אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, ליצור אוטוסוגסטיה, לשכנע משקיע, לימוד דמיון מודרך, איך לשכנע את החברים, לשכנע בחורה לחזור אליך, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לשכנע בעל לעוד ילד, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, איך לשכנע את עצמי, איך לשכנע גבר להביא ילד, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, איך לשכנע את החברה, ניתוח טיעונים, לשכנע אשה, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע גבר לחזור, לשכנע לקנות מוצר, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, איך לשכנע אנשים לבחור בך, להשפיע על התת מודע, לשכנע אנשים, NLP קשב וריכוז, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה, טכניקות משא ומתן, טיפול ב nlp, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות מכירות, ייעוץ לאנשי מכירות, לשכנע גבר, להתמודד עם התנגדות במכירה, לשכנע ילדים, לשכנע את עצמי לא לאכול,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ליצורסוגסטיהאוטוסוגסטיהאיך ליצור אוטוסוגסטיהאיך ליצור סוגסטיהאוטוסוגסטיה עצמיתסוגסטיה עצמיתאיך ליצור ביטחון עצמיליצור סוגסטיהאיך לעשות אוטוסוגסטיהאיך לעשות סוגסטיהסוגסטיה ושתילת מחשבותליצור חוויהליצור רגשותליצור תחושהאיך עושים סוגסטיהליצור רגשהאם ליצור קשרnlp סוגסטיהליצור קשריםסוגסטיה nlpאיך ליצור מוטיבציהאיך ליצור אמון אחרי בגידהאיך ליצור אמוןאיך ליצור אווירהאיך ליצור משמעותאיך ליצור שינויאיך ליצור משיכהאיך ליצור זוגיותאיך ליצור רצונותאיך ליצור רצוןמתי ליצור הזדהותאיך ליצור הסכמהאיך ליצור ענייןליצור בעיותליצור רושםאיך ליצור חוויהאיך ליצור רגשותאיך ליצור רגשאיך ליצור מציאותאיך ליצור כימיהאיך ליצור התאמהאיך ליצור התניהאיך ליצור אהבהליצור איזוןליצור עולםאיך ליצור חומרי שיווקאיך ליצור חבריםאיך ליצור קרבהאיך ליצור שיחהליצור חברותאיך ליצור הבנהאיך ליצור אמון עם לקוחאיך ליצור תחושת קרבהליצור אמון עם הלקוח🔍הצג עוד...
איך לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית? איך עושים שטיפת מוח? איך יוצרים שכנוע עצמי? איך ליצור אוטוסוגסטיה? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך?
איך לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית? איך עושים שטיפת מוח? איך יוצרים שכנוע עצמי? איך ליצור אוטוסוגסטיה? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? וכאן אבאר עוד דרך ושיטה, איך באפשרותך לגרום ...
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
...5% בתחום מסוים ואתה מעניק הנחה של 6%, הדבר יראה לא הגיוני ללקוח. במקרה כזה, הלקוח יחשוד שאתה עובד בהפסד, או שהמחיר ההתחלתי שלך היה מנופח מראש. מתן הנחה לא הגיונית עלול לגרום לחשדנות, לפגוע באמינות שלך ובסופו של דבר לפגוע בסגירת העסקה עצמה. מתי לא כדאי לתת הנחה כלל ללקוח? ישנם מצבים שבהם נכון לא לתת הנחה כלל. כאשר אתה מציג את המחיר שלך כמחיר סופי ללא פשרות (זה המחיר ואין הנחות), אתה משדר אמינות, ביטחון עצמי ושקיפות. לקוחות מסוימים יעריכו זאת יותר מאשר קבלת הנחה. מנגד, קיימים לקוחות מסוימים שחייבים...
מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
...גם במחיר של יצירת אי - נוחות רגעית. כאשר מוכר מציג ללקוח בעיות, מגבלות, או היבטים שליליים במוצר, הוא משדר מסר שהוא פועל למען האינטרס האמיתי של הלקוח ולא רק כדי למכור בכל מחיר. דוגמה שאליעד מביא: אם לקוח מתעניין במוצר, והמוכר מזהה שהמוצר אינו מתאים לו באופן מלא או שקיימים בו חסרונות משמעותיים ללקוח המסוים, המוכר יכול לבחור להסתיר זאת כדי שהלקוח יקנה. עם זאת, אם המוכר חושף את החסרונות הללו בגלוי, הוא אמנם מסתכן בכך שהלקוח יתאכזב, אך במקביל הוא משדר אמינות גבוהה, והלקוח עשוי לתת משקל גבוה יותר להמלצות...
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
...השפה? ההרצאה עוסקת גם ביצירת הזדהות על ידי שימוש בשפה. כשאומרים אנחנו, נוצרת הזדהות, לעומת אתה שיוצר תחושת בידוד. לדוגמה, בשכנוע קבוצתי, עדיף לומר אנחנו רוצים משהו, במקום אתה רוצה משהו. בשיטה זו האדם ירגיש חלק מהקבוצה, וההתנגדות תפחת. מהם היתרונות של שליטה מוחלטת בשפה? אליעד מסכם כי מי שמבין את המשמעות של כל מילה יכול לשלוט בשיחה, להשפיע בצורה עמוקה על המחשבות והרגשות של עצמו ושל אחרים, ולהוביל את השיח בדיוק לאן שהוא רוצה. הוא מדגיש שאין כאן עניין של מניפולציה בלבד, אלא יכולת אמיתית להביא את האדם...
טיימינג של שכנוע / תזמון של שכנוע - איך לא לשכנע מהר מידי? מהו הזמן הנכון לשכנע מישהו במשהו? מתי אנחנו רוצים שמישהו יסכים איתנו? איזה נזק יכול להיגרם אם מישהו יסכים איתנו בצורה חלקית מוקדם מידי ומהר מידי? איך לפעמים מישהו עלול לא להסכים איתנו, בגלל שהוא הסכים איתנו מוקדם מידי? מה צריך לוודא, לפני שאנחנו גורמים למישהו לחשוב משהו? טעויות בשכנוע, שכנוע מוקדם מידי, שכנוע מהר מידי, שכנוע עקיף
...צריך להפסיק לקחת סמים. ונניח שהמחשבה שלו שהוא לוקח סמים, עושה לו טוב. כי נניח שעבורו הסמים מצילים אותו ממחשבות רעות. ונניח שאנחנו רוצים שהבן אדם יחשוב שהוא לא רוצה לקחת סמים. אבל עלינו לדעת לעשות את זה בתזמון הנכון. זא שישנם מצבים שבהם אם האדם השני יחשוב מוקדם מידי שהוא מפסיק להשתמש בסמים, לפני שהוא הבין מספר דברים שאנחנו רוצים שהוא יבין ושיעזרו לו להכיל את המחשבה שהוא לא משתמש יותר בסמים, הרי שזה עלול לגרום לו לשנוא את הרעיון שהוא לא משתמש בסמים. כי המחשבה שהוא מפסיק להשתמש בסמים, עלולה לעשות לו...
מומחה לשכנוע, יכול לשכנע כל אחד, יכול לשכנע בכל דבר, לא לרצות לשכנע, להשאיר בחירה חופשית, לא רוצה לשכנע, לא מצליח לשכנע, לצמצם את יכולתך, צמצום עצמי, בריאת העולם, היכולת של אלוהים
מומחה לשכנוע, יכול לשכנע כל אחד, יכול לשכנע בכל דבר, לא לרצות לשכנע, להשאיר בחירה חופשית, לא רוצה לשכנע, לא מצליח לשכנע, לצמצם את יכולתך, צמצום עצמי, בריאת העולם, היכולת של אלוהים
...הוא בוחר לא לשכנע אותך עד הסוף, הוא לא יגרום לך לעשות את מה שהוא רוצה שתעשה וזה גם כדי להשאיר לך בחירה חופשית וגם כדי שהוא יצמצם את היכולות שלו. האמת האמיתית היא, אז מה שזה אומר מה התשובה? התשובה היא כזאת האמת האמיתית שהחכם יכול לשכנע אותך מה שהוא רוצה, אם הוא ירצה הוא ישכנע אותך לא רק שאם הוא ירצה לשכנע אותך אם הוא ירצה הוא יגרום לך לעשות את מה שהוא רוצה והאמת היא שאם הוא ירצה הוא גם לא צריך אותך הוא יכול לגרום למה שהוא רוצה שיקרה גם בלעדיך. נגיד הוא יכול לשכנע אותך להביא לו, הוא יכול לגרום לך...
איך נכון לתגמל עובדים? כמה משכורת לשלם לעובד? איך לתמרץ עובדים? שכר גבוה, שכר נמוך, שכר בסיס, תגמול לפי ביצועים, עמלה על מכירות, תגמול לאנשי מכירות, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
...ארגוני שאלה: מה עדיף ואיך נכון לשלם לעובדים בארגון, האם שכר בסיס גבוה ועמלות נמוכות על הביצועים, או שכר בסיס נמוך ועמלות גבוהות לפי הביצועים? תשובה: כל מקרה לגופו. אם אתה יודע בוודאות שיצא לך יותר זול לשלם לעובד שלך בצורה כלשהי, אין שאלה. אבל בדכ בממוצע, עדיף שהבסיס יהיה נמוך ושהעמלות יהיו גבוהות לפי התוצאה של העובד. כי ככה העובד הופך להיות סוג של שותף בעסק. ובאופן יחסי, אנשים עובדים יותר טוב עבור עצמם, מאשר עבור מישהו אחר. מצד אחד העובד שלך ירצה שכר בסיס גבוה, כדי שיהיה לו שקט נפשי. אבל מצד שני...
NLP - איך לשתול מסרים סמויים? איך לשתול מחשבות? איך להעביר מסרים תת הכרתיים? איך לשתול מסרים בתת מודע? איך לתכנת את התת מודע? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
...בתת ההכרה של האדם האחר, הוא יותר מידי סמוי בתוך הסיפור שלך. והשומע כמעט ולא שם לב לכך שהזכרת את המסר הסמוי שלך. ולכן עליך לשים לב לכך, שהמסר הסמוי שלך, שהוא לא יותר מידי סמוי בתוך הסיפור שלך. שזה כמובן אומר, שברמה העקרונית, ככל שהמסר הסמוי שלך הוא יהיה יותר מסר גלוי, כך בעצם אתה מגדיל את הסיכוי לכך שהאדם השני, באמת ישים לב למסר שלך ושלא יהיה מצב שהמסר הסמוי שלך, נשאר סמוי ושהוא נעלם בתוך הסיפור הכללי. כגון לדוגמה, כאשר אתה חוזר ומשלב את המסר הסמוי שלך כמה פעמים בתוך הסיפור, שאז המסר הופך להיות יותר...
יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד?
יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד?
...רוצה, ואתה מניח שהוא לא עושה את זה כי הוא לא רוצה / יכול / מבין את מה שביקשת ממנו לעשות. אבל זה לא בהכרח נכון, אתה צריך לבדוק האם הוא לא עושה את זה כי הוא לא רוצה / יכול / מבין? ולפעמים הוא גם לא רוצה / יכול / מבין. הרעיון הוא שאתה בא לטפל בבעיה צריך לבודד האם הוא לא רוצה / יכול / מבין. ש: יכול להיות מקרה שהוא מבין / רוצה / יכול אבל הוא לא מספיק מבין / רוצה / יכול? אליעד: תשובה: זה אומר שהוא לא מספיק רוצה. עכשיו שאת אומרת לילד לעשות משהו והוא לא עושה את צריכה לשאול את עצמך הוא לא עושה כי הוא לא...
תסריט שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחה טלפונית, תסריט שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחת מכירה בטלפון, לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים, לקוח מכחיש פניה, לקוח מכחיש שהוא שלח פניה, לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים, תסריט שיחה עם לקוח, מוקד מכירות טלפוני, שיחת מכירה יוצאת, לקוח השאיר פרטים בטעות, למכור את שיחת המכירה, שיחות יוצאות ללידים קרים
...למה בעצם הוא פונה אליו. כדי שהלקוח יסכים לשתף פעולה עם השיחה. כדי לחבר את הלקוח לשיחת הטלפון וכולי. במילים אחרות, המבנה של הפתיח של שיחת הטלפון עם הלקוח, הוא כך: פתיח כלשהו כגון שלום לך [שם הלקוח] אחר כך אולי אמירה כללית של ערב טוב / בוקר טוב / מה שלומך וכיוב. ואחר כך יש אמירה של סיבה שבה איש המכירות מסביר ללקוח למה הוא פונה אליו. כי כמו שאמרתי, מדובר על שיחה יוצאת ולא על שיחה נכנסת. אז צריך להסביר ללקוח למה אתה מתקשר אליו, כדי לנהל איתו את השיחה. והסיבה לכך שאתה פונה ללקוח, היא בגלל שהוא השאיר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ליצור אוטוסוגסטיה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: ליצור אוטוסוגסטיה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, ליצור אוטוסוגסטיה, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר איך השיווק עוזר למכירות? איך להתחיל לעבוד במכירות? טכניקות שכנוע מתקדמות התנגדות מכירות בטלפון תכונות של איש מכירות איך לעשות מניפולציה על מישהו? חשיבה שלילית במכירות איך לאהוב למכור? למה לגרום ללקוח? להבין לקוחות טיימינג של שכנוע מומחה שיווק אנשי מכירות מרמים לקוחות להחליף את איש המכירות לזהות מניפולציות ניהול מכירות בטלפון לומר ללקוח את כל האמת איך חבילות משפיעות על החלטת הלקוח? למכור למישהו לקוח שהשאיר פרטים באתר למכור ללקוח ולא לעצמך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? לקוחות קשים להתפשר במשא ומתן איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה מומחה בתחומך? להשפיע על לקוח שלא רוצה לקנות מניפולציה איכותית לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה איך למכור מוצר ביותר כסף? לשכנע אקסית לחזור אליך לגרום ללקוחות להתחבר אליך החזר ההשקעה של השיווק איך להיות מומחה למכירות? שיחת חולין עם לקוחות פוטנציאלים מוצרים מתחרים איך למכור ללקוח יותר טוב? לספר ללקוח על המוצר לגרום למישהו להגיע למפגש לקוח רוצה לקנות האם כל אחד יכול ללמוד להיות איש מכירות? להצליח במשא ומתן איך לעשות איתור צרכי הלקוח? לעמוד בפני מניפולציות איזה שיטת שכנוע עדיפה? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? לימודי nlp סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה לנצח במשא ומתן מחלקת מכירות אמצעי שכנוע לשוניים כמה הנחה לתת ללקוח? אושר למכור למכור את שיחת המכירה לכתוב מסר משכנע צוות מכירות טלפוני למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? לוגיקה של ניהול משא ומתן מניפולציות של גורואים איך לגרום למישהו להבין? איך להתחיל תהליך שיווקי? השכנוע של ביבי לגרום ללקוח לומר לגרום למישהו לרצות לתת לך קשיים של אנשי מכירות איך להצליח בתור איש מכירות? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר... לקוח משלם תורת המכירות שיווק מוצרי יוקרה פחד ממכירות לא ליצור תחושת זרות מהלקוח הנחה ללקוחות ללמוד לעשות מניפולציות לשכנע בחורה לרצות לשכב איך להציב יעדי מכירות? להשפיע על רצונות לשתול מחשבה לעצמך לעבור ראיון לאיש מכירות למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? חסרונות המוצר לגרום למישהו לרצות לעזור לך לגרום למישהו לבחור בך לשכנע נשים שאני רוצה פיתוח מוצרים מניפולציות בשיווק זיהוי התנגדות הלקוח למכור מוצר פיתוח מוצר מה זה ראפור? לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר אמון אישי חוסר התאמה בין המוצר לבין צרכי הלקוח טיפים למכירות למכור גם מוצרים פגומים הצגת היתרונות ללקוח איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך להציג ללקוח מחיר מוצר? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא להשפיע, פרסומות, קאוצינג בתחום ליצור אוטוסוגסטיה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4375 שניות - עכשיו 04_10_2025 השעה 09:37:55 - wesi28