אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, להתייחס לבוס כאל לקוח, שיטות מכירה, לשכנע טוב, לשכנע לקוחות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, לשכנע את הבוס, איך לנתח טקסטים, לימוד nlp בחינם, טיפים למכירות, לשכנע עובדת, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, ייעוץ אסטרטגי, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות, NLP שתילת מחשבות, להתראיין לטלוויזיה, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, סודות ה nlp, NLP טיפול, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע את עצמי לעשות ספורט, לשכנע אשה להתחתן, איך לשכנע אנשים לתרום, לשכנע את עצמי לעשות ספורט, עקרונות ה nlp, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, דרכים לשכנע אנשים, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, nlp לצפייה, nlp ביטחון עצמי, אוטוסוגסטיה, מומחה במכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות, הדרכת מכירות, סדנת מכירות, קורס מכירות, אימון מכירות
איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות, הדרכת מכירות, סדנת מכירות, קורס מכירות, אימון מכירות
...להרגשה של קרבה, מכיוון שזה לא רק מגע עם אדם כלשהו, אלא משהו אישי יותר. שימוש בשם פרטי יוצר את הרושם של הכרה אישית ותחושת חיבור לאדם, כי כאשר אנו קוראים לאדם בשם הפרטי שלו, אנו לא רואים אותו כזר אלא כמי שיש לנו קשר אישי איתו. אליעד מסביר שהשימוש בשם פרטי לא חייב להיות רק כאשר אנחנו מדברים ישירות עם אותו אדם, אלא גם בהקשרים אחרים, למשל כשאנחנו מדברים על אותו אדם עם אחרים. הוא מביא דוגמה שבה אם אנחנו רוצים לשוחח על אדם אחר, נוכל להשתמש בשם הפרטי של אותו אדם כדי ליצור תחושת קרבה גם מבלי להיות בסיטואציה...
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
...אותם ולא פועל נגדם, אלא עבורם. מהי הדרך הנכונה לייצר מוטיבציה להתייעלות אצל העובדים? אליעד ממליץ למנהלים להכניס לעובדים את המחשבה על התועלת האישית שלהם. לדוגמה, אפשר להראות לעובדים איך באמצעות התייעלות, הם יכולים לא רק לעבוד פחות קשה, אלא גם להשיג יותר תוצאות, ולקבל סיפוק גדול יותר מהעבודה. חשוב גם להבהיר שהתייעלות אינה רק אמצעי להפיק יותר תפוקה עבור הארגון, אלא דרך אמיתית לשפר את איכות החיים של העובדים עצמם. בנוסף, אליעד מדגיש כי עובדים אינם רק מכונות שמטרתן לספק תפוקה גבוהה. עובדים זקוקים לתחושת...
טיפים לאנשי מכירות, טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, יותר טוב מרע, שכנוע באופן יחסי, שכנוע באופן מוחלט, יתרונות יחסיים, למכור מוצר עם חסרונות, איך להצליח לשכנע? איך להצליח למכור?
טיפים לאנשי מכירות, טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, יותר טוב מרע, שכנוע באופן יחסי, שכנוע באופן מוחלט, יתרונות יחסיים, למכור מוצר עם חסרונות, איך להצליח לשכנע? איך להצליח למכור?
...עבודה? איך לשכנע את עצמך לבצע שינוי? איך להצליח למכור ולשכנע בצורה יעילה? כאשר עוסקים במכירות ושכנוע, אחת השאלות המרכזיות היא כיצד להציג מוצר או רעיון כך שהצד השני ישתכנע להסכים או לרכוש אותו. רבים חושבים שהדרך הטובה ביותר היא להציג רק את היתרונות של המוצר ולנסות להסתיר את חסרונותיו, אך גישה זו אינה תמיד מצליחה. אין מוצר עם רק יתרונות ואין מוצר בלי שום יתרון, ולכן השאלה האמיתית היא כיצד לגרום ללקוח להרגיש שהיתרונות עולים על החסרונות. מה צריך כדי לשכנע מישהו לבצע פעולה? כדי לגרום למישהו לבצע פעולה...
תשלום לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות, תשלום רק לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק?
...שבסך הכל הוא ירוויח יותר, ביחס לסיכוי שלו להביא תוצאות. או שהוא באמת בטוח בעצמו שהוא יביא תוצאה. וכאשר מישהו בטוח בעצמו שהוא יביא לך תוצאה, שאל את עצמך, האם התוצאה שלך, תלויה אך ורק במי שהתחייב לך לתת לך את התוצאה שביקשת. כי אם לא, דהיינו, אם מישהו מתחייב להביא לך תוצאה, גם כאשר התוצאה שהוא מתחייב עליה, לא תלויה בו ואך ורק בו, הרי שיתכן שיש כאן משהו מסריח שכדאי לבדוק אותו. במילים אחרות, אם מישהו מתחייב לך על תוצאות, והתוצאות לא תלויות רק בו, הרי שיש כאן משהו בעייתי בלשון המעטה, שכדאי לבדוק אותו...
קבוצה וחברים, חשיבות הקבוצה, חשיבות החברים, לימוד בקבוצה, האם הקבוצה חשובה? מהי חשיבות הקבוצה? אהבת חברים, כתות, מניפולציות של מורים רוחניים, תלות במורה רוחני, חברותא, מנטורים, גורואים, הארה רוחנית, מנהיגי כתות, הצורך בקבוצה
קבוצה וחברים, חשיבות הקבוצה, חשיבות החברים, לימוד בקבוצה, האם הקבוצה חשובה? מהי חשיבות הקבוצה? אהבת חברים, כתות, מניפולציות של מורים רוחניים, תלות במורה רוחני, חברותא, מנטורים, גורואים, הארה רוחנית, מנהיגי כתות, הצורך בקבוצה
...בקבוצה, מפני שבממד של אלוהים אין שום דבר אחר מלבדו, ולכן אין לו תלות בשום גורם חיצוני. על פי התפיסה הזאת, האדם צריך לחתור למצב תודעה שבו הוא אינו תלוי בשום גורם חיצוני להשגת ההצלחה הפנימית והרוחנית שלו. בכך הוא מסכם, שקבוצה יכולה להיות מועילה, אך היא אינה הכרחית, וכל מחשבה על תלות מוחלטת בקבוצה או במנהיג רוחני היא סוג של מניפולציה שמטרתה שליטה סמויה. האם קבוצה חשובה להצלחה? איך מנהיגי כתות שולטים באנשים? מהי אהבת חברים בקבוצות רוחניות? כיצד נוצרת תלות במורה רוחני? האם אפשר להצליח לבד ללא קבוצה?...
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
...אם הוא לא מתאים למהות של הצורך, אז לא כדאי לקנות. מנגד, גם אם המוכר לא יודע להסביר היטב על המוצר, ייתכן שהמוצר עצמו עונה בדיוק על הצורך האמיתי. אליעד מסכם ואומר שצריך תמיד לשמור על מודעות למהות הפנימית, ולא לאפשר לאיש המכירות או להצגה החיצונית של המוצר להטעות את הקונה. אם הקונה והאיש המכירות יהיו שניהם מודעים להבחנה הזו, העסקאות תהיינה מוצלחות יותר עבור שני הצדדים. איך להבין את צרכי הלקוח? איך לשפר את יכולת המכירה? מכירת מוצר בהתאם לצורכי הלקוח מהות הצורך מול צורת ההגשה איך לשכנע לקוח לקנות? מהן...
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
...כדאי לך לשאול אותי את השאלה הזאת, ובפועל הוא עושה זאת, אתה כבר יצרת דינמיקה שבה הוא מקשיב לעצות שלך ומונחה על ידך. כך, באופן לא מודע, הוא כבר רואה אותך כבעל סמכות, אדם שכדאי להקשיב לו ולסמוך עליו. זו דרך מאוד מתוחכמת ויעילה ליצירת אמון עסקי בצורה טבעית. למי השיטה הזאת מתאימה במיוחד? השיטה שאליעד מציג מתאימה בעיקר לאנשים ולארגונים שבאמת מאמינים במוצר, בשירות, או באיכות שלהם. מי שבטוח בעצמו ואין לו מה להסתיר, ירצה דווקא שהשותף העסקי ישאל כמה שיותר שאלות ויבחן אותו לעומק. לעומת זאת, אנשים לא אמינים...
העברת מסרים בדרך השלילה, איך לשתול מחשבות? שכנוע בדרך השלילה, איך שותלים מחשבות? מניפולציות במכירות, מניפולציות פסיכולוגיות, מניפולציות בשכנוע, מניפולציות שיווקיות, איך להעביר מסרים?
העברת מסרים בדרך השלילה, איך לשתול מחשבות? שכנוע בדרך השלילה, איך שותלים מחשבות? מניפולציות במכירות, מניפולציות פסיכולוגיות, מניפולציות בשכנוע, מניפולציות שיווקיות, איך להעביר מסרים?
...היא כלי דו - כיווני. היא אמנם נועדה לכאורה למחוק או לשלול רעיון, אבל בפועל פעמים רבות היא דווקא מדגישה אותו ומכניסה אותו למודעות. אם רוצים להסתיר רעיון מסוים, יש להימנע מלהזכיר אותו כלל. לעומת זאת, אם רוצים דווקא לשתול רעיון באופן סמוי, אפשר להשתמש בשפה שלילית שתוביל את האדם לחשוב על המסר הנסתר בצורה לא מודעת. איך לשכנע מבלי לומר דברים במפורש? כוחן של מילים בהעברת מסרים הסכמה סמויה והשתלת מחשבות טכניקות שכנוע והשפעה פסיכולוגית ניתוח שפה והשפעות על תת המודע מדוע המוח בוחן כל מילה במשפט בנפרד? כאשר...
טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
...והגדלת הקלקות, אלא דווקא באמצעות זה שנמקד את הקמפיין לקהל היעד הנכון שלנו. שלהגדיר את קהל היעד, זה כמובן עוד נושא בפני עצמו. אבל יתכן שנצטרך לשנות את הקמפיין, או כמובן להעלות קמפיין נוסף, שיהיה לו מסר שונה, קהל יעד שונה, טירגוט שונה וכיוב. ויתכן מאוד שאחוז החשיפות ירד וששיעור ההקלקות ירד, אבל איכות הלידים תעלה וכמות הלקוחות המשלמים בסוף המשפך, תגדל. ולכן אחזור ואומר, כי אחת הטעויות הנפוצות היא, להתמקד בלהגדיל חשיפות באופן כללי. וזה רלוונטי גם לסוג התכנים שמעלים לאינטרנט, שלפעמים מעלים תכנים שמגדילים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתייחס לבוס כאל לקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: להתייחס לבוס כאל לקוח, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, להתייחס לבוס כאל לקוח, דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
נקודת הקושי של הלקוח לקבל החלטה לעצור לקוחות לגרום למישהו להרגיש טוב עם עצמו איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? לגרום למישהו לומר אובדן לקוחות מה צריך איש מכירות? שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח לגרום למישהו לרצות להתחתן איתך לגרום למישהו ללכת לטפל בעצמו לגרום למישהו להצטמצם למענך למכור מכירות פרובוקציה שיווקית להשפיע על אנשים חזקים לשכנע אישה מניפולציות הכרחיות לגרום למישהו לשכוח אותך לגרום ללקוח לקנות מוצר איך ללמוד למכור? לשכנע מישהי לאהוב להציג ללקוח מחיר זול נוסחה לגרום למישהו להימשך אליך יועצי שיווק להוציא ללקוח הצעת מחיר מסודרת לקוח מבטל ברגע האחרון לא מוכן למכור לקוח בעייתי איך לא להסכים עם לקוח? להוריד עומס מאיש המכירות לשכנע בחורה להרגיש שחסר מסע מכירות איך מודדים תהליך שיווקי? לשדר מקצועיות ללקוח תמחור מוצר זול להדריך אנשי מכירות לגרום למישהו לאהוב אותי חומרים לקמפיין שיווקי להגן על עצמך משתילת מחשבות טעויות באיתור צרכי הלקוח תוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק ממומן שיווק טוב לרכוש מוצר יקר כמה לשלם על מוצר? לרמוז ללקוח אנשי מכירות שקרנים לגרום למישהו לא להציק מלחמת המכירות גישות לשכנוע אנשים הכנת פרסומת שיווקית למה חשוב ללקוח? למכור כשאין לך חשק למכור לגרום ללקוח לא לשקר אותך דמיון מודרך למכור שירותי עיצוב פנים לגרום למישהו לחשוב משהו ביטחון עצמי של איש מכירות טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות חרדת מכירות למכור קרח טכניקת nlp חומרי שיווק כתובים לשכנע מישהו להתרגל לגרום למישהו לאהוב את המראה שלך איש מכירות מעולה שיווק גלוי ליצור אמון עם שותפים עסקיים לגרום למישהו לא לפחד להתחייב ללקוח על התוצאה צורה משכנעת המסע שהלקוח עובר לקוח לא רוכש מוצר יקר השפעה גלויה יעדי מכירות מלחיצים לגרום ללקוח לא לנתק את השיחה מוצר שקשה למכור אותו לחזור בך במשא ומתן פולואפ ללקוח לכתוב טקסט משכנע מומחי nlp מוצר זול ופחות טוב לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים לקוח לא אידיאלי לקוח שמבריז מפגישה שכנוע פנימי להעלות מחיר ללקוחות לגרום למישהו להיקשר פיתוח מיומנויות ראפור הלקוח הכי טוב שלך לזהות מניפולציות בשכנוע להביא לקוחות חדשים התנגדויות לקוח קשות למכור ללקוח במחיר כמה שיותר גבוה למה קשה לשכנע? לאהוב למכור הגדלת מכירות בעסק איך לענות ללקוח? למכור כשאתה מרגיש רע ליצור ללקוח תחושת החמצה תרגיל בראפור ליצור אמון עם לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא משא ומתן, NLP, מומחה במכירות בתחום להתייחס לבוס כאל לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.3750 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 12:48:09 - wesi28