אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למכור לעובדים ✔עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למכור לעובדים, nlp דוגמא, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, איך לשכנע אנשים בטלפון, התמודדות עם התנגדות במכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, NLP פחדים, nlp techniques, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות קניה, מיומנות מכירה, טיפול אישי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, איך לשכנע לקוחות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, לשכנע את הבעל, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, כישורי שכנוע, לשכנע לקוח לקנות, לשכנע בנים, לשכנע את האקס לחזור, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, סודות המכירה, איך לשכנע את הבנק, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, מסר שיווקי, איך למכור, ללמוד לשכנע אנשים, ראפור, אימון nlp, התמודדות עם התנגדויות במכירות, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
למה כדאי להתייחס לעובדים שלך כמו אל לקוחות?

הרעיון המרכזי שאליעד כהן מציג הוא שצריך להתייחס לעובדים כמו אל לקוחות. רוב המנהלים חושבים שהעובדים שלהם הם אנשים שתפקידם פשוט למלא הוראות, אך הגישה הנכונה והיעילה יותר לניהול עובדים היא לראות בהם לקוחות שאתם כמנהלים אמורים "למכור" להם את המשימות, את הרעיונות ואת החשיבות של השקעת המאמצים בעבודה. בדיוק כפי שאתם צריכים לדעת למכור ללקוחות שלכם מוצר או שירות, כך בדיוק צריך לדעת איך למכור לעובדים שלכם את המשימות ואת סביבת העבודה עצמה.

מהו תהליך המכירה לעובדים שלך?

תהליך המכירה לעובדים דומה מאוד לתהליך מכירה ללקוחות. כאשר לקוח מגיע אליכם, אתם צריכים להראות לו למה משתלם לו לקנות מכם מוצר או שירות מסוים. באותה דרך, גם לעובדים צריך להסביר למה משתלם להם לבצע את המשימות המוטלות עליהם. עובד שלא מבין את הערך או את הסיבה למה הוא עושה את המשימה, לא יבצע אותה כמו שצריך, או יבצע אותה ללא מוטיבציה או חשק, ולכן לא ישיג את התוצאות המצופות ממנו.

איך למכור לעובדים שלך משימות ורעיונות?

כדי לנהל עובדים בצורה מוצלחת ולהביא לתוצאות טובות, אליעד כהן מסביר שצריך להתייחס לעובדים כמו אל לקוחות וליישם את השלבים הבאים בתהליך המכירה:
  • הצגת ערך לעובד

    - העובד רוצה להבין מה התועלת שתצא לו אישית מביצוע המשימה. בדיוק כמו שלקוח צריך לדעת למה כדאי לו לקנות את המוצר שלכם, כך העובד צריך להבין למה כדאי לו להשקיע ולהתאמץ במשימה שאתם נותנים לו.
  • יצירת מוטיבציה

    - כמו שלקוחות קונים מוצרים מתוך צורך, עליכם להראות לעובד איך ביצוע המשימה עונה על הצרכים האישיים שלו. ככל שהעובד יראה את הקשר בין ההשקעה שלו לתועלת האישית שהוא יקבל, כך הוא יהיה מחויב יותר לביצוע המשימה.
  • תקשורת טובה וברורה

    - עובדים, בדיוק כמו לקוחות, זקוקים לתקשורת בהירה וברורה. העובדים צריכים לדעת בדיוק מה מצפים מהם, באילו תנאים, ומה הם יכולים לעשות כדי להצליח. תקשורת טובה מונעת חוסר הבנות ומגבירה את האמון והמחויבות של העובדים.
  • בניית מערכת יחסים חיובית

    - לקוחות נוטים להיות נאמנים למותגים שנותנים להם תחושה טובה וחוויה חיובית. כך גם עובדים יהיו נאמנים יותר למקום עבודה שבו הם מרגישים מוערכים, מכובדים ומוערצים. יצירת מערכת יחסים טובה עם העובד תגרום לו להישאר לאורך זמן ולתת מעצמו את המקסימום.
מה החשיבות של לראות את העובדים כלקוחות?

אליעד כהן מדגיש שכאשר תתייחסו לעובדים שלכם כמו ללקוחות, תצליחו לנהל אותם בצורה מוצלחת ויעילה יותר. המחשבה של "העובד הוא לקוח" תגרום לכם להתייחס ברצינות לצרכים של העובדים, להבין את המניעים שלהם, את הרצונות שלהם ואת מה שמניע אותם באמת. ברגע שהעובד ירגיש שאתם באמת מתייחסים אליו ו"מוכרים" לו את הערך של העבודה, הוא יהיה הרבה יותר מחויב ומעורב, וכתוצאה מכך יפיק תוצאות טובות יותר.

דוגמאות להמחשת הגישה המכירתית לעובדים

אליעד נותן מספר דוגמאות שממחישות את החשיבות של הגישה הזאת:
  • אם תבוא לעובד ותגיד לו פשוט "תעשה את המשימה הזאת כי ככה החלטתי", העובד אולי יעשה זאת אבל בלי חשק ומוטיבציה. אבל אם תסביר לו בדיוק איך זה יתרום לו, איך זה יקדם אותו מבחינה אישית, כלכלית או מקצועית - העובד ישקיע ויעשה את המשימה עם הרבה יותר מוטיבציה ואנרגיה.
  • אם לקוח יקנה ממך מוצר בלי להבין מה היתרון שלו, הוא אולי לא יחזור לקנות שוב. אותו דבר עם העובדים - אם העובד לא יבין את היתרון של המשימה, הוא יעשה אותה ללא מוטיבציה ואולי אפילו יעזוב את מקום העבודה במהרה.
  • הגישה של "למכור לעובד" עוזרת לבנות סביבת עבודה בריאה וחיובית. העובד מרגיש שמכבדים אותו, מתחשבים בו, ומעריכים אותו - ולכן הוא נשאר ומצליח לאורך זמן.
מהי השורה התחתונה?

השורה התחתונה שאליעד כהן מדגיש היא שגישה של לראות בעובדים לקוחות היא חיונית להצלחה בניהול עובדים. ככל שתדעו טוב יותר כיצד לדבר עם לקוחות, כיצד לשכנע אותם ולהסביר להם את היתרונות במוצר שלכם, כך תצליחו גם מול העובדים. התייחסו לעובדים בדיוק כמו שהייתם מתייחסים ללקוחות שאתם רוצים לשמר לטווח ארוך, ותראו שיפור משמעותי בביצועי העובדים ובהצלחת הארגון שלכם.
ניהול עובדים - גישה מכירתית

כאשר מדובר בניהול עובדים, יש נקודת מבט מעניינת שיכולה לשנות את הדרך שבה אתם מתייחסים אליהם - העובדים שלכם הם למעשה הלקוחות שלכם.

למה העובדים הם הלקוחות שלך?

רוב המנהלים רואים בעובדים שלהם אנשים הכפופים להם, כאלה שיש לבצע עבורם משימות על פי ההוראות שהם נותנים. אך למעשה, הדרך הנכונה להתייחס לעובדים היא בדיוק כמו שמתייחסים ללקוחות. בדיוק כפי שעליכם לדעת כיצד למכור ללקוחות שלכם את המוצר או השירות שאתם מספקים, כך עליכם לדעת כיצד "למכור" לעובדים שלכם את הרעיונות והמשימות שאתם מצפים מהם לבצע.

תהליך המכירה לעובדים

כאשר אתה מנהל, אתה למעשה מוכר לעובד שלך את הרעיון שכדאי לו להשקיע בעבודה, שכדאי לו לבצע את המשימות שהוטלו עליו בתמורה למה שאתה מציע לו - בין אם מדובר במשכורת, בתנאים, בסביבה תומכת או בכל דבר אחר שמניע אותו. זהו למעשה תהליך של יצירת אינטרס, שבו אתה גורם לעובד לרצות לקחת חלק במשימה ולהיות מחויב לה.

איך מוכרים משימה לעובד?
  • הצגת ערך - כמו שלקוח רוצה להבין למה משתלם לו לקנות מוצר, כך העובד רוצה להבין למה משתלם לו לבצע את המשימה.
  • יצירת מוטיבציה - בדיוק כמו שלקוחות קונים מוצרים בגלל שהם מספקים להם ערך או פתרון לצורך מסוים, כך יש לגרום לעובד להבין מה יוצא לו מזה.
  • ניהול תקשורת טובה - לקוחות מצפים לשירות טוב ולתקשורת ברורה. כך גם העובדים שלכם מצפים להבין מה מצופה מהם, באילו תנאים, ואיך הם יכולים להצליח.
  • בניית מערכת יחסים - לקוחות נאמנים למותגים שמכבדים אותם ומספקים להם חוויה חיובית. כך גם העובדים יישארו נאמנים למקום עבודה שבו הם מרגישים מוערכים.
השורה התחתונה

כדי לנהל עובדים בצורה מוצלחת, יש לראות בהם לקוחות שצריך למכור להם את הרעיון שכדאי להם להשקיע, לעבוד ולהתאמץ. ככל שתבינו טוב יותר כיצד לדבר עם לקוחות ולשכנע אותם, כך תצליחו יותר לנהל את העובדים שלכם בצורה יעילה וליצור סביבת עבודה בריאה ומועילה.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למכור לעובדים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למכור לעובדים, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מוצר גרוע פרובוקציה שיווקית מיתוג שיווקי לנסח משפט משכנע פרובוקציה בשיווק יציבות של לקוחות הגדלת מחזור מכירות מה הלקוח באמת צריך? לגרום למישהו לרצות סקס כמות לקוחות פוטנציאלים איך לגרום ללקוח לקנות דווקא ממך? לגרום למישהו להגיד לך לשכנע לקוח למכור את עצמו המטרה של השיווק השפעה על המודעות של הלקוח ליצור הזדהות עם לקוח לגרום לאנשים להשתכנע הוצאת הצעת מחיר ללקוח איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? להסביר את המחיר ללקוח לעצור לקוחות להגיע מוכן לפגישת מכירות למה לגרום ללקוח? עיצוב מוצר חסרונות מוצר להגדיל חשיפה ללקוחות להיות יועץ של הלקוח מרגיש שהמוצר יקר איך להכין חומרי שיווק? הגדלת כמות מוצרים לגרום ללקוח לקנות ליצור משפך שיווקי אורגני למכור שירותי יעוץ שפת גוף של לקוח ליצור סוגסטיה לסגור עסקה עם לקוח מניפולציות שיווקיות למכור ביותר יקר לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר להיות איש מכירות תותח המוצר שלי ראוי להתעלם משאלה של לקוח לפעול בניגוד לציפיות של הלקוח לשכנע שופט בבית משפט איך לא לאבד לקוחות כאשר מעלים את המחיר? לוותר על הלקוח לשכנע מישהו לא לקנא בך לגרום למישהו לרצות להיות כמוך מניפולציות חברתיות לשכנע מישהי לקוחות פוטנציאלים איכותיים לגרום למישהו לחשוב מחשבה להציג ללקוח שירות שיווק מוצרי יוקרה שכנוע לא טוב הדרכת מאמני מכירות התת מודע לא מבדיל בין דמיון למציאות חוויית אמון בעיות בשיווק להגיב ללקוח שלא מבין את התמחור איך להתחיל להכין חומר שיווקי? לשכנע את האקס שחיקה במכירות לשכנע מישהו לא לחשוד ליצור הזדהות לגרום למישהו לא לאהוב משהו איש מכירות לא יכול להסביר בעל פה מבוי סתום עם לקוח לקוח לא רוצה לשלם מראש איך להציג ללקוח מחיר? משרת איש מכירות ליצור לקוחות חוזרים לחפש לקוחות אחרים איך לעשות המון כסף במכירות? לגרום למישהו להקשיב למשהו שכנוע באמצעות הקצנה לשכנע אישה לחשוב עליך לשכנע משוגעים לקוח שלא מבין את המחיר בצורה קיצונית האם לתת ללקוח אפשרויות בחירה? להסתיר מידע מהלקוח לגרום ללקוח להבין את המחיר תכנון אסטרטגיית שיווק לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח להגדיל את כמות הלקוחות לשכנע אקסית לחזור לשכנע מישהו לשתף אותך לנהל משא ומתן על שכר עם הבוס מי עושה שיווק יותר טוב? האינטרס של הלקוח להביא יותר תועלת ללקוח לא רוצה להשתכנע להתמודד עם מצב שאני לא מצליח למכור חומרי שיווק אורגני למכור מוצרי יוקרה סודות השכנוע של ביבי נתניהו בלי לרמות את הלקוח למה חשוב לעשות שיווק? לשכנע ילדים לאכול פירות ליצור ללקוח כאב עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא משא ומתן, מומחה במכירות, שינוי עמדות בתחום למכור לעובדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6406 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 15:47:10 - wesi28