אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למכור מוצר יקר ללקוח ✔קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, למכור מוצר יקר ללקוח, דרכים לשכנע אנשים, להתראיין לטלוויזיה, לשכנע בטיעון, לשכנע אשה לחזור, NLP לימודים, טיפול בהתנגדות במכירה, טקסט שכנוע, לימוד דמיון מודרך, לשכנע אישה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, איך לשכנע בעל לעוד ילד, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, איך לשכנע אנשים, טכניקות nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, לשכנע את הבנק, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות מכירות, לשכנע ילדים, לשכנע הורים, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, ללמוד לשכנע אנשים, להתמודד עם התנגדות מכירות, התמודדות עם התנגדות מכירה, איך לשכנע לקוח, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, לשתול מחשבות, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע את ההורים, לשכנע אנשים לתרום, הרצאות nlp, איך לשכנע את בעלי, מכירות ושיווק,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
וכאן אשיב לשאלה הבאה: נניח שלמתחרה העסקי שלך יש בלאגן, לדוגמה בגלל שהוא העלה מחירים, ברמה שכולם מדברים נגדו, שהמחירים שלו לא הוגנים / גנב וכיו"ב. ונניח שהמחירים שלך יותר זולים משלו ונראים הוגנים. האם הגיוני שתעשה קמפיין שיווקי משלך, שידבר על זה שהמחיר שלך הוגן / זול וכיו"ב? או שהגיוני שתתמקד ביתרונות אחרים שיש לך ולא רק במחיר?

אז קודם כל צריך לדעת, שהתשובה היא, שאין כאן תשובה חד משמעית אלא כל מקרה לגופו. וכאן אני אסביר, שיקולים במה תלוי מה עדיף ומה כדאי לעשות בקמפיין השיווקי.

ברמת העיקרון, בסופו של דבר, אתה אמור לדבר על מה שלדעתך יביא לך יותר תועלת. בטווח הקצר / טווח בינוני / טווח ארוך וכולי. ולכן כאשר ניגשים לשאלה, במידה ויש למתחרה שלך אסון תקשורתי, שמדבר על זה שהמחירים שלו יקרים, אז אם המחירים שלך זולים, אז לפני ששואלים האם הגיוני שתעשה קמפיין שימנף את המשבר של המתחרה שלך, לתועלת שלך, לפני כן צריכים לשאול את השאלות הבאות:

מה היתרונות שלך ביחס למתחרה שלך, באופן כללי? האם יש לך עוד יתרונות חוץ ממחיר? אם אין לך שום יתרון חוץ ממחיר, נשאל: האם אתה מרוצה מזה שהיתרון שלך הוא המחיר הזול שלך? האם אתה מתכנן שיהיו לך יתרונות אחרים נוספים על פני המתחרה שלך? האם אתה מרוצה מזה שהלקוחות יחשבו שהיתרון שלך הוא רק המחיר שלך בלבד? אם כן, אז אולי כנראה כן יהיה הגיוני שתריץ קמפיין על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך.

אבל אם יש לך עוד יתרונות נוספים ביחס למתחרה שלך, או אם אתה לא בטוח שהיית רוצה שהלקוחות שלך יחשבו שהיתרון היחיד שלך על פני המתחרה שלך, הוא המחיר שלך, הרי שבמקרה כזה, לא בטוח נכון שעדיף לך לדבר רק על זה שהמחיר שלך יותר זול משל המתחרה שלך. ויתכן שכדאי לך לעשות קמפיין משולב, שידבר גם על המחיר שלך וגם על עוד יתרונות שיש לך. וכמו שנאמר כל מקרה לגופו.

כמו כן, גם אם יש לך עוד יתרונות נוספים, אולי אתה מניח שהלקוחות הפוטנציאלים כל כך שונאים את המתחרה שלך בגלל המחיר הגבוה שלו, ככה שעצם זה שאתה יותר זול ממנו, עצם זה יביא לך הרבה לקוחות. ואדרבה, אולי כדאי לך לדבר אך ורק על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך.

לסיכום: אם אתה עושה קמפיין בידול מהמתחרה שלך, בפרט כאשר יש משבר עסקי למתחרה שלך, בגלל חיסרון שאין לך אותו ושאצלך הוא יתרון, הרי שצריך לשקול כל מקרה לגופו, מה האפשרויות שיש לך ומה האפשרות הכי טובה שיש לך, בקמפיין שאתה עושה בעקבות המשבר התקשורתי של המתחרה שלך.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: למכור מוצר יקר ללקוח, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למכור מוצר יקר ללקוח, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שקרים ומכירות להעלות את רמת הוודאות של הלקוח לסגור עסקה לגרום למישהו לשמוע לבקש בצורה משכנעת איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איש מכירות מעולה לטפל בהתנגדויות לקוח תקציב שיווק כמה חומרי שיווק ליצור? חרדת מכירות איש מכירות כריזמטי להגדיל מכירות ללקוחות באז שיווקי לתת ללקוחות להתנסות במוצר בחינם שכנוע להגדיל מכירות האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? לשפר יכולות שכנוע למה המוצר לא מתאים ללקוח? למכור את עצמך כאיש מכירות לקוח לא סומך על עצמו למכור גם את המתחרים למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה... nlp מומלץ תשובה שלילית ללקוח לשכנע לקוח להרגיש טוב לשכנע מישהו להרגיש טוב לגרום למישהו לא לחזור על טעויות שיטות שכנוע לקוח מבקש הנחה מלחמת המכירות מכירה חוזרת של מוצר לקוח שמציב אולטימטום לשכנע אותה שאתה צודק הלקוח תמיד צודק לקוחות מרוצים לקוח שחשוב לו רק המחיר ערך אמיתי של מוצר להשפיע על מישהו לעשות משהו למכור מכירות אמון הלקוחות למה חשוב ללמוד למכור? מתי לעצור את השיווק? מניפולציות בפרסום לרכוש מוצר יקר לא כל אחד יכול ללמוד למכור לשכנע מישהו לשתף להציע כמה הצעות גרועות ללקוח אין מכירות שיטת nlp איך מבצע משפיע על הלקוח? התמודדות עם לקוח עצבני שיטת שיווק איזה חומרי שיווק חייבים להכין? לעמוד בעומס לקוחות הצלחה בשכנוע עקיף לשכנע אקס לא להתאהב לשכנע מטופלים להתמיד בטיפול ליצור חומרי שיווק איך ליצור אמון עם האקס? לגרום למישהו שיש סיבה שכנוע סמוי להדריך אנשי מכירות האם הגיוני למכור מוצר בהפסד? לקוח עוין לגרום לעובדים למכור למכור קורס לגרום למישהו לא להאמין באלוהים הצגת פרזנטציה ללקוח איפה ללמוד איך לשכנע? איך ליצור ראפור? טיפים לשכנוע כמה לשלם על מוצר? מתי לשחרר לקוח? לשכנע מצביעים הזדהות עם הלקוח איך להסביר ללקוח את התמחור? לתמחר מוצר איך לא לדפוק לקוח? לפעול בניגוד לציפיות של הלקוח לגרום למישהו לומר את האמת לספר ללקוח על המוצר מומחי מכירות nlp למכירות לבנות אמון עם הלקוח מה הלקוח חושב שהוא רוצה? האם אתה מתאים להיות איש מכירות? לקרוא ללקוח בשם רשמי איכות מנהל השיווק למכור זה כיף איך להפוך ליד ללקוח? להטעות לקוח לגרום למישהו להסכים להשתמש במוצר הדרכת אנשי מכירות גרועה לגרום למישהו לאהוב את עצמו בלי תנאים לשכנע מטופלים להמליץ עליך איך לא להפעיל לחץ על לקוח? איש מכירות אנושי לשכנע גבר לחשוב עולם הדימויים של הלקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא סוגסטיה, השפעה, דיבייטינג בתחום למכור מוצר יקר ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9375 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 10:56:59 - wesi28