אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום ללקוח לקנות ✔איך למכור מוצר שלקוח אחר לא היה מעוניין בו? מכירה חוזרת של מוצר, אחרי שלקוח קודם ביטל בקשת רכישה, איך להסביר ללקוח אחד למה לקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום ללקוח לקנות, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, יועץ תקשורת, להתראיין נכון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, איך לשכנע גבר להביא ילד, התמודדות עם התנגדות מכירות, NLP שפת גוף, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, NLP תבניות, להתכונן לראיון, איך אפשר לשכנע אנשים, NLP התניה, ייעוץ לאישי ציבור, שינוי הרגלים nlp, התנגדויות במכירה, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, לשכנע שכן, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, טיפול בהתנגדות, דמיון מודרך nlp, אמנות השכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, ראיון בתקשורת, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, להתמודד עם התנגדויות לקוח, סודות השיווק, להשפיע על התת מודע, השפעה על אנשים, טריקים לשכנוע בטקסט, לשכנע עובדת, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, איך לכתוב טקסט משכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך למכור מוצר שלקוח אחר לא היה מעוניין בו? מכירה חוזרת של מוצר, אחרי שלקוח קודם ביטל בקשת רכישה, איך להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה? איך למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה אותו? למה הלקוח ביטל את העסקה? ביטול בקשת רכישה, נכס שחזר למלאי, איך למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו? לקוח מבטל עסקה, לקוח לא רוצה לקנות, למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי? מוצר שלא מתאים ללקוח ספציפי, למה הנכס חזר למלאי?
והפעם ננתח את הסיטואציה הבאה:

לקוח A רוצה לרכוש מוצר ספציפי מסוים. בעקבות כך, הלקוח A משלם מקדמה ושומרים לו את המוצר הזה להשלמת העסקה (לדוגמה: בקשת רכישה ברכישת בית וכיו"ב).

במקרה בא לקוח B שגם הוא רוצה לרכוש את אותו המוצר הספציפי.

המוכר אומר ללקוח B, שהוא לא יכול לרכוש את המוצר, כי כבר לקוח A אחר הזמין את המוצר.

למחרת, לקוח A נסוג מהעסקה ולא רוצה לרכוש את המוצר, כי מבחינת לקוח A המוצר לא טוב עבורו. שזה בעצם אומר שלקוח B כן יכול עכשיו לרכוש את המוצר.

המוכר רוצה לומר ללקוח B שהמוצר זמין לרכישה.

השאלה היא:

מאחר שאמרנו ללקוח B שהמוצר כבר לא זמין במלאי כי המוצר היה שמור ללקוח אחר A, איך בעצם להסביר ללקוח B שהמוצר פתאום כן זמין לו לרכישה? כי אם המוצר זמין לרכישה, זה אומר שהלקוח A לא רצה לרכוש את המוצר, דהיינו, שהלקוח A חושב שהמוצר לא מספיק טוב לו. או שזה יכול לומר ששיקרנו את הלקוח B, כשאמרנו לו שלקוח A רצה לרכוש את המוצר. אז בעצם איך להציג ללקוח B, שהמוצר זמין לרכישה?

והתשובה היא, שיש כאן עובדה ופירוש:

העובדה היא שנאמר ללקוח B שהמוצר כרגע לא זמין בגלל שהוא נשמר ללקוח A.

עובדה שלקוח A ביטל את העסקה.

עובדה שאם לקוח A ביטל את העסקה, זה אומר שלקוח A חשב שהעסקה לא טובה עבורו, בהכרח. דהיינו, ביטול עסקה על ידי הלקוח, בהכרח מעיד שהלקוח חושב שהעסקה לא טובה לו.

עכשיו: זה שאם העסקה לא טובה ללקוח A, זה שזה לא אומר שהיא גם לא טובה ללקוח B, זה ברור וידוע. לדוגמה, הנעל לא מתאימה ללקוח אחד אבל היא כן מתאימה ללקוח אחר.

אלא מה, שבמקרה שלנו, לקוח B יכול לפרש כל מיני פירושים, למה לקוח A ביטל את העסקה. וכל ספק שיהיה ללקוח B לגבי העסקה, הוא יכול לחשוב שאולי גם לקוח A ביטל מאותה הסיבה וזה מגדיל את הסיכוי לכך שגם לקוח B לא ירצה לסגור את העסקה.

ולכן, נחזור שוב: אם לקוח מבטל עסקה, זה אומר בהכרח שהוא חושב שהעסקה לא טובה לו. אבל זה לא אומר בהכרח את מה שאולי לקוח B יכול לפרש.

כי יש פירוש אפשרי שלקוח A מבטל את העסקה כי היא לא טובה לו, בגלל שהוא רוצה לעשות איתנו עסקה אחרת שהיא עוד יותר טובה לו.

במילים אחרות, ניתן לפרש את ביטול העסקה על ידי הלקוח, כמשהו שמעיד ומראה סימן טוב עלינו ולא סימן רע. לדוגמה: הלקוח ביטל את העסקה, כי הוא גילה שיש לו יותר כסף והוא רצה לרכוש נכס יותר יקר וכיו"ב. ובמהות הלקוח ביטל את העסקה, כי הוא חשב שיש מוצר אחר שהוא עוד יותר טוב עבורו, שהוא רוצה לרכוש אותו מאיתנו.

דהיינו, ביטול העסקה על ידי הלקוח, ניתן להציג אותו, בצורה שתראה שיש כאן הבעת אמון מצד הלקוח שביטל את העסקה. ולא בהכרח שביטול עסקה על ידי הלקוח, עשוי להעיד על חוסר אמון של הלקוח במוצר.

אבל יש כאן נקודה נוספת שצריכים לחדד, והיא: שאם נאמר ללקוח B, שלקוח A ביטל את העסקה כי הוא רצה לקחת דגם יותר טוב, זה בעצם לומר ללקוח B שלקוח A חושב שהמוצר לא מספיק טוב. ויתכן שהוא גם לא יהיה מספיק טוב עבור לקוח B, למרות שכנ"ל, זה שהנעל לא מתאימה למישהו אחד, זה לא אומר שהיא לא תתאים ללקוח אחר.

ולכן צריך לעשות הפרדה בין הסוג של לקוח A לסוג של לקוח B. כדי שלקוח B לא יחשוב שהחסרונות שלקוח A ראה במוצר, עשויים להיות חסרונות גם עבורו.

לדוגמה: לא נאמר, הלקוח רצה דגם יותר מתקדם עם יותר אפשרויות, בדבר שגם לקוח B יכול לא לרצות את הדגם הזה, כמו שלקוח A לא רצה אותו.

כן ננסה ליצור בידול בין הלקוחות. לדוגמה במקרה של רכישת נכס, נאמר: לקוח A רכש את הדירה להשקעה, בשונה ממך לקוח B שאתה רוכש אותה למגורים. ובמקרה שלו שהוא רוכש אותה להשקעה, היו ויש לו שיקולים שונים משלך, שלא אמורים להשפיע עליך.

או לדוגמה: לקוח A גילה שיש לו עוד תקציב, ולכן הוא החליט לרכוש נכס עוד יותר יקר בסכום יותר גבוה, כדי למנף את ההשקעה שלו.

וכאן כמובן כל מקרה לגופו. במובן שבכל מוצר אפשר למצוא את ההסבר, למה שמוצר שלא מתאים למישהו אחד, יתאים למישהו אחר, משיקולים שונים לחלוטין.

לסיכום: זה שלקוח מבטל עסקה, זה אומר שהוא חושב שהמוצר לא טוב לו. אבל אפשרי שהוא חושב שהמוצר הזה לא טוב לו, כי הוא רוצה לרכוש מאיתנו מוצר אחר עוד יותר טוב לו.

וזה שמוצר לא מתאים למישהו, זה לא אומר שהוא לא מתאים למישהו אחר. בעיקר אם מדובר בסוג לקוח שונה, עם צרכים שונים, עם שיקולים שונים וכולי.

ולכן נאמר ללקוח B, שלקוח A הוא לקוח עם פרופיל לקוח וסוג לקוח אחר, שהוא גילה שהוא רוצה לרכוש מאיתנו מוצר אחר שעוד יותר טוב עבורו.

עם הדגשה לדוגמה, שלקוח A שם עוד יותר כסף אצלנו, שזה בעצם מביע עוד יותר אמון בעסק שלנו וכולי. בשונה מ: הלקוח רכש מוצר יותר זול / הלקוח רכש אצל המתחרים / הלקוח ויתר על המוצר וכיו"ב, ששם באמת יש לזה משמעות שלילית. בקיצור, עובדה ופירוש וגם כמובן ניתוח סיבתיות.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור מוצר שלקוח אחר לא היה מעוניין בו? מכירה חוזרת של מוצר, אחרי שלקוח קודם ביטל בקשת רכישה, איך להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה? איך למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה אותו? למה הלקוח ביטל את העסקה? ביטול בקשת רכישה, נכס שחזר למלאי, איך למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו? לקוח מבטל עסקה, לקוח לא רוצה לקנות, למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי? מוצר שלא מתאים ללקוח ספציפי, למה הנכס חזר למלאי?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום ללקוח לקנות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לגרום ללקוח לקנות, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שאלה פתוחה של לקוח במה תלויה איכות השיווק? לשכנע מישהו להפליל לשכנע מישהו ללכת לטפל בעצמו חוסר הבנה של לקוח את המחיר שכנוע לא טוב אמצעי שכנוע לשוניים אמון עם הלקוח לדבר עם התת מודע לרכוש מוצרים בזול מכנה משותף עם הלקוח איך לעשות הרבה כסף במכירות? לשכנע ילד לא לצעוק לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו לגרום למישהו להימשך רק אליך לשכנע מישהו לא לרצות אותך טיימינג של שכנוע עקיף מניפולציות של מנטורים למכירות למכור מוצר יקר ביחס למתחרים להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח להיות כנה עם לקוח למה הוא מתנגד למכור? חשיבות האיכות עבור הלקוח לימוד מכירות בטלפון איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? לגרום למישהו להתאהב בך בדייט להשפיע על עצמי לשכנע את שופטי בגץ לגרום למישהו לא לטעות לבנות הצעות ללקוח לרכוש מוצר יקר לגרום למישהו ללכת לקוח שלא מבין את התמחור שלך בצורה קיצונית ליצור הזדהות רגשית לגרום ללקוחות לרדוף אחריך נקודות התורפה של הלקוח לשכנע מישהו להגיד מוצרים יקרים שיווק אסטרטגי מה היתרונות של מוצר? לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח ליצור אמון בשיחה מדידת ביצועי מנהל שיווק מנהל מחלקת מכירות לשכנע את הלקוח לחזור אליך איך יוצרים אמון אישי? לימודי מכירות שינוי עמדה פוליטית לקוחות של העסק שלך טיפים למכירות באינטרנט לעטוף את המוצר לכתוב נאום משכנע מה הלקוח באמת רוצה? מניפולציה בפרסום התקציב של הלקוח לשכנע מישהו לטפל בעצמו ממי ללמוד nlp? מגוון מוצרים לגרום למישהו לענות לך כן לפטר לקוחות להצליח כאיש מכירות להגדיל את החשיפה שלך ללקוחות איך לשכנע שופט בבית משפט? מוצר חדש האם להתחמק משאלה של לקוח? למכור מוצר בלי יתרונות איך ללמד אנשי מכירות למכור? תכנון מיתוג שיווקי למכור במחיר הכי זול בשוק מוצר שלא שווה למכור אותו ללמוד לשכנע עובדים לגרום למישהו לא לשכוח לקוחות מזדמנים חומרי שיווק של המתחרים התאמת העסק לסוג הלקוח לא אוהב למכור לשפר מוצר לגרום ללקוח שמח רצון לתת ללקוח למכור לגרום ללקוח לא לשקר אותך איך לגרום למישהו להקשיב לביקורת שלך? מהי התנגדות הלקוחות? לא כל אחד יכול למכור הוצאות שיווק המוצר הכי טוב לגלות אמפתיה כלפי הלקוח צריך או רוצה מול לקוח שכנוע מכירות הצבת גבולות ללקוח לדבר עם לקוח ליצור סנכרון עם לקוח משא ומתן על השכר סינון ללקוח לשכנע בחורה לשכב איך לגרום למישהו לא לעשות? להתאים את המכירה לצרכי הלקוח לקוח עם בקשות מוזרות איך לבחור לקוח? לקוח אידיאלי עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פרסומות, מאמן עיסקי, מאמן אישי בתחום לגרום ללקוח לקנות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 2.0938 שניות - עכשיו 20_10_2025 השעה 22:31:42 - wesi28