אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למה המוצר כל כך יקר? ✔למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למה המוצר כל כך יקר?, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, אנשי מכירות, איך לשכנע בחור, תורת המשחקים, להתמודד עם התנגדות מכירה, nlp עבודה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, לשכנע אשה להתחתן, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, איך להצליח למכור, לשכנע שופט, שיפור כושר שכנוע, איך למכור יותר, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, לנתח טקסטים, לשכנע בטיעון, nlp לימוד בחינם, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, NLP להורים, לשכנע אנשים לבחור בך, אומנות התקשורת, סדנאות nlp, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, איך לשכנע את הבוס, NLP הרזיה, nlp השפעה על אחרים, התנגדות לקוח, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, להתראיין בתקשורת, nlp למומחים, nlp חינם, nlp הפרעות אכילה, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למה המוצר כל כך יקר?, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, למה המוצר כל כך יקר?, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שיווק ממומן בתשלום המוצר שלך יקר מוטיבציה לאיש מכירות ליצור אמון עם שותפים עסקיים מהן 3 המטרות של השיווק? לגרום ללקוחות חדשים להגיע לעסק מוצר שלא כלכלי למכור אותו לשכנע עובד לקבל לשכנע מישהו לרצות להקשיב לך אנשי מכירות מרמים לקוחות לקוחות שסומכים עליך נקבע מחיר של מוצר לשכנע אקסים לחזור יחסי אמון איש מכירות מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? הלקוח מתנגד למחיר אמונה בתת מודע התמודדות עם בוס כלקוח לשחרר את הלקוח לדבר עם לקוח בשפה שלו איש מכירות אוטומטי מוצר יוקרה ניתוח שיחת מכירות איך למכור מוצרי יוקרה? תוכן קידום מכירות הסיבה של הלקוח מוצר מתכלה התקציב של הלקוח הדרכת אנשי מכירות מוצר באיכות בינונית אני שונא למכור בניית אמון מחדש שימוש בשם הפרטי של הלקוח איך לא להיראות כמו איש מכירות? לשתול מחשבה שלילית לשכנע גבר לרצות אותך עבודה במכירות שוחקת איזה חומרי שיווק ליצור? יעוץ למנהלי שיווק לתת יעוץ ללקוח להיות החבר הכי טוב של הלקוח לשכנע לקוחות משפך שיווקי אורגני איך לעשות בירור צרכי הלקוח? למה לא לתת הנחה ללקוחות? הלקוח שאתה מביא לו הכי הרבה תועלת ללמוד שתילת מסרים בתת מודע איך לדבר עם הלקוח? למכור מוצר חדש מוצר שלא מתאים ללקוח ליצור ביקושים למוצר שלך תמחור מוצר המלצות של לקוחות באינטרנט שיטות שכנוע מתי לא לעשות שיווק? לשכנע מישהי להתאהב בך בתוך התת מודע חומרי שיווק כתובים לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך לסנן לקוח מתי להכין חומרי שיווק? איך לגרום ללקוחות לרצות לקנות ממך? לשכנע ילד לעשות דיאטה לקוח בעייתי לעשות איתור צרכים עם הלקוח מודל תגמול לאנשי מכירות לגרום לאנשי מכירות פשוט למכור מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח? האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני מניפולציה סיבתית מניפולציות של אנשי מכירות איך להתחבר ללקוח? השיווק כתוצאה של המכירות לשכנע עובד לבצע מתי להציג את המידע ללקוח? מוצר טוב מידי לגרום לאנשי המכירות למכור לגרום למישהו לעשות כרצונך לקוח מבריז תשתית שכנוע לגרום ללקוח להאמין לך מניפולציה פנימית הפצת תוכן שיווקי צוות מכירות טלפוני ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק מניפולציות פסיכולוגיות לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח למכור רכב ללקוח לעשות ייסורי מצפון ללקוח מענה ללקוח לאבד לקוחות בגלל חוסרים במלאי להתמודד עם התנגדות של לקוחות איך לגרום ללקוח להרגיש... לגרום ללקוח להאמין בך מתי איש המכירות שלך מרוויח יותר ממך? השפעה על מערכות יחסים לגרום למישהו לאהוב את המראה החיצוני שלך עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שינוי עמדות, דמיון מודרך, מומחה בשיווק בתחום למה המוצר כל כך יקר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.7813 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 15:26:27 - wesi28