אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום ללקוחות ✔מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום ללקוחות, לשכנע בעל, לשכנע לקוח לקנות מוצר, סודות ההשפעה הסמויה, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, התנגדויות מכירות, לשכנע גבר להתחתן, לשכנע את הלקוח, nlp חינם, סוגסטיה עצמית, לשכנע בחורה, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, שיטות מכירה, להתמודד עם התנגדות במכירות, ספר nlp, סודות התת מודע, NLP טכניקות, NLP לימוד, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות, לשכנע את חברה שלך, איך לשכנע לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, להתראיין לטלוויזיה, שיפור מכירות, טיפול בהתנגדויות במכירה, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, דמיון מודרך nlp, התנגדות לקוח, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע את הבעל, מיומנויות מכירה, איך לשכנע לקוחות, סודות המכירה, איך להצליח למכור,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
למה לא כדאי למתג את העסק שלך בתור "הכי זול"?

אחת הטעויות הנפוצות שעושים עסקים, במיוחד עסקים מתחילים, היא למתג את עצמם כזולים. הכוונה היא לעסקים שמנסים למשוך לקוחות בטענה שהם זולים במיוחד או שיש להם מבצעים יוצאי דופן. לדוגמה, עסק שאומר ללקוח "תקנה ממני כי אני יותר זול", "תראה כמה אני זול", "אחד פלוס אחד במבצע", או "פגישה ראשונה חינם, פגישה שלישית חינם". כל אלה הן דרכים לומר ללקוח: "הסיבה המרכזית שבגללה כדאי לך לקנות אצלי היא המחיר הזול שלי".

לכאורה, יש היגיון בשיטה הזו, אבל בפועל קיימות בה מספר בעיות חמורות שיכולות לפגוע בעסק לטווח ארוך.

למה תמיד תפסיד בתחרות על המחיר הזול ביותר?

כאשר עסק ממותג כזול, הוא נכנס לתחרות מסוכנת מאוד, שבה כמעט תמיד הוא יפסיד בסופו של דבר. הסיבה לכך היא שתמיד יכול להופיע מתחרה שיהיה מוכן למכור במחיר נמוך עוד יותר. זה יכול לקרות אפילו במצב קיצוני שבו אתה קונה מוצר בשקל ומוכר אותו בשקל ואגורה, ובכל זאת יבוא מתחרה שיקנה בשקל וימכור בתשעים אגורות, למרות שהוא מפסיד כסף.

למה שמישהו יהיה מוכן למכור בהפסד או בזול יותר ממך?
  • ייתכן שהמתחרה שלך עומד לפשוט רגל ומוכן למכור במחיר הפסד כדי לקבל באופן מיידי כסף מזומן שיציל אותו זמנית מקריסה.
  • ייתכן שהמתחרה בכלל לא מתכוון לספק את המוצר ולכן לא אכפת לו להציע מחיר הפסדי, כי הוא לא מתכנן לעמוד מאחורי ההבטחות שלו.
  • ייתכן שהמתחרה פשוט רוצה לפגוע בך אישית או עסקית. הוא יציע מחירים זולים מאוד עד שהלקוחות יעברו אליו, וכאשר העסק שלך ייסגר, הוא יעלה את המחירים מחדש.
מכיוון שתמיד קיימת אפשרות למצב שבו מישהו ימכור בזול יותר, עסק שמתחרה רק על בסיס מחיר זול יפסיד כמעט בוודאות.

מה קורה כשאתה משדר ללקוחות שאתה "הכי זול"?

כשאתה משווק את עצמך ללקוחות על בסיס מחיר בלבד, אתה באופן אוטומטי יוצר אצלם רושם שלילי על העסק שלך. בעיני הלקוח, אם הסיבה היחידה או המרכזית לקנות ממך היא כי אתה זול, המשמעות היא שהעסק שלך כנראה לא איכותי מספיק. למעשה, כאשר אתה אומר "אני הכי זול", הלקוח חושב לעצמו אחת מכמה אפשרויות:
  • ייתכן שהעסק הזה לא איכותי מספיק ולכן הוא חייב למכור בזול.
  • ייתכן שיש לעסק בעיות תזרימיות קשות ולכן הוא חייב מזומן דחוף, ולכן הוא מוזיל מחירים בצורה קיצונית.
  • ייתכן שהעסק בכלל לא מצליח, ולכן מנסה למשוך לקוחות רק באמצעות הורדת המחירים.
לכן, למרות הרצון שלך להיות אטרקטיבי, אתה בעצם משדר שהעסק שלך נמצא בבעיה, וזה לא טוב לטווח הארוך.

איך כן כדאי למתג את עצמך ואת העסק שלך?

במקום להתחרות על המחיר הנמוך ביותר, אליעד ממליץ למתג את עצמך ואת העסק שלך על בסיס איכות, ערך ותמורה ללקוח. לדוגמה, משפטים כמו "תקנה ממני כי אני הכי איכותי", או "תקנה ממני כי אצלנו תקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלך", הם משפטים שמשדרים ללקוח שהוא יקבל ערך ייחודי שקשה יותר למצוא במקומות אחרים. כך הלקוח לא יחפש אצלך רק מחירים נמוכים, אלא יעריך את העסק שלך בזכות הערך האמיתי שאתה נותן לו.

כאשר העסק ממותג סביב איכות ושירות, הוא הרבה פחות פגיע לתחרות המחירים. זאת מפני שגם אם מתחרה יציע מחיר זול יותר, הלקוח יבחר בך כי הוא רוצה לקבל את התמורה הכי טובה, ולא רק את המחיר הכי נמוך.

לסיכום, המיתוג על בסיס מחיר זול בלבד הוא מסוכן מאוד ועלול להוביל להפסדים כספיים, לתדמית שלילית, ואף לסגירת העסק בטווח הארוך. לעומת זאת, מיתוג על בסיס איכות, שירות וערך מוסף יאפשר לעסק שלך לשגשג ולהצליח לאורך זמן, בלי להיות תלוי במתחרים שמוכרים בזול יותר.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום ללקוחות, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לגרום ללקוחות, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
הזמן שלוקח ללקוח לקבל החלטה התנגדות בשיחת מכירות בטלפון איך לקנות מוצר? איזה מסרים להעביר ללקוחות? להתגונן ממניפולציות כמה הלקוח מבין שהמוצר שלך מתאים לו? ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות לגרום למישהו ליהנות מינית לקוח לא אידיאלי למכור ללקוחות מוצר לגרום למישהו לא להתאבד לתמחר מוצר ביוקר איך לשכנע בחור? לקוח אחר לא היה מעוניין שיפור המוצר ותהליך מכירה מתנגד לרכישת מוצר דוגמאות לשתילת מחשבות להסתדר בלי חומרי שיווק למכור משהו שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח לגרום למישהו לרצות להתחתן איתך לגרום למישהו להעריך אותך איך להעלות מחיר בלי לאבד לקוחות? שיווק חנויות להצליח בעסק אם אני שונא למכור למכור כשאתה בלחץ מגוון מוצרים יעוץ שיווקי ביקורות חיוביות של לקוחות למכור גם מוצרים גרועים מטרות למסע לקוח כשלים רטוריים סימולציה לאיש מכירות הדרכת מנהלי מכירות למה חשוב ללקוח מי המוכר? למכור הרבה בזול לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון התמודדות עם לקוחות משמיצים בפייסבוק למכור בשוק רווי תחרות החדרת מוצר לשכנע גבר לחשוב עליך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר... לשכנע מישהו ללכת לפסיכולוג ליצור סוגסטיה לגרום למישהו לשאול אותך שאלות הבהרה להשתמש במוצר לשדר אמינות ללקוח פחד למכור עולם המושגים של הלקוח אצליח למכור להציב יעדי מכירות לגרום ללקוח לקנות שוב לדבר בשפה עממית עם הלקוח לגרום למישהו לקבל ביקורת ללמוד לעשות מניפולציות צרכי הלקוח לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי סוגים של חומרי שיווק מקצועיים להרוויח ממכירת מוצרים זולים איך ליצור צורך ללקוח? להצליח למכור בלי לשקר איך מבצע משפיע על הלקוח? לגרום למישהו להגיד רמות מניפולציה לגרום למישהו לרצות לתת לך רצון של לקוח דמיון מודרך תגמול איש מכירות איפה ללמוד nlp? לגרום למישהו להגיד לך לגרום למישהו להרגיש ייחודי שכנוע ושינוי עמדות להתמודד עם דחייה של לקוח לסרב למכור איך לשכנע בבית המשפט? תועלת מרכישת מוצר השכנוע וההשפעה של אובמה האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? איך לתכנן שיווק? קשיים של אנשי מכירות מוטיבציה למכור לקוח שרוצה הכי זול להגיע ללקוחות פוטנציאלים חדשים איך להגיב ללקוח? לגרום למישהו להשיב הלקוח מוכר לאיש המכירות שיפור תהליכי השיווק שימוש בשם הפרטי של הלקוח יצירת חומרי שיווק מוצר יקר מידי להתקבל לסמנכל מכירות לשכנע לקוח לאהוב אותך להשתמש בדמיון מודרך לגרום למישהו לא לחזור על טעויות מומחה במכירות איפה ללמוד שכנוע? לגרום למישהו לסלוח טירגוט שיווקי עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מכירות, שינוי עמדות, סוגסטיה בנושא לגרום ללקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8906 שניות - עכשיו 28_10_2025 השעה 02:44:32 - wesi28