אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, השפעה על אנשים, פסיכוקיברנטיקה, להתמודד עם התנגדות של לקוח, לשכנע לקוח, לימוד nlp בחינם, להתראיין נכון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, סוגסטיה, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, לשכנע את עצמי, NLP טיפול, לשכנע בראיון, מאמן אישי, מומחה שיווק, הצלחה במכירות, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, NLP עובד, אסטרטגיה שיווקית, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, NLP ודמיון מודרך, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, אסטרטגיות מכירה, לשכנע מישהו, NLP תוצאות, מדריך אישי, הבסיס למכירות nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע מורה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות מכירות, NLP טכניקות, nlp בחורות, להתראיין בתקשורת,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:00איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
מהי הטעות הנפוצה בהתייחסות ללקוחות?

אליעד כהן מסביר בהרצאה כי הטעות הנפוצה של אנשים שנותנים שירות או מוכרים מוצר, היא שהם חושבים שהעסקה בינם לבין הלקוח היא טכנית בלבד. לדוגמה, אם אתה מלמד שיעורים פרטיים במתמטיקה, אתה עשוי להניח שהמוצר שאתה מספק הוא הידע בתחום המתמטיקה. לכן, אתה עשוי לחשוב שהלקוח יבחר בך רק בגלל שאתה טוב יותר, מקצועי יותר, מנוסה יותר או זול יותר ממורים אחרים. אבל זו תפיסה מוטעית.

מה באמת הלקוח מחפש כשהוא פונה אליך?

הלקוח לא מחפש רק מוצר או שירות, אלא תחושה טובה. לפני הכל, הוא בן אדם שמעוניין להרגיש טוב. לדוגמה, אם תלמיד מגיע ללמוד מתמטיקה מתוך חרדה לקראת מבחן, אפילו אם תלמד אותו את החומר בצורה לא מושלמת, אבל תגרום לו להרגיש ביטחון עצמי רב יותר, הוא יצא ממך עם תחושה טובה. התחושה הזו היא מה שיגרום לו לאהוב אותך, להיות נאמן אליך ולהביא לך לקוחות נוספים. כלומר, הוא לא קונה ממך רק ידע, אלא הוא רוכש ממך בעיקר ביטחון ותחושה חיובית לגבי עצמו.

איך אפשר לגרום ללקוח להרגיש טוב?

הדרך לגרום ללקוח להרגיש טוב היא לא רק באמצעות המקצועיות שלך, אלא גם באמצעות היחס שאתה נותן לו והקשר האישי שאתה מייצר איתו. לדוגמה, אליעד מסביר שהלקוח משלם לא רק על השירות הישיר, אלא בעיקר על התחושה שהוא יוצא איתה אחרי המפגש. גם אם הלקוח קיבל מוצר לא מושלם אבל הרגיש שהיחס כלפיו היה מעולה, הוא יצא מרוצה ויחזור אליך שוב. לכן, חובה לשאול את עצמך מול כל לקוח: איך אני יכול לגרום לו להרגיש טוב? איך היחס האישי שאני נותן לו משפיע על תחושת הסיפוק שלו?

איך נכון להתנהל מול לקוח במחלוקת כספית?

כאשר יש מחלוקת כספית, למשל כשהלקוח רוצה לשלם פחות ואתה רוצה יותר, אליעד מדגיש שהעיקר הוא לא הכסף או הפרטים הטכניים, אלא ההבנה ההדדית והתחושה. לדוגמה, אם תסביר ללקוח בצורה מכובדת ומבינה מדוע המחיר שלך גבוה יותר, אפילו אם יש מחלוקת, היחס והכבוד שנתת לו יגרמו לו להרגיש טוב יותר. כלומר, גם במחלוקת חשוב לזכור שהמטרה היא לשמר את התחושה החיובית ולא רק לפתור את הצד הטכני של העניין.

מה קורה כשהלקוח לא מתעניין במוצר שלך למרות שאתה מקצוען?

אליעד מסביר שלפעמים אתה יכול להיות מקצוען בתחומך, אך אנשים לא ירצו לעבוד איתך בגלל חוסר היכולת שלך ליצור קשר אישי נכון. הוא נותן כדוגמה אנשים שיש להם מומחיות טכנית גבוהה, אך חסרה להם מיומנות בין - אישית, מה שגורם ללקוחות להתרחק מהם. אם אתה נתקל בכך, כדאי לך לבחון את הגישה שלך מול לקוחות ולהוסיף ממד אישי וחוויית שירות נעימה לצד המקצועיות הטכנית.

מה לעשות כשלקוח רוצה אווירה נעימה ולא רוצה לפתור את הבעיה?

אליעד מתייחס לדילמה שהעלה אחד המשתתפים, שהביע חשש שמטופל יעדיף להישאר בבעיה שלו רק כי הוא נהנה מהאווירה הנעימה בטיפול. אליעד ענה שאם אתה באמת יכול לפתור את הבעיה, עליך לפתור אותה באופן כזה שגם הסיבה שהלקוח רצה את האווירה הנעימה (הבעיה האמיתית שלו) תיפתר. אם הלקוח נשאר רק בגלל האווירה, סימן שלא פתרת את הבעיה האמיתית. הוא מבהיר שאם המטרה שלך היא לגרום ללקוח לחזור, כדאי לייצר אווירה נעימה, אך אם המטרה שלך היא רק לפתור בעיה ולהתקדם הלאה, אתה יכול להיות יותר קשוח ופחות להשקיע ביצירת אווירה נעימה.

איך אליעד מציע להתמודד עם לקוח או עובד לא מרוצה?

אליעד מציין שהיחס האישי שאתה נותן חשוב לא רק מול לקוחות, אלא גם מול עובדים. עובד לא נשאר אצלך רק בגלל הכסף אלא בגלל תחושת הסיפוק שהוא מקבל. אם אתה נותן לעובדים או ללקוחות שלך תחושה שאתה מכבד אותם, מקשיב להם ומתייחס אליהם ברמה האישית, הם יבחרו להישאר איתך גם אם מבחינה כספית או מקצועית הם יכלו לקבל תנאים טובים יותר במקום אחר.

האם להיות נחמד תמיד עוזר ללקוחות לרצות אותך?

אליעד מדגיש שלפעמים יש צורך למצוא את האיזון הנכון. אם המטרה שלך היא שהלקוח ימשיך איתך לזמן ארוך, אתה צריך ליצור חוויית שירות חיובית. אך אם אתה מעוניין רק בעסקה טכנית נקודתית, אין הכרח להיות נחמד בצורה מוגזמת. הוא מציע למצוא את האיזון ולהתאים את עצמך למטרה הספציפית שלך עם כל לקוח.
איך להתייחס ללקוחות כדי להשיג את אהבתם?

הטעות הקלאסית של אנשים שנותנים שירותים היא לראות את העסקה ביניהם לבין הלקוח כעסקה טכנית בלבד. לדוגמה, אם אתה מלמד שיעורים פרטיים, רבים חושבים שהמוצר שהם מציעים הוא השירות עצמו, כלומר, שיעור שבו יעניקו ללקוח ידע בתחום מסוים. אך זו לא האמת - המהות של העסקה היא לא רק המוצר הטכני שאתה נותן, אלא התחושה שהלקוח יקבל ממך. הלקוח פונה אליך כי הוא רוצה להרגיש טוב, ורק לאחר מכן הוא מתעניין בשירות עצמו.

מה הלקוח באמת רוצה?

הלקוח רוצה תחושה טובה, ולא רק את המוצר או השירות שאתה מספק. לדוגמה, אם הוא מגיע ללמוד מתמטיקה ומרגיש חרדה לפני מבחן, אתה לא רק מלמד אותו את החומר, אלא גם מספק לו ביטחון בכך שאתה משדר לו תחושת ביטחון לקראת המבחן. גם אם הלימוד עצמו לא היה מושלם, התחושה החיובית שצבר יגרום לו להרגיש טוב ולקבל ערך מהמפגש. כאשר הלקוח מרגיש טוב, הוא ירצה לחזור אליך, להמליץ עליך ולקבל את השירות שלך גם אם המוצר עצמו לא היה מושלם.

איך לגרום ללקוח להרגיש טוב?

עליך להתמקד לא רק במקצועיות שלך, אלא גם במעטפת הרגשית שאתה מספק. גם אם המוצר שלך טוב מאוד, הלקוח לא ירגיש אליו חיבור אם אתה לא תדע איך ליצור איתו קשר אישי ולהתייחס אליו. כשאתה עובד מול לקוח, תשאל את עצמך איך אתה יכול להקל עליו להרגיש טוב, כיצד תחושת השייכות וההבנה שתקבל ממנו תשפיע עליו בצורה חיובית.

איך להתמודד עם דילמות בנוגע לאווירה עם הלקוח?

אם אתה נמצא במצב שבו הלקוח רוצה חוויית שירות נעימה, אך אתה חושש שהוא לא ירצה לפתור את הבעיה שלו מתוך חשש לא לאבד את התחושה הטובה, זה הזמן לשאול את עצמך אם באמת אתה יכול לעזור לו לפתור את הבעיה. אם אתה מאמין שאתה יכול לפתור את הבעיה, עליך להרגיש נעים ומקצועי במקביל, ולזכור שלפעמים כדאי להתעקש על פתרון הבעיה ולהשאיר את הלקוח מרוצה מהתהליך כולו.

מה קורה כאשר הלקוח לא מביע עניין בשירות?

אם אתה מקצוען בתחום שלך אך הלקוח לא רוצה לעבוד איתך, חשוב להבין שיכולות להיות סיבות מעבר למקצועיות שלך. ייתכן שהבעיה נעוצה ביכולת שלך ליצור קשר אישי עם הלקוח ולהתאים את עצמך לצורכי הלקוח. אם אתה מוצא את עצמך במצב כזה, תוכל לשקול אם כדאי להימנע מהגישה הטכנית ולהתמקד יותר ביצירת חוויית שירות חיובית עבור הלקוח.
עכשיו עוד דבר שמי שזה פשוט לו אז זה פשוט לו ומי שזה לא פשוט לו אז זה יחדש לו או יחדד אז הנושא כזה טעות קלאסית של אנשים שנותנים שירות למישהו, מה הטעות יש אנשים שחושבים כשהם נמצאים מול לקוח.

ש: שהלקוח הוא המלך.

אליעד: לא שמה שהם חושבים שהמהות של העסקה בינם לבין הלקוח זאת עסקה טכנית, נגיד שאתה לדוגמה מה נגיד?

ש: מלמד שיעורים פרטיים.

אליעד: מלמד שיעורים פרטיים אוקי נניח אז לכאורה מה המוצר שאתה נותן ללקוח שיעורים פרטיים מה הוא אמור לקבל בתמורה לדעת נגיד את תחום המתמטיקה, עכשיו מה אמור לכאורה על פי ההיגיון הבסיסי לגרום ללקוח לרצות לעבוד איתך שאתה יכול לתת לו מוצר יותר טוב מאחרים מוצר יותר טוב אתה תסביר לו יותר טוב יש לך יותר מיומנות יותר ניסיון יותר ידע, אתה יותר מקצועי אתה מסביר יותר טוב וכו' ואם זה גם יותר זול אז זה בכלל אתה גם יותר זול וגם יותר טוב וכו'.

ואז מה שקורה שבפועל זה לא תמיד ככה בפועל זה לא תמיד ככה זאת אומרת החשיבה שחושבת שמה שיש בינך לבין הלקוח זה עניין טכני היא טעות, נסביר מה נכון לחשוב ומה נגזור את מה שצריך לגזור. זה עובד אחרת יש מולך לקוח הלקוח הוא קודם כל בן אדם הוא בן אדם לפני שהוא לקוח לפני שהוא רוצה לדעת מתמטיקה לפני שהוא רוצה שיעור פרטי לפני שהוא רוצה את השירות שלך קודם כל הוא בן אדם, כבן אדם מה הוא רוצה הוא רוצה להרגיש טוב למה הוא פונה אליך כי הוא רוצה להרגיש טוב אתה בעיקרון אמור לגרום ללקוח שלך להרגיש טוב.

באיזה דרך אתה גורם לו להרגיש טוב יש גבול אתה אומר לדוגמה אני לא מוכן לגרום לו להרגיש טוב בללכת לעשות לו קניות אני לא מוכן לעשות דברים מסוימים ויש דברים שאני רוצה לעשות אבל עדיין יש, זה לא אתה לא עושה לו טוב רק במוצר שאתה נותן לו אתה עושה לו טוב גם מסביב. בסופו של דבר נגיד שהוא בא אליך נגיד לדוגמה ללמוד תחום מסוים אוקי הוא לא משלם לך כסף רק על מה שלימדת אותו הוא משלם כסף על זה שבאופן יחסי כשהוא יצא ממך הוא הרגיש יותר טוב מאשר אם הוא לא היה יוצא ממך שזה בעצם אומר אם הוא לא היה בא לא היה הולך למישהו אחר.

לדוגמה נגיד שהוא נכנס אליך נגיד עם חרדה שהוא יכשל במבחן ואתה לימדת אותו את החומר בצורה מקרטעת אבל נתת לו ביטחון שהוא יצליח במבחן ונגיד שהביטחון הזה לדוגמה נגיד עשה לו טוב, אוקי הדבר הזה יגרום לו לאהוב אותך יגרום לו לאהוב אותך הוא יהיה לקוח שלך יותר טוב הוא יביא לך עוד לקוחות הוא יאהב אותך וכו'. מה שאני בעצם חותר פה, ואם לדוגמה נגיד אתה תתמקד אך ורק בקטע הטכני ורק בקטע המקצועי וכל שאר הסיפורים ואתה לא תהיה נחמד ולא משנה מה הוא לא ירצה אותך.

עכשיו מה חשוב לי להגיד פה עוד פעם יש עוד תופעה מעניינת שהרבה פעמים אנשים מתעסקים באומנות באיזה משהו הם יוצרים איזה מוצר מסוים ואז הם מחליטים ללכת למכור אותו לציבור הרחב אבל יש להם מיומנות ביצור של המוצר ואין להם את המיומנות במכירה, עכשיו והאנשים האלה בעיקר האנשים האלה שהם באים נגיד מרקע טכני הם תופסים את העסקה כעסקה טכנית הם תופסים אותה "כי אני בא לתקן לו את המזגן אני בא לסדר לו את ה - x בבית, אני נותן לו תיקון ל - x אני נותן שירות x" אבל זאת לא האמת אתה לא נותן שירות x אתה עושה לאנשים טוב.

מה אתה עושה להם טוב שהמוכר במכולת עושה להם טוב בלתת להם אוכל אתה עושה להם טוב במשהו אחר אבל במהות המהות היא שאתה עושה להם טוב זאת המהות. עכשיו ולכן כשעומד מולך לקוח תשאל את עצמך איך אני יכול לעשות לו טוב כבן אדם מה הרצונות שלו איך אני יכול למלא לו אותם, אתה כמובן תשתדל שזה יהיה באמצעות המקצועיות שלך אבל המקצועיות שלך היא צורה שבה אתה עושה לו טוב היא לא המהות של מה שאתה נותן לו הלקוח לא בא אליך בשביל המוצר שאתה נותן לו אלא בא אליך בשביל התחושה הטובה שבאופן כללי הוא קיבל ממך.

ולכן אם לדוגמה נגיד הלקוח נגיד רוצה לשלם לך מאה שקלים ואתה נגיד רוצה ממנו מאתיים שקלים נניח עכשיו האם מחויב שתריב עם הלקוח שלך אז אם אתה חושב שהעיקר זה הדבר הטכני אז מתחיל להיות פה בלגן "הוא רצה ככה אני אמרתי לו ככה" נהיה בלגן אבל הלקוח רצה להרגיש טוב, אם הוא יבין למה לקחת לו יותר אם הוא יבין למה ביקשת יותר אם הוא יבין שאתה מכבד אותו אם יהיה פה סיפור שלם כאילו גם אם נגיד אתה מתווכח עם הלקוח שלך על משהו ולפעמים יש מצבים שאתה מתווכח עם הלקוח שלך על משהו השאלה איך אתה עושה את זה.

אתה עושה את זה מתוך כבוד אתה עושה מתוך מאבק של אגו אתה מתחשב ברצונות שלו מה אתה עושה שם בדיוק זה העניין. ומה שאני חותר ואומר עוד פעם אתה לא מוכר ללקוח מוצר אתה מוכר לו תחושה אתה מוכר לו תחושה התחושה זה שהוא ירגיש טוב והמוצר שאתה נותן לו זה אחת הדרכים שלך לגרום לו להרגיש טוב הוא בא אליך בשביל להרגיש טוב לא בשביל המוצר, תבין את זה תעשה לו טוב הוא ירצה אותך גם אם המוצר שלך יהיה גרוע לא תבין את זה גם אם המוצר שלך יהיה טוב הוא לא ירצה את המוצר.

הבנו את הסיפור כנ"ל לגבי העובדים שלך כנ"ל לגבי כל מיני מערכות יחסים אתה חושב שאם הוא עובד שלך הוא בא לפה בשביל הכסף אתה נותן לו עוד כסף ובזה קנית אותו אבל זה לא נכון הוא בא אליך כי הוא חושב שיהיה לו יותר טוב לעבוד אצלך מאשר לשבת בבית ויהיה לו יותר טוב לעבוד אצלך לא רק בגלל הכסף שאתה נותן לו גם בגלל הצורה שאתה מדבר אליו גם בגלל איך שאתה מתייחס אליו, גם בגלל שאתה מתייחס ברמה האישית גם בגלל כל מיני סיבות. מה אתה רוצה להגיד?

ש: זה סוג של דילמה שיש בנושא הזה מטופל שמגיע נגיד לעשות לו אווירה נעימה וטובה, עכשיו השאלה היא הדילמה היא חשש שהוא לא ירצה להיפטר מהבעיה שלו כי בשבילו זאת חוויה עם המטפל זאת חוויה טובה על מנת לא להפסיד את החוויה הטובה שיש לו אז הוא לא ירצה להיפטר מהבעיה שיש לו זאת הדילמה.

אליעד: ואתה יכול לפתור אותו?

ש: אז אולי עדיף כאילו בהתלבטות אם אולי יותר טוב אולי עדיף לא ליצור אווירה נעימה בעניין טכני כאילו.

אליעד: מהמם מה שאתה אומר מהמם, עכשיו יש לי שאלה אתה רוצה לפתור אותו מהבעיה שלו?

ש: כן.

אליעד: אוקי ואתה חושב שאתה יכול לפתור אותו מהבעיה שלו?

ש: אני מאמין שכן.

אליעד: אוקי ואתה יכול לפתור אותו מהבעיה שבגללה הוא גם רוצה את האווירה הנעימה?

ש: מה השאלה.

אליעד: אז זאת אומרת שאתה לא יודע לטפל טוב כי אם בסופו של דבר הוא נשאר בשביל האווירה זה אומר שמספיק רע לו בחיים בשביל להישאר בשביל האווירה אז תפתור לו את הבעיה שגורמת לו לרצות להישאר בגלל האווירה. אתה צודק שאם יש לך מישהו שבא עם בעיה מסוימת ואתה רוצה להעיף אותו ממך שגם זה לא ברור למה שתרצה להעיף אותו ממך, אם אתה רוצה להעיף אותו ממך אז תבעט בו.

ש: לא להעיף אותו מעצמי הוא בא עם בעיה מסוימת.

אליעד: מה הבעיה המסוימת?

ש: עכשיו המטרה היא לטפל בבעיה הזאת וזהו.

אליעד: נכון מה המטרה של מה שאני אמרתי אני ניסיתי להסביר לך איך לגרום לו לרצות לעבוד איתך אם אתה רוצה שהוא יעבוד איתך פחות תהיה נחמד פחות זה כל הסיפור בפשיטות. אם אתה בראש שלך, יש מצבים שאתה איש מקצוע מאוד טוב בתחומך ואנשים לא רוצים לעבוד איתך כי אתה מאוד לא טוב בתקשורת בין אישית אני דיברתי על זה על זה דיברתי מעבר לזה זה סיפורים אחרים.

ש: אבל לפעמים בן אדם כאילו קשה לבן אדם בגלל המקצועיות האישית ולא בגלל המוצר גם יש תופעה כזאת.

אליעד: ומה אכפת לך מה הבעיה שלך אתה לא מעוניין.

ש: אני במטרות.

אליעד: אז אתה לא מעוניין אתה אומר מי שרוצה את המוצר הזה כן מי שלא שילך לעזאזל כן נגיד שכן אז תעשה מראש תגיד "אתה רוצה את המוצר? כן, לא לך לעזאזל" זהו תהיה קשוח מראש מה הבעיה אל תהיה נחמד תהיה כמו הנאצי של המרק.

ש: אני רוצה שהוא יהיה אצלי.

אליעד: הבנתי אז בהתחלה תהיה נחמד ואחרי שהוא יבוא אליך תבעט בו תמצא איזון בסדר.
חוקי הרצון, איך משנים רצון? איך יוצרים רצון? איך לחזק רצון? איך להחליש רצון? איך לשנות רצון? רצון אקראי, רצון סיבתי, איך עובד הרצון? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור מוטיבציה? איך לשכנע? nlp
חוקי הרצון, איך משנים רצון? איך יוצרים רצון? איך לחזק רצון? איך להחליש רצון? איך לשנות רצון? רצון אקראי, רצון סיבתי, איך עובד הרצון? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור מוטיבציה? איך לשכנע? nlp
...על פיו. כאשר אדם מבין שלמעשה אין לו סיבה מסוימת לרצות משהו, זה יכול להפחית את עוצמת הרצון, משום שהוא מבין שייתכן ויהיה מסוגל להשיג את אותו הדבר בדרך אחרת, או פשוט לא לרצות את זה יותר. כיצד ניתן להשפיע על אחרים דרך הרצון? אליעד מציין את השפעת הרצון גם על אחרים. לדוגמה, אם ילד לא רוצה לעשות שיעורים, אפשר להסביר לו את הסיבות מדוע הוא צריך ללמוד. אם לא מצליחים לשנות את דעתו, כדאי לשנות את הסיבות שהוא מביא כצידוק להתנהגותו. במקרים אחרים, ניתן להחליש את...
תגמול עובדים בכירים, איך לתגמל עובדים? שיקולים בתגמול עובדים, תגמול בכירים, מדיניות תגמול עובדים, תמרוץ והנעת עובדים, שיטות תגמול עובדים, שיטות תגמול ותמרוץ עובדים, מודלים לתגמול אנשי מכירות, בונוסים לעובדים, הטבות לעובדים
תגמול עובדים בכירים, איך לתגמל עובדים? שיקולים בתגמול עובדים, תגמול בכירים, מדיניות תגמול עובדים, תמרוץ והנעת עובדים, שיטות תגמול עובדים, שיטות תגמול ותמרוץ עובדים, מודלים לתגמול אנשי מכירות, בונוסים לעובדים, הטבות לעובדים
...תחומים חשובים אחרים כמו שירות לקוחות, פיתוח עסקי או איכות מוצרים, פשוט כי הוא לא מקבל תגמול עבורם. כיצד תגמול לא נכון יוצר עסק בתוך עסק? כאשר התגמול מתמקד בתחום מסוים מתוך מספר תחומי אחריות שיש לעובד בכיר, נוצרת למעשה תופעה של עסק בתוך עסק. המשמעות היא שהעובד למעשה מתנהל כאילו יש לו עסק עצמאי בתוך העסק הכללי, ומטרתו האישית הופכת להיות שונה ממטרות החברה. לדוגמה, מנכל של חברת מכירת רכבים שאמור להיות אחראי על כלל הפעילויות בחברה מתוגמל לפי כמות הרכבים...
בידול עסקי, מה זה בידול עסקי? מתי לא צריך בידול עסקי? האם חייב בידול עסקי? איך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי, אסטרטגיית בידול עסקי, איך ליצור בידול עסקי לעסק שלך? למה לבחור דווקא בעסק שלך? איך ליצור בידול עסקי מובהק? שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט מעל המתחרים שלך? מי חייב בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? איך ליצור בידול לעסק שלך, למה צריך בידול עסקי? מה המטרה של בידול עסקי?
...לא צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? איך ליצור בידול לעסק שלך, למה צריך בידול עסקי? מה המטרה של בידול עסקי? וכאן נדבר על בידול עסקי. מה זה בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? ואיך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? מה זה בידול עסקי טבעי? ועוד. אז קודם כל נסביר, מה זה בידול עסקי. ובידול עסקי פירושו, שאתה מבדל את העסק שלך מעסקים אחרים. מבדל מלשון הבדל להבדיל. דהיינו, אתה גורם ללקוח שלך...
מוטיבציה ומדד להצלחה, הגדרת מדדי הצלחה, מדדי ביצוע, מדדים להצלחה, מדד להתקדמות, להעלות מוטיבציה לאנשי מכירות, ליצור מוטיבציה לעובדים, אינדיקציה להתקדמות, האם אני מתקדם? התמדה ומדדי הצלחה, שיפור ביצועי עובדים, מד התקדמות
מוטיבציה ומדד להצלחה, הגדרת מדדי הצלחה, מדדי ביצוע, מדדים להצלחה, מדד להתקדמות, להעלות מוטיבציה לאנשי מכירות, ליצור מוטיבציה לעובדים, אינדיקציה להתקדמות, האם אני מתקדם? התמדה ומדדי הצלחה, שיפור ביצועי עובדים, מד התקדמות
...להתקדמות וכיצד היא משפיעה על המוטיבציה? בזמן שמישהו מציב לעצמו מטרה, הוא רוצה לדעת כל הזמן האם הוא באמת מתקדם אליה או לא. אם אין לו אינדיקציה ברורה, הוא עשוי לחשוב שהוא לא מתקדם, גם אם למעשה הוא כן. לדוגמה, אם אדם יצא למסע ארוך ואין לו דרך לדעת אם הוא מתקדם, הוא עשוי להרגיש שהוא דורך במקום - מצב שעשוי להוביל אותו לוותר על מאמציו. אחת הדרכים להעלות את המוטיבציה היא על ידי מתן אינדיקציה ברורה של התקדמות, שתספק לאדם תחושת סיפוק. עם זאת, ישנם סיכונים...
קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
...הגיוני שתריץ קמפיין על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך. אבל אם יש לך עוד יתרונות נוספים ביחס למתחרה שלך, או אם אתה לא בטוח שהיית רוצה שהלקוחות שלך יחשבו שהיתרון היחיד שלך על פני המתחרה שלך, הוא המחיר שלך, הרי שבמקרה כזה, לא בטוח נכון שעדיף לך לדבר רק על זה שהמחיר שלך יותר זול משל המתחרה שלך. ויתכן שכדאי לך לעשות קמפיין משולב, שידבר גם על המחיר שלך וגם על עוד יתרונות שיש לך. וכמו שנאמר כל מקרה לגופו. כמו כן, גם אם יש לך עוד יתרונות נוספים...
איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבה? איך לעבוד על אנשים? טריקים בשכנוע אנשים, שיטות שכנוע אנשים, שיטות מניפולציה, איך מרמים אנשים? איך משקרים אנשים? החלל הפנוי
איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבה? איך לעבוד על אנשים? טריקים בשכנוע אנשים, שיטות שכנוע אנשים, שיטות מניפולציה, איך מרמים אנשים? איך משקרים אנשים? החלל הפנוי
...משהו מסוים, עליך לזהות למה הוא עושה אותו מלכתחילה, ולהציג לו דווקא את היתרונות של הפעולה כהפסדים או כחסרונות, ובמקביל את החסרונות כיתרונות. לדוגמה, אדם שמעשן כדי לא להרגיש לבד, ניתן לומר לו שאם יפסיק לעשן, יהיה לו המון זמן איכות לבד עם עצמו, שזה מבחינתו חיסרון גדול. ברגע שהוא יאמין לכך, הוא יעדיף להמשיך לעשן מתוך תפיסה שזהו יתרון ולא חיסרון. למה אנשים ממשיכים לעשות דברים למרות שהם יודעים שזה רע? אנשים רבים ממשיכים לעשות פעולות שליליות למרות שהם מודעים...
הוכחה באמצעות סתירה לוגית, לוגיקה, שכנוע בצורה לוגית, איך מוכיחים הוכחה? אם נוכיח ש A נכון ונוכיח ש B נכון ונוכיח ש A+ B לא יכולים להיות נכונים בו זמנית, האם זה מחייב את האדם לחשוב ש A או B לא נכונים? איך אפשר לשכנע מישהו שמשהו שהוא מאמין בו אינו נכון, באמצעות הצגת סתירה לוגית? איך להוכיח הוכחה לוגית? איך לשכנע מישהו שטועה? מה קורה כשמאמינים בשני דברים שסותרים? האם אדם חייב לוותר על אמונה כשיש סתירה? מה דרוש כדי להוכיח שטענה שגויה?
...כהן מסכם שהדרך לשכנע אדם שמשהו לא נכון היא לא רק להציג סתירה לוגית, אלא גם לוודא שהאדם בטוח לגמרי באמיתות של שתי הטענות הסותרות וגם בעובדה שהן אינן יכולות להיות נכונות בו זמנית. רק אז האדם חייב, מבחינה לוגית, לוותר על אחת מהן. איך לשכנע מישהו שטועה? מה זו סתירה לוגית? האם אדם חייב לוותר על אמונה כשיש סתירה? איך מוכיחים שמשהו לא נכון? איך לגרום לאדם להטיל ספק? האם הסתירה מוכיחה בהכרח שמשהו שגוי? מה ההבדל בין ספק לבין הוכחה? איך אפשר לשכנע מישהו שמשהו...
להפסיק לחקות אחרים, יחסי הורים וילדים, איך לא להזדהות עם מישהו? איך לחנך ילדים? איך להתנתק רגשית? חינוך ילדים, מחקה אחרים, דוגמה אישית לילדים, איך לגדל ילדים? שטיפת מוח עצמית, שכנוע
להפסיק לחקות אחרים, יחסי הורים וילדים, איך לא להזדהות עם מישהו? איך לחנך ילדים? איך להתנתק רגשית? חינוך ילדים, מחקה אחרים, דוגמה אישית לילדים, איך לגדל ילדים? שטיפת מוח עצמית, שכנוע
...מסביר שהמוח מותנה בצורה כזו שאם אתה אוהב אדם מסוים, אתה נוטה באופן לא מודע לאהוב גם את מה שהוא אוהב. לעומת זאת, אם אתה מתחיל לחשוב על אותו אדם באופן שלילי ומדגיש את החסרונות והנזקים שהוא גורם לך, יהיה לך קל יותר להתנתק מהצורך לחקות אותו, מכיוון שאתה כבר לא רוצה להיות דומה לו. איך משפיעה האהבה והשנאה על ההתנהגות שלנו? אליעד נותן דוגמה מוחשית לתופעה זו. אם אדם שאתה אוהב, כמו בר רפאלי, עושה פרסומת לשניצל, אתה תתחיל לאהוב את השניצל הזה. לעומת זאת, אם...
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
...שאתה רואה שהוא לא רוצה את זה רשמי, תעבור לספה, הוא רוצה את זה רשמי, תעבור לשולחן. יש כל מיני דברים. טוב זה הבנו? אתה הבנת אדוני? מה הבנת? עכשיו אני אגיד לך עוד דבר אם הבנת, תקשיב עוד דבר, כל מה שאני מלמד על מהות וצורה זה בא לידי ביטוי בדברים האלה. מהות וצורה זה קשור ליומיום. כל התיאוריות של מהות וצורה, תתמקד במהות, תחפש את המהות, תבדוק מה המהות, זה קשור ליומיום. זאת אומרת כשאתה מדבר עם לקוח מה המהות, מה הוא בדיוק רוצה, מה החיסרון שחסר לו, למה הוא...
יציבות עסקית מהי, האם צריכים יציבות עסקית? איך להשיג יציבות בעסק? עסק עונתי, לקוחות יציבים, יציבות של לקוחות, תזרים קבוע של עסקאות, מהו עסק מוצלח? מהי הצלחה עסקית? מהי יציבות עסקית? מהו עסק יציב? מהו עסק רווחי? הקמת עסק
יציבות עסקית מהי, האם צריכים יציבות עסקית? איך להשיג יציבות בעסק? עסק עונתי, לקוחות יציבים, יציבות של לקוחות, תזרים קבוע של עסקאות, מהו עסק מוצלח? מהי הצלחה עסקית? מהי יציבות עסקית? מהו עסק יציב? מהו עסק רווחי? הקמת עסק
...הלקוחות וההכנסות בכל חודש וחודש כדי להיחשב כעסק מוצלח. האם עסק עם תנודות בהכנסות יכול להיות רווחי? לפי ההסבר של אליעד כהן, המבחן האמיתי להצלחה עסקית אינו קשור ליציבות החודשית בהכנסות או בתדירות קבועה של עסקאות. במקום זאת, המבחן הוא רווחיות בממוצע לאורך תקופה מסוימת. כלומר, עסק יכול להיות תנודתי מאוד - בחודש אחד יהיו לו הכנסות גבוהות במיוחד, ובחודש אחר הכנסות נמוכות, ועדיין להיות עסק מוצלח מאוד. לדוגמה, אליעד מציין מצב אפשרי שבו עסק מבצע עסקה אחת...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עיסקי, אימון אישי, מאמן עיסקי ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 22_08_2025 השעה 13:16:53 - wesi28