אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוח אומר שהמוצר יקר ✔איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוח אומר שהמוצר יקר, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, חומר על nlp, שיפור מכירות, טכניקות מכירות, NLP סוגסטיה, יחסי ציבור, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות לקוח, להתראיין בתקשורת, NLP תרגילים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לשכנע אשה להתחתן, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, NLP ספר, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון, אימון אישי, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, גישת NLP, איך לשכנע אנשים בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, לשכנע משקיע, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, מטפל nlp, לשכנע את אמא, טקסט משכנע, NLP מטרות, כושר שכנוע, NLP עובד, טיפול בהתנגדות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, טיפול בהתנגדויות, להגדיל מכירות, שיטות לשכנוע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות?

בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ומחירי שוק. אליעד כהן מפרט בסרטון מגוון דוגמאות והסברים שעוזרים להבין לעומק איך קובעים מחיר בצורה נכונה ויעילה, שתגרום ללקוח לרצות לקנות.

האם כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כשהמחיר נמוך בהרבה?

כאשר מציגים מחיר מוצר כ"פחות מ - 40 שקלים", נשאלת השאלה למה נבחר דווקא המספר 40. אליעד מסביר כי ללקוח יש ציפיות מסוימות בהתאם למספרים הנבחרים. אם המוצר עולה 19 שקלים למשל, אמירה של "פחות מ - 40" עשויה להיראות חשודה או תמוהה ללקוח, כיוון שהוא ישאל מדוע לא נאמר פשוט "פחות מ - 20 שקלים". אך אליעד מסביר מקרים שבהם דווקא אמירה של "פחות מ - 40" על מוצר זול במיוחד עשויה להיות הגיונית: כאשר המחיר "40" הוא מחסום פסיכולוגי מוכר בשוק, ואז המסר נועד להדגיש שהמוצר נמכר בהרבה פחות מהמחסום המקובל, ובכך לעודד את הלקוח להיכנס ולרכוש.

לדוגמה, חנות המוכרת מוצר ב - 10 שקלים יכולה להציג פרסום של "פחות מ - 40 שקלים" כדי לשבור מחסום פסיכולוגי שהתקבע אצל הלקוחות בגלל המחיר המקובל בשוק. במקרה כזה, כשהלקוח ייכנס ויראה שהמוצר נמכר אפילו בפחות מכפי שציפה, הוא יחוש שזכה בהנחה גדולה במיוחד, מה שיגביר את הרצון שלו לקנות.

מתי עדיף להציג מחיר נמוך באופן מדויק?

לעומת זאת, יש מקרים שבהם דווקא כדאי מאוד לדייק במחיר. למשל, מוצר שעולה 9 שקלים, אם יוצג כ"פחות מ - 10", הלקוח מיד יבין בדיוק באיזה טווח מדובר, והמסר יועבר באופן ברור וישיר. במקרה כזה, לא תמיד כדאי לכתוב "פחות מ - 40" כי זה עלול לעורר תהיות או חשדות לגבי האמינות של המחיר.

מתי מחיר גבוה יכול להיתפס כזול יותר?

אליעד מסביר תופעה מעניינת שבה לפעמים מחיר גבוה דווקא יוצר רושם שהמוצר זול יותר ממה שהוא באמת. למשל, מוצר שמחירו 90 שקלים עשוי לעורר תחושה שהמחיר "נדחף" בכוונה קרוב ל - 100 אך נעצר רגע לפני, מה שעלול לגרום ללקוח לחשוב שמדובר במוצר יקר שבקושי ניתנה בו הנחה. לעומת זאת, מוצר אחר שנמכר ב - 130 שקלים עלול להיתפס כזול יותר ביחס לטריטוריית מחירים גבוהה יותר (כמו 150 או 200), ולכן הלקוח יכול לחשוב שהייתה כאן הנחה משמעותית יותר. כלומר, לפעמים קביעת מחיר מעט יותר גבוה דווקא גורמת ללקוח להרגיש שמדובר במבצע טוב יותר.

האם כדאי לתמחר ב - 9.99 או 10 שקלים?

הסבר נוסף שאליעד נותן קשור ליתרונות והחסרונות של תמחור מוצר ב - 9.99 לעומת מחיר עגול של 10 שקלים. המחיר של 9.99 נתפס כזול יותר, כי הוא נמנע מכניסה לטריטוריה של מספר גבוה יותר (10), אך מצד שני, הלקוח גם עשוי לחשוב שניסו לדחוף את המחיר כמה שיותר קרוב ל - 10, מה שיכול ליצור תחושה של חוסר אמון. המחיר העגול (10 שקלים) אמנם נראה גבוה יותר, אך הוא עשוי להתקבל בצורה פשוטה וברורה יותר, בלי התחושה שמנסים "לסחוט" את הלקוח עד גבול העליון האפשרי.

אליעד מסביר שהשימוש במחירים פסיכולוגיים כמו 9.99 נועד לעורר אצל הלקוח תחושה של חסכון, אך צריך להשתמש בו באופן מושכל ובהתאם לתפיסת השוק של אותו מוצר.

איך חלוקת מספרים משפיעה על תפיסת המחיר?

אליעד נותן דוגמה נוספת מהאופן שבו אנשים זוכרים מספרי טלפון או מספרי כרטיס...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוח אומר שהמוצר יקר, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לקוח אומר שהמוצר יקר, מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לשכנע את הבוס? לקוח רוכש מוצר לשכנע מישהו להתגעגע לגרום למישהו לומר לך כן אני לא מצליח למכור לשכנע מישהו לסלוח לך למכור מוצר לא מוגמר סודות השיווק באינטרנט לשמור על הסכמה עם לקוח משפך מכירות איך לתמחר ללקוח? איך להגיב ללקוח? האם למכור מוצר בינוני? לדבר עם הלקוח על הצורך שלו לגרום למישהו לבקש עזרה תורת שכנוע למכור ללקוח את ההנחה מתי להכין חומרי שיווק? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? למכור בלי איש מכירות אני שונא למכור מניפולציה על תת המודע לגרום ללקוח להבין אותך לשכנע גבר לרצות אותך למכור בלי ביטחון לשכנע מישהו להיות בעדך איתור צרכים של הלקוח איך למכור שירות? איך לא לשכנע? כל אחד יכול להשתכנע טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח לשאול את הלקוח מה הוא רוצה שחיקה בעבודה במכירות צריכת מוצרי יוקרה לתת מוטיבציה לאנשי מכירות למכור ללקוח מטבח אומנות השכנוע להגיד ללקוח ניתוח תהליך שיווקי אמון ואמפתיה לשכנע ילד להירגע משפך שיווקי במחלקת מכירות קושי למכור מוצר לא מושלם לקוחות משועממים התנגדות בשיחת מכירות בטלפון לא מתאים לעבוד במכירות למה אתה לא מצליח למכור? להכין כל חומר שיווקי איך ללמוד מכירות? ניהול משא ומתן עם לקוחות הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה מה לא לדרוש במשא ומתן? תרתי משמע בשכנוע עובדים ולקוחות מוצר סוג א לבנות שיטה למכירות ניתוח תהליכי שכנוע חומרי שיווק מפודקאסט לאהוב לעבוד במכירות הפצת תכנים שיווקיים להשפיע על מישהו לעשות משהו הזדהות עם לקוח איך לבקש בצורה משכנעת? לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר מכירות טלפוניות לשכנע אקסים לסלוח לשכנע מישהו לספר לשכנע את האקסית לחזור אליך ליצור אמון בשיחה לבדוק את איכות השיווק פגישה עם לקוחות הזדהות לשכנע מישהו לענות לך כן לגרום למישהו ללכת לפסיכולוג לשכנע מטופלים להמליץ עליך להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים אמצעי שכנוע בטקסט מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? מחלקת שיווק חומרי שיווק עקיף לרמות את הלקוח מומחה לתת מודע פרובוקציות בשיווק הכנסת עיזים למשא ומתן הכאב החדש של הלקוח מניפולציות של גורואים לשכנע מישהו להרגיש בנוח עם עצמו לשכנע מישהו להבין לגרום למישהו לטפל בעצמו לאהוב למכור טיפול בלידים של לקוחות להשפיע על רגש שתילת מחשבות עצמית שיווק ויראלי מה המוצר נותן ללקוח? לשכנע מישהו באופן אקראי ניתוח תהליכי שיווק לקוח אומר שהוא לא מעוניין לקוח שרק המחיר חשוב לו הגדלת כמות לקוחות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מכירות, לשתול מחשבות, שיפור מכירות בנושאי לקוח אומר שהמוצר יקר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7344 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 12:08:59 - wesi28