אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום ללקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע אנשים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, מטפל אישי, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, שאלה איך לשכנע, nlp למתקדמים, ניתוח טקסט טיעוני, לנהל משא ומתן, לשכנע לקוח לקנות, לשכנע חולה נפש לקבל טיפול, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע אשה להתחתן, התמודדות עם התנגדות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, NLP דיכאון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, ניתוח רטורי, NLP טיפול בדיכאון, מומחה שיווק, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, קורס מכירות, איך לשכנע גבר להיות איתך, להתמודד עם התנגדות לקוח, הכוח לשכנע, NLP המלצות, NLP דמיון מודרך, NLP סרטונים, לשכנע גבר לחזור, טכניקות משא ומתן, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לקוחאיך לגרום ללקוח שלךלגרום ללקוחותלמה לגרום ללקוחאיך לגרום ללקוח שלך לקנותאיך לגרום ללקוח לקנותאיך לגרום ללקוח להרגישלגרום ללקוח לקנות את המוצרלגרום ללקוח לרכוש את המוצרלגרום ללקוח לקנות מוצרלגרום ללקוח לרכוש מוצראיך לגרום ללקוח לחשובאיך לגרום ללקוח להביןלגרום ללקוחות לקנותאיך לגרום ללקוח לקנות ממךאיך לגרום ללקוח להאמיןלגרום ללקוח לרכוש ממךאיך לגרום ללקוח לרצות לקנותאיך לגרום ללקוח לסמוך עליךלגרום ללקוח לרצות לרכושאיך לגרום ללקוחות לרצות לרכושאיך לגרום ללקוח להגיע לפגישהלגרום ללקוחות לרצות לקנותאיך לגרום ללקוח להסכיםאיך לגרום ללקוחות לקנות ממךלמה לגרום ללקוח להרגיש בנוחאיך לגרום ללקוח להרגיש טובאיך לגרום ללקוח להאמין לךלגרום ללקוח להרגיש רעאיך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצועלגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצראיך לגרום ללקוח לקנות מוצר יקראיך לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקרלגרום ללקוח לרצות לרכוש מוצראיך לגרום ללקוח לתת בך אמוןאיך לגרום ללקוח לסגור עסקהלגרום ללקוח להיות מרוצהאיך לגרום ללקוח לחזורלגרום ללקוח לומראיך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממךאיך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממךאיך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממךאיך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזיתאיך לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישהאיך לגרום ללקוחות לרצות לקנות ממךאיך לגרום ללקוח לקנות דווקא ממךאיך לגרום ללקוח לשנות את דעתואיך לגרום ללקוח להסכים איתךאיך לגרום ללקוח להתחבר איתךאיך לגרום ללקוח להבין אותךלקנותלרצות🔍הצג עוד...
הצעת מחיר, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לנסח הצעת מחיר? איך כותבים הצעת מחיר? איך לכתוב הצעת עבודה? איך להציע הצעת מחיר? איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? איך לנסח הצעת עבודה? למה כותבים הצעת מחיר? האם כדאי לכתוב הצעת מחיר? שיקולים בכתיבת הצעת מחיר, מהי המטרה של הצעת המחיר? אפשרויות להציע הצעת מחיר, האם לכתוב הצעת מחיר? איך להציע הצעת מחיר?
... מטרת הצעת המחיר, היא בעיקרה מכירתית. שיקולים מסחריים, שאינם מכירתיים כמו כן, לפעמים כותבים את הצעת המחיר, לא כדי לגרום ללקוח לרכוש, אלא כדי לתעד ולפרט מה בדיוק הוא הולך לקבל ומה בדיוק הוא הולך לא לקבל, מה בדיוק יהיו ... לכתיבת הצעת המחיר בכתב. ולכן כדאי ללמוד אותם בפני עצמם באופן נפרד. בקיצור ולסיכום, כתיבת הצעת מחיר, שמטרתה היא לגרום ללקוח לרכוש ממך, היא תהליך מכירה שלם בפני עצמו, שמתרחש בכתב וצריכים לעשות אותו בצורה נכונה, כמו כל תהליך מכירה ... אם מתישהו באמצע העסקה לא תצליח / הפסקת עבודה? גם בזה יש יתרונות וחסרונות. חלק מהדברים שתכתוב בהסכם, עשויים לגרום ללקוח אולי להקשיח עמדות ואולי אפילו לחזור בו מהעסקה. שאל את עצמך גם, מי האדם השני שקורא את הצעת המחיר? ...
איתור צרכי הלקוח, 2 סוגים של צרכים של הלקוח, 2 סוגים של איתור צרכים, איזה איתור צרכים לא לעשות? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח לפני רכישה, איתור צרכי הלקוח אחרי רכישה, סוגים של צרכי הלקוח, למה לאתר את צרכי הלקוח? איזה צרכים של הלקוח לא צריך לאתר? טעויות של אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, מילוי צרכי הלקוח, איזה איתור צרכים לעשות ללקוח? איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר?
... מה שהוא צריך בהתאם לצורך שלו. אחזור שוב: אחרי שהלקוח כבר רכש את השירות / מוצר, אז במידה ונרצה לגרום ללקוח להיות מרוצה ולספק לו את השירות הכי טוב עבורו, לשם כך נצטרך לאתר את הצרכים של הלקוח, כדי שנוכל ... הוא עדיין רק לקוח פוטנציאלי, גם כאן צריכים לעשות איתור צרכים של הלקוח. למה? מכמה סיבות, שהמטרה שלהן, היא לגרום ללקוח לרכוש את המוצר. דהיינו, אם לדוגמה לא נדע בכלל מה הלקוח צריך, האם נוכל לסגור איתו עסקה? כנראה שלא. ... הוא אחד מהצרכים של הלקוח וכולי. בכל מקרה, צריכים לעשות איתור צרכי הלקוח, גם לפני שהלקוח רוכש משהו, כדי לגרום ללקוח לקנות. והעניין של איתור צרכים, הוא עולם שלם בפני עצמו וכולי. וכאן אני רוצה לחדד את הנקודה הבאה והיא, ...
בידול עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך, לבדל את עצמך מהמתחרים שלך עם הסיפור האישי שלך, בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות, חשיפה אישית כדרך להשגת בידול עסקי, בניית מותג מצליח באמצעות בידול עסקי באמצעות חשיפת החיים האישיים שלך ובניית הסיפור האישי שלך כדי לגרום ללקוחות להתחבר אליך ברמה האישית. בידול עסקי וחשיפה אישית, מה זה בידול עסקי? האם באמת צריך בידול עסקי? איזה בידול עסקי צריך? איך לעשות בידול עסקי? טעויות עושים בבידול עסקי, עסקים עושים עם אנשים
... להשגת בידול עסקי, בניית מותג מצליח באמצעות בידול עסקי באמצעות חשיפת החיים האישיים שלך ובניית הסיפור האישי שלך כדי לגרום ללקוחות להתחבר אליך ברמה האישית. בידול עסקי וחשיפה אישית, מה זה בידול עסקי? האם באמת צריך בידול עסקי? איזה בידול ... אז, במידה ואתה רוצה להצליח בעסק שלך, אתה צריך לגרום לאנשים לרצות לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך. ואיך אתה גורם ללקוחות לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך? תשובה: באמצעות בידול עסקי. בידול מלשון הבדל. אתה צריך לגרום ללקוחות שלך, לראות הבדל או הבדלים, בינך לבין המתחרים שלך, שההבדלים האלו יגרמו להם לרצות לקנות דווקא ממך ולא ממישהו אחר. במילים אחרות, המטרה של הבידול העסקי, היא כדי לעזור ללקוחות שלך להבדיל בינך לבין המתחרים שלך, כדי לגרום ללקוחות שלך לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. עכשיו, ברמת העיקרון, הבידול שלך יכול להיות כל מיני דברים. הוא ... יכול להיות חלק מהבידול בינך לבין המתחרים שלך. אז מה הבנו? הבנו 1 - שצריך בידול ברמה העקרונית, כדי לגרום ללקוח להבדיל בינך לבין המתחרים שלך, כדי שהוא ירצה לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך. 2 - הבנו גם שבידול עסקי, ... נכון לעשות. וזה כמובן לפני השאלה, איך לעשות בפועל את הבידול העסקי. אז מאחר שהמטרה של הבידול העסקי היא לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא ממישהו אחר, באמצעות ההבדל שהוא מוצא בינך לבין המתחרים שלך, לכן בעצם זה אומר, שהבידול שלך ... ההבדל הכי גדול שיש בינך לבין המתחרים שלך, אלא הוא אמור להיות ההבדל גם ההכי קטן שיש, אבל שהוא יגרום ללקוחות שלך לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. ולכן גם אם היה נכון לומר, שהסיפור שלך הוא ייחודי ושהוא ההבדל ... מישהו אחר. דהיינו, שזה אכן נכון לומר, שיש תועלת ליצור אמון עם לקוח. וכן זה יהיה נכון לומר שכדאי לגרום ללקוח לסמוך עליך. וכן יהיה נכון לומר שהגיוני להתחבר ללקוח כדי להגדיל את הסיכוי שהוא ירכוש ממך. אבל צריכים לדעת ...
ראיון עבודה / שיחת מכירה / ניהול משא ומתן / זיהוי צרכי הלקוח / מכירות
... הפוטנציאלי, ואיך בדיוק המוצר שלך, מסוגל לסייע ללקוח הפוטנציאלי וכיוב. בשלב הבא והשלישי, על האדם לנסות לחשוב, כיצד הוא גורם ללקוח הפוטנציאלי שמולו, להבין ולראות את נקודות החיבור שיש, בין הצרכים והרצונות שלו כלקוח הפוטנציאלי, לבין המוצר שאותו אתה מנסה למכור לו. והעיקר שצריך לשים אליו לב, הוא כיצד לגרום ללקוח הפוטנציאלי, להבין, שהמוצר שלך, יכול לענות על הצרכים שלו. ועל ידי זה שמצליחים, גם להבין את הצרכים של הצד השני, וגם להבין כיצד המוצר שלך עונה על הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, וגם מצליחים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין שהוא יכול להיעזר במוצר הזה, על ידי זה מגדילים את הסיכוי, לכך שהלקוח הפוטנציאלי יקנה את מה ...
פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית?
... הוא ההקדמה של המכירות. כי המטרה של השיווק, היא לצורך המכירה. והתכלית של השיווק, היא המכירה. והשיווק נועד כדי לגרום ללקוח לקנות בתהליך המכירה. וגם תהליך המכירה עצמו, גם הוא משרת מטרה אחרת, והוא את טובת הלקוח. כי הלקוח קונה ... את הרכישה, שהיא משרתת את טובת הלקוח. ושיווק טוב, הוא שיווק שיוצר מכירות. וכדי ליצור מכירות, לשם כך יש לגרום ללקוח להבין את התועלת שהמוצר יביא לו. וממילא זה אומר, כי שיווק נכון, הוא כזה שבו הלקוח מבין את התועלות ... הוא ישתמש במוצר, וישיג את המטרה הסופית שלו, הדבר הזה הוא סוג של דמיון מודרך עבור הלקוח, כי הוא גורם ללקוח לדמיין את עצמו משתמש במוצר, ועל ידי זה נוצר אצל הלקוח קשר חזק יותר, בין המוצר, לבין התועלת הסופית ... של הלקוח. וגם על ידי זה שמציגים ללקוח את הדרך שבאמצעותה הוא ישיג את התועלת הסופית. שזה החלק שבו גורמים ללקוח להבין כיצד המוצר הזה, יוביל אותו למטרה הסופית הפנימית שאותה הוא רוצה להשיג. ועכשיו נבאר את המשמעות הרוחנית של ...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1
... יודע את האמת, שבסופו של דבר, יש דבר אחד שצריך לקרות, כדי לגרום למישהו להשתכנע לחשוב ולעשות משהו, וכדי לגרום ללקוח לקנות את המוצר. וכל שיטות המכירה ושיטות השכנוע הקיימות, הן רק דרכים שונות, שמנסות לגרום לאותו הדבר שיקרה. אך ... הוא בעצם צריך לגרום לאדם השני לרצות לקנות את המוצר, ושם צריך להיות הדגש של המוכר. איך הוא יכול לגרום ללקוח, לרצות לקנות ממנו את המוצר. ועד כאן כמובן, הכל הגיוני ודי ידוע. אבל השאלה היותר מעניינת היא, מה קורה ... את המוצר. ונקודת מבט ראשונה היא, שהמוכר מתמקד באיך הוא יוצר שינוי ממשי בעולם הממשי שלנו. דהיינו, איך הוא גורם ללקוח לעשות את העסקה בפועל. ונקודת מבט עמוקה יותר היא, שהמוכר מתמקד, באיך הוא גורם ללקוח הפוטנציאלי, לרצות לבצע את הפעולה בעולם הממשי שלנו. והנקודה העמוקה יותר היא, שהמוכר מתמקד, באיך הוא גורם ללקוח להבין שהעסקה תעשה את החיים שלו לטובים יותר. שאז, ממילא הוא ירצה לבצע ויבצע, את העסקה. ומכאן כמובן צריך ...
התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח?
... בהתנגדות לקוח? וכאן אבאר, איך באפשרותך לגרום למישהו לשחרר את האחיזה שלו בדעה שלו. ובמקרה של לקוח, איך אפשר לגרום ללקוח להחליש את ההתנגדות שלו, למה שאתה רוצה שהוא יעשה. והדרך לכך היא, על ידי זה שמטילים ספק בהתנגדות שלו. ... לשחרר את האחיזה שלו בהתנגדות שלו. כי כאשר מטילים ספק בהתנגדות של הלקוח, מצד אחד זה חיובי. כי זה גורם ללקוח להסס, ולהיות מוכן לרכוש את המוצר. אבל מצד שני, זה גם יוצר אצל הלקוח תחושה של חוסר נעימות. שהיא דווקא יכולה לגרום ללקוח, לרצות לא לקנות ממך שום דבר. משום שאתה גורם לו להטיל ספק בעצמו, וזה לפעמים גורם לאדם להרגיש רע. וצריכים להיות מודעים לכך, כאשר גורמים ללקוח להטיל ספק בהתנגדות שלו. ויש הטלת ספק גלויה ויש הטלת ספק סמויה. והטלת ספק גלויה, היא כאשר בצורה גלויה ... מטילים ספק במה שהוא אומר. ויש לזה יתרון, לכך שהטלת הספק היא הטלת ספק גלויה. והיתרון הוא, שזה בעצם גורם ללקוח להחליש את הביטחון העצמי שלו בעצמו. כי הוא רואה שלא מסכימים איתו. אבל זה גם יכול להיות חיסרון, כי ...
נקודות תורפה / התנגדויות לקוח - איך למצוא את נקודות התורפה של הלקוח? דיבייטינג - איך למצוא את נקודות התורפה של היריב שלך? איך לשכנע אנשים? איך לשנות עמדות? איך להשפיע? איך למכור?
... ועל סיבות כלשהן. וככל שהסיבות האלו חזקות יותר בעיני הלקוח, כך קשה יותר לשכנע אותו לשנות את עמדתו. וכדי לגרום ללקוח לשנות את עמדתו, לשם כך עליך לאתר את נקודות התורפה, שהוא עצמו חושב לגבי הסיבות שלו עצמו. ונקודות התורפה ... מומחה מכירות, הוא יודע לזהות את נקודות התורפה שהלקוח עצמו לא בטוח בהתנגדות של עצמו. ודרך זה הוא יכול לגרום ללקוח לשנות את דעתו. וגם בתחום הטיפולי, כגון אצל פסיכולוגים / פסיכיאטרים / אימון אישי וכיוב, שמי שהוא מומחה אמיתי, ...
הדרכת מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת
... שהוא ביקש. כי אחכ באפשרותך לעטוף ללקוח את המהות של מה שהוא ביקש, בדיוק בצורה של מה שהוא ביקש, ולגרום ללקוח לרצות את מה שאתה מציע לו. כי הלקוח כאשר הוא מספר לך מה הוא רוצה, הוא בעצם עושה שני ... הלקוח, היא צעצוע לילד הקטן שלו. וכאשר הלקוח מציג את הרצון שלו, הוא מוסיף מילים (ואם לא, אז תנסה לגרום ללקוח להוסיף את המילים האלו), שמתארות מה הוא רוצה להשיג מהמוצר. מילים שגורמות לו להרגיש אהבה כלפי המוצר. לדוגמה: המילים ... עליך לדעת לעשות זאת בצורה טבעית, ושלא בטעות יראה כאילו שאתה עושה את זה בצורה מלאכותית. כי זה עלול לגרום ללקוח לחשוד בך שאתה עושה עליו מניפולציה כלשהי, ושאולי בכלל המוצר לא מתאים לו, ושאתה רק מציג את הדברים, כאילו ...
יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
4:08יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
... כהן מציין שני יתרונות מרכזיים בשאלות אישיות ללקוח: ראשית, השאלות יוצרות סוג של קשר אישי עם הלקוח. הקשר הזה גורם ללקוח להרגיש שאתם אנשים קרובים, וזה עשוי לעודד אותו להמשיך בתהליך הרכישה. שנית, השאלות מאפשרות התאמה מדויקת יותר של המוצר ... שאלות אישיות? אליעד כהן מזהיר שלצד היתרונות של שאילת שאלות אישיות, קיימים גם חסרונות משמעותיים: שאילת שאלות אישיות עשויה לגרום ללקוח לחשוד שהמוכר מנסה להתאים את המוצר באופן מלאכותי לפרטים שהוא סיפר. למשל, אם לקוח חשף שהוא נשוי, ואחר כך ... בלברר את הפרטים של הלקוח למרות היתרונות יש גם חסרונות. אחד החסרונות שיכול להיווצר הוא שהרבה פעמים זה יכול לגרום ללקוח להתחיל לחשוד שמנסים להתאים את המכירה לסיפור שלו למרות שזה לא באמת ככה זה מה שעלול להתבצע. מה זאת ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לגרום ללקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום ללקוח, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לגרום ללקוח, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות טיפול בהתנגדויות לקוח לתכנן הכנת חומרי שיווק לגרום ללקוחות להתחבר אליך לשכנע מישהו להתאהב תשתית שכנוע למכור מוצר קשה למכירה חוויית אמון לשכנע ילד להכין שיעורים איך לשכנע מישהו לעשות? למה לא רק להאמין במוצר? לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות איך לבנות טבלת יעדי מכירות? לשכנע אותה שאתה צודק העברת מסרים לתת מודע הגיוני למכור מוצר בהפסד לימודי nlp איך לשכנע אנשים שאתה עשיר? בקשה לא הגיונית של לקוח איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? הדגמה ללקוחות איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך? לתמחר מוצר ביוקר איך לשכנע בוחרים להצביע לך? לאיזה לקוח למכור קודם? לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה להיות יועץ של הלקוח כמה הלקוח מוכן לשלם? טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות לגרום למישהו לא להטיל ספק לשכנע מישהו אחר להרגיש... ליצור חומרים למשפך שיווקי לגרום למישהו לאכול בריא איך ללמוד איך לשכנע אנשים? ללמוד דיבייט מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף? איך ליצור אמון עם אנשים? למכור כשאין לך חשק למכור איך למכור נכון ולהרוויח יותר... ניגוד אינטרסים בין השיווק לבין המכירות האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? ייחודיות שיווקית מהן התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר? למכור בלי איש מכירות שכנוע תת ההכרה פחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח להוציא עיזים במשא ומתן לדבר על התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר בוס כלקוח ניתוח טקסט משכנע לספק מוצר ללקוחות מתנגד לרכישת מוצר מחיר של מוצר להתקבל לעבודה כאיש מכירות ללמוד שיווק ומכירות איך למכור את מוצר גרוע? תהליך מסע הלקוח לקוח לא רוצה הזדהות מוצר בחינם לנתח חומרי שיווק של המתחרים משפך שיווקי אורגני למה מישהו מנסה לשכנע אחרים? איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? יציבות של לקוחות איך למכור סדנא? מתי לעצור את השיווק? שיטות שיווק מוצרי יוקרה הטבה ללקוח לקנות את המוצר שיווק יוצר ביקוש למתחרים להכיר את דרך החשיבה של הלקוח מוצר יחודי איך לטפל בהתנגדות לקוח? להבין את צרכי הלקוח איך לשכנע בוס? לקרוא ללקוח בשמו מנטורים לשיווק דיגיטלי למכור משהו בראיון עבודה איך לבנות מסע לקוח? עלויות שיווק בתור איש מכירות תהליך חיפוש לקוחות שלם עם המוצר מוצרים למכור לתת את המוצר בחינם איך לא לדפוק לקוח? לגרום למישהו לבקש ממך איזה מגוון מוצרים להחזיק במלאי? שיווק ישיר משא ומתן על המחיר לנהל צוות מכירות שאלות סינון צרכי הלקוח איך לגרום לאנשים להשתכנע? איך לשפר את אנשי המכירות? ביטול עסקה עם לקוח לגרום למישהו לספר לך מכירות או שיווק מוצר פחות טוב לא לדבר על המאפיינים של המוצר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שכנוע, רטוריקה, אימון מכירות בתחום לגרום ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 3.0195 שניות - עכשיו 03_10_2025 השעה 11:49:46 - wesi28