אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לבנות תהליך שיווק ✔למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לבנות תהליך שיווק, סדנת nlp, איך לשכנע אנשים לתרום, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, איך לשכנע את בעלי, לשכנע שוטר, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, זיהוי מניפולציות בטקסט, NLP איך זה עובד, להעביר מסר תת הכרתי, כישורי שכנוע, אנשי מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, NLP הנחות יסוד, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טיפול בהתנגדות מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, איך לגרום לבחור, התנגדות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, nlp techniques, לשכנע את החברה, איך להצליח למכור, לשכנע את ההורים, איך לשכנע בחור, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, לימוד דמיון מודרך, nlp פסיכולוגיה, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע אנשים להגיד כן, לשכנע את האשה, השפעה סמויה, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, לשכנע למכור, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לבנות תהליך שיווק, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, לבנות תהליך שיווק, דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע משוגעים איך לעזור ללקוח לקבל החלטה? לגרום למישהו דתי איך לגרום למישהו לשנות את עצמו? האם להעלות מחיר ללקוחות קיימים? זיהוי צרכי לקוח לשכנע מישהו בתור חבר ליצור ביקושים למוצר שלך לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו תלונות של לקוחות בפייסבוק איך לשכנע מישהו לעשות משהו? תותח במכירות איתור הצרכים של הלקוח לקוח קודם ביטל בקשת רכישה יכולת לשכנע איך להזדהות? לגרום למישהו לרגשות אשמה איזה צרכי לקוח לאתר? לקוחות משמיצים אותי באינטרנט פחד לא להצליח למכור טכניקות מכירות למה המוצר כל כך יקר? לשכנע בחור להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף מנהל מכירות לשכנע מישהו לסלוח איך להציג ללקוח מחיר מוצר? מניפולציות רגשיות תלונות של לקוח מכירות טלפוניות לשכנע מישהו להודות בבגידה חיסכון כספי ללקוח הלקוח צריך או רוצה ביצועים של משפך שיווקי למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים? לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה לשכנע ילדים לאכול בריא מה לקוחות שואלים? לתמרץ את אנשי המכירות שלך לגרום ללקוח לומר מה התקציב שלו לתמחר מוצר ללקוח זיהוי הכאב של הלקוח התמודדות עם ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל האם להמשיך בפיתוח המוצר או למכור את המוצר? לאבד את האמון להיות החבר של הלקוח לקוח חושש לקבל החלטה פרובוקציה שיווקית שיווק מצוין איך לקוח מבין? לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון להציג ללקוח הטבת הנחה ליצור ללקוח כאב חדש להמליץ ללקוח על המתחרים השפעה לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך איזה מוצרים להחזיק במלאי? למצוא לקוחות טובים לא להזדהות עם לקוח לשכנע מישהו לא להציק סדר לאתר את צרכי הלקוח לגרום למישהו לא לאהוב מישהו איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? לקוח שהכי חשוב לו המחיר מהות וצורה בשכנוע לשתול מחשבה למוכר שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע האם איש מכירות צריך לדעת לקבל לא... לגרום ללקוח להחליט לקנות שכנוע ישיר לקוח שלא רוצה לשלם לשדר אמון לשכנע מישהו להשיב ליצור באז שיווקי על ידי יצירת פרובוקציה לשכנע אנשים שמאמינים במינימליזם איך למכור בזול? ללמד אנשי מכירות למכור לנהל מנהל מכירות לשכנע מישהו לרצות להקשיב לך איפה ללמוד nlp ושכנוע? קבלת החלטות של לקוח שכנוע בפרסום ניהול משא ומתן עם אויב להתמודד עם התנגדויות לקוח איך לא להשתכנע? לגרום למישהו לרצות דווקא אותך מניפולציות אמיתיות לאהוב למכור האם להכאיב ללקוח? לגרום ללקוח להאמין בך שיווק ממומן בתשלום לנהל משא ומתן על שכר עם הבוס מתי לשחרר את הלקוח? אפשרויות של לקוח לשכנע אנשים אחרים איך לגרום ללקוח לקנות דווקא ממך? כל אחד יכול להשתכנע לחץ על לקוח לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דיבייטינג, אוטוסוגסטיה, הדרכת מכירות בנושא לבנות תהליך שיווק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4375 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 15:50:37 - wesi28