אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להיות החבר של הלקוח ✔לקוחות ששונאים אנשי מכירות, טעויות של אנשי מכירות, למה הלקוח שונא אותך? למה הלקוח לא סומך עליך? למה הלקוח לא קונה ממך? למה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, להיות החבר של הלקוח, אימון אישי למנהלים, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, שיפור כושר שכנוע, איך לשכנע אשה לחזור, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה, טיפים לשכנע, מכירות ושיווק, משא ומתן, איך לשכנע את בעלי, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, איך לשכנע את עצמי ללמוד, NLP כלים, ייעוץ אישי, איך לשכנע בוויכוח, שכנוע, טכניקות nlp, NLP תקשורת, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, לשלוט בתת מודע, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות לקוח, התנגדות מכירות, איך לשכנע אנשים לתרום, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, NLP שפת גוף, NLP עקרונות, סדנת מכירות, איך להשפיע על התת מודע, טיפים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, לשכנע סבא, NLP שפע, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה, לשכנע בנים, nlp למומחים, חוקים בשכנוע והשפעה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לקוחות ששונאים אנשי מכירות, טעויות של אנשי מכירות, למה הלקוח שונא אותך? למה הלקוח לא סומך עליך? למה הלקוח לא קונה ממך? למה יש ללקוח התנגדויות מכירה? להיות חבר של הלקוח, להיות יועץ של הלקוח, לחשוב על טובת הלקוח, שנאה לאנשי מכירות, שנאה לאיש מכירות, לרצות לעזור ללקוח, איש מכירות או יועץ מקצועי, לתת יעוץ ללקוח, לייעץ ללקוח, לגרום ללקוח להאמין לך, לגרום ללקוח להתחבר איתך, לגרום ללקוח לתת בך אמון, לגרום ללקוחות לאהוב אותך, לגרום ללקוח לסמוך עליך
וכאן נדבר על אחד הדברים החשובים ביותר שכדאי שכל איש מכירות ידע, והוא, שיש לקוחות שהם שונאים אנשי מכירות. דהיינו, שיש לקוחות שאם הם ירגישו שאתה מנסה למכור להם בכל מחיר ולא רק לייעץ להם ולראות מה באמת טוב להם, הרי שזה יגרום להם לשנוא אותך ולא לתת בך אמון, גם אם אתה תגיד שעכשיו השמש בשמים. כי הם יניחו שאתה איש מכירות שקרן ורמאי, שמנסה למכור בכל מחיר במקרה הרע, או שמנסה לפעול למכירה גם אם זו לא באמת טובת הלקוח.

כי יש איש מכירות שהוא בא מתוך רצון למכור את המוצר, גם אם זה לא באמת הדבר הכי טוב ללקוח. ויש איש מכירות שהוא בא בגישה של יועץ של הלקוח, שבה הוא רוצה את טובת הלקוח מעל הכל גם אם לא תהיה שום מכירה. ויש לקוחות, שכאשר הם חושבים באופן מודע או אפילו בתת המודע של הלקוח, שאיש המכירות מדבר כמו איש מכירות ולא כמו איש אמת, איש מקצוע וכולי, הרי שזה גורם להם לשנוא את איש המכירות ובאופן אוטומטי הם לא ירצו לרכוש ממנו. כי יש להם טראומה מאיש מכירות ששיקר איתם וכיו"ב.

ויש כאן המון מיומנויות. איך גם למכור ללקוח מצד אחד, וגם תוך כדי לגרום ללקוח לחשוב שאתה לא רוצה למכור לו, אלא רק אם זה יעשה לו טוב. ויש בזה המון תהליכים שונים, של איך לגרום ללקוח להאמין לך / איך לגרום ללקוח להתחבר איתך / איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה / איך לגרום ללקוח לתת בך אמון / איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך / איך לגרום ללקוח לסמוך עליך ועוד. אבל מהות העניין היא לזכור, שיש לקוח, שאפילו אם באופן בלתי מודע הוא יחשוב שאתה מתייחס אליו כאל ניצוד, ושאתה רואה בו טרף, שאתה איש מכירות שרוצה אפילו גם למכור לו ולא רק רוצה למכור לו, הרי שזה לכשעצמו יכול לגרום לו לשנוא את איש המכירות וכולי.
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
... לא יודעים למכור טוב וגם מלמדים אותם פשוט לעשות את הטעות הזאת והטעות היא העניין של להתיידד עם הלקוח ולהיות חבר של הלקוח, ולנהל small talk עם הלקוח וכו ואני אסביר גם את הרציונל שעומד מאחורי למה כן לעשות את זה אבל ...
להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד ... הקשר גם ללא קשר ישיר למכירה. האם יחסים אישיים חשובים יותר מהמוצר עצמו במכירה? אליעד מדגיש שיחסים אישיים והיכולת להיות חבר של הלקוח הם למעשה החלק המרכזי ביותר במכירה, ואף מציין שבאופן אידיאלי מדובר ב - 100% מהתהליך. עם זאת, ברור שבמציאות ...
למכור את עצמך ללקוח, מתי חשוב למכור את עצמך ללקוח? מתי חשוב ללקוח ממי הוא רוכש את המוצר? מתי חשוב ללקוח מי המוכר? איך לבצע עסקה מורכבת? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לגרום ללקוח לתת בך אמון?
למכור את עצמך ללקוח, מתי חשוב למכור את עצמך ללקוח? מתי חשוב ללקוח ממי הוא רוכש את המוצר? מתי חשוב ללקוח מי המוכר? איך לבצע עסקה מורכבת? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לגרום ללקוח לתת בך אמון?
...לדוגמה, כאשר הלקוח רוצה לקנות רכב, בית, שירותי ייעוץ, או מוצר טכנולוגי מתקדם. במקרים כאלה, הלקוח לא רק סומך על איכות המוצר, אלא גם על המוכר. במקרה כזה, המוכר לא מוכר רק את המוצר, אלא גם את עצמו. כלומר, הלקוח מחפש את תחושת הביטחון לא רק מהמוצר, אלא גם מהמוכר. הקשר בין רמת הספק של הלקוח לבין חשיבות המוכר ככל שהמוצר מסובך יותר להבנה וככל שהלקוח מרגיש יותר חוסר ודאות לגבי העסקה, כך יש לו צורך גדול יותר להרגיש ביטחון במוכר. במקרה כזה, המוכר לא רק מוכר את המוצר, אלא גם את עצמו. הוא לא רק מוכר את המוצר...
טיפול בהתנגדויות, החבר הכי טוב או המוכר הכי טוב? טיפול בהתנגדויות בצורה חברית, להתייחס ללקוח כמו לחבר, טיפול בהתנגדות מכירה בצורה חברית, טיפול בהתנגדות רכישה בצורה חברית, איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח? איך להיות היועץ של הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך להתחבר ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, לקוח שאומר אני צריך לחשוב על זה, איך להגיב ללקוח בצורה חברית? איך לענות ללקוח בצורה חברית? איך להתייחס ללקוח כמו לחבר? אמון עם לקוח, לגרום ללקוח להאמין לך
...סומך על איש המכירות, כי הוא מרגיש שמנסים למכור לו ולא לעזור לו. ואז אין אמון עם הלקוח וכולי. ולכן קריטי שאיש המכירות תהיה לו גם את נקודת המבט של, איך היית מגיב לחבר הכי טוב שלך, שהיה אומר לך שהמוצר X יקר לו, או שהמוצר X לא מתאים לו. מה היית עושה, במידה והיית מנסה לתת לו את הייעוץ הטוב ביותר? כנראה שהיית מנסה להבין אותו. כנראה שהיית עושה איתו ניתוח סיבתיות להבין מה האמת לגבי ההתנגדות שלו. ולכן צריכים גם את נקודת המבט הזו, של לרצות לעשות טוב ללקוח ולהיות החבר הכי טוב של הלקוח / להיות היועץ של הלקוח...
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
...מה שקורה שבפועל זה לא תמיד ככה בפועל זה לא תמיד ככה זאת אומרת החשיבה שחושבת שמה שיש בינך לבין הלקוח זה עניין טכני היא טעות, נסביר מה נכון לחשוב ומה נגזור את מה שצריך לגזור. זה עובד אחרת יש מולך לקוח הלקוח הוא קודם כל בן אדם הוא בן אדם לפני שהוא לקוח לפני שהוא רוצה לדעת מתמטיקה לפני שהוא רוצה שיעור פרטי לפני שהוא רוצה את השירות שלך קודם כל הוא בן אדם, כבן אדם מה הוא רוצה הוא רוצה להרגיש טוב למה הוא פונה אליך כי הוא רוצה להרגיש טוב אתה בעיקרון אמור לגרום ללקוח שלך להרגיש טוב. באיזה דרך אתה גורם לו...
איך לעשות פרזנטציה ללקוח בצורה נכונה? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? איך לבנות מסע לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכין מצגת ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות הסדר של תסריט השיחה, חשיבות המבנה של מסע הלקוח, איך לתכנן מסע לקוח? איך לתכנן מצגת ללקוחות? איך לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון?
...שאחר כך נספר לו בסיפור בעל פה. דהיינו, שמצגת מוחשית בעין + מצגת של סיפור בעל פה, תהיה יותר חזקה אצל הלקוח, מאשר סיפור בעל פה ורק אחר כך מצגת מוחשית בעין. ולמה? כי כאשר אנחנו מספרים ללקוח סיפור בעל פה, אנחנו רוצים שהוא כמה שיותר יאמין לסיפורים שלנו. וכאשר קודם כל מציגים ללקוח מידע מוחשי בעין של הלקוח, הרי שכך אנחנו בונים אמון עם הלקוח, ואז זה מגדיל את הסיכוי לכך, שלאחר מכן הוא ייתן יותר אמון בסיפורים שלנו. מאשר אם איש המכירות קודם כל מספר סיפורים, שאז הלקוח מטיל יותר ספק בסיפור שמספרים לו. ורק אחר...
הדרכת אנשי מכירות, לא רוצה לשקר ללקוח, לשקר בתהליך מכירה, לשקר את הלקוח, שקרים לבנים, שקר לטובת הלקוח, לרמות את הלקוח, בעיות של אנשי מכירות, להצליח למכור, הדרכת מנהלים
הדרכת אנשי מכירות, לא רוצה לשקר ללקוח, לשקר בתהליך מכירה, לשקר את הלקוח, שקרים לבנים, שקר לטובת הלקוח, לרמות את הלקוח, בעיות של אנשי מכירות, להצליח למכור, הדרכת מנהלים
...אוקי ואם היית יודע שהמוצר הזה יביא לך תועלת אבל רק אם ישקרו אותך אתה תקנה אותו ובדיעבד אתה תהיה מרוצה מזה אתה מוכן שישקרו אותך? יכול להיות שהוא יגיד כן אני מבין יש בזה איזה היגיון, אם אני יודע שאני אקבל תועלת אני מוכן שישקרו אותי. ואז ממילא הוא מבין שהמחויב זה לא בלשקר או לא לשקר אלא המחויב הוא בתועלת כי ההיגיון שאומר לא לשקר זה כדי לא לגרום לו נזק אבל אם הוא קיבל תועלת מהמוצר שהיא גדולה מהנזק שנגרם לו מזה ששיקרת אותו אז זה כן בסדר. ש: זה תלוי מה המחויב של אותו מוכר. אליעד: בסדר אבל מה שבאתי להגיד...
איך לבחור יועץ מקצועי? איך לזהות יועץ מקצועי? איך לזהות מטפל טוב? איך לזהות מנטור טוב? איך לזהות איש מקצוע? איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור קאוצר? שקרים של מנטורים, שקרים של יועצים, שקרים של מאמנים, מניפולציות של מנטורים
איך לבחור יועץ מקצועי? איך לזהות יועץ מקצועי? איך לזהות מטפל טוב? איך לזהות מנטור טוב? איך לזהות איש מקצוע? איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור קאוצר? שקרים של מנטורים, שקרים של יועצים, שקרים של מאמנים, מניפולציות של מנטורים
...שלך? מה ההסמכה שלך? למה שאקשיב לך? איך לבחור איש מקצוע? מניפולציות של מנטורים איך לזהות יועץ מקצועי או מטפל טוב? כאשר אדם מחפש יועץ, מטפל, מנטור או איש מקצוע, הוא עלול להיתקל גם בשרלטנים, בנוכלים ובאנשים שאינם באמת מומחים בתחום. כדי לזהות מי באמת איש מקצוע איכותי ומי מנסה לבצע מניפולציות, חשוב להבין מספר עקרונות בסיסיים. מדוע מקור הסמכות של היועץ חשוב? כאשר יועץ אמיתי מספק עצות, הוא אמור להיות מסוגל להסביר את ההיגיון שמאחוריהן. לעומת זאת, יועץ שאינו באמת מומחה ינסה להפעיל מניפולציות על המטופל או...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוחות ששונאים אנשי מכירות, טעויות של אנשי מכירות, למה הלקוח שונא אותך? למה הלקוח לא סומך עליך? למה הלקוח לא קונה ממך? למה יש ללקוח התנגדויות מכירה? להיות חבר של הלקוח, להיות יועץ של הלקוח, לחשוב על טובת הלקוח, שנאה לאנשי מכירות, שנאה לאיש מכירות, לרצות לעזור ללקוח, איש מכירות או יועץ מקצועי, לתת יעוץ ללקוח, לייעץ ללקוח, לגרום ללקוח להאמין לך, לגרום ללקוח להתחבר איתך, לגרום ללקוח לתת בך אמון, לגרום ללקוחות לאהוב אותך, לגרום ללקוח לסמוך עליך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: להיות החבר של הלקוח, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, להיות החבר של הלקוח, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, קואצינג, לשתול מחשבות בתחום להיות החבר של הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1904 שניות - עכשיו 04_09_2025 השעה 03:13:45 - wesi28