... מחיר,
לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר,
לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר,
לקוח שקודם כל שואל מה המחיר,
לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה,
לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה,
לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג
ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים
ללקוח , טעויות בהצגת טווח מחירים
ללקוח, במה תלוי טווח המחיר
ללקוח? איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר?
לקוח ששואל כמה זה עולה והפעם אסביר, איך לענות
ללקוח שהשאלה הראשונה שהוא שואל אותך, היא מה המחיר וכמה זה עולה? דהיינו, איך להגיב
ללקוח שאומר לך בפירוש שהדבר הראשון הכי חשוב לו, זה המחיר וקודם כל הוא רוצה לדעת מה המחיר. איך להגיב
ללקוח כזה? אז ברמת העיקרון, אם היית חושב שהמחיר שלך הוא אחד מהיתרונות שלך, כנראה שלא היה לך ספק איך להגיב
ללקוח. לדוגמה, כולם מוכרים את המוצר במחיר 100 שח ואתה במקרה הכי זול בשוק. כנראה שאם זה היה המצב, הרי שאם
הלקוח היה שואל אותך, כמה זה עולה, היית ממש שמח שמצאת
לקוח טוב, כי המחיר שלך הוא הכי תחרותי שיש. ולכן, כאשר המחיר שלך הוא יתרון מבחינתך, הרי שכנראה תענה
ללקוח מה המחיר, אם הוא רוצה לדעת מה המחיר. אבל אם אתה הכי יקר שיש, אם המוצר שלך הוא המוצר הכי יקר שיש, איך תענה
ללקוח שקודם כל שואל אות מה המחיר וכמה זה עולה? האם קודם כל תחשוף את החיסרון שלך מבחינתו של
הלקוח? אז במידה ויש לך יותר מידי
לקוחות, ואתה רוצה קודם כל לסנן את
הלקוחות שחשוב להם המחיר, אז כנראה שאתה כן תענה
ללקוח כמה זה עולה. וגם בלי קשר לזה, אתה תציג את המחיר כמה שיותר מוקדם בשיחה, כי אתה רוצה לסנן החוצה את
הלקוחות שהמוצר שלהם לא מתאים לך בגלל המחיר. אבל אם אתה לא רוצה לאבד את
הלקוח ואם אתה לא הכי זול שיש ואם
הלקוח מחפש את המוצר הכי זול שיש, איך הגיוני לענות
ללקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה בלי לאבד את
הלקוח? אז נניח לצורך העניין
שהלקוח לא היה שואל קודם כל כמה זה עולה, אלא היה מתעניין בכל שאר המידע שיש לך לתת לו ורק אחר כך היה שואל אותך מה המחיר. ונניח שהיית אומר לו שהמחיר הוא X
והלקוח היה רוצה לקבל הנחה ואתה לא היית רוצה לתת לו אותה. מה היה קורה? כנראה שהיית מוותר על ה