אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום ללקוח להאמין במוצר, NLP הסבר, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, איך לשכנע את אשתי, איך לכתוב טקסט, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, איך לשכנע טוב, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, מומחה במכירות, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, מומחה בשיווק, מכירות ושיווק, לשכנע בן אדם, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, מטפל אישי, שאלות בראיון, איך למכור מוצר, התמודדות עם התנגדות קניה, איך לגרום לאנשים, איך לשכנע את הבנק, אסטרטגיות משא ומתן, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, שכנוע ושינוי עמדות, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, איך לגרום לבחור, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, איך לשכנע את חברה שלך, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות מכירה, טיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע גבר, איך לשכנע גבר להתחתן, לשכנע אנשים לבחור בך,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🧩עץ נושאיםלהאמיןלקוחמוצרלגרום ללקוחלהאמין במוצרלגרום ללקוח להאמיןלגרום ללקוח שלךמה זה מוצרלקוחותלמה לגרום ללקוחלמכור מוצר יקר ללקוחלקוח אומר שהמוצר יקרלגרום ללקוח להאמין לאיש המכירותאיך להאמין במוצר שליהלקוח מתנגד למחירלמה המוצר כל כך יקרלקוח אומר יקר לילמי להאמיןלגרום ללקוח לקנותאיך למכור מוצר יקרלקוח מתנגד למחיראיך לגרום ללקוח להרגישלמכור מוצרים יקריםיקר ללקוחמה זה להאמין באלוהיםלגרום ללקוח לקנות את המוצרקשה למכור מוצר יקראיך לשכנע את הלקוחלגרום ללקוח לרכוש את המוצרמרגיש שהמוצר יקראיך לשכנע לקוחותלגרום ללקוח לקנות מוצרמה זה מוצר יקראיך לשכנע לקוחאיך להאמין בעצמיאיך לגרום ללקוח לחשובלגרום ללקוחותאיך להאמין בעצמךלגרום ללקוח להביןלמה המוצר יקרלגרום ללקוחות לקנותמוצר יקר מידיאיך לגרום ללקוח לקנות ממךהמוצר יקר לילהפסיק להאמיןלגרום ללקוח לרכוש ממךהתנגדויות של לקוחלהאמין שהכללגרום ללקוח לרצות לקנות🔍הצג עוד...
הבטחות של פוליטיקאים, דברים שרואים משם לא רואים מכאן, שכנוע של פוליטיקאים, המשחק הפוליטי, יאיר לפיד, שר האוצר, מעמד הביניים, שקרים של פוליטיקאים, איך פוליטיקאים משכנעים?
הבטחות של פוליטיקאים, דברים שרואים משם לא רואים מכאן, שכנוע של פוליטיקאים, המשחק הפוליטי, יאיר לפיד, שר האוצר, מעמד הביניים, שקרים של פוליטיקאים, איך פוליטיקאים משכנעים?
...עם בעיות שלא תמיד הוא יכול לשלוט בהן, כגון גרעון תקציבי, מלחמות או מצבים כלכליים. הציבור, לעיתים, לא מבין את הסיבות מאחורי ההחלטות האלה ומתקשה להבין את מה שהפוליטיקאי רואה, אך יחד עם זאת מצפה שימלא את כל ההבטחות. זוהי דילמה קשה עבור הציבור, שכן הוא לא תמיד מודע לכל מה שמתרחש מאחורי הקלעים. מה השיעור שניתן ללמוד? בסופו של דבר, יש להכיר בכך שפוליטיקאים פועלים במציאות מורכבת, עם אילוצים רבים שמגבילים את יכולתם לקיים את כל ההבטחות. הביטוי דברים שרואים משם לא רואים מכאן מלמד אותנו שהשיפוט של הפוליטיקאים...
למכור באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פסיבית, שיפור תהליכי המכירות, ייעול תהליכי המכירות, איך למכור בצורה יעילה? איך למכור ביעילות? לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, משא ומתן ביעילות, התייעלות עסקית, מה זה התייעלות? איך לעשות דברים בצורה יעילה? למה חשוב לעשות שיווק? איך לעשות שיווק בצורה יעילה? מה זה שיווק יעיל? מה זה שיווק לא יעיל? איך להיות יעיל, איך להתייעל? איך לייעל תהליכים?
...שהעלות לעשות את הפעולות, תהיה יותר קטנה ותצרוך פחות משאבים ותשיג תוצאות זהות או גדולות יותר. לעשות דברים בצורה לא יעילה, פירושו, לעשות רצף של פעולות, שצורכות המון משאבים ושמביאות תועלת מסוימת, שניתן להשיג את אותה התוצאה או תוצאה טובה יותר, בדרך שצורכת פחות משאבים. אז אם נתבונן רגע אחד על נושא של התייעלות באופן כללי, נראה שברמת העיקרון, תהליך ההתייעלות עצמו, הוא דורש המון משאבים והוא לכשעצמו נראה לא יעיל. אבל כל התייעלות, למרות שהיא צורכת המון משאבים עבור תהליך ההתייעלות עצמו, הרי שהיא עצמה מביאה...
איך לגרום לאקסית לא להתאהב במישהו חדש? איך לגרום למישהו לא להתאהב במישהו? איך לחזור לאקסית? האקסית הכירה גבר חדש, האקסית יוצאת עם מישהו, איך להחזיר את האקסית שיש לה חבר? לאקסית יש חבר
איך לגרום לאקסית לא להתאהב במישהו חדש? איך לגרום למישהו לא להתאהב במישהו? איך לחזור לאקסית? האקסית הכירה גבר חדש, האקסית יוצאת עם מישהו, איך להחזיר את האקסית שיש לה חבר? לאקסית יש חבר
...אדם עלול להתחלף בקלות במישהו אחר, ובעצם לא תהיה סיבה ממשית לחזור. הסבר מפורט על הקשר בין חסרונות לבין התאהבות חדשה תשובה רחבה יותר טוענת שאדם מתאהב במי שממלא לו רצונות ומספק לו תחושה של טוב. אם יש למישהי חסרונות או צרכים לא ממולאים, וברגע שמופיע אדם חדש שנותן לה את המענה, היא עלולה להתאהב בו. לכן, ככל שמייצרים לה חסרים (למשל, על ידי הפסקת קשר, הפסקת תשומת לב), מגדילים את הסיכוי שמישהו אחר ייכנס לחייה בתפקיד הממלא. הדוגמה לכך: אדם שואל את עצמו מה אני יכול לעשות כדי שהיא לא תתאהב במישהו אחר? והתשובה...
איך לגרום לילדים לאכול פירות וירקות? איך לגרום לילדים לאכול בריא? איך לשכנע ילד לאכול ירקות? ילד שלא אוהב ירקות, ילד שמסרב לאכול ירקות, הילד לא אוכל ירקות, הילד לא רוצה לאכול, הדרכת הורים, חינוך ילדים
איך לגרום לילדים לאכול פירות וירקות? איך לגרום לילדים לאכול בריא? איך לשכנע ילד לאכול ירקות? ילד שלא אוהב ירקות, ילד שמסרב לאכול ירקות, הילד לא אוכל ירקות, הילד לא רוצה לאכול, הדרכת הורים, חינוך ילדים
...מכיוון שילדים זקוקים לחשיפה מרובה כדי להתרגל לטעמים חדשים. חגיגה בצלחת - הצגת הירקות בצורה יצירתית, כמו יצירת פרצופים, סיפורים, או שימוש בכלים מיוחדים שימשכו את תשומת ליבם. חיזוקים חיוביים על אכילת מזון בריא (כל הכבוד שאכלת!). מה הפתרון כאשר השיטות הרגילות לא עובדות? אליעד כהן מסביר כי כל השיטות שהוזכרו עשויות להיות יעילות במקרים קלים יחסית, אך הבעיה האמיתית מופיעה במקרים שבהם הילד מתנגד לחלוטין לאכילת מאכלים חדשים ובריאים כמו עגבניה. הוא נותן דוגמה לילד שאומר להורים שהוא נגעל מעגבניה, ומסרב בתוקף...
טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
...זה לא ממש נכון. כי כל זה נכון, אך ורק בתנאי שהמודעה שלנו מגיעה אך ורק לקהל היעד שלנו. דהיינו, אם אנחנו מטרגטים את המודעה שלנו, לקהל היעד שלנו. אז, אם אנחנו לא מגיעים לכל קהל היעד שלנו, אלא רק לחלק מקהל היעד שלנו, הרי שיהיה נכון לומר, שכדאי שנגדיל חשיפות, כדי להגיד ליותר מקהל היעד שלנו וממילא נגדיל את שיעור ההמרה בסוף המשפך, להשיג לקוחות משלמים. אבל מאוד יתכן, שצריך לשפר את המשפך השיווקי, לא בכך שנגדיל את החשיפות, אלא דווקא בכך שנשנה את המסרים של הקמפיין ו/או גם את הטירגוט של הקמפיין, כדי שהוא יגיע...
פחד מכישלון עסקי, חרדת ביצוע עסקית, קשיים בפתיחת עסק, האם המוצר שלי ראוי שאמכור אותו למרות שהוא לא מספיק טוב? למה שלקוחות יבואו דווקא אלי? אימון עסקי, אימון לפתיחת עסק, פחדים בתהליך של הקמת עסק
פחד מכישלון עסקי, חרדת ביצוע עסקית, קשיים בפתיחת עסק, האם המוצר שלי ראוי שאמכור אותו למרות שהוא לא מספיק טוב? למה שלקוחות יבואו דווקא אלי? אימון עסקי, אימון לפתיחת עסק, פחדים בתהליך של הקמת עסק
...את הטוב ביותר בתחום, אלא מי שנותן להם פתרון טוב מספיק ברגע שבו הם זקוקים לו. הוא מביא דוגמה נוספת של סנדלר שהצליח למרות שידע שכל הסנדלרים האחרים טובים ממנו. הסנדלר הזה לא ניסה להתחרות בהם באיכות, אלא פשוט הציג את עצמו כפי שהוא, באופן אותנטי וישיר. זו הגישה שאליעד מציע גם לבעלי עסקים אחרים: אל תחשוש ממתחרים, אל תנסה להיות הכי טוב בכל דבר, אלא תהיה אמיתי עם עצמך ועם הלקוחות שלך. תן להם להבין מה אתה באמת מציע להם, ומה הם באמת יקבלו, בלי לנסות להציג תמונה טובה ממה שיש בפועל. האם כדאי להגדיר את עצמי...
איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד מהמתחרים? איך להעתיק מהמתחרים? הכנת חומרי שיווק, לקוחות מהאלפיון העליון, להכיר את קהל היעד, להכיר את דרך החשיבה של הלקוח, להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, חומרי שיווק של המתחרים, יצירת חומרי שיווק
...של האלפיון העליון, הרי שגם מכך תוכל ללמוד על המושגים, מטרות, הגדרות, צורת חשיבה של קהל היעד שלך. ומכך תוכל לקבל רעיונות והשראה לתכנים השיווקיים שלך. לסיכום: אם אתה רוצה ליצור חומרי שיווק עבור קהל יעד, שאתה לחלוטין לא מכיר אותו לא באופן אישי ולא בכלל, ואם ברצונך להתאים את התכנים שלך לקהל היעד שלך, בלי שתכיר באופן אישי את קהל היעד שלך, באפשרותך לעשות את זה, באמצעות מחקר של תכנים שיווקיים באופן כללי, שנועדו עבור קהל היעד שלך, בפרט בשירותים מקבילים או זהים לשירות שאתה רוצה לספק. וגם לחקור תכנים כללים...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 1
...הזה ימלא ללקוח את הצורך שלו? זאת כמובן שאלה אחרת. אבל בטוח נכון, שהלקוח חושב שיש לו צורך מסויים, והלקוח חושב שרכישת המוצר תמלא לו את הצורך שלו באופן יחסי והלקוח חושב שכדאי לו לרכוש את המוצר ולכן הלקוח רוכש את המוצר, למרות שאולי הצורך שלו שגוי ולא מוצדק. הצורך של הלקוח, יכול להיות לא מוצדק ושגוי, גם בכך שהוא בכלל לא צריך את המוצר מסיבות שונות וגם לדוגמה בגלל שאולי הצורך של הלקוח אמיתי, אבל המוצר הספציפי הזה בכלל לא ימלא ללקוח את הצורך שלו ואולי אפילו המוצר יגרום ללקוח לנזק. ואולי בכלל יש מוצרים אחרים...
שכנוע עצמי, איך לשכנע את עצמך להאמין במשהו? איך לגרום לעצמך להאמין במשהו? סוגסטיה עצמית, דמיון מודרך, אוטוסוגסטיה, תכנות עצמי, תכנות התת מודע, איך להאמין בעצמך?
שכנוע עצמי, איך לשכנע את עצמך להאמין במשהו? איך לגרום לעצמך להאמין במשהו? סוגסטיה עצמית, דמיון מודרך, אוטוסוגסטיה, תכנות עצמי, תכנות התת מודע, איך להאמין בעצמך?
...לגמרי. כדי להאמין בכך, עליה לפרש כל פעולה של הילד בצורה חיובית ולהתנהג בהתאם. אם הילד צועק עליה, היא יכולה לפרש זאת כהוכחה לאהבתו, בטענה שהוא עושה זאת דווקא כי הוא אוהב אותה. על ידי פירוש כזה של כל אירוע, היא מחזקת בתוכה את האמונה שהילד אוהב אותה באופן מוחלט. מתי הכי קשה לשכנע את עצמך במשהו? האתגר הגדול ביותר בשכנוע עצמי, לפי אליעד, הוא במקרים בהם החושים או ההיגיון מראים באופן ברור שהאמונה שאתה מנסה להחזיק היא לא נכונה. ככל שהאמונה שלך מתנגשת באופן ישיר עם עובדות מוצקות יותר, כך יהיה לך קשה יותר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לגרום ללקוח להאמין במוצר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום ללקוח להאמין במוצר, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לגרום ללקוח להאמין במוצר, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
התאמת המוצר ללקוח טראומה ללקוח האם לספק מוצר ללקוחות? לשכנע אנשים לשנות את דעתם להשתכנע תת מודע והצלחה לתכנת את התת מודע לשכנע מישהו לרצות להסכים מוכרים מוצר לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר עלויות שיווק איך למכור את עצמי? יצירת תוכן שיווקי מקצועי לשכנע מישהו להאמין ברעיון לתת ללקוח להמליץ עליך לעצמו לשווק מוצר גרוע אימון לשיווק עסקים שיטת nlp הצעת מחיר ללקוח nlp master practitioner הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף עיצוב מוצר תת מודע או מודע לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר... מוצר זול ופחות טוב ראיון עבודה לתפקיד מכירות להשתמש בראפור ליצירת כימיה שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים החלטה של לקוח למה להכאיב ללקוח? עולם הדימויים של הלקוח שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח לשכנע מצביעים להצביע לך איך לשכנע עובדים? דרכי שכנוע בפרסומות לגרום למישהו להפסיק איש מכירות מצוין עלות הכנת הצעת מחיר ללקוח ניהול השיווק איך למכור לעובדים שלך? תחושה של קרבה עם לקוח איך הנחה משפיעה על הלקוח? לגרום ללקוח להבין את המחיר לתת אמון מחדש אחרי בגידה שיפור ביצועי קמפיין שיווקי לא מוכן להשתכנע מוצרים אוטומטים לשכנע מישהו להשתכנע לגרום למישהו לחשוב משהו יעוץ לאנשי מכירות נשים בפרסומות בטלוויזיה לשכנע מישהו להתעניין בפוליטיקה למכור בלי התנגדויות חוסר הבנה של לקוח את המחיר אתה איש מכירות מה זה שיווק גרוע? כמה ראפור חשוב? להעביר נושא מול התנגדות לקוח משא ומתן על שכר בראיון עבודה לשאול את הלקוח שאלות התאמה לגייס סמנכל שיווק הפצת חומר שיווקי מה זה מסע לקוח? לקוחות שסומכים עליך משבר אמון טיפים לחיפוש לקוחות כעצמאי איך לעשות מניפולציה על לקוחות? להגיע ללקוחות במהירות חסרונות במוצר לעזור ללקוח להחליט התמודדות עם ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל לשכנע טרנסגנדר נוסחה לגרום למישהו להתאהב בך להציג ללקוח מידע מקצועי איך אפשר למכור? לשכנע מישהו להיות מיני עניין של שכנוע אנרגיה למכירות שיטות לשכנוע לשכנע במשהו שקרי מומחה מכירות לאהוב את הלקוחות שלך איך למכור את עצמך ללקוח? הצגת טווח מחירים ללקוח לגרום למישהו לא להיות תלוי בך רגשית איך למכור פגישה? חשיבות המחיר הזול עבור הלקוח הרגלי צריכה של לקוחות הוצאת הצעת מחיר ללקוח לגרום למישהו לאהוב אותך בלי תנאים לשכנע בן זוג nlp זו תרמית שיחה משכנעת שאלות של כאב של הלקוח להתמודד עם לקוחות בעייתיים למה הלקוח לא רוצה לענות לטלפון? סוגים של חומרי שיווק עקיף אמפתיה ושכנוע לעשות מניפולציות על הלקוח מתי לשחרר לקוח? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שכנוע, תת מודע, השפעה בתחום לגרום ללקוח להאמין במוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7969 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 16:15:51 - wesi28