אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוח אומר שהמוצר יקר ✔התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוח אומר שהמוצר יקר, ניתוח רטורי, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע שופט, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, NLP עובד, להתמודד עם התנגדות קניה, מומחה שיווק, איך לשכנע הורים, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, NLP לימוד עצמי, לשכנע אשה, לשכנע מישהו, NLP פוביה, NLP טיפים, טיפול בהתנגדויות מכירה, שאלות בראיון, איך לשכנע אנשים, זיהוי מסרים תת הכרתיים, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, דמיון מודרך ו nlp, NLP לימודים, NLP עוגן, nlp השפעה על אחרים, nlp עוגנים, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, שכנוע ושינוי עמדות, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה, סודות ה nlp, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, NLP פחדים, איך לשכנע את, לשכנע שכנה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
איך להתמודד עם הפחד שהלקוח יפנה למתחרה עם המפרט?

אליעד מסביר שהרבה בעלי עסקים מפחדים שהלקוח יקבל מהם הצעת מחיר מפורטת, ייקח את המפרט הטכני, וילך למתחרים כדי לקבל הצעה זולה יותר. החשש הזה נובע מכך שאנשים חושבים שהלקוח פשוט ישווה את הרכיבים וימצא אלטרנטיבה זולה יותר במקום אחר. הדוגמה שאליעד נותן היא של בעל עסק שמוכר מחשבים יוקרתיים במחיר גבוה, כמו מחשב בעלות של 10,000 שקלים. אם אותו בעל עסק לא יפרט ללקוח את המפרט המדויק והיתרונות של המחשב, הלקוח עלול לפנות למתחרה ולקבל הצעה זולה משמעותית, אפילו במחיר של 5,000 שקלים, בלי להבין שיש הבדל באיכות.

מדוע המפרט האיכותי עלול דווקא לפגוע בכם אם לא תפרטו אותו?

אליעד מדגיש שככל שהמוצר שלכם איכותי ויקר יותר, כך הבעיה מחמירה. אם לא תפרטו ללקוח בדיוק מה כולל המפרט, הלקוח לא יבין למה המחיר שלכם כל כך גבוה, ועלול לבחור במוצר זול יותר של מתחרה שלא נותן את אותה איכות. לדוגמה, אם המוצר שלכם הוא מחשב יוקרתי במיוחד, אבל לא פירטתם בדיוק אילו חלקים איכותיים נמצאים בו, הלקוח עלול לחשוב שהמוצר של המתחרה, שהוא זול בהרבה, הוא בעצם דומה למוצר שלכם, למרות ההבדלים המשמעותיים באיכות וברמת החלקים.

לכן, דווקא במצב שבו המוצר איכותי במיוחד, יש צורך רב יותר לפרט בדיוק את כל הפרטים הטכניים ללקוח, כדי שהוא יבין את ההבדל ויראה את הערך האמיתי של מה שאתם מוכרים לו.

האם אתם מספקים רק מפרט טכני או שיש לכם ערך מוסף?

נקודה נוספת שאליעד מדגיש היא ההבחנה בין לספק מוצר טכני לבין לספק שירות בעל ערך מוסף. אם העסק שלכם רק מוכר חלקים או מפרט טכני ללא שום תוספת, אתם בבעיה. במקרה כזה באמת יש חשש שהלקוח ייקח את המפרט, יפנה למתחרה ויקנה את אותו מוצר בדיוק במחיר זול יותר. עם זאת, אליעד טוען שעסקים רציניים בדרך כלל לא מוכרים רק מפרט טכני, אלא מספקים שירותים נוספים חשובים כמו:
  • הרכבת המוצר בצורה מקצועית ומדויקת.
  • ניהול מלא של הפרויקט או של תהליך ההרכבה והאספקה.
  • אחריות ארוכת טווח או שירות לקוחות מיוחד.
  • ייעוץ מקצועי וליווי אישי לאורך כל התהליך.
הדברים האלה יוצרים ערך מוסף אמיתי שהמתחרים לא יכולים בהכרח לתת באותה רמה, וזה בדיוק מה שהלקוח צריך להבין כשהוא מקבל מכם הצעת מחיר.

איך נכון להציג את המחיר בהצעת המחיר?

אליעד מציע הצעה פרקטית: כאשר אתם נותנים הצעת מחיר מפורטת, חשוב שהמחיר יהיה מוצג כמחיר כולל ולא כצמוד לפרטי המפרט או לרכיבים עצמם. במקום לציין עלות לכל חלק וחלק בנפרד, יש להציג את המחיר כסך הכל הכללי, זאת אומרת שהלקוח יבין שהוא משלם עבור כל החבילה בשלמותה, כולל ההרכבה, השירות, האחריות והניהול. כך הלקוח לא יוכל להשוות אחד לאחד את המחירים של הרכיבים מול המתחרים, כי הערך שהוא מקבל אינו רק ברכיבים עצמם, אלא בשירות המקצועי הכולל שאתם נותנים לו.

לדוגמה, אם המוצר שלכם מורכב מעשרה חלקים שונים, אל תפרטו כמה עולה כל חלק בנפרד, אלא תנו מחיר אחד עבור החבילה השלמה. אם הלקוח ינסה להשוות למתחרה, הוא יבין שהמחיר אצלכם מגלם בתוכו הרבה יותר מאשר עלות הרכיבים עצמם.

איך להתגבר על הפחד מתחרות עסקית והצעת מחיר זולה יותר של מתחרים?

אליעד מבהיר שאם אתם אנשי מקצוע אמיתיים, אין סיבה לפחד מתחרות זולה. הפחד שלכם צריך להיעלם אם תבינו שאתם לא מוכרים רק רכיבים או מפרטים טכניים, אלא שירותים נלווים וערך מוסף אמיתי. אם אתם חוששים שהלקוח שלכם יפנה למתחרה זול יותר, כנראה שאתם עצמכם לא מבינים לעומק את הערך שאתם מספקים ללקוחות שלכם.

הוא מוסיף ואומר שדווקא כאשר אתם מוכרים מוצר איכותי מאוד, הכרחי במיוחד לפרט את המפרט בצורה מלאה ככל האפשר. אם לא תפרטו, הלקוח יטעה לחשוב שהמתחרה הזול נותן אותו דבר בדיוק, וכך תפסידו אותו. לעומת זאת, אם תפרטו במדויק את המפרט ותבהירו את הערך המוסף שלכם, תצליחו להראות ללקוח את הערך האמיתי של השירות שלכם.

לסיכום: איך לכתוב הצעת מחיר נכונה ולמכור מוצר יקר בלי לחשוש ממתחרים?

לסיכום, אליעד ממליץ שבכל הצעת מחיר:
  • תפרטו כמה שיותר את כל מרכיבי המפרט הטכני של המוצר.
  • תציגו את המחיר בצורה כוללת ולא פר רכיב בנפרד.
  • תדגישו שאתם מספקים ערך מוסף אמיתי, כמו שירות הרכבה, ניהול, ליווי אישי, ואחריות.
  • תזכרו שאם אתם אנשי מקצוע איכותיים, אתם מוכרים שירות כולל ולא רק מפרט או חלקים טכניים.
כך תוכלו להתמודד עם הפחד מתחרות עסקית, כי הלקוחות יבינו בדיוק על מה הם משלמים, ויבינו את היתרון המשמעותי שלכם מול המתחרים הזולים.
איך להתמודד עם הפחד שהלקוח ייקח את המפרט שלכם ויפנה למתחרה?

שלום חברים, איך מתמודדים עם החשש שהלקוח שלכם יקבל מכם מפרט של מוצר או שירות ואז ייקח אותו למתחרה שלכם כדי לקבל הצעת מחיר זולה יותר? אתם מספקים שירות או מוצר, הלקוח מבקש הצעת מחיר, ואתם חוששים שאם תפרטו לו מה בדיוק הוא מקבל, הוא פשוט ייקח את אותו מפרט ויחפש הצעה משתלמת יותר אצל מתחרים. איך מתמודדים עם זה?

ככל שהמפרט שלכם איכותי יותר, כך החשש גדל

אם המפרט שלכם איכותי במיוחד, הבעיה עלולה להיות חמורה יותר. לדוגמה, אם אתם מוכרים מחשב עם רכיבים יקרים במיוחד, והלקוח שואל כמה עולה המחשב ואתם עונים 10,000 ש"ח, יש סיכוי שהוא ילך למתחרה שלכם ויקבל הצעת מחיר של 5,000 ש"ח למחשב אחר, אולי באיכות נמוכה יותר. כלומר, ככל שהמפרט שלכם טוב יותר, כך אתם עלולים להיפגע יותר אם לא תפרטו ללקוח בדיוק מה הוא מקבל.

למה זה קורה?

אם לא תפרטו את המפרט שלכם, הלקוח לא ידע להבחין בין המוצר שלכם לבין מוצר פחות איכותי שהמתחרה מציע במחיר נמוך יותר. המתחרה עשוי לתת הצעת מחיר זולה יותר על מוצר שאינו ברמה של שלכם, אך הלקוח לא יהיה מודע לכך. לכן, אם המוצר שלכם באמת טוב, אתם דווקא צריכים לפרט את המפרט כמה שיותר, כדי שהלקוח יבין את הערך האמיתי שהוא מקבל.

האם אתם מספקים רק את המפרט או גם ערך מוסף?

אם אתם עוסקים רק בהעברת סחורה מיד ליד, החשש שלכם מוצדק. אם הלקוח רואה רק רשימת רכיבים, קל לו להשוות מחירים ולבחור את ההצעה הזולה ביותר. אבל אם אתם מנהלים עסק נכון, אתם לא מספקים רק מפרט טכני - אתם מספקים שירותים נוספים כמו:
  • הרכבה מקצועית של המוצר
  • ניהול הפרויקט או השירות
  • אחריות ושירות לקוחות
  • ייעוץ וליווי מקצועי
כל אלה הם חלק מהשירות שאתם מספקים, ואלו דברים שהמתחרה שלכם לא בהכרח יוכל לתת באותה רמה.

איך נכון לתמחר ולפרט את המפרט?

אל תצמידו את המחיר לרשימת הרכיבים. במקום זאת, תנו מחיר כולל על כל השירות, כך שהלקוח יבין שהוא משלם על חבילה שלמה ולא רק על חלקים בודדים. אם יש לכם עשרה רכיבים במוצר, אל תכתבו מחיר לכל רכיב בנפרד - הציגו מחיר כולל, שמגלם בתוכו גם את הערך המוסף שאתם נותנים.

לסיכום

אם אתם אנשי מקצוע טובים, אין סיבה לפחד שהלקוח ייקח את המפרט שלכם ויחפש הצעה זולה יותר. אם אתם באמת מספקים ערך מעבר למפרט הטכני, תדגישו זאת, תפרטו את מה שאתם נותנים, ותגבו מחיר בהתאם לשירות הכולל שאתם מציעים.

חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il בנושא מכירות, תחרות עסקית והתמודדות עם לקוחות. בהצלחה!
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוח אומר שהמוצר יקר, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לקוח אומר שהמוצר יקר, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מהי התנגדות הלקוחות? שכנוע אחרים למה לגרום ללקוח? להתקבל בראיון עבודה לתפקיד איש מכירות nlp טיפול לתכנן מצגת ללקוחות מחזור מכירות לגרום למישהו לאהוב סקס שכנוע להצליח במכירות למה לא לשקר לקוחות? יכולת ניהול משא ומתן למה הלקוח אומר יקר לי? באפשרותך למכור איזה שיטת שכנוע עדיפה? הצורך שלך כלקוח לעזור ללקוח להחליט להתקבל לעבודה במכירות לגרום למישהו להפסיק להאמין לגרום למישהו לקחת אחריות התגוננות משתילת מחשבות איך ליצור השפעה? האם ללכלך על מוצרים? איך להפחיד לקוח? לשכנע אנשים לחשוב שאתה מקצועי שיווק אורגני בחינם תלונות של לקוחות קושי למכור מוצר עם חסרונות לגרום למישהו לרצות ללמוד לקוח מקבל הנחה לקוח שלא מבין את התמחור שלך בצורה קיצונית מתי לעצור את השיווק? איש מכירות עשיר לגרום למישהו להתאהב שכנוע אובייקטיבי איך לענות ללקוח ששואל? לגרום למישהו לבחור בך מתי כדאי להציג את המחיר ללקוח? לאתר את צרכי הלקוח איך אנשי מכירות עושים מניפולציות? לשכנע ילדים לאכול פירות וירקות לזהות מניפולציות בשכנוע התאמת העסק לסוג הלקוח למה קשה לשכנע אנשים? איך לדעת מה התקציב של הלקוח? שיטת מכירות כמה חומרי שיווק ליצור? למכור את המוצר הטוב ביותר לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח איך להסתיר חסרונות של מוצר? לשכנע עובדים איך לתת ללקוח הנחה? לגרום ללקוחות פוטנציאלים שכנוע טכניקות ויכוח איך לשכנע מישהו לעשות? לשכנע אנשים עקשנים להציג הנחה על מוצר לימוד מכירות בטלפון החדרת מוצר לקוחות יבואו דווקא אלי זיהוי טכניקות שכנוע הלקוח רוכש את המוצר הכנה לראיון עבודה איש מכירות איך לשפר את אנשי המכירות? איך לשכנע משוגע? למכור במחיר הכי זול בשוק לקוח שאומר יקר לי שיחה משכנעת איך לראיין איש מכירות? שיטות שכנוע איש מכירות מצוין חומרי שיווק ויזואליים חוסר הזדהות למה הוא מתנגד למכור? להתמודד עם דחייה של לקוח לקוח מתעניין להבין יותר טוב את הצרכים של הלקוח משא ומתן על שכר תת מודע איך לשכנע מישהו לא להתאבד? זוגיות אחרי משבר אמון מניפולציות של גורואים מוצר לכל כיס כמה מוצרים? לשכנע את הלקוח לחזור אליך האם כדאי לעבוד במכירות? למכור ללקוח בעולם המושגים שלו צרכי הלקוח אחרי רכישה אסור ליצור הזדהות איתור צרכי הלקוח איך למכור מחיר יקר? להתיש את הלקוח לשכנע מישהי לחשוב בקשות של לקוח חצוף להכין כל חומר שיווקי לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה מוצר יוקרה מיינדסט של איש מכירות מומחה צמיחת חברה בעקבות תהליכי השיווק למכור שירותי עיצוב פנים המוצר יעזור ללקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא למכור, שיפור מכירות, השפעה בתחום לקוח אומר שהמוצר יקר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2188 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 14:49:14 - wesi28