אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום ללקוחות, אסטרטגיה שיווקית, התנגדות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, דיאטת nlp, nlp שיטת טיפול, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע גבר להתחתן, לשכנע את האקסית לחזור, nlp הפרעות אכילה, איך לשכנע את הבנק, גישת NLP, לשכנע ללכת לרופא, איך לשכנע את האשה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, NLP קשב וריכוז, אומנות הראיון, לשכנע אשה להיות איתך, nlp לחינוך ילדים, איך ליצור הזדהות, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, קורס מכירות, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, כישורי שכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, ספרים nlp, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, אימון אישי למנהלים, תכנות התת מודע, איך לשכנע, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, NLP כלים, ראיון קשה, לשכנע עובדים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
חפש נושאים...🚀לקוחותלקוחלגרום ללקוחות לקנותלגרום ללקוחות לרצות לקנותלגרום ללקוחות לרצות לרכושאיך לגרום ללקוחות לקנות ממךאיך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממךאיך לגרום ללקוחות לרצות לקנות ממךלגרום ללקוחות פוטנציאליםלגרום ללקוחות לקנות באינטרנטלגרום ללקוחות לרדוף אחריךלגרום ללקוחות לאהוב אותךלגרום ללקוחות פוטנציאלים להגיע לעסקלגרום ללקוחות חדשים להגיע לעסקלגרום ללקוחות להמליץ עליךלגרום ללקוחות להתחבר אליךלגרום ללקוחות לחזר אחריךלגרום ללקוחות לרצות אותךלגרום ללקוחות חדשיםלגרום ללקוחות לחזורעסקלהתחברלרצות אותךלאהובלקנותלרכושלמכור מוצר יקר ללקוחאיך לשכנע לקוחותפוטנציאללחזרלהמליץלגרום לרצות אותךלאהוב אותךאינטרנטלרדוף אחריךלקוח אומר שהמוצר יקרלהמליץ עליךלחזר אחריךרדוףלגרום לאהוב אותךלרכוש דווקא ממךלקנות ממךהלקוח מתנגד למחירלהמליץ ללקוחלגרום ללקוח לקנותלקוח אומר יקר לילקוחות באינטרנטלגרום ללקוח לרצות לרכושלקוח מתנגד למחירלרצות🔍הצג עוד...
התנגדות מכירה של מחיר, יקר לי, התנגדות מכירה יקר לי, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח שאומר שיקר לו? איך לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר? איך להצליח למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר ביחס למתחרים? האם להוריד את המחיר של המוצר? האם לתת הנחה ללקוח? עלות ייצור של מוצר, עלות ייצור גבוהה, תמחור מוצר עם עלות ייצור גבוהה, למה המוצר יותר יקר? למה לא לתת הנחה ללקוח? למה השירות יותר יקר? למה אצל המתחרים יותר זול? למה הלקוח לא רוכש? למה הלקוח לא קונה?
התנגדות מכירה של מחיר, יקר לי, התנגדות מכירה יקר לי, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח שאומר שיקר לו? איך לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר? איך להצליח למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר ביחס למתחרים? האם להוריד את המחיר של המוצר? האם לתת הנחה ללקוח...שאומר שהמוצר יקר לו? ואיך לגרום מראש ללקוח לו לא לומר שהמוצר יקר לו? וכמובן שיש לכך המון תשובות אפשריות, אבל אחת הדרכים הפשוטות ביותר לגשת כדי לטפל בבעיה של התנגדות מחיר של לקוח, היא לבדוק מה האמת? האם באמת המחיר יקר ללקוח? האם באמת הלקוח יכול לרכוש מוצר עם אותן התועלות שהוא מקבל מהמוצר שלנו, במחיר זול יותר במקום אחר? כשהלקוח אומר יקר לי, למה הוא מתכוון? האם לכך שאין לו כסף? האם באמת אין לו כסף? ואם המוצר היה זול, האם הלקוח כן היה רוכש את המוצר? אבל נניח שניתחנו את הסיטואציה והגענו למסקנה, שללקוח...
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך...של המוצר שלך, אז: 1 - עליך לנסות לדבר למערכת האמונה של הלקוח. כי באמצעות האמונה אפשרי לשקר את הבן אדם. ואפשרי לשקר את הלקוח ולגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך הרבה יותר טוב, ממה שהוא באמת. ואת זה אפשרי לעשות רק באמצעות אמונה. כי עם שכל ואמת? אי אפשר לשקר. כן אפשרי לשקר באמצעות דמיון ואמונה. אז אם ברצונך לשקר את הלקוח שלך, ולגרום לו להאמין שהמוצר שלך יותר טוב ממה שהוא באמת, אז עליך לעשות זאת באמצעות אמונה. דהיינו, מיתוג של אמונה. 2 - עליך לשקול להפסיק לייצר יתרונות שלא באמת מגדילים את יכולת המכירה שלך...
מלאי מוצרים, לאבד לקוחות בגלל חוסרים במלאי, ניהול מלאי מוצרים, איזה מגוון מוצרים להציע ללקוחות? איזה מגוון מוצרים להחזיק במלאי? איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? להרחיב את סל המוצרים, לצמצם את סל המוצרים, מוצרים משלימים, לעשות השוואת מחירים, נאמנות של לקוחות, איזה סל מוצרים להחזיק? לגרום ללקוח להיות נאמן, בחירת מלאי מוצרים, איזה מוצרים להחזיק במלאי? האם להוסיף מוצר למלאי? האם לספק מוצר ללקוחות? האם להפסיק לספק מוצר ללקוחות? האם להוריד מהמדפים מוצר?
מלאי מוצרים, לאבד לקוחות בגלל חוסרים במלאי, ניהול מלאי מוצרים, איזה מגוון מוצרים להציע ללקוחות? איזה מגוון מוצרים להחזיק במלאי? איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? להרחיב את סל המוצרים, לצמצם את סל המוצרים, מוצרים משלימים, לעשות השוואת מחירים, נאמנות של...ספציפיות ומסיבות ספציפיות. לדוגמה, נניח שספק מסוים לא יכול לספק לך מוצר מסוים, מסיבות שונות שלו. האם עליך לנסות לחפש ספק אחר? אולי לייבא את המוצר לבד? אולי לייצר את המוצר עצמאית? אולי להוריד את המוצר מהמלאי? וכיוב. ובמהות השאלה היא האם וכמה ואיזה מוצרים הגיוני להחזיק במלאי שלך עבור הלקוחות שלך, באופן כללי ובאופן קבוע? וכמובן שיש בזה המון שיקולים והמון היבטים שונים. ויש לדוגמה שיקול של האם אתה מחזיק את המוצרים באופן פיזי במלאי שלך, או שאתה לא באמת מחזיק מלאי בפועל, אלא רק מנהל מלאי וירטואלי ואתה...
איך לעשות פרזנטציה ללקוח בצורה נכונה? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? איך לבנות מסע לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכין מצגת ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות הסדר של תסריט השיחה, חשיבות המבנה של מסע הלקוח, איך לתכנן מסע לקוח? איך לתכנן מצגת ללקוחות? איך לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון?
איך לעשות פרזנטציה ללקוח בצורה נכונה? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? איך לבנות מסע לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכין מצגת ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות...חלק 1 - הצגת מידע כתוב. חלק 2 - הצגת מידע ויזואלי מוחשי. והשאלה היא, האם ואיך ישפיע על הלקוח, אם קודם הוא יראה את המידע הוויזואלי ואחר כך את המידע הממשי, או להפך? כי לכאורה, זה אותו הדבר, אבל האם זה באמת אותו הדבר? והתשובה לכך היא שכל מקרה לגופו. אבל לצורך העניין ננתח את המקרה הקודם בדרך הבאה. ברמת העיקרון, כאשר אנחנו מציגים ללקוח פרזנטציה בעל פה, שבה אנחנו מציגים לו איזו מצגת ומספרים לו איזה סיפור, אנחנו צריכים לדעת שהלקוח מטיל ספק בכל דבר שאיש המכירות מספר לו. דהיינו, כאשר איש המכירות מציג את...
טיפול בהתנגדות לקוח / סוגסטיה / לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית / התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע
טיפול בהתנגדות לקוח / סוגסטיה / לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית / התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע כאן במאמר אבאר, איך אפשר ואיך צריך לטפל בהתנגדות של לקוח. כי לפעמים הלקוח מתנגד...את המוצר הזה. כאשר הוספנו בעצם את המילה חושב למשפט, ובכך בעצם הפכנו את האמירה של הלקוח, לאמירה סובייקטיבית בלבד, והחלשנו את האחיזה שלו בדעה שלו. והכי מומלץ, זה להוסיף מילת שאלה + להוסיף מילה סובייקטיבית לאותו המשפט. לדוגמה הלקוח אומר אני לא רוצה את המוצר הזה. כדאי לומר לו למה אתה אומר שאתה חושב שאולי אתה לא רוצה את המוצר הזה?. וכאן בעצם הוספנו גם מילת שאלה בהתחלת אותו המשפט, דהיינו, הטלנו ספק באותו המשפט. וגם הוספנו את המילה חושב לתוך המשפט, שגם היא הופכת את אותה הדעה, לדעה סובייקטיבית. וגם הוספנו...
איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP
11:41איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP
איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP מהו העיקרון המרכזי לשכנוע במכירות ושיווק? העיקרון המרכזי שמוצג בהרצאה...בפועל. צריך להבדיל בין אולי לבטוח. מה הקשר בין יכול להיות לבין טקסטים דתיים והפחדה מגיהנום? שאלה: כיצד הדוגמה של אולי אלוהים יכניס אותך לגיהנום ממחישה את העניין? תשובה: זו דוגמה שרואים לעתים כשהמסר הוא יכול להיות שאם לא תעשה דבר מסוים תישלח לגיהנום, אך למעשה יכול להיות אומר גם שיכול להיות שלא או יכול להיות בדיוק ההפך. משתמשים באפשרות כדי להפחיד או לשכנע, אבל אין הוכחה וודאית. כך אפשר לנצל את הרעיון של אולי בשביל לייצר פעולה, בזמן שהצד השני עשוי לשכוח שאם יכול להיות אז גם יכול להיות שלא. למה חשוב...
טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לענות ללקוח? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח תמיד צודק, מה נכון לענות? איך למכור יותר? איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? איך לא לצאת צודק?
טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לענות ללקוח? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח תמיד צודק, מה נכון לענות? איך למכור יותר? איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? איך לא לצאת צודק? וכאן אבאר, כי איש מכירות טוב, יש לו מראש תשובה טובה לכל התנגדות אפשרית של הלקוח. תשובה כל כך טובה...המכירה, דווקא משום שהראית לו שהוא טועה. ולכן עליך כאיש מכירות לזכור, שגם אם אתה יכול בשלוף להביא ללקוח תשובה להתנגדות שלו, וגם אם אתה יכול בקלות להראות ללקוח שהוא טועה, אעפכ אתה לא חייב ולא צריך ולא בהכרח נכון שתעשה את זה. כן נכון שתדע מראש מה לענות ללקוח לכל טענה שלו. אבל בשטח, צריך לבדוק ולדעת, מה הכי נכון לענות ללקוח, כדי שהעסקה תתבצע בסופו של דבר.
אימון למטפלים, אימון למאמנים, הדרכת מטפלים, איך לגרום ללקוח לחזור? איך לגרום למטופלים להמליץ עליך? איך לגרום למטופלים להתמיד בטיפול? איך לגרום למטופלים לבוא אליך? שימור לקוחות, איך להשיג לקוחות? הדרכה למטפלים, הדרכת מאמנים
אימון למטפלים, אימון למאמנים, הדרכת מטפלים, איך לגרום ללקוח לחזור? איך לגרום למטופלים להמליץ עליך? איך לגרום למטופלים להתמיד בטיפול? איך לגרום למטופלים לבוא אליך? שימור לקוחות, איך להשיג לקוחות? הדרכה למטפלים, הדרכת מאמנים
אימון למטפלים, אימון למאמנים, הדרכת מטפלים, איך לגרום ללקוח לחזור? איך לגרום למטופלים להמליץ עליך? איך לגרום למטופלים להתמיד בטיפול? איך לגרום למטופלים לבוא אליך? שימור לקוחות, איך להשיג לקוחות? הדרכה למטפלים, הדרכת מאמנים איך לגרום למטופלים לחזור ולהמליץ...משחק עם המינונים של טוב ותוצאה תוך שימור קשר ברור ומובן בין המטופל לטיפול. זהו מרכיב קריטי לשימור לקוחות, שכן ברגע שמטופל מזהה את הערך שהוא מקבל באופן ברור, הוא יהיה מוכן להמליץ על הטיפול ולהישאר לקוח קבוע. שימור לקוחות איך לגרום למטופלים לחזור? הדרכת מאמנים אימון למטפלים איך לגרום למטופלים להתמיד בטיפול?
פרזנטציה ללקוח - תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, איך למכור את עצמך ללקוח? מתי למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? לגרום ללקוח למכור את עצמו, ליצור אמון עם הלקוח, איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, יעוץ לאנשי מכירות
פרזנטציה ללקוח - תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, איך למכור את עצמך ללקוח? מתי למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? לגרום ללקוח למכור את עצמו, ליצור אמון עם הלקוח, איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, יעוץ לאנשי מכירות כשאתה מתחיל תהליך של מכירה...בנוסף גם תוכל להתאים את המכירה שלך, ללקוח הספציפי שלך, לפי המידע שקיבלת ממנו. ושים לב: אם תפנה לחבר קרוב שלך ותבקש ממנו לקנות ממנו משהו, בדכ הוא קודם כל יעצור אותך ויבדוק אם אתה בכלל צריך את המוצר הזה. ולמה? כי אכפת לו ממך, יותר מאשר למכור לך את עצמו. וזה מה שאתה אמור לשדר ללקוח שלך. אאכ...
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול למה לא כדאי למתג את...המחיר הנמוך ביותר, אליעד ממליץ למתג את עצמך ואת העסק שלך על בסיס איכות, ערך ותמורה ללקוח. לדוגמה, משפטים כמו תקנה ממני כי אני הכי איכותי, או תקנה ממני כי אצלנו תקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלך, הם משפטים שמשדרים ללקוח שהוא יקבל ערך ייחודי שקשה יותר למצוא במקומות אחרים. כך הלקוח לא יחפש אצלך רק מחירים נמוכים, אלא יעריך את העסק שלך בזכות הערך האמיתי שאתה נותן לו. כאשר העסק ממותג סביב איכות ושירות, הוא הרבה פחות פגיע לתחרות המחירים. זאת מפני שגם אם מתחרה יציע מחיר זול יותר, הלקוח יבחר בך כי הוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לגרום ללקוחות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום ללקוחות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לגרום ללקוחות, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך מתגמלים איש מכירות? צורה משכנעת למכור למישהו משהו ניהול מכירות בטלפון מצב הרוח של הלקוח איך לטפל בהתנגדויות לקוח? המהות של השכנוע צוות מכירות איך למכור ללקוח את המוצר? לשכנע אקסית לאהוב מכירות בעסק שאלות הכאב של לקוח לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים לחקור חומרי שיווק של המתחרים חשיפה להמון לקוחות פוטנציאלים חדשים התמודדות עם ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל אפשרויות בחירה ללקוח ניתוח השיווק להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע מוכרים ללקוח יחסי לקוח ומוכר התת מודע שלך יתרונות מוצר מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? איש מכירות טיפש לקוח רוצה רק להתכתב לשכנע אקס להתגעגע יכולת ניהול משא ומתן עולם המכירות לקוחות חוזרים מניפולציות פסיכולוגיות לגרום למישהו ליהנות יותר מבחינה מינית שיחת חולין עם לקוחות פוטנציאלים למתג מוצר יקר שכנוע גלוי או שכנוע סמוי לגרום למישהו לשתף אותך רטוריקה מכירות שכנוע רעיוני לגרום למישהו לחשוב הרגשת הזדהות להתקבל למנהל מכירות לקוח מאושר עובד במכירות לשכנע מטופלים להתמיד בטיפול טעויות בניהול במשא ומתן מה לא לבקש במשא ומתן? איך אפשרויות בחירה משפיעות על הלקוח? לרכוש אמון לשכנע אנשים לבחור בך אמונה בתת מודע לשכנע אנשים בעלי סמכות שיקולים בנתינת הנחה ללקוח יעד של מכירות משא ומתן nlp למתקדמים לקוח לא קונה ממך למה לשאול את הלקוח שאלות? מוצר עם חסרונות לגרום ללקוח לקנות מוצר לגרום ללקוח למכור את עצמו לחזור ללקוח שהשאיר פרטים מוצר גרוע nlp שיטת לקוח אקראי איך להציג ללקוח מחיר מוצר? הלקוח הפוטנציאלי לשנות מוצר ממי לא ללמוד nlp? לגרום ללקוח לרכוש מוצר לשכנע שאתה מנומס באיזה תחום לעשות כסף במכירות? מה כדאי להסביר ללקוח? כסף לבקש על מוצר לקוח שרוצה הכי זול שיש להוסיף מוצר לגרום למישהו לא לאהוב משהו לקוח שלא מבין את התמחור שלך בצורה קיצונית מניפולציות חברתיות להתמקד בכאב של הלקוח להיות איש מכירות טוב ערך ללקוח לשכנע לקוח לרכוש איך מראיינים אנשי מכירות? הוכחה לשווי שוק של מוצר שכנוע אנשים לשכנע מישהו לשמור על התזונה למכור בלי לנסות למכור להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח לנסות לשכנע לשכנע שופטים בבית משפט השפעה על מערכות יחסים למכור את עצמך לעובדים שלך כמה מוצרים למכור? אין תשובה לשאלה של לקוח מוצרי מזון שקרים של אנשי מכירות לקוח פוטנציאלי לגרום למישהו לקבל את ההתנצלות שלך להוזיל את עלות השיווק עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שינוי עמדות, להשפיע, שכנוע בתחום לגרום ללקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8911 שניות - עכשיו 26_10_2025 השעה 01:45:13 - wesi28