אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ליצור ללקוח כאב חדש ✔מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, ליצור ללקוח כאב חדש, לשכנע בחורה לצאת איתך, מטפל אישי, לשכנע את הילד, קורס מכירות, להתמודד עם התנגדויות מכירה, שכנוע, nlp השפעה על אחרים, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, NLP פוביה, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, איך לגרום למישהו, איך לשכנע בוויכוח, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, לשכנע את אשתי, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לשכנע מישהו, לשכנע משקיע, לשכנע חברה, התמודדות עם התנגדויות במכירה, שיטה לשכנוע ההמון, nlp למתקדמים, טקטיקת מכירות, סודות ההשפעה הסמויה, אימון עסקי, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, NLP דמיון מודרך, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, ניתוח תוכן של טקסטים, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
והפעם אסביר את העניין של הכאב של הלקוח והעניין של הצורך של הלקוח. ואסביר מתי לא צריך להתמקד בכאב ובצורך של הלקוח, אלא במשהו אחר?

אז ברמת העיקרון, אתה רוצה למכור ללקוח X. והכאב של הלקוח, פירושו, הדבר שכואב ללקוח שבגללו הוא אולי רוצה לרכוש את המוצר שלך. לדוגמה אתה רוצה למכור ללקוח שלך רכב חדש. ונניח שאחרי איתור צרכי לקוח, אתה יודע שהכאב של הלקוח שבגללו הוא רוצה לרכוש רכב חדש, הוא כי הוא רוצה רכב בלי תקלות, כי הרכב הישן שלו, עושה לו הרבה תקלות. במילים אחרות, הכאב של הלקוח, הוא בעצם הסיבה של הלקוח שבגללה הוא מתעניין ושוקל לרכוש את המוצר שלך.

אז אם אתה רוצה למכור ללקוח מוצר כלשהו, האם הגיוני שתדבר איתו על הכאב שלו ועל הצרכים של הלקוח שלך או על סיפורים אחרים כלשהם? תשובה: לכאורה נראה שהגיוני שתדבר עם הלקוח על הכאב שלו ועל הצורך שלו ועל הסיבה המרכזית שבגללה הוא רוצה לרכוש את המוצר שלך.

לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכב, ונניח שאתה שונה מהמתחרים שלך ב 5 דברים שונים. ואתה יודע שהלקוח שלך רוצה לרכוש רכב חדש, בגלל שהוא חושב שברכב חדש אין תקלות. האם הגיוני שתתמקד במשהו שלא קשור לכאב של הלקוח, או שהגיוני שתדבר עם הלקוח, על זה שהרכב חדש ללא תקלות וכיו"ב?

אז התשובה הנכונה היא, שצריך לעשות הפרדה בין מה הכאב של הלקוח, לבין על מה צריך לדבר עם הלקוח כדי שהוא יסגור עסקה. והכאב של הלקוח, הוא רק אפשרות אחת בלבד, שבגללה יתכן שהלקוח יסגור איתך עסקה. אבל לפעמים יתכן שאתה תצטרך לדבר עם הלקוח על משהו אחר, שהוא לא הכאב של הלקוח, אבל שרק אם תדבר עליו, רק אז הלקוח יסגור איתך עסקה. בגלל שאתה יכול גם ליצור כאב ללקוח שלא היה לו קודם ואתה יכול גם להכאיב ללקוח בכאב חדש, שדרכו הוא יסגור איתך עסקה.

ואני אתן דוגמה: נניח שהלקוח רוצה רכב חדש, בגלל הכאב שלו שהוא רוצה רכב בלי תקלות. אבל נניח שאתה יודע שאם הלקוח יחשוב רק על הכאב המקורי שלו ורק על השיקול של רכב שאין בו תקלות, הרי שבמקרה כזה הלקוח שלך לא ירכוש ממך את הרכב, אלא ירכוש רכב אחר מהמתחרים שלך, שבאופן יחסי הרכב שלהם יש לו פחות תקלות ויותר שנות אחריות וכיו"ב.

במקרה כזה לדוגמה, למרות שהכאב של הלקוח שבגללו הוא רוצה לרכוש רכב חדש, הוא בגלל שהוא רוצה רכב חדש בלי תקלות, הרי שעדיף לך לנסות למצוא את היתרונות שלך על המתחרים שלך ולדבר עליהם עם הלקוח שלך. כדי לנסות לגרום ללקוח שלך לרצות לרכוש דווקא ממך ולא מהמתחרים. באמצעות זה שתגרום ללקוח להבין, שעדיף לרכוש דווקא ממך, בגלל כאב חדש שהלקוח אולי אפילו לא חשב עליו מראש.

דוגמה נוספת: נניח שאתה מוכר שירותי שיפוץ והלקוח שלך רוצה לשפץ את הבית. ונניח שאתה יודע שהכאב של הלקוח הוא, שהוא רוצה שהבית שלו יראה ממש טוב, וזאת הסיבה שהוא משפץ את הבית. אבל נניח שאתה מבין, שאם תנסה למכור את עצמך ללקוח, דרך הכאב שלו, שהוא רוצה שהבית יראה מצוין, הרי שזה יכול לגרום ללקוח דווקא להעדיף מישהו אחר ולא אותך.

במקרה כזה לדוגמה, אתה צריך להבין במה אתה שונה מהמתחרים שלך ולנסות לנתב את השיחה, לא רק לדבר על הכאב של הלקוח, אלא על יתרונות נוספים ייחודיים שיש לך. כדי להכאיב ללקוח בכאב חדש, במובן של ליצור ללקוח רצון חדש, שהוא ירצה לרכוש דווקא את המוצר שלך ולא מוצר אחר. כי הוא יעדיף דווקא את היתרונות שיש לך, למרות שמצד הכאב המקורי של הלקוח, הוא היה אמור להעדיף את המתחרים שלך.

לסיכום: הכאב של הלקוח והצורך של הלקוח, הכאב הראשי של הלקוח, הוא רק אפשרות שלך לגרום ללקוח לרכוש ממך. במובן, שהגיוני שלא תטרלל את הלקוח בסיפורים על המוצר שלך, אלא כן תדבר איתו בהתאם לכאב שלו. אבל זאת רק אפשרות בלבד. כי לפעמים הגיוני שלא תתמקד בכאב שלו, אלא במשהו אחר שיותר הגיוני שדווקא בגללו הלקוח שלך ירצה לסגור עסקה דווקא איתך ולא עם המתחרים שלך.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: ליצור ללקוח כאב חדש, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, ליצור ללקוח כאב חדש, איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לשמר לקוח? המלצות של לקוחות בפייסבוק לקבל חשיפה לעוד לקוחות לשכנע ילד להכין שיעורים יועץ מקצועי או איש מכירות צרכי הלקוח אחרי רכישה תרתי משמע בשכנוע דוגמאות לשתילת מחשבות איך לשקר לקוח? תסריט שיחה יוצאת ללקוח לבנות אסטרטגיה שיווקית לשכנע עובד לבצע איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר? לגרום למישהו להפסיק להאמין באלוהים סוגסטיה ושתילת מחשבות הצבת גבולות ללקוח לגרום ללקוח לומר כן לקוח מבקש הנחה מוגזמת איך לא להסכים עם לקוח? להיכנס לתת מודע שיטת מכירות איתור צרכי הלקוח לפני רכישה לקוח לא רוצה לקנות לא משנה מה... לקוח שלא מבין את המחיר בצורה קיצונית מחיר סופי ללקוח לכתוב טקסט שיווקי ניהול המכירות והשיווק בארגון סדר לאתר את צרכי הלקוח הדרכת מכירות הצלחה בשכנוע ללמד אנשי מכירות שיווק באמצעות תכנים מקצועיים להפוך את הלקוח לחבר להציע ללקוח תהליך מסע הלקוח דינאמיקה במשא ומתן nlp זו תרמית כמה הלקוח חושב שאתה איש מקצוע? בניית אמון מחדש מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? למה להכאיב ללקוח? איך לענות ללקוח שצריך לחשוב על זה... איך לא לאבד לקוחות כאשר מעלים את המחיר? מהן 3 המטרות של השיווק? לגרום למישהו לא לחשוב שאתה מנסה לשכנע אותו איך למכור את עצמך ללקוח? פיתוי לתת מודע מתי ליצור הזדהות? התנגדות מכירות לבנות עם הלקוח מערכת יחסים לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך חומרי שיווק כתובים יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות מניפולציה איכותית לגרום למישהו לכבד למכור פריט אקראי למישהו אקראי דוגמה לטקסט שכנוע שיווק נכון איפה ללמוד מכירות? להשפיע על רובוט למה לא לרמות לקוח? שיפור ביצועי קמפיין שיווקי תהליכי קבלת החלטה של הלקוח לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה... לתמחר מוצר יותר יקר איך להתחבר עם לקוח? למכור ללקוחות מוצר לגרום לאנשים nlp פשוט למכור לגרום למישהו לרצות רק אותך לגרום למישהו לא להסתיר לשכנע את עצמך לא לעשן ספרים על מכירות לנסות למכור ללקוח לשכנע מישהו להגיע דרכי שכנוע בפרסומות שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע הוצאות השיווק והמכירה סיבות למה הלקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו ניתוח השיווק לאבד לקוחות בהעלאת מחיר לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם לגרום ללקוח להתחבר איתך טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים זיהוי התנגדות הלקוח קושי למכור מוצר כמה לנסות לשכנע את הלקוח? לגרום למישהו להרגיש קירבה בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? לשכנע מטופלים לבוא אליך לשכנע אותי לגרום למישהו לומר איך לשכנע את האקסית? ייחודיות שיווקית אגרסיביות כלפי לקוח לגרום ללקוחות להמליץ עליך להסתדר בלי חומרי שיווק מוצר שירות לקוחות העלאת מחירים ללקוחות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא למכור, הדרכת מכירות, קואצינג בנושאי ליצור ללקוח כאב חדש - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.5000 שניות - עכשיו 20_10_2025 השעה 11:24:24 - wesi28