אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, ללמוד nlp בחינם, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, איך לשכנע לקוחות, דרכים לשכנע אנשים, לשכנע הורה, ניתוח רטורי, זיהוי מסרים תת הכרתיים, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, NLP פירוש, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, סודות ההשפעה הסמויה, סודות הרטוריקה, NLP תוצאות, שיפור כושר שכנוע, איך לשכנע בחור, טקטיקת מכירות, לשכנע אנשים בכל דבר, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות, הגדלת המכירות, למכור יותר, להתראיין לטלוויזיה, מומחה שיווק, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה, הכנה לראיון, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, לשכנע גבר לחזור, דמיון מודרך, הצלחה במכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור נכון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
איך מנהלים נכון עובדים ויוצרים מוטיבציה בארגון?

ניהול עובדים אפקטיבי מתבסס על ההבנה העמוקה של הרצונות, האינטרסים והאמונות של כל עובד בנפרד. על פי אליעד כהן, הדרך להצליח בניהול ולהניע עובדים אינה מתמקדת בהכרח בפתרונות נקודתיים כמו העלאת שכר או תמריצים כספיים בלבד. במקום זאת, הדגש הוא על הבנת הפסיכולוגיה של העובד, להבין מה באמת מניע אותו לעבוד טוב יותר, בצורה יעילה ואפקטיבית לאורך זמן.

האם כסף באמת יוצר מוטיבציה בקרב עובדים?

אליעד כהן מסביר שאמנם שכר גבוה הוא כלי נפוץ ליצירת מוטיבציה, אך הוא לא תמיד יעיל לאורך זמן. למשל, עובד שמקבל שכר גבוה מדי עלול להגיע למצב שבו כבר לא ירגיש צורך לעבוד או שירצה לעזוב כי כבר השיג את מטרתו הכלכלית. בנוסף, עובד יכול להישאר לא מרוצה גם אם יקבל העלאת שכר, כי הבעיה האמיתית שלו לא תמיד קשורה לכסף, אלא לרצונות אחרים שלא מתמלאים, כמו תחושת ערך, הכרה, הערכה מהמשפחה, או תחושת משמעות בחיים.

איך מזהים את הרצונות האמיתיים של העובדים?

אליעד מציע שיטה לניהול נכון ומעמיק: להסתכל על כל עובד כבן אדם שלם עם מגוון רחב של רצונות ואמונות, ולא רק כמי שמבצע משימות מסוימות עבור הארגון. לכל אדם יש מערכת רצונות מגוונת, שלפעמים גם סותרים אחד את השני. למשל, עובד עשוי לרצות להיות מוערך בקרב עמיתיו לעבודה או במשפחתו. במצב כזה, אפשר ליצור סביבה שבה העובד ירגיש מוערך באמצעות פעולות חברתיות, הענקת מתנות למשפחה עם לוגו החברה, או יצירת אירועים שיגרמו לעובדים להרגיש משמעותיים ומוערכים יותר, גם ללא קשר ישיר לכסף.

האם רצון העובד תמיד ברור?

לא תמיד העובדים יביעו את רצונם בצורה ברורה. לפעמים העובדים יאמרו משפטים כלליים או אפילו יתלוננו בצורה לא ישירה. לדוגמה, עובד שאומר שהוא "לא שפוי" או "לא מבין מה קורה לו", לא בהכרח באמת לא שפוי. לפעמים האמירה הזו משקפת תחושות של תסכול, חוסר ערך או פשוט חוסר הבנה של המשימות שניתנו לו. על המנהל להימנע מלשפוט מהר מדי או להכליל על סמך אמירות כאלו. במקום זאת, על המנהל לחקור לעומק את הכוונות מאחורי האמירות האלו, להבין את ההקשר, ולבחון מה עומד מאחורי ההתנהגות של העובד.

איך נכון להגיב לעובד שטוען שאין לו מוטיבציה?

כשעובד טוען שאין לו מוטיבציה או שאינו מצליח לבצע משימה, יש לנתח את הסיבות השורשיות לדבריו. אליעד ממליץ לבדוק האם מדובר בחוסר הבנה של המשימה, חוסר רצון אמיתי או אפילו עייפות זמנית. במקום להניח שהעובד פשוט לא מסוגל, המנהל צריך לנסות להבין מה העובד באמת אומר, ולהימנע מהכללה של מקרה פרטי למסקנות רחבות. לדוגמה, עובד שעשה טעות פעם אחת לא בהכרח יטעה שוב בעתיד, ולכן יש להיזהר מהכללות.

האם חשוב להתאים את התפקיד ליכולות העובד?

אליעד מדגיש כי חשוב להתאים את אופי המשימות ליכולות ולחוזקות של העובדים. לדוגמה, עובד שמצליח לעמוד במשימות שלו בקלות, ייתכן שמקבל משימות פשוטות מדי, ולכן משתעמם ומרגיש חסר משמעות. במקרה כזה, כדאי לאתגר אותו במשימות מורכבות יותר, שיש בהן הזדמנות להראות יכולת, לחשוב יצירתי, ולקחת אחריות נוספת. התאמת התפקיד לאדם תסייע...
NLP / שכנוע - איך להשתמש בשאלות הסחה? איך להשתמש בשאלות הטעייה? איך לעשות מניפולציה? איך ליצור ספק אלטרנטיבי? איך לעשות הסחת הדעת? איך לשתול מחשבות בת מודע? איך לגרום למישהו להאמין לך?
...לאכול צהריים. ויש כאן רמת תחכום נוספת, והיא שבאפשרותך עוד יותר להרחיק את הספק מהמקום שבו אתה לא רוצה שהאדם השני יטיל ספק. כגון לדוגמה, המשפט שאומר מה אתה רוצה לאכול לארוחת צהריים, שהוא בעצם מעביר את הפוקוס של השומע, מהשאלה האם אתה רוצה לאכול, לשאלה מה אתה רוצה לאכול, שההתלבטות בה, בכל מקרה מסכימה עם זה שהוא רוצה לאכול. אבל עדיין יש בה חיסרון. כי כאשר האדם חושב על מה לאכול, המרחק מהשאלה מה לאכול, לשאלה האם לאכול, המרחק מהספק שאתה מוכן שהוא יחשוב עליו...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 7
...שהוא חושב, בלי שהוא יגיד לך את זה, ו אם תצליח להגיד למישהו את מה שהוא רוצה להגיד לך, עוד לפני שהוא יאמר לך את זה, זה יגרום לו להרגיש שאתה מבין אותו היטב, ויגרום לו להרגיש שאתה קרוב אליו, וממילא לתת בך אמון. אאכ הוא חושד בך, שאז זה יכול להשיג דווקא את התוצאה ההפוכה, שאתה דווקא אמור לשדר לו, שאין לך עליו מידע מוקדם וכולי. כמו כן, אם תגרום למישהו להבין את עצמו, בדברים שהוא לא מבין את עצמו ושהוא היה מאוד רוצה להבין את עצמו בהם, ושהוא יחשוב שנתת לו הסבר...
איך לבקש הנחה על מוצר? איך לקבל הנחה על מוצר? איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? המוצר יקר, אין לי כסף, המוצר לא שווה את הכסף, לקוח מבקש הנחה, טיפים לתקשורת בין אישית, בקשת הנחה
איך לבקש הנחה על מוצר? איך לקבל הנחה על מוצר? איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? המוצר יקר, אין לי כסף, המוצר לא שווה את הכסף, לקוח מבקש הנחה, טיפים לתקשורת בין אישית, בקשת הנחה
...מבקש הנחה, טיפים לתקשורת בין אישית, בקשת הנחה איך לבקש הנחה בצורה נכונה? כאשר אדם מעוניין לרכוש מוצר או שירות, פעמים רבות עולה הצורך לבקש הנחה על המחיר. השאלה היא, איך נכון לבקש הנחה כך שמסבכים את הסיכוי להשיג אותה, מבלי לפגוע במערכת היחסים עם המוכר? ישנן שתי דרכים עיקריות לבקש הנחה, כאשר אחת עשויה להוביל לתוצאה הרצויה ואילו השנייה עשויה להחמיר את המצב ולהפחית את הסיכוי לקבל את ההנחה. מהי הנחה ומדוע מוכר עשוי להעניק אותה? הנחה היא למעשה ויתור על...
איך לקבל לא מלקוחות? איך נכון להרגיש עם קושי למכור? האם איש מכירות צריך לדעת לקבל לא? איך להתמודד עם סירוב של לקוח? האם להתייאש או להתמיד? איך להתמודד עם דחייה של לקוח? איך להתמודד עם קושי למכור? איך להתמודד עם חוסר הצלחה למכור? האם אחרי לא מגיע הכן? האם איש מכירות צריך ללמוד לקבל לא? האם אחרי לא בא הכן? מה לעשות אם אני לא מצליח למכור? התמדה לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, האם לחזור על אותה הפעולה שוב ושוב? האם לחזור שוב ושוב על אותה הפעולה?
...להכות בפטיש, עד שהקיר יפול. או להמשיך לחפור בדרך החוצה, במידה ואתה חופר בדרך הנכונה, עד שתצא החוצה. וכיוב, יש דוגמאות שכן, רק התמדה ורק חזרה על אותה הפעולה בדיוק, רק היא יכולה להביא לך את התוצאה. כי כדי שהמים ירתחו, צריך להרתיח אותם באופן רצוף. ואם בכל פעם תפסיק ותנסה להרתיח אותו בכלי אחר, זה לא משנה. אתה צריך להתמיד בלהרתיח אותם. ככה שלפעמים יהיה טיפשי לחזור בדיוק שוב ושוב על אותה הפעולה ולפעמים יהיה הגיוני וחכם כן לחזור בדיוק על אותה הפעולה בדיוק...
שכנוע, התנגדויות, איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להביע דעה שונה? איך להביע דעה מנוגדת? רטוריקה, איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? לחזור על השאלה, לחזור על ההתנגדות, איך לשכנע בדעה נגדית? איך ליצור הסכמה?
שכנוע, התנגדויות, איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להביע דעה שונה? איך להביע דעה מנוגדת? רטוריקה, איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? לחזור על השאלה, לחזור על ההתנגדות, איך לשכנע בדעה נגדית? איך ליצור הסכמה?
...ואם עדיין יש לו מה להוסיף, ייאלץ להוסיף מידע חדש או להרחיב את דבריו, ולא פשוט לחזור אחורה ולומר שלא הבנת. מה עושים כאשר מישהו טועה ולא מבין את עצמו לגמרי? במקרים רבים, אנשים טועים כי הם לא באמת מבינים את הטענה שלהם עד הסוף. כשמישהו מעלה טענה שגויה, חשוב הרבה פעמים לעזור לו להבין את עצמו לפני שמראים לו את הטעות. לכן, אם אומרים: אני קודם כל רוצה להסביר לך מה שאתה אומר, ועושים זאת בפירוט, יכול להיות שהוא עצמו יבין לפתע שהרעיון שלו לא הגיוני. רק אחרי...
מי הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח הכי טוב שלך? איך לבחור את הלקוחות שלך? לאיזה לקוחות לפרסם? לאיזה לקוחות לשווק? למי אתה מביא הכי הרבה תועלת? במה אתה הכי טוב? למי אני מביא הכי הרבה תועלת? במה אני הכי טוב? היצע וביקוש, איך לבחור את הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף? האם חייב להיות יותר טוב מאחרים? האם חייב יתרון תחרותי? איזה עסק להקים? איך לבחור תחום לימודים? במה להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לעשות הרבה כסף?
...שלך בבת אחת? תשובה: לכאורה כן. כי יש לך שם הרבה ביקוש ואין הרבה היצע חוץ ממך. אבל זאת לא כל האמת. כי יכול להיות שאתה תוכל להביא יותר תועלת למישהו שצריך רק מיומנות אחת שלך בלבד, יותר מאשר התועלת שאתה תוכל להביא לכל אלו שצריכים את כל המיומנויות שלך ביחד. ויכול להיות שאותו אחד, יהיה מוכן לשלם לך הרבה יותר על תועלת שאתה תביא לו, מאשר מישהו שצריך דווקא אותך בגלל כל המיומנויות שלך, אבל הוא לא יהיה מוכן או יכול לשלם לך כמו אותו אחד שאתה פחות מביא לידי ביטוי...
איך ליצור רגש? שכנוע הפוך, איך ליצור התניה? איך לשתול מחשבה? לשכנע את עצמך, לעשות מניפולציה, fake it till you make it, אוטוסוגסטיה, איך להתאהב? איך לגרום למישהו לאהוב משהו?
איך ליצור רגש? שכנוע הפוך, איך ליצור התניה? איך לשתול מחשבה? לשכנע את עצמך, לעשות מניפולציה, fake it till you make it, אוטוסוגסטיה, איך להתאהב? איך לגרום למישהו לאהוב משהו?
...שלא לעבוד, כי המוח מודע לכך שמדובר במניפולציה. איך לשתול מחשבות או רגשות באנשים אחרים באמצעות פעולות? אליעד גם מראה כיצד ניתן להשתמש בשיטה על אנשים אחרים. אם אדם רוצה שמישהו אחר יאהב משהו, אפשר לשאול איך הוא היה מתנהג אם כבר היה אוהב את אותו הדבר, ולהתחיל לעודד את ההתנהגות הזו. למשל, אם אדם רוצה שילדו יאהב חבר מסוים, הוא יכול לעודד את הילד להתנהג בצורה חברית כלפי אותו חבר, והמוח של הילד יסיק מכך שהוא אכן מחבב את החבר. אליעד מסביר שזו שיטה מאוד שימושית...
אסטרטגיות משא ומתן, האם להתחיל מהאפשרות הכי טובה עבורך? הכנסת עיזים למשא ומתן, אסטרטגיית נסיגה במשא ומתן, אסטרטגיית חילוץ לאחור במשא ומתן, איך להתחיל משא ומתן? איזו הצעה להציע ללקוח? כמה כסף לבקש מהלקוח? סימולציות משא ומתן, דינאמיקה במשא ומתן, איזו הצעה להציע ללקוח? איך להשיג את התוצאה הכי טובה? סיכוי סיכון במשא ומתן, ניהול משא ומתן, האפשרויות של הלקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה, לאפשר ללקוח לבחור, לבנות הצעות ללקוח, איך לחלץ לאחור במשא ומתן?
...שאתה מנהל עם מישהו משא ומתן על שכר, ונניח שיש לך כמה אפשרויות להציע לגבי מבנה השכר. אז השאלה היא, האם עדיף לך להתחיל לבקש את האפשרות במקום 1 שהיא הכי טובה עבורך. ובמקסימום במקרה הגרוע ביותר, תוכל להתפשר לאפשרות 2 שהיא פחות טובה עבורך? והתשובה היא, שכל מקרה לגופו. כי לפעמים אם תתחיל באפשרות שהיא הכי טובה עבורך, כגון במקרה הזה תתחיל באפשרות 1, הרי שזה יכול לגרום לצד השני להרגיש פגוע ולא להסכים איתך, גם לא על אפשרות מספר 2. ואז יתכן שבסוף תגיע לאפשרות...
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
...מנהל טוב? מיהו מנהל רע? תכונות מנהל צוות, תכונות שליליות לתפקיד ניהולי, תכונות חיוביות לתפקיד ניהולי, איך להצליח בתפקיד ניהולי? תכונות אופי ניהוליות, תכונות של מנהל טוב, תכונות אופי של מנהל טוב, תכונות של מנהל מוצלח, תכונות מנהל מצליח, איך להיות מנהל טוב? איך לנהל עובדים? תכונות שדרושות למנהל, רשימת תכונות ניהוליות, תכונות לתפקיד ניהולי, תכונות של בוס טוב, תכונות מנהל טוב, איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני...
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
...המון. פעולה כזו נותנת לו תחושת ערך עצמי, כי הוא לא מרגיש כמו עוד לקוח, אלא כמו אדם חשוב. כתוצאה מכך, הלקוח נוטה יותר לסמוך על המוכר ולהאמין שהמוצר שמציעים לו באמת מיועד עבורו. למה חשוב להשתמש בשם הפרטי של הלקוח? השם הפרטי של אדם נושא עמו תחושת ייחודיות. כאשר פונים ללקוח בשמו, הוא מתחיל לחשוב שהוא לא עוד אחד, אלא אדם מיוחד. התחושה הזאת מחזקת את הקשר האישי בין הלקוח למוכר ומובילה להרגשה חיובית כלפי המוצר שמציעים לו. אם הפנייה אל הלקוח לא מותאמת אישית...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכת מכירות, מאמן עיסקי, אימון מכירות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 23_08_2025 השעה 17:29:32 - wesi28