויות שיש לך ומה האפשרות הכי טובה שיש לך, בקמפיין שאתה עושה בעקבות המשבר התקשורתי של המתחרה שלך.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: יקר ללקוח, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, יקר ללקוח, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
ביקוש למוצר בניית אמון ניהול משא ומתן מניפולציה הסוד להצליח במכירות שיווק קורסים באינטרנט בידול שיווקי לגרום ללקוח לומר לך את האמת nlp לימודים למה הלקוח שונא אותך? להוזיל את המוצר איך לעשות מניפולציה? הסברים של איש מכירות לשתול מחשבה ללקוח למכור בפעם הראשונה למה הלקוח לא סומך עליך? האם לספק מוצר ללקוחות? שיווק עסק ליצור תוכן שיווקי לגרום למישהו להגיד כן איתור צרכי הלקוח מה זה צרכי הלקוח לשכנע מישהו לקבל ביקורת מחשבות מניפולציות מוצר שלא כלכלי למכור אותו להתמודד עם סירוב של לקוח מנהל צוות מכירות שכנוע סובייקטיבי לחקור חומרי שיווק של המתחרים לתת ללקוח למכור לך השקעה במכירות בעד ונגד nlp שיווק מוצרי מידע לשכנע את הלקוח שהמוצר שלך הכי טוב איך לבנות אמון עם לקוח? ללקוח לתת בך אמון לקדם את העסק גם בלי לקוחות מה רע בלשפר את אנשי המכירות? איפה ללמוד nlp ושכנוע? איך לעשות סוגסטיה? אפיון צרכי הלקוח חומר שיווקי מחליף את איש המכירות להפעיל לחץ על לקוח מוצר בלי יתרונות טעויות ביצירת ראפור לגרום למישהו לאהוב אותי למכור לעצמי להישמע חכם בעיני הלקוח מודע ותת מודע למה שהלקוח יקנה דווקא ממך? למכור בשוק רווי תחרות הנחה על מוצרים שיטות תגמול לסוכני מכירות לשכנע אנשים אחרים דעה ייחודית של לקוח איך להציג מוצר ללקוח? מה זה nlp? לקוח שאומר אני צריך לחשוב על זה... מנהלי מכירות הרגשת אמון שכיר שעובד במכירות שכנוע בטקסט תכונות של איש מכירות יכולת רטורית להשפיע על עובדים לשכנע בירוקרטים להציע ללקוח לקוחות משמיצים בגוגל איך לדעת איך הלקוח שלך חושב? חשיבות המבנה של מסע הלקוח לאבד לקוחות כאשר מעלים את המחיר לדבר ללקוח בשפה שלו לפגוש עוד לקוחות למה שלקוחות יבואו דווקא אליך? חומרים שיווקיים למכור את עצמך ביוקר לשכנע בשאלה למכור מוצרים לקוח חוזר לגרום ללקוח להרגיש טוב למכור לאנשי מכירות לגשת ללקוח לגרום ללקוח לא לנתק את השיחה איזה צרכי לקוח לא לאתר? איך לשכנע אקס? מעצב מוצר איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה? איך למכור נכון ולהרוויח יותר... שיווק יעיל לשכנע בחורה לרצות לשכב מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? ביקורות חיוביות של לקוחות בפייסבוק לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי נאמנות של לקוחות יעוץ מכירות לא רוצה לרמות את הלקוח nlp לימוד באינטרנט לבנות מחדש אמון נוסחה לשכנע סיבות אפשריות להכנת חומרי שיווק ראיון עבודה במכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא NLP, משא ומתן, מאמן אישי בנושאי יקר ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0313 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 13:35:06 - wesi28