אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למכור מוצר יקר ✔קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למכור מוצר יקר, תשובות לשאלות בראיון, ייעוץ רטורי, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, שיטה לשכנוע ההמון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, סודות השכנוע, טיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע פירוש, טיפים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, לשכנע את הלקוח, איך לשכנע לקוחות לקנות, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, איך לשכנע לקוח, NLP לימודים, מומחה בשיווק, תעמולה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, nlp הדרכה, NLP טיפול, להגדיל את המכירות, טכניקת nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, שיטות לשכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע אנשים בטלפון, לשכנע אשה, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, nlp שינוי, nlp דוגמא, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, nlp למתחילים, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, אמנות הנאום,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
וכאן אשיב לשאלה הבאה: נניח שלמתחרה העסקי שלך יש בלאגן, לדוגמה בגלל שהוא העלה מחירים, ברמה שכולם מדברים נגדו, שהמחירים שלו לא הוגנים / גנב וכיו"ב. ונניח שהמחירים שלך יותר זולים משלו ונראים הוגנים. האם הגיוני שתעשה קמפיין שיווקי משלך, שידבר על זה שהמחיר שלך הוגן / זול וכיו"ב? או שהגיוני שתתמקד ביתרונות אחרים שיש לך ולא רק במחיר?

אז קודם כל צריך לדעת, שהתשובה היא, שאין כאן תשובה חד משמעית אלא כל מקרה לגופו. וכאן אני אסביר, שיקולים במה תלוי מה עדיף ומה כדאי לעשות בקמפיין השיווקי.

ברמת העיקרון, בסופו של דבר, אתה אמור לדבר על מה שלדעתך יביא לך יותר תועלת. בטווח הקצר / טווח בינוני / טווח ארוך וכולי. ולכן כאשר ניגשים לשאלה, במידה ויש למתחרה שלך אסון תקשורתי, שמדבר על זה שהמחירים שלו יקרים, אז אם המחירים שלך זולים, אז לפני ששואלים האם הגיוני שתעשה קמפיין שימנף את המשבר של המתחרה שלך, לתועלת שלך, לפני כן צריכים לשאול את השאלות הבאות:

מה היתרונות שלך ביחס למתחרה שלך, באופן כללי? האם יש לך עוד יתרונות חוץ ממחיר? אם אין לך שום יתרון חוץ ממחיר, נשאל: האם אתה מרוצה מזה שהיתרון שלך הוא המחיר הזול שלך? האם אתה מתכנן שיהיו לך יתרונות אחרים נוספים על פני המתחרה שלך? האם אתה מרוצה מזה שהלקוחות יחשבו שהיתרון שלך הוא רק המחיר שלך בלבד? אם כן, אז אולי כנראה כן יהיה הגיוני שתריץ קמפיין על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך.

אבל אם יש לך עוד יתרונות נוספים ביחס למתחרה שלך, או אם אתה לא בטוח שהיית רוצה שהלקוחות שלך יחשבו שהיתרון היחיד שלך על פני המתחרה שלך, הוא המחיר שלך, הרי שבמקרה כזה, לא בטוח נכון שעדיף לך לדבר רק על זה שהמחיר שלך יותר זול משל המתחרה שלך. ויתכן שכדאי לך לעשות קמפיין משולב, שידבר גם על המחיר שלך וגם על עוד יתרונות שיש לך. וכמו שנאמר כל מקרה לגופו.

כמו כן, גם אם יש לך עוד יתרונות נוספים, אולי אתה מניח שהלקוחות הפוטנציאלים כל כך שונאים את המתחרה שלך בגלל המחיר הגבוה שלו, ככה שעצם זה שאתה יותר זול ממנו, עצם זה יביא לך הרבה לקוחות. ואדרבה, אולי כדאי לך לדבר אך ורק על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך.

לסיכום: אם אתה עושה קמפיין בידול מהמתחרה שלך, בפרט כאשר יש משבר עסקי למתחרה שלך, בגלל חיסרון שאין לך אותו ושאצלך הוא יתרון, הרי שצריך לשקול כל מקרה לגופו, מה האפשרויות שיש לך ומה האפשרות הכי טובה שיש לך, בקמפיין שאתה עושה בעקבות המשבר התקשורתי של המתחרה שלך.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למכור מוצר יקר, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, למכור מוצר יקר, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
טעויות של מכירות תורת המכירות לגרום למישהו לא למות האם כדאי להכניס עיזים במשא ומתן? לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע איך לנסח משפט משכנע? לטפל בהמון לקוחות מוצר באיכות בינונית איך לעודד עובדים למכור יותר... מוצר לא איכותי יצירת אמון עם שותפים עסקיים בחירת מנהל שיווק חומרי שיווק של המתחרים מוצר יוקרתי שיווק יעיל מוצר שלקוח אחר לא רצה שיווק לטווח המיידי אלטרנטיבות של לקוח לקוחות בעיתיים למה הלקוח רוכש מוצר? לשכנע לקוח עצוב איך להתחיל להכין חומרי שיווק? היצע וביקוש ושיווק שיטת שכנוע לחזור ללקוח שהשאיר פרטים מתי ליצור הזדהות? להשפיע על מישהו לעשות משהו מוצרים סוג א שיפור תהליכי המכירות לתת ללקוח אפשרות לבחור איך ליצור ראפור? אוטוסוגסטיה שכנוע הטמעת מסרים הרגלי צריכה של לקוחות לעזור ללקוח להחליט הנחה משפיעה על החלטת הלקוח לשכנע משקיע צרכים של הלקוח ניסוח משכנע nlp סוגסטיה מי מתאים להיות איש מכירות? שאלות לאנשי מכירות שקרים במכירות להסתיר מידע מהלקוח לקוח לא רוצה לקנות לקוח לא רוצה לקנות לא משנה מה... לגרום ללקוחות פוטנציאלים לראות את הבוס כלקוח הרגשת אמון למכור את עצמך בראיון עבודה למכור את המוצר האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף? לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר לא להסתיר מידע מהלקוח תלונות של לקוחות בגוגל לגרום למישהו להיות נחמד לעבוד עם לקוח שעושה צרות איך להציג מחיר ללקוח? איך להציג את המחיר ללקוח? לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח סוגי מוצרים להציע ללקוחות מניפולציות בהתנצלות לשכנע מישהו ללכת מפורסמים בפרסומות הצבת יעדי מכירות להצליח למכור ללקוח איך לעשות איתור צרכי הלקוח? ניהול מנהלי מכירות האם אפשר למכור בלי לשקר בכלל? מוצר של המתחרים להסביר מחיר ממש לא הגיוני ללקוח לגרום למישהו להיות מוכן למכור פטנט לדבר ללקוח להצליח למכור את עצמך לשדר מקצועיות ללקוח לשתול מחשבות במינונים אחריות על מוצר לשכנע מישהו להסכים איתך מתי לקוח מבקש הנחה? להתמקד בכאב של הלקוח תסריט שיחה יוצאת ללקוח שאלה פתוחה של לקוח אפיון צרכים עם הלקוח לקוחות משוגעים להגיע מוכן לפגישת מכירות איך לשכנע מישהי? לגרום למישהו להיות חבר צרכי הלקוח לפני רכישה הצגת פרזנטציה ללקוח לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה לגרום למישהו להרגיש לא בנוח תת מודע והצלחה איך לייצר צורך אצל הלקוח? להביא ערך ללקוח לקוחות משועממים למכור מוצר בלי מצב רוח האם אפשרי לעשות הרבה כסף בתחום המכירות? איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה בשיווק, לשכנע, מניפולציות בנושאי למכור מוצר יקר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2813 שניות - עכשיו 24_11_2025 השעה 03:29:24 - wesi28