אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום ללקוח להאמין ✔הכנת עזרי מכירה, איזה חומרי שיווק להכין? האם להכין חומרי שיווק שבוודאות הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע שיש חומרי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום ללקוח להאמין, מיומנות רטורית, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, nlp שיטת טיפול, לשכנע את האקסית לחזור, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, לשכנע בחורה לחזור אליך, nlp הפרעות אכילה, לשכנע לקוח לקנות מוצר, יכולת לשכנע, לשכנע את בן הזוג, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, השפעה סמויה, NLP דיאטה, תשובות לשאלות בראיון, דמיון מודרך nlp, לשכנע גבר להתחתן, לשכנע אשה, התמודדות עם התנגדות במכירה, לשכנע אשה להיות איתך, למכור יותר, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, התנגדות לקוח, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, מסר שיווקי, nlp וידאו, NLP לימוד עצמי, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, איך לשכנע אנשים להגיד כן, איך לשכנע בעל לעוד ילד, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות, הגדלת מכירות, ניתוח טקסטים, איך לשכנע לקוחות לקנות, טיפול בהתנגדויות מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הכנת עזרי מכירה, איזה חומרי שיווק להכין? האם להכין חומרי שיווק שבוודאות הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע שיש חומרי שיווק גם אם הוא לא יסתכל עליהם? איך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות? איך להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות? איך לגרום ללקוח להאמין במוצר? הגדלת אמון של לקוח במוצר, כמה חומרי שיווק להכין? למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? האם יש חומרי שיווק מיותרים? האם להכין סתם חומרי שיווק? איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך?
וכאן אסביר, האם ולמה לפעמים כדאי להכין חומרי שיווק, גם אם אנחנו יודעים בוודאות שהלקוח לא יקרא אותם ולא יעיין בהם? אז לכאורה אין היגיון להכין סתם חומרי שיווק. כי חומרי השיווק תכליתם לקדם את המכירה. וברמת העיקרון, החומר השיווקי מקדם את המכירה, באמצעות זה שהלקוח נחשף לחומר השיווקי ואז זה אמור לחזק את הרצון שלו לרכוש את המוצר וכולי. ולכן לכאורה זה יהיה בזבוז משאבים להכין חומר שיווק, שנועד עבור הלקוח, אם אנחנו יודעים מראש שבוודאות הלקוח לא יעיין בחומר השיווקי.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת, ואני אסביר. ברמת העיקרון, אכן נכון לומר שהתועלת המרכזית של החומר השיווקי, היא כאשר הלקוח מעיין בחומר השיווקי ואז זה עוזר לשכנע אותו לרכוש את המוצר. אבל האמת היא, שיש תועלת גם בעצם זה שהלקוח יודע שיש חומר שיווקי, גם אם הוא לא יעיין בו בפועל אלא אפילו יזרוק אותו מיד לפח. ומה ההיגיון של זה?

וההיגיון של זה הוא, שבעיקרון הלקוח רוכש את המוצר כי הוא רוצה לרכוש את המוצר וכי הוא חושב שיהיה לו טוב לרכוש את המוצר. ובמה תלוי שהלקוח יחשוב שיהיה לו טוב לרכוש את המוצר? תשובה: זה תלוי בכך שיהיו לו אמונות ומחשבות כלשהן לגבי המוצר. לדוגמה שהוא יאמין שהמוצר איכותי וכיו"ב. ובמה תלוי שהלקוח יחשוב שהמוצר איכותי וכיו"ב? תשובה: זה תלוי בכל מיני גורמים. כאשר חומרי השיווק בעיקרון אמורים לעזור לגרום ללקוח לחשוב מחשבות כלשהן על המוצר.

אבל ישנם מצבים לדוגמה, שבהם איש המכירות מספר סיפור כלשהו ללקוח. והלקוח בספק לגבי אמיתות המידע שאותו מעביר איש המכירות ללקוח. ואז הלקוח בתת המודע שלו, יכול לבחור להאמין או לא להאמין לאיש המכירות. אבל במה תלוי אם הלקוח יאמין לאיש המכירות? תשובה: גם זה תלוי בכל מיני דברים. אבל זה תלוי גם באם הלקוח חושב שהמידע שמעביר לו איש המכירות, שהמידע הזה מבוסס על עובדות ולא רק על סיפורים.

ובמה תלוי שהלקוח יחשוב שהמידע שאיש המכירות מעביר לו, שהמידע הזה מבוסס על עובדות ולא רק על סיפורים? תשובה: זה תלוי גם בעצם ההימצאות של חומרי שיווק שהלקוח יכול לעיין בהם, שהם יכולים לגבות את המידע שמעביר לו איש המכירות.

לדוגמה: איש המכירות מספר ללקוח שיש לו כדור הרזיה שפועל בדרך כלשהי. מה יקרה אם איש המכירות יספר ללקוח שיש לו גם מצגת שמראה כל מיני מחקרים מדעיים על איך חקרו את כדור ההרזיה הזה וכיו"ב? תשובה: עצם זה שהלקוח חושב שיש מחקרים שהוא כלקוח יכול לקרוא אותם ולהעמיק בהם, עצם זה גורם ללקוח להאמין יותר לאיש המכירות.

דהיינו, אם איש המכירות אומר משהו ללקוח והלקוח יודע שיש לו חומר שיווקי שהוא יכול להעמיק בו לגבי המידע שנתן לו איש המכירות, הרי שעצם ההבנה של הלקוח שיש לו את האפשרות להעמיק בחומר השיווקי הנוסף, עצם זה עצמו גורם ללקוח להאמין יותר לטענה של איש המכירות. וזה גם אם מצד האמת לצורך העניין במחקר בכלל כתוב את ההפך של מה שאיש המכירות אומר.

מחדד ואומר: ומאחר שיש כל מיני סוגים של חומרים שיווקיים, לכן אני אומר שהדגש כאן הוא על הכנת חומרי שיווק, שאינם מהסוג של חומרי שיווק שקוראים ללקוח לרכוש את המוצר. אלא מדובר על הכנת חומרי שיווק, שעוסקים בלהסביר ובלגבות את המידע שאיש המכירות מעביר ללקוח.

לסיכום: אם איש המכירות מעביר מידע ללקוח, טוב יהיה אם יהיה חומר שיווקי שיכול לגבות ולהעמיק עוד את המידע שמוסר איש המכירות ללקוח. וגם אם הלקוח בוודאות לא יעיין בחומר השיווקי לעומק או בכלל, הרי שעצם זה שהלקוח מאמין שיש כאן איזה מידע שיווקי שהוא יכול להעמיק בו ולראות את כל ההוכחות לדברים של איש המכירות, הרי שזה עצמו מגדיל את הסיכוי שאיש המכירות יאמין ללקוח.

ולכן, ברמה העקרונית, כדאי לייצר חומרי שיווק, גם כאלו שאולי או אפילו וודאי הלקוח לא יעיין בהם. להכין כל חומר שיווקי, שמגבה כל מידע שאיש המכירות מעביר ללקוח. וכמובן שצריכים לדעת באיזה סדר להכין חומרי שיווק וגם איך להתחיל להכין חומרי שיווק וכמובן שכדאי שתהיה גם תוכנית להכנת חומרי שיווק וכולי. אבל עדיין כדאי להבין, שכאשר יש ללקוח הבנה שיש חומר שיווקי שהוא אפילו רק יכול לעיין בו, עצם זה עוזר להגדלת האמון של הלקוח במוצר וכולי.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הכנת עזרי מכירה, איזה חומרי שיווק להכין? האם להכין חומרי שיווק שבוודאות הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע שיש חומרי שיווק גם אם הוא לא יסתכל עליהם? איך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות? איך להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות? איך לגרום ללקוח להאמין במוצר? הגדלת אמון של לקוח במוצר, כמה חומרי שיווק להכין? למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? האם יש חומרי שיווק מיותרים? האם להכין סתם חומרי שיווק? איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום ללקוח להאמין, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, לגרום ללקוח להאמין, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
סוגים של חומרים שיווקיים להבין לקוח איך לנהל משא ומתן על המחיר? יחסי מוכר לקוח מה הצורך של הלקוח? עלות אלטרנטיבית של לתת הנחה ללקוח לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה לשקם אמון למה קשה לשכנע מישהו? איתור התקציב של הלקוח למכור פגישה בטלפון שיטות שכנוע פוליטיות ליצור הזדהות רגשית אמפתיה כלפי לקוח למכור מכירות יצירת אמון להתמקד בכאב של הלקוח חיסרון של הלקוח לשכנע מוכר לתת לך הנחה לגרום לאנשי המכירות שלך למכור כמה שיותר לגרום ללקוח לקנות מוצר תהליך מכירות נאומים של איש המכירות תזמון הצגת המחיר ללקוח החדרת מוצר אומן מכירות הצבת יעדים לאנשים מכירות לגרום ללקוחות לא רוצה עוד לקוחות שימוש בנשים בפרסומות בטלוויזיה האם ללמוד nlp? לקוחות פוטנציאלים איך למכור את המוצר ולא את עצמך? בתהליך שכנוע לקוח לקוח מקבל הנחה שיפור תהליכי השיווק שכנוע באופן יחסי לענות ללקוח שאומר הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק למה מישהו מנסה לשכנע אחרים? האם המוצר יקר ללקוח? להתיידד עם לקוח שיווק באמצעות תכנים מקצועיים כמה מוצרים להחזיק במלאי? לשכנע אותו לחשוב התלבטות של לקוח לקוחות שלא מכירים אותך לגרום למישהו לאהוב אותך בחזרה תיאום פגישה עם לקוח להציג ללקוח דירה לגרום למישהו לא להיות תלותי בך האם כדאי להכניס עיזים במשא ומתן? מוצר בחנות לראיין לתפקיד של איש מכירות לתכנן הכנת חומרי שיווק למה חשוב לעשות שיווק? לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון לתכנן מסע לקוח אנשי מכירות אחרים לקוחות פוטנציאליים נכונים בלי לדבר עם הלקוח לגרום ללקוחות לרצות לקנות למכור רכב למכור ביותר יקר טיפול בהתנגדויות מכירות חומר מקצועי בצורה שיווקית לשכנע מישהו להתאהב בך לתת ללקוח מחיר לשכנע לקוח לקנות איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לשכנע מישהו לספר את האמת שיווק בשכנוע עקיף סרטון שיווקי יצירת תוכן שיווקי סודות השכנוע למתקדמים הצגת היתרונות ללקוח למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר לגרום למישהו להקשיב להנחיות שלך ממי לא ללמוד למכור? איך לא להזדהות? לגרום למישהו לשכנע לשכנע אותה לגרום למישהו להפסיק לאהוב אותך שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח תשובה ללקוח הגדלת מכירות בעסק לנצח במשא ומתן טכניקת nlp לשכנע מישהו להגיע למפגש עם אליעד כהן להיות החבר הכי טוב של הלקוח מכירות ללקוח איזה עיזים להכניס במשא ומתן? באיזה מילים להשתמש בפרסומות? מתנגד למכור לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר מושגים של לקוח לגרום למישהו לחשוק בך לגרום למישהו לא להיות תלוי בך רגשית איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, אימון עיסקי, מאמן עיסקי בנושא לגרום ללקוח להאמין - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 15:40:16 - wesi28