אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוח אומר שהמוצר יקר ✔מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוח אומר שהמוצר יקר, כושר שכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, טקסט משכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, להשפיע, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה, לשכנע לקוחות, סודות המשא ומתן, לשכנע בחורות, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, ניתוח רטורי, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, לימודי nlp, איך למכור מוצר, ללמוד איך לשכנע, קורס nlp, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, סוגסטיה עצמית, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, איך לשכנע את אשתי, מניפולציה, התמודדות עם התנגדויות מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, nlp מזה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות מכירה בטלפון, לדעת לשכנע, התמודדות עם התנגדויות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, ללמוד דיבייטינג, תעמולה, להשפיע על אנשים, אומנות המכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, לשכנע את הבוס,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
למה לא כדאי למתג את העסק שלך בתור "הכי זול"?

אחת הטעויות הנפוצות שעושים עסקים, במיוחד עסקים מתחילים, היא למתג את עצמם כזולים. הכוונה היא לעסקים שמנסים למשוך לקוחות בטענה שהם זולים במיוחד או שיש להם מבצעים יוצאי דופן. לדוגמה, עסק שאומר ללקוח "תקנה ממני כי אני יותר זול", "תראה כמה אני זול", "אחד פלוס אחד במבצע", או "פגישה ראשונה חינם, פגישה שלישית חינם". כל אלה הן דרכים לומר ללקוח: "הסיבה המרכזית שבגללה כדאי לך לקנות אצלי היא המחיר הזול שלי".

לכאורה, יש היגיון בשיטה הזו, אבל בפועל קיימות בה מספר בעיות חמורות שיכולות לפגוע בעסק לטווח ארוך.

למה תמיד תפסיד בתחרות על המחיר הזול ביותר?

כאשר עסק ממותג כזול, הוא נכנס לתחרות מסוכנת מאוד, שבה כמעט תמיד הוא יפסיד בסופו של דבר. הסיבה לכך היא שתמיד יכול להופיע מתחרה שיהיה מוכן למכור במחיר נמוך עוד יותר. זה יכול לקרות אפילו במצב קיצוני שבו אתה קונה מוצר בשקל ומוכר אותו בשקל ואגורה, ובכל זאת יבוא מתחרה שיקנה בשקל וימכור בתשעים אגורות, למרות שהוא מפסיד כסף.

למה שמישהו יהיה מוכן למכור בהפסד או בזול יותר ממך?
  • ייתכן שהמתחרה שלך עומד לפשוט רגל ומוכן למכור במחיר הפסד כדי לקבל באופן מיידי כסף מזומן שיציל אותו זמנית מקריסה.
  • ייתכן שהמתחרה בכלל לא מתכוון לספק את המוצר ולכן לא אכפת לו להציע מחיר הפסדי, כי הוא לא מתכנן לעמוד מאחורי ההבטחות שלו.
  • ייתכן שהמתחרה פשוט רוצה לפגוע בך אישית או עסקית. הוא יציע מחירים זולים מאוד עד שהלקוחות יעברו אליו, וכאשר העסק שלך ייסגר, הוא יעלה את המחירים מחדש.
מכיוון שתמיד קיימת אפשרות למצב שבו מישהו ימכור בזול יותר, עסק שמתחרה רק על בסיס מחיר זול יפסיד כמעט בוודאות.

מה קורה כשאתה משדר ללקוחות שאתה "הכי זול"?

כשאתה משווק את עצמך ללקוחות על בסיס מחיר בלבד, אתה באופן אוטומטי יוצר אצלם רושם שלילי על העסק שלך. בעיני הלקוח, אם הסיבה היחידה או המרכזית לקנות ממך היא כי אתה זול, המשמעות היא שהעסק שלך כנראה לא איכותי מספיק. למעשה, כאשר אתה אומר "אני הכי זול", הלקוח חושב לעצמו אחת מכמה אפשרויות:
  • ייתכן שהעסק הזה לא איכותי מספיק ולכן הוא חייב למכור בזול.
  • ייתכן שיש לעסק בעיות תזרימיות קשות ולכן הוא חייב מזומן דחוף, ולכן הוא מוזיל מחירים בצורה קיצונית.
  • ייתכן שהעסק בכלל לא מצליח, ולכן מנסה למשוך לקוחות רק באמצעות הורדת המחירים.
לכן, למרות הרצון שלך להיות אטרקטיבי, אתה בעצם משדר שהעסק שלך נמצא בבעיה, וזה לא טוב לטווח הארוך.

איך כן כדאי למתג את עצמך ואת העסק שלך?

במקום להתחרות על המחיר הנמוך ביותר, אליעד ממליץ למתג את עצמך ואת העסק שלך על בסיס איכות, ערך ותמורה ללקוח. לדוגמה, משפטים כמו "תקנה ממני כי אני הכי איכותי", או "תקנה ממני כי אצלנו תקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלך", הם משפטים שמשדרים ללקוח שהוא יקבל ערך ייחודי שקשה יותר למצוא במקומות אחרים. כך הלקוח לא יחפש אצלך רק מחירים נמוכים, אלא יעריך את העסק שלך בזכות הערך האמיתי שאתה נותן לו.

כאשר העסק ממותג סביב איכות ושירות, הוא הרבה פחות פגיע לתחרות המחירים. זאת מפני שגם אם מתחרה יציע מחיר זול יותר, הלקוח יבחר בך כי הוא רוצה לקבל את התמורה הכי טובה, ולא רק את המחיר הכי נמוך.

לסיכום, המיתוג על בסיס מחיר זול בלבד הוא מסוכן מאוד ועלול להוביל להפסדים כספיים, לתדמית שלילית, ואף לסגירת העסק בטווח הארוך. לעומת זאת, מיתוג על בסיס איכות, שירות וערך מוסף יאפשר לעסק שלך לשגשג ולהצליח לאורך זמן, בלי להיות תלוי במתחרים שמוכרים בזול יותר.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוח אומר שהמוצר יקר, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לקוח אומר שהמוצר יקר, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לא רוצה לשקר ללקוח איך לשכנע בבית המשפט? להעלות קמפיין שיווקי יחסי אמון מניפולציות בתהליך מכירה שתילת מחשבות לאקסית מניפולציות בשתילת מחשבות טיימינג של שכנוע עקיף איך לקוח מפרש? שחיקה בעבודת מכירות השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות תמחור עסקה מול לקוחות בניית אמון מחדש להצליח למכור מוצר יקר כמה כסף לבקש על מוצר? לקוח מתעקש לקבל מחיר לרכוש מוצר ממי הלקוח רוצה לרכוש? סוגי מוצרים להציע ללקוחות תחושת קרבה עם לקוח מיתוג מוצר יקר מי מתאים לעבוד במכירות? ממי ללמוד מכירות? לספק ללקוח שירות שכנוע בבת אחת להיות איש מכירות יותר טוב חיסרון של הלקוח איזה שיטת שכנוע עדיפה? לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח לשכנע מישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב מוצר יוקרה מה הלקוח חושב שהוא צריך? מה הלקוח מחפש? לגרום למישהו שמכור לכדורגל בשבת עזרה לאנשי מכירות להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון לזהות מניפולציות בשכנוע מתי לשחרר את הלקוח? לגרום למישהו להפסיק לאהוב משהו בחירת מילים מול לקוח לחץ על לקוח לשכנע את האקסית לחזור אליך אתה מוכר את המוצר ולא את עצמך להציג הנחה ללקוח בלי איש מכירות ללקוח אין אמון בעצמו שתילת מחשבה לגרום למישהו להתחתן פרצה בתת מודע לשכנע בצורה נכונה לשכנע מישהו לקבל עזרה שיטות ליצירת ראפור למכור את המוצר הכי יקר לגרום למישהו לא לאהוב אותך איזה צרכי לקוח לאתר? לקוחות לא רלוונטיים לגרום ללקוח לעבוד איתך בחירה ללקוח איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? לגרום למישהו אחר לאהוב לשכנע מישהו להיקשר למשהו איך לקנות מוצר? שיטות שכנוע סמויות טיפול בהתנגדויות במכירות טלפוניות nlp זה שקר איך להתחיל להכין חומרי שיווק? יכולת רטורית יכול לשכנע בכל דבר אימון להגדלת מכירות ללקוחות שהגיעו לעסק לשכנע גבר להיזכר לגרום למישהו להפסיק לאהוב אותך איך לתאם פגישה עם לקוח? חומר שיווקי דיגיטאלי לפגוש לקוח שכיר שעובד במכירות טקסט משכנע להיות יותר חזק מהלקוח לשכנע אנשים בכל דבר לשכנע מישהו לחשוב משהו שאלות ראיון עבודה מכירות להשיג לקוחות חוזרים האם לוותר על הלקוח? nlp למכור לרמות לקוחות להישמע מתנשא כלפי לקוח לקוח מבטל פגישה לשכנע שיטות שכנוע ומכירות לשתול מחשבות לעצמך הפללת לקוחות זנות חרדה של איש מכירות משפטי שכנוע לשכנע מישהו לעזוב כת למה בעצם לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? לא מתאים ללקוח לגרום למישהו לא לטעות לתכנן את הכנת חומרי השיווק לקוחות סרק רצון לקבל בשכנוע עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שינוי עמדות, שכנוע, שיפור מכירות בתחום לקוח אומר שהמוצר יקר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1094 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 10:35:26 - wesi28