אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להעלות מחיר ללקוחות ✔שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, להעלות מחיר ללקוחות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, nlp מזה, להתמודד בראיון, שיפור מכירות, כושר שכנוע, סוגסטיה, התנגדות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, איך ליצור הזדהות, לשכנע גבר, להעביר מסר תת הכרתי, איך לכתוב טקסט, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, אימון אישי לפוליטיקאים, איך לשכנע את עצמך, לשכנע בעל לעוד ילד, איך לגרום למישהו, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות במכירה, איך לשכנע אשה לחזור, יועץ פוליטי, אומנות הפרזנטציה, לשכנע את עצמך, ניתוח רטורי, להשפיע, מומחה מכירות, NLP שיווק, לימוד דמיון מודרך, מומחה שיווק, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, איך לשכנע בחורות, ללמוד nlp באינטרנט,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב
וכאן נדבר על העניין של שיווק לעסק, כאשר יש לעסק המון ביקוש. והשאלה היא, האם כשיש המון ביקוש, לא צריך לעשות שיווק, או שצריך לעשות שיווק גם אם יש המון ביקוש לעסק?

אז ברמת העיקרון, השיווק, מטרתו היא להגדיל את הביקוש של העסק. דהיינו, אתה משווק את העסק שלך, כדי שלעסק שלך יהיה יותר ביקוש. ומכאן לכאורה נובע, שאם לעסק שלך יש המון ביקוש, אז אתה לא צריך לעשות שיווק, כי כבר יש לך ביקוש. אבל כמובן שזאת לא כל האמת. ואני אסביר.

נניח שיש לך מאה מוצרים ויש לך 1000 לקוחות שרוצים לקנות את המוצר שלך. האם יהיה נכון לומר שיש לך יותר ביקוש מאשר היצע? לכאורה כן. כי אתה מציע מאה מוצרים, ובפועל יש לך 1000 לקוחות. אבל כמובן שזאת לא כל האמת.

כי ננסה לשאול את זה בדרך אחרת. נניח שיש לך מאה מוצרים ו 1000 לקוחות שרוצים לרכוש את המוצר שלך. נשאל: אם עכשיו היו 100,000 לקוחות שרוצים לרכוש את המוצר שלך, האם זה היה מביא לך יותר תועלת? אם התשובה היא שלא, אז אולי באמת אתה לא צריך לעשות עוד שיווק, כי כבר יש לך יותר ביקוש מאשר היצע.

אבל כמובן שזאת לא תהיה האמת. כי אם יהיו לך פי מאה לקוחות, כנראה שתוכל להעלות את המחיר שלך ולהרוויח יותר כסף על אותם מאה מוצרים. דהיינו, נניח שיש לך מאה מוצרים בלבד, הרי שאם יהיו לך מאה אלף לקוחות, אז תעלה את המחיר של המוצר שלך, למחיר שרק מאה לקוחות מתוך המאה אלף, ירצו לרכוש את המוצר שלך.

נניח שיש לך מאה בתים למכירה ונניח שאתה מוכר בית 1 ב 1M ש"ח, אז ככל שיהיו לך יותר לקוחות שרוצים לרכוש את המוצר שלך, ככה תוכל להעלות את המחיר של המוצר שלך, שרק מאה לקוחות מתוך המאה אלף יוכלו וירצו לרכוש את המוצר שלך.

במילים אחרות, אם עוד ביקוש לא יכול לעזור לעסק שלך, אז אולי אתה לא צריך לעשות עוד שיווק. אבל כנראה שתמיד עוד ביקוש יכול לעזור לעסק שלך, כי אתה תוכל להעלות את המחיר ולהרוויח יותר, אם יהיה לך עוד ביקוש. ויכול להיות שיש לך מספיק ביקוש למחיר שאתה מוכר כרגע, אבל אם תעלה את המחיר, לא יהיה לך מספיק ביקוש. לכן אף פעם אין לך מספיק ביקוש, למחיר יותר גבוה.

כל שכן, אם אתה לא מצליח למכור במחיר ובכמות שאתה כן רוצה למכור, שבמצב כזה, אם יהיה לך יותר ביקוש, כנראה שתוכל למכור ביותר מחיר, או באותו המחיר יותר יחידות, או אפילו יותר יחידות בפחות מחיר. אבל בטוח נכון, שעוד ביקוש, תמיד יותר טוב.

כי בעיקרון, יש מצבים שעוד ביקוש יכול לגרום לך נזק. לדוגמה, אם תהיה חייב למכור המון יחידות, ברמה שאתה לא יכול לעמוד בקצב הייצור, שאז לדוגמה אתה יכול לקרוס. או לדוגמה שיהיה לך המון ביקוש אבל באמצעות בניית משפך שיווקי גרוע, שמביא לך המון לקוחות לא רלוונטיים, שאז יכול להיגרם לך יותר נזק מאשר תועלת.

אבל ברמת העיקרון בדרך כלל, כנראה שאם תביא לעסק שלך, עוד לקוחות שרוצים לרכוש את המוצר שלך, כנראה שתהיה לך יותר תועלת מאשר נזק. ולכן כנראה ששיווק יעזור לך, תמיד. כמובן שלא כל שיווק, כנ"ל, לא שיווק שיביא לך המון לקוחות לא רלוונטיים, שהעלות לטפל בהם יכולה להיות גדולה מהתועלת שהם יביאו. אבל תמיד כדאי לעשות שיווק טוב להביא לקוחות טובים.

וכמובן שיש נקודת מבט נוספת, והיא שיש מצבים שלמרות שעוד ביקוש יעזור לך, הרי שלא כדאי לך לעשות שיווק. ומתי זה יקרה? תשובה: זה יקרה אם העלות שלך להביא עוד לקוחות טובים, גדולה מהתועלת שלך מכך שאתה מביא עוד לקוחות טובים.

לדוגמה, נניח שהעלות שלך להביא לקוח חדש, היא 100 ש"ח, ונניח שהתועלת שאתה מקבל מכך שאתה מביא עוד לקוח חדש היא לא יותר מאשר 100 ש"ח, הרי שלא כדאי לך לעשות עוד שיווק בדרך שבה אתה עושה שיווק עד כה.

כי זה נכון שאם יהיה לך יותר ביקוש, של לקוחות טובים, הרי שכנראה שתמיד תהיה לך מכך עוד תועלת, כי לצורך העניין לכל הפחות תוכל להעלות את המחיר, אבל מצד שני, צריך להפריד בין השאלה, האם תהיה לך תועלת מכך שיהיה לך יותר ביקוש, לבין השאלה, כמה יעלה לך ליצור עוד ביקוש, והאם העלות ליצור עוד ביקוש, שווה את התועלת שלך, בכך שתיצור עוד ביקוש.

כי יתכן, שהעלות שלך ליצור עוד ביקוש, לא שווה את התועלת שאתה תקבל כרגע מליצור לך עוד ביקוש.

ולכן אם הגעת למצב שהעלות שלך להביא עוד לקוחות, לא שווה את התועלת שלך להביא עוד לקוחות, אז אתה צריך לחשב מסלול מחדש, לגבי שיטת השיווק שלך. ואתה צריך לחשוב מה לעשות כדי לעשות שיווק יותר חכם כדי שהעלות של השיווק, תהיה שווה את התועלת של השיווק.

אבל בטוח נכון, שעוד ביקוש, תמיד כנראה שיביא לך עוד תועלת.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: להעלות מחיר ללקוחות, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, להעלות מחיר ללקוחות, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
האם להיות כנה עם הלקוח? לגרום למישהו להרגיש בנוח לשאול שאלות להתכונן לשיחת מכירות האם המוצר מתאים ללקוח? לגרום למישהו לעשות משהו לתאם פגישה עם לקוח פחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח לשכנע מישהי להתאהב בך לגלות מה התקציב של הלקוח להישחק במכירות מסע שיווקי מומחה ל nlp למכור ללקוח פגישה לקוחות ממליצים עליך להיות nlp master practitioner לגרום למישהו לשאול אותך שאלות מתי להציג את המחיר ללקוח? למכור עט בראיון מוצר זול לגרום למישהו לרצות סקס למכור בקלות השפעה שלילית קורסים למכירות לשכנע מישהו לספר לקוחות מתלוננים בגוגל איך לשכנע אנשים שיש לך? לקוח שמפר חוזה לגרום למישהו לא לחזר אחריך בתהליך שכנוע לקוח למה לא לרמות לקוח? נקודת המבט של הלקוח עולם המכירות מניפולציה על אנשים לגרום למישהו לחשוב כמוך אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח סוגי שאלות של לקוחות למכור ספק כוודאות ליצור קמפיין שיווקי דרך החשיבה של הלקוח מוצר טוב לשכנע מישהו לא לשכוח אותך תהליכי קבלת החלטה של הלקוח לשכנע אנשים לחשוב שאתה מקצועי לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות יותר קל לשכנע איך פוליטיקאים משכנעים? איזה חומרי שיווק ליצור? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? שכנוע פנימי עמוק לא להזדהות עם מישהו לתאם פגישה פיזית עם הלקוח פחד לא למכור חוסר הבנה מול לקוח איך ללמוד שכנוע? שיטה לשתילת מחשבות מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? למה קשה לעבוד במכירות? לקוח רווחי nlp זו תרמית תכנון מסע לקוח מה צריך כדי לדעת למכור? לשכנע מישהי בונוסים על מכירות טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות איך עובד שכנוע? איך עובדות פרסומות? לתת אמון לעשות מבצע מכירות איתור צרכי הלקוח ליצור אמון עם אנשים האם כל אחד יכול ללמוד למכור? שיווק יוצר ביקוש למתחרים לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה לשכנע במשהו שקרי הקמת מערכת מכירות להציע ללקוח מספר הצעות אפיון צרכי הלקוח מוצר בחינם לשכנע מישהו להחליף אמון בין אנשים להגדיל מכירות של מוצר עלות הוצאת הצעת מחיר ללקוח תרתי משמע בשתילת מחשבות קושי לשכנע לגרום ללקוחות לרדוף אחריך איך לגרום למישהו לקבל את עצמו? לגרום למישהו לאכול בריא לא לחשוב שאתה מנסה לשכנע אותו לשכנע מישהו להודות לגרום ללקוח להיות תלוי בך להוריד עומס מאיש המכירות מוצרי מדף שאלות סינון ללקוח יכולות השכנוע וההשפעה של ברק אובמה איזה מגוון מוצרים להציע ללקוחות? לקבוע יעדי מכירות הדהוד של מסר שיווקי להתייחס אל הבוס כלקוח איך לבחור לקוח? לגרום למישהו לאהוב אותך עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, מומחה במכירות, סוגסטיה בנושא להעלות מחיר ללקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 26_12_2025 השעה 10:30:18 - wesi28