אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למכור מוצר ✔למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למכור מוצר, איך אפשר לשכנע אנשים, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, איך לשכנע אישה, יועץ תקשורת, תכנות התת מודע, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע אנשים בכל דבר, איך לשכנע את הבעל, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לשכנע אשה להתחתן, לשכנע את אשתי, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות, מיומנויות שכנוע, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, איך לשכנע אנשים לתרום, אימון nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, לשכנע בוויכוח, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירות, לימודי שכנוע, שינוי עמדות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, NLP שיווק, לשכנע ללכת לפסיכולוג, מודל לטיפול בהתנגדויות של לקוח, להתמודד עם התנגדויות מכירות, לשכנע בן זוג, למכור יותר, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, NLP תבניות, NLP לימוד עצמי, יועץ פוליטי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למכור מוצר, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, למכור מוצר, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך יוצרים שכנוע עצמי? טעויות בניהול במשא ומתן שכנוע להגדיל מתי לקוח מבקש הנחה? לגרום למישהו לרצות להיות כמוך ראיון עבודה כאיש מכירות לקוח מבקש בקשה לא הגיונית לשכנע שיש סיבה למכור שירותי עיצוב התנצלות משכנעת לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה איך לעשות מניפולציה? התמדה לאנשי מכירות לשכנע אקסית לא להתאהב לדבר ללקוחות שלך לאתר את הצרכים של הלקוח לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו לקוחות מבושלים איתור הצרכים של הלקוח שתילת מחשבות לאקס לגרום למישהו להפסיק לאהוב משהו ניתוח שיחת מכירות שיווק בצורה נכונה להרחיב את סל המוצרים שיקוף של הלקוח איך יוצרים ראפור? למכור נכס לשחרר לקוח לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים לקוחות אקראיים לשכנע מישהו להתייחס איך למכור מוצר במחיר יותר יקר? לשכנע מישהו לא להאמין ליצור התניה לצורך שכנוע לקוח ממש לא מבין את התמחור לגרום למישהו לרצות לתת לך הנחה לגרום למישהו להקשיב להערות שלך לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה לקוח שלא עומד בהסכמים שיווק יוצר ביקוש למתחרים מי מתאים להיות איש מכירות? nlp master practitioner מקצועיות בעיני לקוח לגרום למישהו לא לשקר תגמול לפי המכירות שיטות שכנוע של פוליטיקאים לשכנע מישהו להתעניין בפוליטיקה שיווק בשכנוע עקיף לגרום ללקוח להגיע לפגישה משפך שיווקי אורגני לגרום ללקוח להבין אותך לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה במה תלוי מחיר של מוצר? לענות ללקוח כמה זה עולה לגרום למישהו לאהוב אותך פחות פחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח לגרום למישהו לא לפחד מזוגיות לשכנע מישהו להפסיק שיווק עצמי בפייסבוק לשכנע גבר לשנות מחיר של מוצר מה צריך להיות התוכן של חומרי השיווק? להאמין במוצר של עצמי להגדיל את כמות הלקוחות לקוחות ממליצים באינטרנט שכנוע אקראי יתרונות וחסרונות של שיטות שיווק לשכנע מישהו להתאהב אפשרויות של לקוח איך ליצור חומרי שיווק? ניתוח משפך שיווקי למכור ללקוח או לשכנע את הלקוח לקנות לגרום למישהו לסלוח לך איך לראיין איש מכירות? מסר משכנע צריכת מוצרי יוקרה לקוח אומר שהמוצר יקר טקסט טיעוני שכנועי השיווק של ביבי לא לפחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח לברר את צרכי הלקוח משכנעים אנשים לבקש בקשה משכנעת לגרום למישהו לקבל טיפול להתמודד עם מצב שאין מכירות מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות שיווק ומכירות סוגים של חומרי שיווק מקצועיים איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? שיווק ופרסום מוצר איכותי הרגלי צריכה של לקוחות איש מכירות כריזמטי האם ניתן לשכנע כל אחד? לגרום למישהו לאהוב את איך שאת נראית מידע מקצועי ללקוח התנגדויות לקוחות הצגת המחיר ללקוח בתהליך המכירה הזדהות עם הלקוח חוויית הלקוח בתהליך המכירה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, מומחה שיווק, מכירות בנושא למכור מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.0000 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 14:49:49 - wesi28