אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום ללקוחות ✔תמחור מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום ללקוחות, ללמוד איך לשכנע, איך לשכנע את הלקוח, שיווק, הגדלת מכירות, לשכנע את בן הזוג, איך לשכנע אישה, תכנות התת מודע, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, NLP שיטת, לשכנע שכנה, שיטות מכירה, דרכים לשכנע, לשכנע בחורה לחזור אליך, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, nlp טכניקה, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, לימוד דמיון מודרך, אנשי מכירות, לשכנע בטיעון, NLP איך זה עובד, NLP התניה קלאסית, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, NLP שפת גוף, nlp הפרעות אכילה, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, ראיון קשה, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, שיפור יכולת הדיבור, לשכנע את הבנק, זיהוי מסרים תת הכרתיים, טיפול בהתנגדות מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, לשכנע את המנהל, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תמחור מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק? איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? כמה כסף לבקש מהלקוח? להסביר ללקוח את התמחור? תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם המחיר גבוה מידי? האם המחיר יקר מידי? האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? מה הלקוח חושב על התמחור? האם התמחור לא הגיוני?
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך משפיע תמחור יקר מידי של המוצר שלך ותמחור מעל מחיר השוק של המוצר שלך? האם ואיך הם משפיעים על הדרך שבה הלקוחות הפוטנציאלים שלך תופשים אותך?

ונסביר, כאשר אתה מחליט לתמחר מוצר במחיר מסוים, שהוא גבוה יותר ממחיר השוק של המתחרים שלך, יכולות להיות לכך המון השפעות שונות. ההשפעה הראשונה כמובן יכולה להיות שיהיה לך יותר קשה למכור את המוצר שלך. כי הלקוחות שלך אולי ירצו לרכוש את המוצר המתחרה שלך, שהוא יותר זול מהמוצר שלך.

כמו כן יתכן שאולי תצטרך להשקיע הרבה יותר כסף בשיווק של העסק שלך, כדי שתוכל להצליח למכור את המוצר שלך במחיר שאתה רוצה בעבורו. ויתכן גם כמובן, שלא תצליח למכור את המוצר שלך במחיר שאתה רוצה ויתכן גם שלא משנה כמה כסף תשקיע בשיווק המוצר שלך, לא תצליח לשכנע לקוחות לרכוש ממך את המוצר שלך במחיר שאתה רוצה בעבורו ויתכן שתפסיד כסף וכולי.

אבל כאן ננסה להסביר, בטווח הקצר, באופן מידי, כאשר לקוח נתקל במוצר שבעיני הלקוח המוצר הזה מתומחר הרבה מעבר למחיר השוק שלו, איך הלקוח תופש את המוצר הזה ואת העסק הזה? והאם ואיך זה משפיע על הלקוח שלך? כי חשוב להבין גם מה הלקוח חושב על התמחור שלך ומה הלקוח חושב על העסק שלך לפי מה שהוא חושב על התמחור שלך?

ואני אסביר, ברגע שלקוח נתקל במוצר מסוים עם מחיר מסוים, הלקוח חושב לעצמו מה דעתו על המוצר אבל הלקוח גם חושב לעצמו מה דעתו על התמחור של המוצר. האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? למה המוצר מתומחר במחיר הזה?

וכאשר הלקוח שואל את עצמו מה ההיגיון של התמחור, הלקוח יכול להסביר לעצמו כל מיני הסברים בראש שלו. הלקוח יכול לדוגמה להסביר לעצמו שלמרות שהמחיר של המוצר X הוא הכי יקר שיש יותר מכל שאר המוצרים המתחרים, הרי שבאמת לדעתו של הלקוח, המוצר הזה מתומחר מאוד זול, ביחס לכמה שהלקוח חושב שכן אפשרי לבקש בעבור המוצר הזה.

סיטואציה שכזאת יכולה להיות, כאשר הלקוח מבין את היתרונות של המוצר ביחס למוצרים המתחרים וכאשר הלקוח חושב לעצמו שהמוצר באמת הכי טוב שיש ושאם היה לו את הכסף, הוא עצמו היה רוכש את המוצר. וכאשר הלקוח מאוד אוהב את המוצר וכאשר הלקוח מבין את הערך שהמוצר נותן, אז למרות שאולי המוצר מתומחר יותר יקר מכל שאר המוצרים, הרי שהלקוח יכול בכלל לחשוב שביחס ליתרונות של המוצר, הרי שהמוצר מתומחר יותר זול ממה שהיה הגיוני לתמחר אותו.

ויכול גם להיות מצב שהלקוח יחשוב שהתמחור של המוצר נכון ומוצדק, לא בגלל שהלקוח יודע להסביר לעצמו מה בדיוק היתרונות של המוצר שמתומחר יקר ביחס לאחרים ולא בגלל שהלקוח מבין את ההיגיון של התמחור, אלא בגלל שהלקוח מאמין באופן כללי שהמוצר הזה יותר טוב ממוצרים אחרים, גם אם הוא לא יודע להסביר לעצמו את ההיגיון בכך.

ואני אחדד, יש מצבים שהלקוח:

1 - מבין את ההבדלים השונים שיש בין המוצרים המתחרים. ושהלקוח מבין את היתרונות שיש במוצר הכי יקר.

2 - הלקוח מבין את ההיגיון של התמחור. דהיינו, הלקוח יכול להעריך או שהוא יודע את עלות הייצור של המוצר היקר והלקוח מבין למה היתרונות האלו של המוצר, העלות שלהם גבוהה. והוא מבין את ההיגיון של התמחור בעיניו, ביחס לעלות הייצור וביחס לכמה שהלקוח חושב שהגיוני לבקש רווח מהעסקה הזאת לדעתו של הלקוח.

3 - יש מצבים שהלקוח לא מבין את ההבדלים שיש בין המוצרים ושהלקוח לא מבין את ההיגיון של התמחור, ביחס לעלות הייצור וביחס לרווח שהלקוח חושב שהגיוני לבקש, אבל הלקוח כן משוכנע ומאמין שהמוצר הזה יותר טוב מאשר המוצרים שמתחרים בו.

אנחנו כמובן נעדיף שהלקוח גם יבין את ההבדלים ואת היתרונות של המוצר. שהלקוח גם יבין את התמחור, במידה ואנחנו חושבים שהלקוח יחשוב שהתמחור הגיוני ומוצדק בעיניו של הלקוח. וגם אם אפשר שהלקוח יאמין שהמוצר הזה עוד יותר טוב ממה שהוא מבין, הרי זה מבורך.

אבל בעולם האמיתי לפעמים לקוח נתקל במוצר שמתומחר מעל למחיר השוק והלקוח לא בדיוק מבין את ההבדלים שבין המוצר הכי יקר לבין שאר המוצרים. או שהלקוח לא מבין למה התמחור כ"כ יקר לדעתו, כי אולי לדעת הלקוח היתרונות אמורים להיות מתומחרים בפחות כסף. וישנם מצבים שהלקוח לא חושב שהתמחור מוצדק. ואז יכולים לקרות כל מיני תרחישים אפשריים.

אפשרי לדוגמה שהלקוח יחשוב לעצמו שאם התמחור מאוד גבוה, אז כנראה שיש לזה סיבה. וכנראה שזה מחיר השוק של היצע וביקוש. וכנראה שמישהו אחר חקר ובדק את היתרונות של המוצר והסכים לשלם את המחיר הזה. וכנראה שהמוצר כן שווה יותר מכל שאר המוצרים. ואם אני הלקוח לא מבין את היתרונות ואת התמחור של המוצר, הרי שהחיסרון הוא בי. אבל כנראה שיש כאן איזה היגיון וכולי.

במילים אחרות, בתרחיש הזה, התמחור היקר, הוא חלק מתהליך השיווק עצמו. כי המחיר הגבוה, גורם ללקוח להאמין ולחשוב שהמוצר הזה יותר טוב ממוצרים אחרים. דהיינו, עצם זה שהמוצר מתומחר יותר גבוה, זה גורם ללקוח להתחיל לחשוב שכנראה שהמוצר הזה יותר טוב, כי אחרת הוא לא היה מתומחר ככה וכולי. הסברים שונים שעשויים לעבור במוחו של הלקוח, שגורמים ללקוח לחשוב שהמוצר הכי יקר, הוא כנראה גם הכי טוב.

אבל יש עוד אפשרות הפוכה (וכמובן שיש גם אפשרויות באמצע) והיא שהלקוח יחשוב דברים רעים על התמחור שבעיניו נתפש כיקר. כי לפעמים הלקוח לא מבין את ההבדל שבין המוצרים. או שהוא מבין את ההבדל, אבל הוא לא מבין את ההיגיון של התמחור, כי הוא לא יודע כמה באמת עולה לייצר את המוצר הזה וכיו"ב. ועוד נוסיף ונעמיק, הלקוח לא חושב שהתמחור מוצדק.

וכאשר הלקוח חושב שהתמחור לא מוצדק, זה עשוי לגרום לו לחשוב דברים רעים על העסק שמנסה למכור הכי יקר שיש. וכמובן שבכל תרחיש, תהליך שיווק טוב יכול לפתור כל בעיה, אבל ברמת העיקרון בטווח...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תמחור מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק? איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? כמה כסף לבקש מהלקוח? להסביר ללקוח את התמחור? תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם המחיר גבוה מידי? האם המחיר יקר מידי? האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? מה הלקוח חושב על התמחור? האם התמחור לא הגיוני?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום ללקוחות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לגרום ללקוחות, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
ללמוד לשכנע להסתיר מידע מהלקוח זיהוי צרכי הלקוח להשיג המלצות של לקוחות לקוחות שמכירים אותך למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי? מוצר סוג ב... לשכנע אנשים מתלבטים לקוח לא רוצה איכות מנהל השיווק מוצרים ברמה גבוה למנוע שתילת מחשבות לגרום למישהו להיות עצמאי לקוחות שסומכים עליך איך המציאו את ה nlp? לשכנע לא להביא ילדים שיווק תכנים מקצועיים לגרום למישהו לא לאהוב מישהו מתי להציג את המחיר ללקוח? לקוח לא קונה ממך בעיות בשיווק איך מתגמלים איש מכירות? לשכנע מוכר לתת לך הנחה תסריט שיחה של לקוח למה חשוב לתת הדרכה לאנשי המכירות? לקוחות אקראיים להשקיע במכירות או בשיווק עלות הכנת הצעת מחיר ללקוח למה הלקוח ביטל את העסקה? משבר אמון אחרי בגידה להצליח לעבוד במכירות הנחה משפיעה על החלטת הלקוח שלם עם המוצר למכור את עצמך לאקסית להישמע מתנשא כלפי לקוח להתחבר עם לקוח משא ומתן למתקדמים הגדלת מכירות של אנשי מכירות שיווק יהפוך את המכירות למיותר נקבע מחיר של מוצר אימון לשיווק עסקים הדרכת אנשי מכירות גרועה מתי להציג ללקוח את המחיר? למכור מוצר בהנחה שכנוע בצורת שאלה הלקוח רוכש את המוצר לא להזדהות עם הלקוח איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? לגרום ללקוחות לאהוב אותך מוצר דומה לקוח אומר אין לי כסף איך לתמחר מוצר? למכור המון אם אתה שונא למכור לגרום למישהו לא להרגיש שהוא כישלון לשכנע מישהו להרגיש חבר שלך לשכנע בעל מקצוע זיהוי צרכי לקוח האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? מה הלקוח באמת רוצה? זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח לשכנע אדם להיות מאושר עמלות מקובלות לאנשי מכירות סודות השכנוע של המנטורים הרצון של הלקוח איך אפשר לגרום למישהו לאהוב אותך? האם המוצר יקר? טיפים למכירות מכירות דור טו דור ייעול תהליכי המכירות להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע ללמוד שיווק ומכירות איך לגרום ללקוחות לקנות ממך? איך לא לטפל בהתנגדויות לקוח? חבר של הלקוח הרגשת קרבה עם לקוח עבודה במכירות לתת אמון מחדש להיות איש מכירות מצליח מוצר מחויב שכנוע פנימי טיפול בהתנגדויות במשא ומתן שאלות לאנשי מכירות למכור מוצר בלי אנרגיה המוצר השני לגרום למישהו לא לפחד לדבר איתך לעמוד בעומס לקוחות nlp בשאלה מכירות ושכנוע מניפולציות קורונה לגרום לאקס לתת בך אמון להשפיע על עצמך לשכנע מישהו לא לאהוב מישהו לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר ללקוח קשה להחליט ניהול מחלקת מכירות מכירות באמצעות שיווק למכור בצורה יעילה לקוח מפחד לקבל החלטה נתינת אמון איך להצליח לשכנע? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עיסקי, לקוחות, מומחה במכירות בתחום לגרום ללקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6406 שניות - עכשיו 28_10_2025 השעה 05:31:23 - wesi28