אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ליצור ללקוח כאב חדש ✔למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, ליצור ללקוח כאב חדש, NLP תקשורת, ייעוץ רטורי, NLP כלים, לשלוט בתת מודע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, NLP לימודים, רטוריקה, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, סודות הסוגסטיה, NLP להורים, איך לשכנע את החברה, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, לימוד nlp בחינם, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, לשכנע את האשה, איך לשכנע, דמיון מודרך, לשכנע בחורה לצאת איתי, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה, NLP שיטת, לשכנע סבא, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, NLP מאמרים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע עובדים, לנתח טקסטים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, לשכנע את אבא, טיפים למכירות, לשכנע אשה לחזור, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, איך לנצח בוויכוח, מאמן עסקי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: ליצור ללקוח כאב חדש, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, ליצור ללקוח כאב חדש, דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איזה ניסוח יותר משכנע? מוצר מתכלה מניפולציות רכישה למכור ללקוח את שיחת המכירה פרסום חומר שיווקי שביעות רצון הלקוח מכירות בטלפון nlp לשבח מוצר ניהול צוותי מכירות משפט בצורה משכנעת חשיפה ללקוחות פוטנציאלים לשכנע מישהו לרצות אותך להיות רע ללקוח לכתוב הצעת מחיר ללקוח איך לא לשתול מחשבה שלילית? לשכנע ילד לעשות דיאטה מי הלקוחות הטובים שלך? מוצר תקין להציג ללקוח מחיר זול טעויות בשיווק איך לייצר צורך אצל הלקוח? לקוח לא אידיאלי למה לשאול את הלקוח שאלות? מי הלקוח הכי טוב שלך? לשכנע מישהו לשכנע איך לא לטעות בהכנסת עיזים במשא ומתן? לתאם פגישה עם לקוח לשפר מוצר מודע ותת מודע לגרום למישהו להגיד את האמת סיכוי סיכון במשא ומתן לשכנע ולמכור לברר את צרכי הלקוח לגרום למישהו לא לאהוב משהו איש מכירות יכולות שכנוע מכירות באמצעות שיווק לשכנע גולשים באינטרנט לקנות לפטר את הלקוחות איך ניתן לשכנע? לענות מראש להתנגדויות של הלקוח למה הלקוח לא קונה? לגרום למישהו לעזוב אותך איך מודדים תהליך שיווקי? ליצור באז שיווקי על ידי יצירת פרובוקציה לשכנע מישהו לשנוא משהו לשכנע בוחרים להסביר בצורה משכנעת עבודה במכירות שוחקת ליצור סנכרון עם לקוח יצירת קרבה עם לקוח לגייס סמנכל מכירות מה הלקוח מקבל מהמוצר? ההשפעה של ברק אובמה ללקוח למכור לעצמו שירות לקוחות למכור מוצר שלא כדאי למכור אותו לשכנע מישהו להשתכנע אופי של איש מכירות טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות לשכנע בחור לאהוב פחות מנטורים לשיווק דיגיטלי לגרום לאנשי המכירות למכור מתי לעצור את השיווק? ללקוח חשוב ממי הוא רוכש את המוצר חומרי שיווק נכונים לגרום למישהו לרצות להיות כמוך שיטות פרסום למוצרי יוקרה זיהוי טריקים לשכנוע לגרום ללקוח לא לעזוב אותך מתי ליצור ללקוח כאב חדש? טיימינג של שכנוע למכור שירותי עיצוב פנים מיתוג מוצרים זולים מתי להציג את המידע ללקוח? איך למכור מוצרים? חוסר תום לב במשא ומתן ליצור כאב ללקוח תת המודע של הלקוח להחליש את ההתנגדות של הלקוח לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו נקודת הקושי של הלקוח לקבל החלטה מוכר מוצר לימוד מכירות למכור פריט בראיון עבודה שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים אמון חומרי שיווק שיחליפו את איש המכירות כמה לאתר את צרכי הלקוח? להסביר את התמחור ללקוח להרחיב את סל המוצרים להגדיל מכירות של מוצר לשכנע את הלקוח לסגור עסקה לגרום למישהו לקחת אחריות התנגדויות בתהליך מכירות משפטי שכנוע ניתוח nlp מרגיש רע למכור סרטון שיווקי עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא למכור, מומחה בשיווק, מומחה שיווק בנושא ליצור ללקוח כאב חדש - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0938 שניות - עכשיו 04_12_2025 השעה 12:07:33 - wesi28