אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום ללקוחות ✔איך לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני? איך לשכנע אנשים? איך ליצור שיתוף פעולה? איך למכור את עצמך? איך מוכרים טוב? סקרים טלפוניים, לענות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום ללקוחות, לשכנע בנים, nlp דוגמא, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות, סודות התת מודע, NLP להורים, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, שיטת טיפול nlp, סוגסטיה עצמית, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, אימון אישי לפוליטיקאים, ללמוד nlp בחינם, NLP המלצות, איך למכור, NLP טכניקות, ספרים nlp, לימוד nlp בחינם, כישורי שכנוע, לשכנע ללכת לטיפול, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, שינוי עמדות, התנגדויות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, איך לשכנע לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, טיפול בהתנגדות מכירה, ייעוץ פוליטי, לשכנע גבר להיות איתך, nlp טריקים, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, שיווק, התמודדות עם התנגדות במכירות, אומנות השכנוע, לשכנע אנשים לקנות מוצר, להתמודד בראיון, איך לכתוב טקסט משכנע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני? איך לשכנע אנשים? איך ליצור שיתוף פעולה? איך למכור את עצמך? איך מוכרים טוב? סקרים טלפוניים, לענות לסקרים, איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? NLP
איך לגרום לאנשים לשתף פעולה בסקר טלפוני?

כאשר מנסים לשכנע אנשים לענות לסקר טלפוני, הבעיה המרכזית שעולה היא שהנשאלים אינם מעוניינים לשתף פעולה, בעיקר כי הם מרגישים שאינם מרוויחים מכך דבר. הסיבה המרכזית היא שנוצר מצב שבו הסוקר מבקש מהנשאל לתת לו משהו, כגון "כמה דקות מזמנו", מבלי שהנשאל מרגיש שהוא מקבל משהו בתמורה.

אליעד מדגיש כי יש להפוך את הדינמיקה של השיחה ולהציג את הדברים כך שהנשאל ירגיש שהוא זה שמקבל משהו, ולא רק זה שנותן. אחת הדוגמאות לכך היא שבמקום לומר לנשאל "אני רוצה שתיתן לי כמה דקות מזמנך", יש לומר לו "אני נותן לך הזדמנות להשפיע, להחליט ולהיות שותף להחלטות בנושא חשוב".

מהי הטעות הנפוצה ביותר בסקר טלפוני?

הטעות העיקרית של סוקרים היא שהם מציגים את עצמם בצורה שגורמת לנשאל להרגיש שמנסים "לקחת" ממנו זמן, במקום לתת לו ערך. כאשר הסוקר אומר "אנחנו עורכים מחקר בנושא מסוים", הוא בעצם מדבר על עצמו ולא על הנשאל. כאשר הוא שואל "יש לך כמה דקות בשבילי?", הוא שם את עצמו בעמדה של זה שמבקש עזרה, כאילו הוא פונה לקבל תרומה או צדקה. זה גורם לרוב האנשים לסרב לשיתוף פעולה כי התחושה היא של חוסר תועלת עבורם.

הפתרון שאליעד מציע הוא לשנות את המסר כבר בתחילת השיחה, כך שהנשאל יחוש מיד שהוא מקבל משהו ייחודי שלא יקבל במקום אחר.

מה הערך שהנשאל יכול לקבל מלהשתתף בסקר?

אליעד מציג מספר רעיונות לערכים שניתן לתת לנשאל:
  • לתת תחושת חשיבות - לומר לנשאל שהוא חשוב ושהדעה שלו משפיעה.
  • לתת הזדמנות להשפיע על תהליך החלטות - להבהיר לנשאל שזו הזדמנות ייחודית להשפיע על נושא הסקר באופן ישיר, למשל בתחום רפואה, כלכלה או מוצרים שונים.
  • הרגשת שותפות - להציג את הנשאל כשותף פעיל בתהליך המחקר, וכך לגרום לו להרגיש חלק ממשהו גדול ומשמעותי.
  • להדגיש ייחודיות - להסביר לנשאל שזו הזדמנות ייחודית להשפיע על נושא ספציפי שלא מתאפשרת במקומות אחרים.
כיצד נכון להציג את עצמך בתחילת השיחה?

אליעד נותן דוגמה לאופן שבו כדאי להציג את הדברים:

במקום לומר "שלום, מדבר X ממכון Y, יש לך חמש דקות לתת לי?", יש לומר: "שלום, מדבר X ממכון Y, אני רוצה לתת לך את ההזדמנות להשפיע על המחקר שאנחנו עורכים בנושא מסוים. חשוב לנו מאוד לשמוע את דעתך." באופן כזה הנשאל מרגיש שהוא לא נותן משהו בחינם, אלא מקבל הזדמנות ייחודית ובעלת ערך עבורו.

בנוסף, מומלץ להחליף בין הביטויים "אני" ו - "אנחנו" לפי הצורך. "אני" נותן תחושה של שיחה אישית יותר, בעוד ש"אנחנו" עשוי לתת תחושה של רצינות וסמכותיות גדולה יותר.

האם כדאי להציג את עצמך כמומחה או כנציג של מומחה?

אליעד מסביר שיש אפשרות להציג את עצמך כעוזר של מומחה או כחלק מצוות מחקר. לדוגמה, להגיד "אנחנו עושים מחקר בנושא חשוב בהנחיית פרופסור X" עשוי להעלות את ערך השיחה בעיני הנשאל. נשאלים בדרך כלל יהיו נכונים יותר להשתתף אם ירגישו שהמחקר מתנהל על...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני? איך לשכנע אנשים? איך ליצור שיתוף פעולה? איך למכור את עצמך? איך מוכרים טוב? סקרים טלפוניים, לענות לסקרים, איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? NLP
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום ללקוחות, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, לגרום ללקוחות, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע גולשים באינטרנט לקנות המחיר יקר ללקוח למכור מוצר לא מוגמר הלקוחות שלך צריכים לבחור מניפולציות של בנימין נתניהו האם להעלות מחיר ללקוחות קיימים? לקוח לא מרוצה מהמתחרים להציב גבול ללקוח האם אפשר למכור בלי לשקר בכלל? טכניקות שכנוע בפרסומות לגרום למישהו לסלוח בתור איש מכירות איש מכירות אוטומטי לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח החזר השקעה שיווקית כאבים של לקוח לגרום למישהו לחשוב כמוך משכנעים אנשים לגרום ללקוח לתת בך אמון לשדר אמון ללקוח איך לשפר כושר שכנוע? למכור כל דבר איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה? להסביר ללקוח את התמחור חילוץ לאחור במשא ומתן מה לענות ללקוח? להתנגד לבקשה של לקוח שכנוע למתקדמים להעביר ללקוחות איך ראפור עובד? איך לעבוד במכירות? לשכנע מישהו לחשוב שהוא טועה מוצר יקר להכיר את הלקוח הפוטנציאלי בחירת מנהל שיווק לפרט בהצעת המחיר ללקוח הכנת פרסומת שיווקית להשפיע על אנשים חזקים לשכנע בחור לרצות אותך להגדיל את המכירות של אנשי המכירות שלך לשכנע מישהו לא להבדיל יעד של מכירות להסתדר בלי חומרי שיווק לשכנע מישהו להפליל כמה חומרי שיווק להכין? כשלים רטוריים יש ללקוח ספק רציונאלי לשכנע שאתה צודק מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? לגרום למישהו לאהוב זוגיות לשכנע עובד לשכנע מישהו להתרחק איך ליצור אמון עם לקוח? אפשרויות גרועות ללקוח מניפולציות במערכות יחסים לגרום למישהו להתייחס אליך יפה לכתוב נאום משכנע מוטיבציה לאנשי מכירות האם תמיד צריך לעשות שיווק? לשכנע מישהו לבוא לטיפול לשכנע מישהו להחליף מנטורים ומניפולציות יצירת הזדהות עם הלקוח שכנוע טכניקות ויכוח להרחיב את המשפך השיווקי יכולת ללמד מישהו למכור בסיס השכנוע שכנוע מוקדם מידי מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? איך להציג ללקוח? איך לתאר מוצר? לענות מראש להתנגדויות של הלקוח סרטון שיווקי פרובוקטיבי לפתח כושר שכנוע מנטורים למכירות למה הלקוח מעדיף להתכתב? אומץ למכור מוצר פגום מה גורם ללקוח לסגור עסקה על המקום? יצירת חומרי שיווק הדרכת אנשי מכירות גרועה אימון לאנשי מכירות לקוחות ששונאים אנשי מכירות למכור בכל מצב איך לדבר בשפה של הלקוח? ראפור ליצירת כימיה לא להצליח למכור למכור גם את המתחרים לגרום למישהו לאהוב אותך פחות זיהוי צרכי הלקוח מוצר איכותי שיטות nlp לשכנע מישהו לשכוח מישהו למכור מכוניות לשכנע מישהו לא לשכוח אותך מחיר של מוצר למכור שירותי מכירה אגרסיביות כלפי לקוח לשכנע משוגעים מתי זה כיף למכור? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דיבייטינג, מומחה מכירות, אוטוסוגסטיה בנושאי לגרום ללקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7188 שניות - עכשיו 28_10_2025 השעה 05:26:36 - wesi28