אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום ללקוחות ✔התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום ללקוחות, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, איך לשכנע אנשים, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, איך לשכנע לקוח, ייעוץ תקשורתי, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע את הבנק, אומנות המכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות, איך לשכנע לקוחות לקנות, אומנות הפרזנטציה, איך לשכנע בוויכוח, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע אשה להיות איתך, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, מה זה nlp, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, NLP ספר, nlp דוגמא, איך לשכנע את בעלי, שפת גוף, טיפול בהתנגדות לקוח, nlp תרגול, טקסט משכנע, איך לשכנע אנשים להגיד כן, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, איך למכור יותר,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:28התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
איך מוכרים נכון ללקוח ומתאימים לו את המוצר?

אליעד כהן מסביר שהדרך הטובה ביותר למכור ללקוח היא למכור לו בדיוק את מה שהוא רוצה, כלומר, למלא את החיסרון שיש ללקוח. לדבריו, מוכרים רבים מתמקדים יותר מדי בשיווק המוצר שלהם מבלי שהם בכלל מבינים מה באמת הלקוח מחפש, מה האינטרס שלו, ומה הצורך האמיתי שהוא רוצה למלא באמצעות המוצר. אליעד מדגיש שבתחילת תהליך המכירה, המוכר צריך להימנע להתחיל למכור או לשכנע את הלקוח עד שהוא לא מבין בדיוק מה הלקוח צריך ומה החיסרון שהלקוח מנסה למלא.

הוא נותן דוגמה שבה אדם נכנס לחנות ושואל את המוכר לגבי מוצר ספציפי, "מוצר X". אם המוכר לא פועל בצורה חכמה, הוא מיד מתחיל לספק מידע מפורט על המוצר, מבלי לדעת אם זה באמת מה שהלקוח מחפש. אליעד טוען שהפעולה הנכונה היא לשאול את הלקוח שאלות לפני שמציגים מידע, כמו למשל:
  • "מה בדיוק אתה מחפש?"
  • "מה המטרה שלך?"
  • "מה הכי חשוב לך במוצר הזה?"
שאלות אלה עוזרות למוכר להבין את הצרכים האמיתיים של הלקוח, וכך להתאים לו את המוצר בצורה מדויקת יותר.

מה עושים אם הלקוח לא מוכן לחשוף את הצרכים שלו?

אליעד מסביר שיכולים להיות מקרים שבהם הלקוח לא מעוניין לחשוף את הצרכים שלו במפורש. במצב כזה, המוכר לא צריך להיכנס מיד לפרטים ספציפיים מדי לגבי היתרונות של המוצר, אלא לתת תשובה כללית ולא מוגדרת. למשל, אם הלקוח מחפש רכב, אך לא אומר מה בדיוק חשוב לו, המוכר צריך להציג את המוצר בצורה כללית: "הרכב הזה משלב טכנולוגיה מתקדמת, בטיחות גבוהה וצריכת דלק חסכונית. על מה היית רוצה לקבל עוד מידע?"

אם המוכר יבחר להציג מראש תכונה ספציפית כמו חסכון בדלק, בעוד שהלקוח מחפש דווקא בטיחות, הלקוח עלול לחשוב בטעות שהמוצר לא מתאים לו. אליעד מביא דוגמה שבה לקוח שמחפש בטיחות שומע מהמוכר בעיקר על כמה הרכב חסכוני בדלק, ועשוי לחשוב:
  • "אם כל כך מדברים על חיסכון בדלק, אולי הרכב בכלל לא בטיחותי."
  • "אם המוכר מתמקד בזה, אולי בטיחות זה לא הצד החזק של הרכב."
לכן, חשוב לשמור על הסבר רחב וכללי עד שהלקוח בעצמו יחשוף יותר מידע לגבי הצורך המדויק שלו.

איך לזהות את מה שהלקוח באמת מחפש?

כדי להבין את הצורך האמיתי של הלקוח, אליעד מציע כמה דרכים פרקטיות:
  • לשאול שאלות ממוקדות כמו "מה הכי חשוב לך במוצר?"
  • להציג בפני הלקוח כמה אפשרויות או יתרונות שונים של המוצר, ולראות לאיזו אפשרות הלקוח מגיב יותר או שואל לגביה שאלות נוספות.
  • לבקש מהלקוח לדרג את התכונות של המוצר לפי חשיבותן.
באמצעות שאלות וטכניקות אלה, המוכר יכול לדלות מידע חשוב ולזהות את הצרכים האמיתיים של הלקוח, גם אם הלקוח לא חשף אותם מראש באופן מפורש.

למה חשוב לא להניח מראש מה הלקוח מחפש?

אליעד מדגיש שלא כדאי למוכר להניח מראש מה חשוב ללקוח, כיוון שהנחה כזו יכולה להוביל למצב שבו הלקוח יקבל רושם מוטעה לגבי המוצר. אם הלקוח לא חשף את הצורך שלו והמוכר יבחר באופן אקראי להדגיש יתרון ספציפי, הוא עלול ליצור אצל הלקוח תחושה שהמוצר לא מתאים. המוכר צריך להימנע ממצב שבו הלקוח מרגיש שחסר מידע לגבי מה שחשוב לו באמת.

לדוגמה, אם מוכר מתמקד רק בהיבט של חסכון בדלק, בעוד שהלקוח בעצם מחפש בטיחות, הלקוח יחשוב שהחיסכון בדלק בא על חשבון הבטיחות, כיוון שהמוכר לא הזכיר את הבטיחות. המטרה היא שהלקוח יקבל תחושה שהמוצר מותאם בדיוק לצרכיו, ולכן המוכר חייב לברר היטב את הצרכים לפני שהוא מפרט יתרון ספציפי.

כיצד להמשיך כאשר הלקוח לא נותן מידע ברור?

גם כאשר לקוח לא נותן תשובה ברורה לגבי הצרכים שלו, אליעד ממליץ להמשיך להציג מידע בצורה כללית ומעורפלת יחסית, ולהמשיך לשאול שאלות שמטרתן לקבל מידע ברור יותר. המוכר יכול לומר למשל:

"הרכב הזה מתאים להרבה מטרות, הוא גם חסכוני, גם טכנולוגי וגם בטיחותי. מה היית מעדיף לשמוע יותר?"

כך המוכר שומר על כל האפשרויות פתוחות, ומונע מהלקוח לקבל תחושה שהמוצר לא תואם את צרכיו.

לסיכום, השיטה שאליעד כהן מציע היא קודם כל להבין לעומק את הצורך האמיתי של הלקוח, ורק אחר כך למכור לו את המוצר בדרך המתאימה ביותר. שיטה זו מגדילה באופן משמעותי את סיכויי ההצלחה בכל תהליך מכירה, כיוון שהיא מוודאת שהלקוח תמיד מרגיש שהמוצר מתאים לו בדיוק.
איך למכור נכון ללקוח ולהתאים לו את המוצר?

הדבר החשוב ביותר במכירה הוא למכור ללקוח את מה שהוא באמת רוצה - כלומר, למלא את החיסרון שלו. לעיתים, המוכר מתמקד בשיווק המוצר מבלי להבין מה הלקוח באמת מחפש, מה האינטרס שלו, ומה הדרישות שלו מהמוצר. לכן, לפני שמתחילים לדבר על המוצר או לנסות לשכנע את הלקוח לקנות, יש להבין קודם כל את צרכיו.

איך לברר את צרכי הלקוח?

כאשר לקוח פונה למוכר ושואל על מוצר מסוים, יש להימנע ממתן מידע ישיר ומיידי, אלא לשאול אותו שאלות כגון:

- "מה בדיוק אתה מחפש?"

- "מה המטרה שלך?"

- "מה חשוב לך במוצר הזה?"

באמצעות שאלות אלו ניתן להתאים את המוצר ללקוח בצורה מדויקת יותר. אם המוכר ימהר לתת מידע כללי על המוצר לפני שהבין את צורכי הלקוח, ייתכן שהלקוח בכלל מחפש משהו אחר.

מה עושים אם הלקוח לא מוכן לחשוף מידע?

יש לקוחות שלא מוכנים לחשוף מידע על מה בדיוק הם מחפשים. במקרה כזה, אסור לקפוץ מיד לפרזנטציה של יתרון ספציפי במוצר, אלא יש לתת ללקוח מידע כללי ולא מוגדר, כדי להבין איך הוא מגיב. לדוגמה, אם מדובר במכירת רכב, ניתן לומר:

"הרכב הזה משלב טכנולוגיה מתקדמת, בטיחות גבוהה וצריכת דלק חסכונית. מה חשוב לך לשמוע עליו יותר?"

אם הלקוח יגיב בהתעניינות לאחד ההיבטים, ניתן להעמיק בו ולשאול שאלות נוספות כדי להבין טוב יותר את הצרכים שלו.

מדוע חשוב להתאים את הצגת המוצר להעדפות הלקוח?

לכל מוצר יש מספר יתרונות, אך כל לקוח מחפש משהו שונה. אם המוכר מתמקד בחיסכון בדלק, אך הלקוח מחפש בטיחות, הוא עלול להסיק שהמוצר לא מתאים לו. הסיבה לכך היא שבתת - המודע הלקוח יחשוב:

- "אם הם כל כך מדברים על חיסכון בדלק, כנראה שהרכב לא בטיחותי."

- "אם לא הזכירו בטיחות, אולי זה לא היתרון העיקרי של הרכב."

לכן, עד שהלקוח לא מבהיר מה הוא מחפש, יש להציג את המוצר בצורה רחבה, ורק לאחר שהוא חושף את צרכיו - להדגיש את היתרונות שמתאימים לו.

איך לזהות את מה שהלקוח באמת מחפש?

כדי לאתר את הצורך האמיתי של הלקוח, ניתן להשתמש בטכניקות כגון:

- לשאול שאלות ממוקדות כמו "מה הכי חשוב לך?"

- להציג מספר אפשרויות ולראות למה הלקוח מגיב

- לבקש מהלקוח לדרג את חשיבות התכונות של המוצר

לסיכום

הדרך הנכונה למכור ללקוח היא לא להניח מראש מה הוא מחפש, אלא לברר בצורה חכמה מה הצורך האמיתי שלו. גם אם הוא לא מוכן לחשוף זאת במפורש, ניתן להשתמש בטכניקות של הצגת מידע כללי, הצגת מספר יתרונות ושאלות ממוקדות כדי לדלות ממנו מידע נוסף. רק לאחר מכן, ניתן להתאים לו את המוצר באופן מיטבי ולהגדיל את סיכויי המכירה.
שלום לכולם הפעם אני רוצה להתייחס לנושא הבא והוא כפי שכבר הסברתי בפעם אחרת הדבר הכי טוב למכור ללקוח זה את מה שהוא רוצה, מה זאת אומרת את מה שהוא רוצה? למלא לו את החיסרון שלו. מה הכוונה? הכוונה היא שלפעמים המוכר מתמקד בלמכור את המוצר שלו בלי שהוא בכלל מבין מה הלקוח באמת רוצה, מה האינטרס של הלקוח מה הלקוח באמת מחפש וכפי שכבר הסברתי ברגע שמתחילה להתבצע עסקה המוכר בעיקרון אמור לא למכור את המוצר ולא להתחיל לשווק את המוצר, ולא להתחיל לדבר על המוצר ולא לנסות לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר עד שהוא לא מבין מה הלקוח צריך.

בן אדם נכנס לחנות אומר למוכר "שלום אתה יכול לתת לי פרטים על המוצר הזה מוצר x?", עכשיו אם המוכר לא חכם מה שהוא עושה אומר לו "כן אני אתן לך מידע זה ככה וככה" אבל מה אתה נותן לו מידע אולי הוא בכלל צריך מוצר אחר. הכי טוב זה לשאול את הלקוח "מה אתה צריך מה אתה בדיוק מחפש, מה המטרה מה האינטרס שלך?" ולפי זה להתאים לו את המוצר. עכשיו השאלה הנשאלת היא זה בעצם מה עושים אם הלקוח לא רוצה לחשוף את הקלפים שלו, זאת אומרת הלקוח אומר "שלום אני רוצה פרטים על המוצר" ואז שואלים את הלקוח "מה בדיוק אתה מחפש, מה אתה צריך?" והוא לא נותן מידע הוא לא אומר מה הוא בדיוק רוצה, הוא לא אומר מה הדבר הכי חשוב לו שהוא מחפש במוצר.

כי את אותו מוצר כל מוצר אפשר למכור אותו בהרבה, כל מוצר יש לו הרבה יתרונות או יש הרבה מאוד מוצרים שיש להם הרבה יתרונות והיתרונות אמורים למלא את החסרונות שיש ללקוח ואת אותו מוצר אותו פריט שאנחנו מציגים אפשר לבן אדם שמחפש תועלת מסוימת במוצר לשווק לו את המוצר, למכור לו את המוצר בצורה אחת ולבן אדם את אותו מוצר לעשות לו פרזנטציה אחרת. ולכן מה עושים בעצם אם הלקוח שאלנו אותו "מה אתה צריך?" והוא עדיין לא נתן תשובה מוגדרת הוא לא חשף את החיסרון שלו, מה עושים בעצם במקרה כזה? אז התשובה היא שבמקרה כזה מה שצריך לעשות זה בעצם לתת ללקוח תשובה שהיא לא מוגדרת.

זאת אומרת הלקוח שאלנו אותו שאלה מוגדרת אמרנו לו "מה אתה צריך?" הוא לא נתן תשובה מוגדרת אמר "אני צריך רכב" אבל אמרנו לו "איזה רכב?" אמר "אני מחפש רכב" הוא לא אמר אני מחפש רכב למה למי, מה חשוב לו מה לא חשוב לו הוא לא חשף שום מידע. מה שבעצם צריך לעשות זה לתת לו גם תשובה לא מוגדרת, זאת אומרת לתת לו תשובה שתראה תשובה לשאלה שלו לספר לו טיפה על הרכב אבל לא להיכנס לרזולוציה גדולה מדי לאף אחד מהיתרונות של הרכב. זאת אומרת לא לנסות להגדיר את הרכב כאילו הוא כבר סיפר מה הוא מחפש, זאת אומרת אם לדוגמה ניקח רכב והרכב הזה נגיד הוא נוח לטיולים הוא בטיחותי הוא מהיר, הוא חסכוני הוא חדשני טכנולוגי נגיד, אם בן אדם אומר "אני מחפש רכב טכנולוגי" אנחנו נספר לו כמה הרכב הזה טכנולוגי אם הוא מחפש רכב חסכוני נספר לו כמה הרכב הזה חסכוני, הוא מחפש רכב בטיחותי אנחנו נתמקד בכמה הרכב הזה בטיחותי.

אבל מה קורה אם הוא בא ואמר לנו "אני מחפש רכב, מה בדיוק? אני מחפש לא אני מחפש רוצה מידע על הרכב", מה אנחנו נספר לו על איזו קטגוריה? התשובה היא שצריך לספר לו באופן כללי להגיד לו "אתה יודע הרכב הזה הוא גם ככה וגם ככה" ולנסות בכל מחיר להוציא מהלקוח מידע לגבי מה שהוא מחפש ולראות איך הוא מגיב, לדוגמה נגיד שמספרים לו על איזו קטגוריה ברכב איך הוא מגיב הוא מתייחס, הוא שואל עוד שאלה הוא לא שואל שאלה, זה מעניין אותו זה לא מעניין אותו לשאול אותו "אתה רוצה לשמוע מידע נוסף על הנושא הזה?" או לדוגמה לתת לו את כל הקטגוריות להגיד לו "הרכב הזה הוא טוב בזה ובזה" ולשאול אותו "מה אתה רוצה עוד שאני ארחיב לך באיזה נושא?" לדוגמה.

אוקי והרעיון הוא, מה שאני מנסה להגיד זה שעדיף לא להגדיר, לא לצמצם את ההסבר ללקוח לקטגוריה אחת לפני שהלקוח הגדיר מה בדיוק הוא מחפש. זאת אומרת וזה גם אם שאלת את הלקוח, זאת אומרת גם אם שאלת את הלקוח אמרת לו "מה אתה רוצה? והוא לא נתן תשובה גם אם הוא לא נתן תשובה מוגדרת מה בדיוק הוא מחפש מה בדיוק החיסרון שלו גם אז לא ישר לקפוץ להגיד "טוב הוא לא אמר לי אז בוא נמכור לו" לא, אנחנו ניתן לו תשובה מעורפלת תשובה שהיא באופן יחסי יכולה להתאים לו וננסה לדלות ממנו מידע נוסף ורק אחר כך לתת לו את התשובה שמותאמת יותר לצרכים האישיים שלו. ולמה זה ככה? כי הרבה פעמים אם הלקוח בראש שלו יש לו חיסרון מסוים שהוא רוצה למלא באמצעות המוצר ובגלל שהוא לא אמר בדיוק מה החיסרון שהוא מחפש אז אנחנו בעצם יכולים לספר לו על המוצר בצורה אחרת אז בעצם זה דווקא יכול לגרום ללקוח לא לקנות את המוצר למה? כי הוא חושב שהמוצר לא מתאים לו.

אם לדוגמה נגיד הלקוח הכי חשוב לו ברכב שהרכב יהיה נגיד בטיחותי ואנחנו נספר לו כמה הרכב חסכוני בדלק אז בתת מודע של הלקוח הוא יכול להגיד "וואלה נכון זה רכב מאוד חסכוני בדלק אבל זה לא רכב בטיחותי כי למה הוא לא מספר לי על זה שזה בטיחותי?" או "הם השקיעו כל כך הרבה משאבים בחיסכון בדלק כנראה שהם לא השקיעו משאבים בבטיחות", ולמה זה? כי איש המכירות בחר באופן אקראי להתמקד דווקא בחיסכון במקום לדוגמה בבטיחות. אוקי מה שאני מנסה להגיד זה עוד פעם הלקוח בא אמר "אני מחפש מידע", "מה אתה מחפש, מה בדיוק אתה צריך, מה הכי חשוב לך?" אם הוא אומר "לא יודע" נגיד שהוא אומר "לא יודע", "אוקי אז אתה יודע ברכב יכול להיות חשוב לך זה וזה, מה נראה לך יותר מה מעניין אותך יותר לשמוע עליו?" לשאול אותו.

אבל בין כך ובין כך לא להיכנס לרזולוציה פנימית לא להתחיל לפרט לו יותר מדי מידע על איזה אופציה שיכול להיות שהוא בכלל צריך אופציה אחרת, בכלל יכול להיות שהסיפור שתספר לו פה דווקא יגרום לו בסוף לא לקנות לדוגמה את המוצר וצריך דווקא לדבר באופן כללי יותר רחב יותר, לנסות בכל מחיר להוציא מהלקוח מה החסרונות שלו ואז ברגע שהוא אמר את מה שהוא צריך לפי זה עכשיו אפשר למכור לו את מה שהוא רוצה. הבנו אז שיהיה בהצלחה.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום ללקוחות, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לגרום ללקוחות, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מודלים לתגמול אנשי מכירות למכור מוצר שלא כדאי למכור אותו לשכנע מישהו לספר הקצנה לצורך שכנוע להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב להתמודד עם תלונות של לקוחות באינטרנט לגרום ללקוח להמליץ עליך לעצמו לקוח שמבקש הנחה מצגת שיווקית לתכנן מסרים של קמפיין שיווקי למה הוא מתנגד למכור? טיפול בהתנגדות של לקוח לקרוא ללקוח בשמו הפרטי למה ללמוד שכנוע? שכנוע איטי ניהול מלאי מוצרים בעיה של חוסר הבנה עם הלקוח חבר של הלקוח לגרום למישהו להעריך השפה של הלקוח לשווק מוצר לגרום ללקוחות פוטנציאלים ליצור התניה משכנעת מכירות למתקדמים האם אסטרטגיית השיווק טובה? איתור צרכי הלקוח יכול לגרום לנזק למה באמת לקוח מבקש הנחה? שפה של לקוח לגרום למישהו דתי ניתוח תהליכי שיווק למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה... איך לא להיראות כמו איש מכירות? לשכנע מישהי לחשוב לבנות מחדש אמון לשבח את המוצר ניהול משא ומתן בחוסר תום לב הנחה ללקוחות האם אפשרי לגרום למישהו לשכוח משהו שקרה? לקוח מאוכזב של המתחרים לשכנע מישהי לרצות אותך לקוח שעושה בעיות עם התשלום איך לקנות מוצר? למכור את עצמך בראיון היכרות עם לקוחות ניהול זמן של אנשי מכירות מוצר מדף כמה מוצרים למכור? לגרום למישהו לשתף שכנוע עצמי לכתוב מסרים שיווקיים לגרום למישהו לשמוח לשכנע בוחרים לקוח מכחיש להתמודד עם לקוחות מתלוננים בפייסבוק איך למכור מוצרי יוקרה? הזמן הנכון לשכנע מוצר קשה למכירה תוכנית ליצירת חומרי שיווק למכור באינטרנט איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? מסע הלקוח להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר לרכוש מוצרי יוקרה להציב גבול ללקוח למכור בזול והרבה מה המוצר שלך? לשכנע מישהו לאהוב לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו לקוח מתנגד למחיר איך ליצור צורך ללקוח? למה הלקוח צריך לחשוב על זה... זיהוי מניפולציות בטקסט לחסוך כסף ללקוח להכיר את הלקוח הפוטנציאלי לשכנע מישהו לומר לך מתי להציג את עצמך ללקוח? אמנות השכנוע התנגדויות במשא ומתן לדבר בצורה משכנעת מניפולציות שיווקיות של מנטורים לגרום למישהו לא להתבייש לשאול שאלות לגרום למישהו להאמין למשהו עלויות תמחור מוצר nlp לימוד הנחה על מוצרים שיטת שכנוע משולבת מניפולציות של מומחים הפרת הסכמים על ידי לקוחות לשכנע מישהו להתאהב בך טראומה ללקוח למכור מוצר בלי יתרונות לגרום ללקוח להרגיש בנוח מניפולציה איכותית מחיר שונה ללקוחות שונים לעניין לקוחות למה קשה לשכנע? לענות ללקוח כמה זה עולה לשכנע מישהו לטפל בעצמו למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה מוטיבציה לאיש מכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מניפולציות, שכנוע, דיבייטינג בתחום לגרום ללקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.9551 שניות - עכשיו 28_10_2025 השעה 05:29:12 - wesi28