אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום ללקוחות ✔הכנת עזרי מכירה, איזה חומרי שיווק להכין? האם להכין חומרי שיווק שבוודאות הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע שיש חומרי שיווק...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום ללקוחות, להתמודד עם התנגדות מכירות, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות קניה, NLP ערכים, אסטרטגיות משא ומתן, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, אימון nlp, NLP הסבר, לשכנע ללכת לטיפול, טיפול בהתנגדויות במכירה, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, NLP אימון אישי, לשכנע ילד, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לנהל משא ומתן, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, NLP שפע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות, nlp לחינוך ילדים, nlp וידאו, לשכנע אנשים בכל דבר, nlp קורס, דרכים לשכנע אנשים, טיפול בהתנגדויות, NLP מדריך, לשכנע לקנות מוצר, איך לשכנע את עצמי ללמוד, התנגדויות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, שיפור כושר שכנוע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הכנת עזרי מכירה, איזה חומרי שיווק להכין? האם להכין חומרי שיווק שבוודאות הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע שיש חומרי שיווק גם אם הוא לא יסתכל עליהם? איך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות? איך להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות? איך לגרום ללקוח להאמין במוצר? הגדלת אמון של לקוח במוצר, כמה חומרי שיווק להכין? למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? האם יש חומרי שיווק מיותרים? האם להכין סתם חומרי שיווק? איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך?
וכאן אסביר, האם ולמה לפעמים כדאי להכין חומרי שיווק, גם אם אנחנו יודעים בוודאות שהלקוח לא יקרא אותם ולא יעיין בהם? אז לכאורה אין היגיון להכין סתם חומרי שיווק. כי חומרי השיווק תכליתם לקדם את המכירה. וברמת העיקרון, החומר השיווקי מקדם את המכירה, באמצעות זה שהלקוח נחשף לחומר השיווקי ואז זה אמור לחזק את הרצון שלו לרכוש את המוצר וכולי. ולכן לכאורה זה יהיה בזבוז משאבים להכין חומר שיווק, שנועד עבור הלקוח, אם אנחנו יודעים מראש שבוודאות הלקוח לא יעיין בחומר השיווקי.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת, ואני אסביר. ברמת העיקרון, אכן נכון לומר שהתועלת המרכזית של החומר השיווקי, היא כאשר הלקוח מעיין בחומר השיווקי ואז זה עוזר לשכנע אותו לרכוש את המוצר. אבל האמת היא, שיש תועלת גם בעצם זה שהלקוח יודע שיש חומר שיווקי, גם אם הוא לא יעיין בו בפועל אלא אפילו יזרוק אותו מיד לפח. ומה ההיגיון של זה?

וההיגיון של זה הוא, שבעיקרון הלקוח רוכש את המוצר כי הוא רוצה לרכוש את המוצר וכי הוא חושב שיהיה לו טוב לרכוש את המוצר. ובמה תלוי שהלקוח יחשוב שיהיה לו טוב לרכוש את המוצר? תשובה: זה תלוי בכך שיהיו לו אמונות ומחשבות כלשהן לגבי המוצר. לדוגמה שהוא יאמין שהמוצר איכותי וכיו"ב. ובמה תלוי שהלקוח יחשוב שהמוצר איכותי וכיו"ב? תשובה: זה תלוי בכל מיני גורמים. כאשר חומרי השיווק בעיקרון אמורים לעזור לגרום ללקוח לחשוב מחשבות כלשהן על המוצר.

אבל ישנם מצבים לדוגמה, שבהם איש המכירות מספר סיפור כלשהו ללקוח. והלקוח בספק לגבי אמיתות המידע שאותו מעביר איש המכירות ללקוח. ואז הלקוח בתת המודע שלו, יכול לבחור להאמין או לא להאמין לאיש המכירות. אבל במה תלוי אם הלקוח יאמין לאיש המכירות? תשובה: גם זה תלוי בכל מיני דברים. אבל זה תלוי גם באם הלקוח חושב שהמידע שמעביר לו איש המכירות, שהמידע הזה מבוסס על עובדות ולא רק על סיפורים.

ובמה תלוי שהלקוח יחשוב שהמידע שאיש המכירות מעביר לו, שהמידע הזה מבוסס על עובדות ולא רק על סיפורים? תשובה: זה תלוי גם בעצם ההימצאות של חומרי שיווק שהלקוח יכול לעיין בהם, שהם יכולים לגבות את המידע שמעביר לו איש המכירות.

לדוגמה: איש המכירות מספר ללקוח שיש לו כדור הרזיה שפועל בדרך כלשהי. מה יקרה אם איש המכירות יספר ללקוח שיש לו גם מצגת שמראה כל מיני מחקרים מדעיים על איך חקרו את כדור ההרזיה הזה וכיו"ב? תשובה: עצם זה שהלקוח חושב שיש מחקרים שהוא כלקוח יכול לקרוא אותם ולהעמיק בהם, עצם זה גורם ללקוח להאמין יותר לאיש המכירות.

דהיינו, אם איש המכירות אומר משהו ללקוח והלקוח יודע שיש לו חומר שיווקי שהוא יכול להעמיק בו לגבי המידע שנתן לו איש המכירות, הרי שעצם ההבנה של הלקוח שיש לו את האפשרות להעמיק בחומר השיווקי הנוסף, עצם זה עצמו גורם ללקוח להאמין יותר לטענה של איש המכירות. וזה גם אם מצד האמת לצורך העניין במחקר בכלל כתוב את ההפך של מה שאיש המכירות אומר.

מחדד ואומר: ומאחר שיש כל מיני סוגים של חומרים שיווקיים, לכן אני אומר שהדגש כאן הוא על הכנת חומרי שיווק, שאינם מהסוג של חומרי שיווק שקוראים ללקוח לרכוש את המוצר. אלא מדובר על הכנת חומרי שיווק, שעוסקים בלהסביר ובלגבות את המידע שאיש המכירות מעביר ללקוח.

לסיכום: אם איש המכירות מעביר מידע ללקוח, טוב יהיה אם יהיה חומר שיווקי שיכול לגבות ולהעמיק עוד את המידע שמוסר איש המכירות ללקוח. וגם אם הלקוח בוודאות לא יעיין בחומר השיווקי לעומק או בכלל, הרי שעצם זה שהלקוח מאמין שיש כאן איזה מידע שיווקי שהוא יכול להעמיק בו ולראות את כל ההוכחות לדברים של איש המכירות, הרי שזה עצמו מגדיל את הסיכוי שאיש המכירות יאמין ללקוח.

ולכן, ברמה העקרונית, כדאי לייצר חומרי שיווק, גם כאלו שאולי או אפילו וודאי הלקוח לא יעיין בהם. להכין כל חומר שיווקי, שמגבה כל מידע שאיש המכירות מעביר ללקוח. וכמובן שצריכים לדעת באיזה סדר להכין חומרי שיווק וגם איך להתחיל להכין חומרי שיווק וכמובן שכדאי שתהיה גם תוכנית להכנת חומרי שיווק וכולי. אבל עדיין כדאי להבין, שכאשר יש ללקוח הבנה שיש חומר שיווקי שהוא אפילו רק יכול לעיין בו, עצם זה עוזר להגדלת האמון של הלקוח במוצר וכולי.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הכנת עזרי מכירה, איזה חומרי שיווק להכין? האם להכין חומרי שיווק שבוודאות הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע שיש חומרי שיווק גם אם הוא לא יסתכל עליהם? איך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות? איך להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות? איך לגרום ללקוח להאמין במוצר? הגדלת אמון של לקוח במוצר, כמה חומרי שיווק להכין? למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? האם יש חומרי שיווק מיותרים? האם להכין סתם חומרי שיווק? איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום ללקוחות, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, לגרום ללקוחות, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום ללקוח להסכים מתי ליצור הזדהות? מוצרים ברמה גבוה לתת ללקוח מחיר בטלפון הרמוניה עם לקוח מטרות במכירות לגרום ללקוחות פוטנציאלים להגיע לעסק זיהוי מסרים לתת מודע מוטיבציה לאיש מכירות לגרום למישהו לא להתנגד זכותו של לקוח יצירת תוכן שיווקי לשכנע בדעה נגדית ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך הצלחה במשא ומתן ליצור אמון עם האקס ניהול משא ומתן עם עובדים טיפול בהתנגדויות לקוחות שיטות לשכנוע איך לא לגרום למישהו לשנוא אותך? יעד של מכירות טיפים למכירות באינטרנט למכור בשוק רווי לשכנע מישהו לבוא לטיפול אמון עם אנשים לא רוצה לעבוד במכירות ראיון עבודה לסמנכל מכירות לא להזדהות עם לקוח להכין חומר שיווקי לגרום למישהו להתייחס אליך יפה ראפור nlp משא ומתן על שכר לגרום למישהו להגיב איך לשכנע פקיד? למכור ללקוח את שיחת המכירה קורס nlp לספק ללקוח שירות לחפש לקוחות חדשים ליצור ללקוח כאב חדש שכנוע פרסונאלי שאלות הכאב של לקוח איך ראפור עובד? פחד של לקוח הגדלת כמות מוצרים יצירת קרבה עם לקוח לגרום למישהו להחליף מחשבות לגרום למישהו להרגיש אשם טעויות של מנהלי מכירות לשכנע מישהו לשתף אותך איך לשכנע? חוקי שכנוע מוצר מדף שיווק לשוק חדש לגרום ללקוחות להמליץ עליך איפה ללמוד איך להשפיע על אנשים? לנהל משא ומתן על מחיר עם לקוח מהי התנגדות הלקוחות? למכור בלי התנגדויות לקוח למכור מוצר יקר ביחס למתחרים לגרום למישהו להיות עצמאי יועץ מקצועי או איש מכירות לשכנע עובד לקבל הצלחה בעבודה במכירות מתי להציג את המידע ללקוח? לשחרר לקוח חומרי שיווק כתובים תמחור מוצר יקר מתי ליצור כאב ללקוח? מניפולציות בהתנצלות לדבר עם לקוחות לקוחות פוטנציאלים חדשים לשפר כושר שכנוע תכנון חומרי השיווק לשפר את היכולת שלך למכור להציג ללקוח האם אפשר לשכנע כל אחד? ליצור ראפור השיווק כעזר של המכירות לאיזה לקוח למכור קודם? תוכנית יעדים מכירות איך לבחור לקוח? מפורסמים בפרסומות תגמול בהתאם למכירות למי יותר קל למכור? שתילת מחשבות ובחירה חופשית למכור את עצמך לעובדים שלך לענות ללקוח שמבקש הנחה שקרים ומכירות איך לקנות מוצר? אמון עם האקסית לגרום למישהו לחשוב שאוהבים אותו איש מכירות עם אופי גרוע לבחור את הלקוחות לתאר מוצר מוצר בלי יתרונות טיפים לניהול משא ומתן איך לא לגרום למישהו להרגיש רע? לדפוק לקוח לקנות את האמון של הלקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא להשפיע, השפעה, משא ומתן בנושאי לגרום ללקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.0469 שניות - עכשיו 28_10_2025 השעה 05:26:46 - wesi28