אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לבחור את הלקוח ✔2 סוגים עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום ללקוחות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לבחור את הלקוח, לשכנע את החברים, NLP שתילת מחשבות, איך למכור, מה זה לשכנע, התמודדות עם התנגדויות במכירות, מיומנויות שכנוע, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, מיומנות רטורית, nlp בחינם, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, לשכנע את עצמך, להעביר מסר תת הכרתי, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, איך לשכנע טוב, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, מטפל אישי, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, דרכים לשכנע אנשים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, קורס מכירות, איך לשכנע את האשה, להגדיל את המכירות, ללמוד דיבייטינג, NLP מכירות, גישת ה nlp, שינוי עמדות, מיומנות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, לימוד nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, מאמן עסקי, טיפול אישי, שאלות קשות בראיון, איך לשכנע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
2 סוגים עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום ללקוחות לחזר אחריך, לגרום ללקוחות לקנות ממך, הצלחה עסקית, הצלחה כלכלית, לעבוד במה שאתה אוהב
איך לגרום ללקוחות לרדוף אחריך בעסק?

כאשר מדובר בניהול עסק, ישנה דינמיקה מובהקת בין בעלי העסק לבין הלקוחות. לעיתים בעלי עסקים סבורים שעליהם לרדוף אחרי הלקוחות שלהם, אך האמת היא שזו גישה שמאפיינת עסקים פחות מצליחים. עסקים אלו נאלצים לפתח גישות שיווקיות כדי לשכנע את הלקוחות לעבוד איתם, ובשלב מסוים הם מתחילים להוריד מחירים, להציע מבצעים או לעבוד עם לקוחות לא אידיאליים - כל זאת כדי לשמור על העסק רווחי.

מה קורה כאשר העסק מצליח?

במצב בו העסק מצליח, דינמיקת היחסים משתנה באופן דרמטי. אז, לא רק שהבעלים לא צריכים לרדוף אחרי הלקוחות, אלא להיפך - הלקוחות מתחילים לנסות להרשים את בעלי העסק כדי שיסכימו לעבוד איתם. במקום שהבעלים יפנו ללקוחות, הלקוחות הם אלו שפונים ומציעים את עצמם, וזהו סמן להצלחה עסקית. למעשה, בעלי העסק יכולים לבחור את לקוחותיהם, ובכך לבחור לעבוד רק עם מי שמתאים להם או עם מי ששואף לעבוד איתם.

כיצד מגיעים למצב זה?

כדי להגיע למצב שבו העסק בוחר את לקוחותיו ולא להיפך, יש צורך בהשקעה מתמשכת באיכות המוצר או השירות. ככל שהמוצר או השירות יהיו יותר איכותיים ומושכים, כך תגדל הביקוש והעסק יוכל להרשות לעצמו לסנן את הלקוחות שאינם מתאימים לו. בעסק מצליח, לקוחות צריכים להבין שהמוצר או השירות לא מיועדים לכל אדם - אלא אך ורק לאלו שמתאימים לפילטרים ולקריטריונים שנקבעים על ידי בעל העסק.

מהם הקריטריונים לסינון לקוחות?

על מנת שהעסק יוכל לבחור את הלקוחות שלו, יש להפעיל קריטריונים ברורים. אלו יכולים לכלול את הדברים הבאים:
  • האם הלקוח משלם את המחיר הנדרש ללא התמקחויות מיותרות?
  • האם מדובר באדם שנעים לעבוד איתו?
  • האם הלקוח מכבד את תהליכי העבודה של העסק?
  • האם העבודה עם הלקוח מתאימה לחזון ולערכים של העסק?
ככל שהעסק מצליח יותר, כך הקריטריונים הללו הופכים להיות יותר חשובים. בעלי עסקים מצליחים לא עובדים רק בשביל כסף, אלא גם בשביל להרגיש סיפוק והנאה. לכן, הם בוחרים לעבוד עם לקוחות שנעים להם לעבוד איתם ושיש להם ערכים דומים.

איך מגיעים למצב שבו הלקוחות רודפים אחרי העסק?

השלב בו העסק מגיע למצב שבו הלקוחות מתחילים "למכור את עצמם" לו הוא תוצאה ישירה של הצלחה מתמשכת. כאשר העסק הופך למבוקש, כל פעולה שיווקית אגרסיבית אינה נדרשת, שכן הלקוחות עצמם פונים בשמחה ומוכנים להוציא כסף נוסף כדי לקבל את השירותים שהעסק מציע. זו היא למעשה הדרך שבה העסק מבדל את עצמו ממתחרים, ומציב את עצמו כמותג מבוקש.

לסיכום

כדי להפוך לעסק שהלקוחות רודפים אחריו, יש להשקיע באיכות המוצר או השירות ולהיות מוכנים לסנן את הלקוחות שלא מתאימים לערכים ולחוזה העסקי של העסק. ככל שתשפר את העסק שלך ותספק מוצרים ושירותים איכותיים, תוכל ליצור את המצב שבו הלקוחות פונים אליך ומוכנים לשלם יותר רק כדי לעבוד איתך.
עסק מצליח: מי בוחר את מי?

בכל תחום עסקי, ישנה דינמיקה בין בעל העסק לבין הלקוחות. בעלי עסקים רבים חיים מתוך תפיסה שגויה שעליהם לרדוף אחרי הלקוחות שלהם ולשכנע אותם לעבוד איתם, אך האמת היא שהגישה הזו שייכת לעסקים חלשים יותר.

עסק חלש: בעל העסק רודף אחרי הלקוחות

כאשר עסק אינו חזק דיו, בעליו מרגישים צורך תמידי לשכנע את הלקוחות לבחור בהם על פני המתחרים. הלקוח מחזיק בכוח ומחליט האם לרכוש את המוצר או השירות. בעלי עסק כאלה נאלצים לעיתים להוריד מחירים, להציע מבצעים ולספק שירותים גם ללקוחות בעייתיים - העיקר לא לאבד אותם.

עסק חזק: הלקוחות רודפים אחרי העסק

במקרה של עסק חזק ומצליח, הדינמיקה מתהפכת. לא רק שבעל העסק לא רודף אחרי הלקוחות, אלא שלקוחותיו הם אלה שצריכים "למכור את עצמם" לו - כלומר, להוכיח שהם ראויים לעבוד איתו. העסק מצליח להגיע למצב שבו אין הוא מקבל כל לקוח, אלא מסנן אותם לפי קריטריונים שהוא עצמו קובע.

איך מגיעים למצב הזה?

כדי להגיע למצב שבו העסק בוחר את לקוחותיו, יש צורך לשפר באופן מתמיד את איכות המוצרים או השירותים שהוא מספק. ככל שהעסק יותר איכותי, כך גדל הביקוש לשירותיו, והוא יכול להרשות לעצמו לסנן לקוחות שאינם מתאימים לו.

מהם הקריטריונים לסינון לקוחות?
  • האם הלקוח משלם את המחיר הנדרש ללא התמקחויות מיותרות?
  • האם מדובר באדם שנעים לעבוד איתו?
  • האם הוא מכבד את תהליכי העבודה שלך?
  • האם העבודה איתו מתאימה לחזון ולערכים של העסק?
ככל שהעסק יותר מצליח, כך הקריטריונים הללו הופכים לחשובים יותר. בעלי עסקים מצליחים לא עובדים רק בשביל הכסף, אלא גם בשביל ההנאה, ולכן הם בוחרים לעבוד עם אנשים שנעים להם לעבוד איתם.

מה קורה כשהעסק מצליח?

בשלב מסוים, הביקוש לשירות של עסק מסוים גדל עד כדי כך, שהלקוחות מתחילים לנסות להרשים את בעל העסק כדי שיסכים לקבל אותם. במצב כזה, העסק לא נזקק לפרסום אגרסיבי או למרדף אחרי לקוחות - הם אלה שפונים אליו, משכנעים אותו לקבל אותם כלקוחות, ולעיתים אף מוכנים לשלם יותר רק כדי לקבל שירות ממנו.

לסיכום

כדי להפוך מעסק שרודף אחרי לקוחות לעסק שהלקוחות רודפים אחריו, יש להשקיע כל הזמן באיכות השירותים, להעלות את הרף, ולהיות מספיק בטוחים בעצמכם כדי לסנן לקוחות. רק כך ניתן להגיע למצב שבו העסק הופך למבוקש והלקוחות הם אלה שמתאמצים לעבוד איתו.
מי הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח הכי טוב שלך? איך לבחור את הלקוחות שלך? לאיזה לקוחות לפרסם? לאיזה לקוחות לשווק? למי אתה מביא הכי הרבה תועלת? במה אתה הכי טוב? למי אני מביא הכי הרבה תועלת? במה אני הכי טוב? היצע וביקוש, איך לבחור את הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף? האם חייב להיות יותר טוב מאחרים? האם חייב יתרון תחרותי? איזה עסק להקים? איך לבחור תחום לימודים? במה להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לעשות הרבה כסף?
... הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח הכי טוב שלך? איך לבחור את הלקוחות שלך? לאיזה לקוחות לפרסם? לאיזה לקוחות לשווק? למי אתה מביא הכי הרבה תועלת? במה אתה הכי טוב? למי אני מביא הכי הרבה תועלת? במה אני הכי טוב? היצע וביקוש, איך לבחור את הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף? האם חייב להיות יותר טוב מאחרים? האם חייב יתרון תחרותי? איזה עסק להקים? איך ...
שיווק למתחילים, איך להתחיל לשווק? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? איך להתחיל להכין חומר שיווקי? איזה חומר שיווקי להכין ראשון? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איזה סרטון שיווקי לעשות? הסרטון השיווקי הראשון שלך, איך לתכנן משפך שיווקי? באיזה סדר להכין חומרי שיווק? איך להכין חומרי שיווק? השיווק כתוצאה של המכירות, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, ניתוח משפך שיווקי, יעוץ שיווקי, הקמת עסק חדש, שיווק לעסק חדש, אסטרטגיית שיווק למתחילים
... השאלות הבאות: שאלה 1 - שאל את עצמך, מי עבורך הלקוח האידיאלי שלך? עם איזה לקוח היית רוצה לסגור את העסקה הבאה שלך? (מידע נוסף אפשרי לראות כאן לבחור את הלקוח וגם כאן הלקוח האידיאלי שלך). שאלה 2 - נניח שהיית פוגש את הלקוח הזה, והיית צריך לומר לו דבר אחד שיגרום לו להיות הלקוח שלך, מה היית אומר לו ...
לקוחות קשים, לקוחות רעים, לקוחות בעייתיים, לקוחות טובים, איך לבחור את הלקוחות שלך? לפטר לקוחות, לקוחות לא טובים, לפטר את הלקוחות, לשווק את עצמי, לקוח קשה, לקוח רע, לקוח בעייתי, לקוח טוב, לקוח לא טוב, התמודדות עסקית, מנטור עסקי
לקוחות קשים, לקוחות רעים, לקוחות בעייתיים, לקוחות טובים, איך לבחור את הלקוחות שלך? לפטר לקוחות, לקוחות לא טובים, לפטר את הלקוחות, לשווק את עצמי, לקוח קשה, לקוח רע, לקוח בעייתי, לקוח טוב, לקוח לא טוב, התמודדות עסקית, מנטור עסקי
... לקוחות טובים, איך לבחור את הלקוחות שלך? לפטר לקוחות, לקוחות לא טובים, לפטר את הלקוחות, ... וכך אתה בעצם יכול לבחור את הלקוחות שאתה רוצה לעבוד איתם. המטרה של כל עסק היא להגיע ... שאתה לא מעוניין בהם ולבחור את הלקוחות שמתאימים לך בצורה טובה יותר. איך להגיע למצב שבו אתה ... פוטנציאליים, כך תוכל לבחור את הלקוחות שאתה באמת רוצה לעבוד איתם. בסופו של דבר, כל עסק ... תהיה לך האפשרות לבחור את הלקוחות הנכונים עבורך. איך לעבוד עם לקוחות בעסק? איך לשווק ...
הלקוחות שלך, קהל היעד שלך, איך לדעת מי קהל היעד שלך? לאיזה קהל יעד לפרסם? איך לבחור את הלקוחות שלך? מי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלך? מי הלקוחות הטובים שלך? מי הלקוחות שלך? איזה לקוחות כדאי לך לבחור? לאיזה קהל יעד לשווק? הגדרת קהל היעד שלך, מי קהל היעד שלי? מי הלקוחות שלי? מי הלקוח האידיאלי שלך? לקוח לא אידיאלי, פרופיל לקוח, מי קהל המטרה שלך? להביא ערך ללקוח, סוגים של לקוחות, לקוחות משלמים, להביא תועלת ללקוח, איך לעשות כסף מלקוחות טובים? הקמת עסק
... שלך, קהל היעד שלך, איך לדעת מי קהל היעד שלך? לאיזה קהל יעד לפרסם? איך לבחור את הלקוחות שלך? מי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלך? מי הלקוחות הטובים שלך? מי הלקוחות ... שישלמו לך יותר ואפילו ישאירו לך טיפ ויש לקוחות שיריבו איתך על כל שקל ויגידו לך יקר לי. והשאלה היא, איך לבחור את הלקוחות שלך שלך? איך לדעת מי קהל היעד שלך, שממנו תוכל להרוויח הכי הרבה כסף? והתשובה לכך היא, שאתה אמור לבחור את הלקוחות שלך, בהתאם למי שאתה מספק לו הכי הרבה ערך. ואני אסביר: צריך לעשות הפרדה ...
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
... מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום מה ההיגיון בכך שבעל עסק לא רוצה עוד לקוחות? בעלי עסקים רבים נוטים לומר טוב לי ככה, כאשר מוצע להם ... ממנו לעבוד יותר שעות, אלא מאפשרים לו לבחור את הלקוחות הכי משתלמים. הרחבת מאגר הלקוחות מספקת ביטחון כלכלי מפני עזיבת לקוחות קיימים. ביקוש מוגבר מאפשר להעלות מחירים ולשפר משמעותית את הרווחיות. אפשר לשקול מוצרים ... רב יותר, הם יכולים בקלות להעלות מחירים, לבחור את הלקוחות שמשלמים הכי הרבה, וכך להגדיל את ההכנסות בצורה משמעותית, ללא הגדלת מאמץ משמעותי. מה אפשר לעשות במקרה של לקוחות מזדמנים שמשלמים יותר אך לא חוזרים? גם במקרה שבו ... הביקוש מאפשרת לבעל העסק להפעיל שיקול דעת ולבחור את הלקוחות המשלמים ביותר, מה שמשפר את הרווחיות הכוללת של העסק. מה הדרך האידיאלית להתנהל מול לקוחות חדשים? חשוב להבין שאם בעל העסק מקבל זרימה מתמדת של לקוחות חדשים, הוא ... אותו לעבוד יותר שעות, אלא יכולים לאפשר לו לבחור את הלקוחות המשלמים יותר. גם אם הוא חושב שיש לו מספיק לקוחות כרגע, תמיד טוב להגדיל את מאגר הלקוחות כדי להתמודד עם שינויים בלתי צפויים. ביקוש גבוה מאפשר להעלות מחירים ולשפר ...
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס?
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס?
... לקבל הצעות ממקומות עבודה טובים יותר. זה יאפשר לך לבחור את הלקוחות שלך, כלומר, את הבוסים שלך, ולא להיתקע עם בוס בעייתי אחד שפוגע באיכות החיים שלך. האם חוסר ... ולבחור עם מי לעבוד. ככל שאתה מקצועי יותר - תוכל לבחור את הלקוחות שלך. כך גם לגבי מקום העבודה שלך: אם יש לך בעיות עם הבוס, מה שאתה באמת צריך לעשות זה להיות ...
לקוחות משוגעים, איך לעבוד עם לקוח משוגע? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוחות עם דרישות מוזרות, לקוחות עם בקשות מוזרות, יצירתיות בעסקים, איך לעבוד עם המון לקוחות? לקוח בעייתי, לקוח משוגע, לקוח עם דרישות מוזרות, לקוח עם בקשות מוזרות
לקוחות משוגעים, איך לעבוד עם לקוח משוגע? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוחות עם דרישות מוזרות, לקוחות עם בקשות מוזרות, יצירתיות בעסקים, איך לעבוד עם המון לקוחות? לקוח בעייתי, לקוח משוגע, לקוח עם דרישות מוזרות, לקוח עם בקשות מוזרות
... איתם לחלוטין. כיצד עושים זאת מבלי לפגוע בעסק? התשובה לכך פשוטה: ככל שיש לעסק יותר לקוחות, כך הוא יכול להרשות לעצמו לבחור את הלקוחות שלו באופן מדויק יותר. אם אנחנו משווקים את עצמנו טוב יותר, מגדילים את הביקוש, יוצרים יותר עניין במוצרים שלנו, אז יש לנו ... עם מי אנחנו רוצים לעבוד. הרעיון הוא להגדיל את הביקוש לעסק שלנו ולשווק אותו היטב, כך שבסופו של דבר יהיה לנו את הכוח לבחור את הלקוחות הכי טובים עבורנו, ולהחליט מי מתאים לנו ומי לא. מצד שני, גם אם יש לנו אפשרות כזו, עדיין מומלץ לנצל הזדמנויות ייחודיות ...
איך לעשות המון כסף במכירות? איך להיות עשיר ממכירות? איש מכירות עשיר, להתעשר מעבודה במכירות, איך לפתח קריירה כאיש מכירות? איך להיות איש מכירות מומחה? איך לעשות הרבה כסף במכירות? מה הכי כדאי למכור? איך למכור שירותי מכירה? באיזה תחום אפשרי לעשות הכי הרבה כסף במכירות? באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף? באיזה תחום לעשות כסף במכירות? ללמוד למכור, איך לפתח קריירה במכירות? יעוץ לאנשי מכירות, להיות תותח מכירות, להשתפר במכירות, הקמת מערך מכירות
... תמכור את המוצרים שלהם. בחירת הלקוחות שלך עליך לדעת לבחור את הלקוחות שלך, שמהם תוכל להרוויח כמה שיותר כסף. דהיינו, כמו בכל תחום אחר, אתה רוצה לעשות ... שלך. שזה עוד תהליך בפני עצמו. אתה צריך לדעת גם איך לבחור את הלקוחות שלך, לדעת גם איך לנהל משא ומתן ולקבל יותר כסף על שירותי המכירה שלך ועוד. אבל בטוח ...
מאמץ, כמה להתאמץ? להרוויח בלי לעבוד, היצע וביקוש, להתאמץ כמה שפחות, להרוויח כמה שיותר, רצונות מנוגדים, רצון לקבל, רצון לתת, כמה להשקיע? כמה לתת? השקעה, להרגיש יותר טוב, להתאמץ כמה שיותר, פיתוח מוצר, שיפור מוצר, להרגיש פחות רע
מאמץ, כמה להתאמץ? להרוויח בלי לעבוד, היצע וביקוש, להתאמץ כמה שפחות, להרוויח כמה שיותר, רצונות מנוגדים, רצון לקבל, רצון לתת, כמה להשקיע? כמה לתת? השקעה, להרגיש יותר טוב, להתאמץ כמה שיותר, פיתוח מוצר, שיפור מוצר, להרגיש פחות רע
... ולבחור לעצמו עבודות קלות יותר שבהן המאמץ קטן והתמורה גדולה יותר. לדוגמה, איש מקצוע שנחשב לטוב ביותר בתחום שלו יוכל לדרוש מחירים גבוהים יותר, ולכן יוכל לבחור לעבוד פחות שעות או לבחור את הלקוחות שהכי נוח לו לעבוד איתם, וכך בעצם הוא יוכל לעבוד פחות ולהרוויח יותר. למה צריך להתאמץ בהתחלה כדי להצליח מאוחר יותר? אליעד מסביר שלמרות שהמטרה היא להגיע ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על 2 סוגים עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום ללקוחות לחזר אחריך, לגרום ללקוחות לקנות ממך, הצלחה עסקית, הצלחה כלכלית, לעבוד במה שאתה אוהב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לבחור את הלקוח, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לבחור את הלקוח, כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפים, לקוחות, רטוריקה בנושאי לבחור את הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 21:53:29 - wesi28