אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום ללקוח, ללמוד nlp, לשכנע אבא, אסטרטגיה שיווקית, איך לשכנע אנשים בטלפון, אומנות הסוגסטיה, איך לשכנע את חברה שלי, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, לשכנע לקנות, איך לשכנע את בעלי, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, סודות ההשפעה הסמויה, NLP פחדים, ניתוח תוכן של טקסטים, לשכנע סבתא, ראפור, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לשכנע את חברה שלי, ייעוץ אישי, איך לשכנע גבר, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, אימון מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות, איך לשכנע את בן הזוג, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, NLP להורים, לשכנע אישה, סודות הסוגסטיה, טכניקת nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, לשכנע הורה, איך לשכנע את הלקוח, NLP מכירות, טיפול בשיטת nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🧩עץ נושאיםלקוחלגרום ללקוח שלךלמה לגרום ללקוחלגרום ללקוח שלך לקנותלגרום ללקוח לקנותאיך לגרום ללקוח להרגישלגרום ללקוח לקנות את המוצרלגרום ללקוח לרכוש את המוצרלגרום ללקוח לקנות מוצרלגרום ללקוח לרכוש מוצראיך לגרום ללקוח לחשובלגרום ללקוח להביןלגרום ללקוחות לקנותאיך לגרום ללקוח לקנות ממךלגרום ללקוח לרכוש ממךלגרום ללקוח להאמיןלגרום ללקוח לרצות לקנותלגרום ללקוח לרצות לרכושלגרום ללקוח לסמוך עליךלגרום ללקוחות לרצות לקנותלגרום ללקוחות לרצות לרכושלגרום ללקוח להגיע לפגישהלגרום ללקוח להסכיםאיך לגרום ללקוחות לקנות ממךלמה לגרום ללקוח להרגיש בנוחלגרום ללקוח להרגיש טובלגרום ללקוח להאמין לךלגרום ללקוח להרגיש רעלגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצועלגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצרלגרום ללקוח לרצות לרכוש מוצרלגרום ללקוח לקנות מוצר יקרלגרום ללקוח לרכוש מוצר יקרלגרום ללקוח להיות מרוצהלגרום ללקוח לתת בך אמוןלגרום ללקוח לסגור עסקהלגרום ללקוח לחזורלגרום ללקוח לומראיך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממךאיך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממךאיך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממךאיך לגרום ללקוחות לרצות לקנות ממךאיך לגרום ללקוח לקנות דווקא ממךלגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזיתלגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישהלגרום ללקוח לשנות את דעתולגרום ללקוחות פוטנציאליםלגרום ללקוח להסכים איתךלגרום ללקוח להתחבר איתךלרצות🔍הצג עוד...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 1
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח...הלקוח. לדוגמה, לקוח שרוכש מוצר שהוא לא באמת צריך אותו, בגלל שהוא חושב שהוא כן צריך אותו. הצורך של הלקוח, הוא שהוא חושב שהוא צריך את המוצר. והמוצר ממלא ללקוח את הצורך שהלקוח חושב שיש לו. האם באמת יש ללקוח את הצורך הזה? האם באמת הלקוח צריך את המוצר הזה? האם באמת המוצר הזה ימלא ללקוח את הצורך שלו? זאת כמובן שאלה אחרת. אבל בטוח נכון, שהלקוח חושב שיש לו צורך מסויים, והלקוח חושב שרכישת המוצר תמלא לו את הצורך שלו באופן יחסי והלקוח חושב שכדאי לו לרכוש את המוצר ולכן הלקוח רוכש את המוצר, למרות שאולי הצורך...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 3
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח...על הלקוח, גם באמצעות מה שהלקוח אומר לנו על מה שהוא צריך וגם באופן כללי ממה שאנחנו יודעים על הלקוח, לדוגמה איך שהוא נראה / נשמע וכיוב, ומכך עלינו להסיק מה הלקוח צריך / רוצה וכולי. ויש כאן כמובן גם עניין של ניסיון וגם עניין של היגיון וכמובן גם עניין של יכולת חשיבה וכולי. מה שבטוח נכון זה, שצריכים לדעת שאי אפשר לסמוך במאה אחוז על מה שהלקוח אומר לנו שהוא צריך וגם אם כן היה אפשר לסמוך על מה שהלקוח אומר לגבי מה שהוא צריך, לא בטוח בכלל שאנחנו רוצים לחקור את הלקוח לגבי מה שהוא צריך, כי אולי זה יגרום ללקוח...
הנחה ללקוחות / הדרכת מכירות - הנחה ללקוח - האם לתת הנחה ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? למה לקוח מבקש הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? מחיר השוק של מוצר, איך לתמחר מוצר? מחיר אובייקטיבי, מחיר סובייקטיבי, מחיר שמותאם אישית ללקוח, כמה כסף לבקש מלקוח? מחיר שוק של מוצר
הנחה ללקוחות / הדרכת מכירות - הנחה ללקוח - האם לתת הנחה ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? למה לקוח מבקש הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? מחיר השוק של מוצר, איך לתמחר מוצר? מחיר אובייקטיבי, מחיר סובייקטיבי, מחיר שמותאם...את המוצר. או שסתם כך הלקוח רוצה לשלם פחות כסף? כדי שיישאר לו עוד כסף לדברים אחרים. או שהלקוח חושב שהמוצר לא שווה את המחיר שלו ולכן הוא רוצה לקבל הנחה וכיוב. כל הסיבות שלעיל, מובילות אותנו להבנה, שאם אנחנו רוצים לעשות ללקוח טוב ולסגור עם הלקוח את העסקה, עלינו לתת ללקוח הנחה. איזו הנחה? כמה הנחה? זאת שאלה אחרת, אבל כל הנל מוביל אותנו למסקנה, שהלקוח רוצה לקבל הנחה, כי ההנחה תעשה לו ללקוח יותר טוב. האם כדאי לתת ללקוח הנחה? איך ההנחה שניתן לו תשפיע על לקוחות אחרים? האם ואולי אם ניתן הנחה נפסיד כסף? האם...
טעויות בטיפול בהתנגדויות מכירה, להתעקש או לשחרר, האם להתעקש עם הלקוח? האם לוותר על הלקוח? האם לוותר על העסקה? מתי לא להתעקש עם הלקוח? מתי לוותר על הלקוח? טעויות בתהליך מכירה, טעויות של אנשי מכירות, להוציא מים מהסלע, להוציא מים מהברז
... שיכולות להיות סותרות. מיומנות אחת תהיה, המיומנות להוציא מים מהסלע ולמכור קרח לאסקימואים. היכולת לשכנע כל אחד בכל דבר ולגרום ללקוח לקנות בכל מחיר. אבל מצד שני איש המכירות צריך גם את המיומנות לדעת, לא לנסות להוציא מים מהסלע, אלא ...
תמחור מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות לקוחות, הרגלי צריכה של לקוחות, איך לא לאבד לקוחות? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות, כמה כסף לבקש?
תמחור מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף...שלך רוכשים שירותים נוספים, או רק את מה שהם חייבים. אבל אחד המבחנים המרכזיים שאותו הדגשתי קודם, הוא המבחן של האם הלקוחות רוכשים את המוצרים היותר זולים ואת החבילות היותר זולות, או שהלקוחות רוכשים את החבילות היותר יקרות, את המוצרים היותר יקרים. במילים אחרות, באפשרותך לעשות כל מיני ניסויים ומבצעי מכירות ומשחקים, שדרכם תוכל להכיר יותר טוב את הלקוחות שלך. וככה תוכל לנסות להבין מה יקרה אם תעלה את המחיר. עד כמה הכסף חשוב ללקוחות שלך ועד כמה הם ימשיכו לקנות ממך ותרוויח יותר או פחות.
למה זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור, איך למכור מוצר יקר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח
למה זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור, איך למכור מוצר יקר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר...הלקוח. כי הלקוח מתעניין במה שהוא מקבל ולא בכמה שאתה מרוויח. ואם הלקוח יראה ויבין יותר את הערכים והתועלות שהוא מקבל מהמוצר שלך, יהיה לך יותר קל למכור את המוצר שלך, בלי להצטדק. ולכן לא באמת משנה ללקוח הסיפורים וההסברים שלך, למה המוצר שלך מתייקר ולמה המחיר עולה. אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי יש כאן עוד אמת. והיא, שזה נכון שהלקוח ירכוש את המוצר, רק אם הוא יחשוב שרכישת המוצר עושה לו יותר טוב מאשר רע. אבל הטוב של הלקוח, תלוי גם בין השאר, באיך שהוא מפרש את התמחור שלך. ויש עניין שלם של להסביר ללקוח את התמחור...
איך לענות ללקוח ששואל? למה שאקנה דווקא ממך? למה לרכוש דווקא ממך? איך לענות בראיון עבודה? למה שנקבל דווקא אותך? למה לגייס דווקא אותך? למה שנקבל לעבודה דווקא אותך? במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אתה? למה שנגייס דווקא אותך? פחד מהחמצה של לקוח, במה אתה שונה מהמתחרים שלך? במה אתה יותר טוב מהמתחרים? למה דווקא אותך? למה לא מישהו אחר? למה אתה ולא המתחרים שלך? למה שאני ארכוש דווקא ממך? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? הטרלה של לקוח, למה לקוח שואל משהו?
איך לענות ללקוח ששואל? למה שאקנה דווקא ממך? למה לרכוש דווקא ממך? איך לענות בראיון עבודה? למה שנקבל דווקא אותך? למה לגייס דווקא אותך? למה שנקבל לעבודה דווקא אותך? במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אתה? למה שנגייס דווקא אותך? פחד מהחמצה של לקוח, במה אתה...להבין האם אתה חושב שאתה מבין למה האדם השני שואל אותך למה דווקא אתה? מה הסיבה ששואלים אותך את השאלה הזאת? כי יכולות להיות כל מיני סיבות לכך שמישהו שואל אותך למה דווקא אתה. ועדיף שהתשובה שלך לשאלה למה דווקא אתה, תהיה בהתאם לסיבה ששואלים אותך למה דווקא אתה. אז אתן כל מיני סיבות אפשריות, לכך שמישהו ישאל אותך למה דווקא אתה. לדוגמה: נניח שאתה מבקש יותר כסף מאשר אחרים, אז אם מישהו שואל אותך למה דווקא אתה, הרי שכנראה הוא מנסה להבין למה שהוא ירצה לשלם לך יותר כסף מאחרים. במובן של, למה שאני ארכוש דווקא ממך...
מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים, מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכי לקוח של המתחרים, לקוח שמגיע אליך מהמתחרים, לקוח שלא מרוצה מהמתחרים, האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? מה רע באיתור צרכי לקוח? הכאב של הלקוח אצל המתחרים, למה הלקוח עוזב את המתחרים? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח?
מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים, מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכי לקוח של המתחרים, לקוח שמגיע אליך מהמתחרים, לקוח שלא מרוצה מהמתחרים, האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? האם...הלקוח אצל המתחרים שלך בפרט. ובהקשר של ניתוח סיבתיות זה נקרא: התוצאה מתחייבת מהסיבה - במובן שאולי התוצאה שהוא ירכוש ממך את המוצר שלך, תהיה בכלל בגלל סיבה אחרת ולא בגלל הסיבה שבגללה הוא הגיע אליך. לסיכום: איתור צרכי לקוח, הוא רק שיטה ורק אפשרות בלבד, שאפשרי לעשות מול הלקוח. ואפשרי גם לשאול או לא לשאול את הלקוח, למה הוא עוזב את המתחרים ומה הכאב שלו אצל המתחרים וכולי. אבל זה ממש לא הכרחי ואפילו יכול לגרום לנזק. בפרט כאשר אין לך מענה לצרכים של הלקוח, בפרט כאשר אין לך יתרון על המתחרים שלך ובפרט כאשר הלקוח...
איך לקבל הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לעשות מניפולציות רכישה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? משא ומתן על מחיר, לגרום למישהו להסכים איתך, מניפולציות רגשיות, תסריט לטיפול בהתנגדויות, חוסר תום לב במשא ומתן, איך להוציא את המוכר משיווי משקל? איך לשבש למוכר את תסריט השיחה שלו לטיפול בהתנגדויות שלך? איך לעשות מניפולציות רכישה על מוכר שרוצה לעשות לך מניפולציות מכירה? איך לגרום למוכר לא להאמין במוצר של עצמו? איך לגרום למוכר לאבד את הביטחון העצמי?
איך לקבל הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לעשות מניפולציות רכישה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? משא ומתן על מחיר, לגרום למישהו להסכים איתך, מניפולציות רגשיות, תסריט לטיפול בהתנגדויות, חוסר תום לב במשא ומתן, איך להוציא את המוכר משיווי משקל? איך לשבש...לשתות, אז תבקש משהו שאין לו. או לדוגמה באותו הקשר, המוכר מציע לך קפה מקפסולות קפה, אז תשדר סוג של אכזבה, שאתה רצית קפה שהוא יותר איכותי מפולי קפה וכיוב. לדוגמה, תשאל את המוכר, האם יש לו קפה מפולי קפה, או לדוגמה חשבתי שיש לכם מכונה יותר טובה וכיוב. שזה אמור לגרום למוכר להרגיש שהוא לא מספיק טוב ולערער את הביטחון העצמי שלו ואת האמונה שלו בכך שהוא ושהמוצר שלו מספיק טובים. נסה לשאול את המוכר שאלות שהוא לא יודע עליהן את התשובה. כאשר אתה מדבר עם המוכר על משהו, נסה למצוא במה המוכר טועה ולתקן אותו, כמובן...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לגרום ללקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום ללקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לגרום ללקוח, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
כאבים של לקוח להתחרות על המוצר האיכותי ביותר אושר למכור מידת התאמה של מוצר טעויות בתהליך שכנוע לקוח פרופיל לקוח תחושה של אמון שאלה סגורה של לקוח איך לשכנע מישהו לענות? מחיר של מוצר חומרי שיווק אורגני למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו שיטות השכנוע של ביבי נתניהו בבית המשפט כולנו אנשי מכירות משפטי שכנוע לגרום ללקוח לא לעזוב אותך לשכנע לקוח להגיע לקבל חשיפה לעוד לקוחות מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות מחשבות בתת המודע של הלקוח לגרום ללקוח שלך לגרום למישהו לא להסתיר בעקבות תהליכי השיווק עלויות איש מכירות לשכנע מישהו להרגיש טוב להגדיל את המכירות לגרום למישהו אחר לאהוב הכשרת אנשי מכירות לדייק בדיבור עם לקוח על חשבון הלקוח מהי האיכות של הלקוחות הפוטנציאלים? לגרום למישהו להיפתח לשקר לקוח לגרום למישהו לא לרצות להיפרד שכנוע יתר למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר איך לשכנע פקידים? לגרום ללקוח לא להסתיר מידע למכור מוצר לא רווחי האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? השכנוע של ברק אובמה כיף למכור הפצת חומר שיווקי התועלת של הלקוח למכור מוצר אחר התגוננות משתילת מחשבות מניפולציות חברתיות מנטורים לשיווק איך לעשות המון כסף במכירות? לא לתת הצעת מחיר ללקוח בטלפון לתת ללקוח את המחיר חומר שיווקי דיגיטאלי מוצרים סוג ב... למכור בשוק תחרותי איך להסביר ללקוח? למכור ללקוח את המוצר למכור ללקוח ולא לעצמך התנגדויות בזמן מכירות האם אפשרי לגרום למישהו לשכוח משהו שקרה? nlp למכור עלות אלטרנטיבית של לתת הנחה ללקוח לקוח שרוצה לקבל הנחה ראפור nlp להשפיע על מישהו לאהוב אותך מוצר לא שווה את הכסף אי אפשר למכור פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים לתת ללקוח אפשרות לבחור אתה איש מכירות לגרום למישהו להסכים איתך הזדהות עם מקום העבודה שכנוע באמצעות הקצנה לקוח לא מרוצה מהמתחרים להפסיק לספק מוצר ללקוחות אפשרויות ללקוח לשכנע מישהו לומר האם כדאי לייצר מוצר? שם חיבה של הלקוח להיות איש מכירות ניסוח יותר משכנע איך להתחיל שיחה יוצאת עם לקוח? לשכנע מישהו לענות לך לבנות טבלת יעדי מכירות לגרום למישהו להביא ילדים להוזיל את המוצר איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? פסיכולוגיה של מבצעי מכירות התאמת מוצר יכולת למכור משהו ניתוח התנהגות לקוחות להוריד עומס מאיש המכירות שיפור המוצר ותהליך מכירה טכניקות לשכנוע איזה מידע להציג ללקוח קודם? לשכנע ילדים לאכול פירות שיחת חולין עם לקוחות פוטנציאלים לשכנע את המשוכנע לשכנע מישהו להגיע לטיפול הזמן הנכון לשכנע אני לא מצליח למכור עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא למכור, קואצ'ר, דמיון מודרך בתחום לגרום ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.2344 שניות - עכשיו 17_11_2025 השעה 18:01:43 - wesi28