אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוח לא רוצה ✔הנחה ללקוח, למה באמת לקוח מבקש הנחה? למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? מה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוח לא רוצה, איך לגרום לגבר, לשכנע, להשפיע על התת מודע, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות קניה, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות, חומר על nlp, שיטות nlp, השפעה על התת מודע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, משא ומתן, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות של לקוח, איך לשכנע לקוחות, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, לשכנע סבתא, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, הדרכה אישית, איך לגרום למישהו, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, NLP התניה, השפעה על אנשים, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע את הבעל, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, לשכנע סבא, nlp למומחים, לשכנע אנשים לקנות מוצר, איך למכור יותר, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 הנחה ללקוח, למה באמת לקוח מבקש הנחה? למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? שיטות איך לתת הנחה ללקוח, טעויות בלתת הנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוחות? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? לתת סיבה להנחה ללקוח, איך למכור ללקוח את ההנחה? איך למכור בלי לתת הנחה? התנגדות מחיר, לקוח שאומר יקר לי, לקוח שמבקש הנחה, הדרכת מכירות, איך לתת הנחה בלי לתת הנחה? האם לתת הנחה ללקוח?
והפעם נדבר על נושא של לקוח שמבקש הנחה. ונסביר למה לקוח מבקש הנחה? ולמה לפעמים הלקוח לא רוצה שתתן לו הנחה? ולמה לפעמים אם תיתן ללקוח הנחה, הוא לא יקנה ממך? ואיך לתת הנחה ללקוח, אם החלטת לתת לו הנחה? ואיך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? ומה הדרך הכי טובה לתת ללקוח הנחה? ואיך לתת ללקוח הנחה ולהגדיל מכירות? ועוד.

וניתן עוד נקודת מבט לגבי איך לתת הנחה ללקוח, דהיינו, איך להציג ללקוח את ההנחה שאתה נותן לו. ויש בזה כל מיני שיקולים והיבטים, אבל הפעם ניתן את נקודת המבט הבאה והיא, שכאשר לקוח מבקש ממך הנחה, אז במידה ואתה רוצה לתת לו את ההנחה, אז עליך לגרום ללקוח להבין שיש סיבה כלשהי שעומדת מאחורי זה שאתה נותן לו את ההנחה.

כי אם אתה נותן ללקוח הנחה סתם כך והלקוח לא מבין ולא חושב שיש סיבה מאחורי ההנחה, אז זה גורם ללקוח לחשוב שהמחיר שביקשת ממנו, הוא אקראי ולא מדויק.

ואני אסביר, ברמת העיקרון בן אדם רוצה לעשות עסקה טובה. ולפעמים מישהו מבקש הנחה כי אין לו כסף ולפעמים הלקוח מבקש הנחה, לא כי אין לו כסף, אלא כי הוא חושב שהוא יכול לעשות עסקה יותר טובה ולסגור על מחיר יותר זול.

וכאשר לקוח מבקש ממך הנחה, לפעמים הוא מבקש את ההנחה, לא בגלל שהוא באמת רוצה לקבל הנחה, אלא בגלל שהוא רוצה להיות בטוח שהוא עושה עסקה טובה, דהיינו, להיות בטוח שאי אפשר לרכוש את המוצר הזה ביותר זול. דהיינו, שלפעמים הלקוח רוצה לדעת שאין אפשרות לקבל הנחה, כדי לדעת שהוא באמת רוכש את המוצר, במחיר הכי זול שניתן לרכוש אותו.

ואדרבה, אם תיתן ללקוח הנחה, זה יכול לגרום ללקוח להבין שהמחיר שנתת לו קודם, לא היה סופי. ואז זה יכול לגרום לו לחשוב, שאולי גם עכשיו אתה יכול לתת לו עוד הנחה נוספת. ודווקא בגלל זה הוא עשוי שלא לרכוש ממך. לעומת אם לא תיתן לו שום הנחה, שזה יכול לגרום לו להבין שזה המחיר האמיתי של המוצר.

כי הלקוח רוצה גם שהעסקה תהיה הוגנת. דהיינו, ללקוח אין בעיה שתרוויח כסף, על עלות הייצור שלך, אבל הלקוח לפעמים רוצה לדעת שאתה לא מרוויח עליו יותר מידי כסף. דהיינו, הלקוח רוצה להרגיש שהמחיר שהוא משלם לך, מגלם את עלות הייצור שלך ועוד רווח בסיסי כלשהו, שהוא חושב שמגיע לך.

והלקוח מניח, שאתה לא תיתן לו הנחה, שהיא תכניס אותך להפסד. ולכן הלקוח מניח שההנחה שאתה תיתן לו, היא תיעצר בעלות הייצור שלך + רווח בסיסי כלשהו. וכאשר אתה עוצר במחיר הכי זול, שם הלקוח משוכנע שהוא הגיע למחיר ההוגן בעיניו של העסקה, שבה הוא מוסיף כמה אחוזי רווח על עלות הייצור. אבל הוא לא ירצה שתרוויח הרבה כסף על חשבונו.

שזה בעצם אומר, שהרבה פעמים לקוח מבקש הנחה, כדי להיות בטוח שהעסקה הוגנת מבחינתו, כדי לרדת למחיר הנמוך ביותר שהוא יכול להשיג, גם כדי לעשות את העסקה הכי טובה מבחינתו וגם כי הוא רוצה להרגיש שאתה לא עושה עליו יותר מידי אחוזי רווח מבחינתו. והכל כמובן זה בסיפורים שהלקוח מספר לעצמו בראש של עצמו.

וכל זה אומר במילים אחרות, שכאשר לקוח מבקש ממך הנחה, ללקוח יש כל מיני סיפורים בראש שלו, למה הוא מבקש הנחה ולא בהכרח שהלקוח רוצה באמת לקבל את ההנחה ולא בהכרח שבאמת אין לו כסף לשלם וכולי.

וגם אם אתה כבר נותן ללקוח הנחה, ללקוח יש בראש שלו סיפור על כמה הנחה נראה לו הגיוני שאתה תיתן לו. ואם ההנחה תהיה גדולה מידי, זה עלול לגרום ללקוח לא לרצות לבצע את העסקה בכלל. כי זה יגרום לו לחשוב שאתה מרוויח עליו הרבה מאוד כסף, כי אחרת איך זה שאתה מוכן לתת הנחה כ"כ גדולה מבחינתו. ואולי גם עכשיו אחרי ההנחה, אולי אפשרי לקבל עוד הנחה מאוד גדולה.

ועוד נוסיף ונעמיק, כאשר לקוח מבקש ממך הנחה, אז במידה והחלטת לתת לו הנחה, אתה צריך לדעת איך לתת לו את ההנחה ואיך להציג את ההנחה ללקוח, כי חלק מהעסקה, זה הסיפור שיש ללקוח בראש שלו, לגבי ההנחה שאתה נותן לו. והצורה שאתה נותן הנחה ללקוח, יכולה להשפיע על הסיפור שאתה נותן ללקוח את ההנחה. ויכולה להשפיע על קיום העסקה.

וגם אם תיתן ללקוח את ההנחה שהוא ביקש, הוא יכול להרגיש רע מהצורה שנתת לו את ההנחה ואז להגיד לך שיש לו עוד ספקות ולא לבצע את העסקה. ולכן צריכים לדעת, איך לתת את ההנחה ללקוח.

אז כאן נסביר, שכאשר רוצים לתת ללקוח הנחה, אז במידה והחלטנו כמה הנחה לתת ללקוח, אז לגבי השאלה של איך לתת הנחה ללקוח, צריכים לדעת, שהלקוח צריך להבין שיש סיבה לכך שאתה נותן לו את ההנחה ושההנחה לא ניתנת לו סתם כך. כי הנחה בלי סיבה, גורמת לתמחור שלך, להיראות אקראי ולא רציני. כי אם המחיר משתנה סתם כך בלי סיבה ברורה, אז מראש המחיר שביקשת, כנראה שהוא לא היה רציני וכולי.

אז איך לתת הנחה ללקוח? תשובה: אז יכולות להיות לכך כל מיני אפשרויות וסיבות. והלקוח בכל מקרה יספר לעצמו בראש שלו, כל מיני סיפורים למה אתה נתת לו הנחה. אבל כדאי לך לגרום ללקוח להבין שהוא מקבל ממך הנחה, בתמורה לכך שהוא הלקוח נותן לך משהו, בתמורה להנחה הזאת.

לדוגמא, הלקוח מבקש הנחה, ואז אתה שואל את הלקוח, האם תרצה לרכוש עוד מוצר ולקבל הנחה על המוצר הנוסף? מה אתה אומר שתקדים את התשלום ובתמורה לכך אתן לך הנחה, בגלל שיפור תנאי התשלום? או שאולי בתמורה להנחה, אני רוצה לצלם את העבודה ולהשתמש בחומרי הצילום כחומרי שיווק לצורכי שיווק וכיו"ב?

דהיינו, תנסה לבקש מהלקוח משהו, בתמורה לכך שהוא רוצה הנחה. שהלקוח יתן לך משהו בתמורה לכך שהוא מקבל הנחה. והתמורה הכי טובה שהלקוח יכול לתת לך בתמורה להנחה, זה כמובן עוד כסף. דהיינו, הלקוח רוכש עוד מוצרים ועוד שירותים ועליהם הוא מקבל הנחה. כי ככה ההנחה הכי הגיונית ללקוח מבחינה מסחרית.

כי ככל שהרכישה יותר גדולה, אז בדרך כלל העלות השולית של הייצור יורדת, דהיינו, העלות לייצר את יחידת הייצור האחרונה, בדרך כלל היא יורדת. ולכן הגיוני לתת הנחה על יותר יחידות, מאשר על היחידה הראשונה וכולי. ולכן הסיבה הכי טובה לתת ללקוח הנחה, היא אם הוא מגדיל את הרכישה שלו.

או אפשרות נוספת לדוגמא, היא, לתת ללקוח הנחה, על הרכישות הבאות שלו. דהיינו, במקום לתת הנחה עכשיו, אז לתת ללקוח הנחה עתידית על הרכישות העתידיות שלו. לדוגמא, הרכישה החמישית שלך, תהיה בחינם. במידה והלקוח לא צריך כרגע עוד יחידות של המוצר.

אפשרות נוספת לתת הנחה ללקוח, היא לא באמצעות זה שהלקוח רוכש עוד מוצרים, אלא באמצעות זה שאתה מספק ללקוח עוד מוצרים, במקום לתת לו הנחה. דהיינו, שבמקום לתת ללקוח הנחה בכסף, אתה נותן ללקוח עוד מוצר, בחינם. ומבחינת הלקוח נתת לו הנחה ומבחינתך נשארת עם אחוזי רווח יותר גדולים.

במילים אחרות, אם הלקוח לא רוצה לרכוש עוד מוצר בתמורה להנחה, אז תיתן לו עוד מוצר בחינם, במקום לתת לו הנחה. אם הלקוח לא רוצה להוסיף עוד כסף, אז תיתן לו עוד מוצר ושירות, בעלות 0 דהיינו, בחינם. דהיינו...
תשלום לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות, תשלום רק לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק?
... לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות, תשלום רק לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא ...
איך למכור מוצר שלקוח אחר לא היה מעוניין בו? מכירה חוזרת של מוצר, אחרי שלקוח קודם ביטל בקשת רכישה, איך להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה? איך למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה אותו? למה הלקוח ביטל את העסקה? ביטול בקשת רכישה, נכס שחזר למלאי, איך למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו? לקוח מבטל עסקה, לקוח לא רוצה לקנות, למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי? מוצר שלא מתאים ללקוח ספציפי, למה הנכס חזר למלאי?
... לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה אותו? למה הלקוח ביטל את העסקה? ביטול בקשת רכישה, נכס שחזר למלאי, איך למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו? לקוח מבטל עסקה, לקוח לא רוצה לקנות, למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי? מוצר שלא מתאים ללקוח ספציפי, למה הנכס חזר למלאי? והפעם ננתח את הסיטואציה הבאה: לקוח A רוצה לרכוש מוצר ...
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
... של הלקוח? ניתן לדמות את תהליך הטיפול בהתנגדויות לקוח למאזניים שעל כף אחת שלהן מונחות כל הסיבות שבגללן הלקוח לא רוצה לקנות, ועל הכף השנייה מונחות כל הסיבות שבגללן כדאי לו כן לקנות. טיפול בהתנגדויות קניה מתחיל בהבנה שהלקוח ירכוש את המוצר אם, בסופו של דבר, הוא יראה יתרונות גדולים יותר ... מכירה קיימות שתי אסטרטגיות שכנוע משלימות: 1. הפחתת הסיבות השליליות - כלומר, לטפל ישירות בסיבות שבגללן הלקוח לא רוצה לקנות. 2. הגדלת הסיבות החיוביות - חיזוק והצגה טובה יותר של היתרונות, כדי להראות ללקוח שהתועלת גוברת על החסרונות. כיצד להפחית את סיבות ההתנגדות אצל הלקוח? בשיטת סילוק ... ללקוח את הסיבות למה הוא לא רוצה לקנות את המוצר ובצד השני יש את הסיבות למה הוא כן רוצה לקנות את המוצר ולכן כאשר לקוח לא רוצה לקנות מוצר, כאשר באים לשכנע מישהו במשהו והוא לא משתכנע לא רוצה לעשות את מה שרוצים להגיד לו יש בעצם שתי אפשרויות ברמה הלוגית איך לשכנע אותו. דרך ראשונה אומרת בוא נפחית את ... שלנו יהיו לו יותר יתרונות מחסרונות שבעיני הלקוח המוצר שלנו העסקה הוא יחשוב שהיא עושה לו יותר טוב מרע. אבל כאשר לקוח לא רוצה לקנות את המוצר כאשר בן אדם לא משתכנע ברעיון יש פה שתי לוגיקות שונות, לוגיקה אחת אומרת תבדוק למה הוא לא רוצה לטפל בזה, לוגיקה שניה אומרת מה אכפת לי למה הוא לא רוצה, מה ... - בוא נחזק את היתרונות הכל לפי ההקשר ולפי העניין. אז מהצד של הלקוח שימו לב עכשיו אותו דבר מהכיוון ההפוך אם אתה כלקוח לא רוצה לקנות מוצר מסיבה כלשהי ומישהו מספר לך על זה שיש במוצר הזה הרבה מאוד יתרונות זה עדיין לא אומר שאין במוצר הזה חסרונות, לפעמים היתרונות מנסים להסתיר את החסרונות אבל עדיין ...
איך ליצור הסכמה? הסכמה מלאה, הסכמה חלקית, הסכמה בתנאי ש, הסכמה רק אם, איך למכור ללקוח? איך להצליח למכור? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על לקוח? איך לשנע אנשים?
איך ליצור הסכמה? הסכמה מלאה, הסכמה חלקית, הסכמה בתנאי ש, הסכמה רק אם, איך למכור ללקוח? איך להצליח למכור? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על לקוח? איך לשנע אנשים?
... קטנות כדי להגיע להסכמה גדולה? כשהלקוח לא מסכים עם ההצעה הראשונית, חשוב למצוא נקודות בהן הוא יכול להסכים, גם אם מדובר בנושאים שאינם קשורים ישירות למכירה. לדוגמה, אם לקוח לא רוצה לקנות טלוויזיה מסוימת, אפשר לשוחח איתו על יתרונות אחרים של המוצר או על סיבות אחרות שהוא לא מסכים איתן. המטרה היא ...
זוגיות כתהליך מכירה, למכור את עצמך בזוגיות, הדרכת מטפלים, החזרת אקסית, איך לגרום למישהו להיות נחמד לבחורה? איך להתגבר על האגו? רוצה אותה אבל יש לה מישהו, איך לא להיפגע בתהליך חיזור? איך להתמודד עם דחייה?
זוגיות כתהליך מכירה, למכור את עצמך בזוגיות, הדרכת מטפלים, החזרת אקסית, איך לגרום למישהו להיות נחמד לבחורה? איך להתגבר על האגו? רוצה אותה אבל יש לה מישהו, איך לא להיפגע בתהליך חיזור? איך להתמודד עם דחייה?
... תן לו הנחה תהיה נחמד אליו תהיה נחמד אליו אקסטרה. לקוח שבוגד בך תהיה עוד יותר נחמד אליו תבדוק למה הוא קנה שם ואת הסיבה שהוא קנה שם תביא לו גם פה תנסה להתיידד איתו יותר מאשר החנות ששמה, בתהליכים עסקיים אנשים מבינים שאם לקוח לא רוצה אותך ואתה רוצה את הלקוח אין היגיון שלקוח שבוגד בך שאתה תהיה מגעיל אליו אם אתה רוצה אותו זה אין דברים כאלה מעולם, זאת אומרת בהנחה שהוא קנה מהחנות ...
איך לסגור עסקה עם לקוח שלא רוצה לקנות? איך לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות? איך להשפיע על לקוח שלא רוצה לקנות? מה לעשות אם הלקוח לא רוצה לקנות? איך לשכנע את הלקוח לקנות? איך לטפל בהתנגדות של הלקוח? למה הלקוח לא רוצה לקנות? בעיית תקשורת עם הלקוח, חוסר הבנה מול הלקוח, להסביר את עצמך ללקוח, לגרום ללקוח להבין אותך, להבין את הלקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? איך להתמודד עם קושי למכור? איך למכור למרות שקשה? מוטיבציה למכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות
... לסגור עסקה עם לקוח שלא רוצה לקנות? איך לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות? איך להשפיע על לקוח שלא רוצה לקנות? מה לעשות אם הלקוח לא רוצה לקנות? איך לשכנע את הלקוח לקנות? איך לטפל בהתנגדות של הלקוח? למה הלקוח לא רוצה לקנות? בעיית תקשורת עם הלקוח, חוסר הבנה מול הלקוח, להסביר את עצמך ללקוח, לגרום ללקוח להבין אותך, להבין את הלקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? איך להתמודד עם קושי למכור? איך למכור למרות שקשה? מוטיבציה למכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות וכאן אסביר, מה לעשות אם הלקוח לא רוצה לקנות לא משנה מה? איך לסגור עסקה בכל מחיר? איך לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות, לסגור עסקה? ויש לזה כל מיני תשובות. והדרך הנכונה להסתכל על זה היא, לשאול את עצמך את ... לגרום ללקוח להבין אותך ועליך ללמוד להסביר ללקוח את מה שאתה רוצה ועליך ללמוד לשכנע את הלקוח במה שאתה רוצה. אבל שוב, במהות, כשלקוח לא רוצה לרכוש ממך, האם מצד האמת, אתה עצמך היית רוכש ממך? האם אתה חושב שהעסקה הזאת טובה ללקוח? אם כן, זה אומר שיש פער של מידע מול הלקוח, פער של הסבר מול הלקוח, בעיית ...
תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה
... לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, ... ללקוח מוצר. המוצר הוא הפגישה. הלקוח לא רוצה לרכוש את המוצר. זה יכול לנבוע מכמה סיבות אפשריות. ועלינו ... של אותו הלקוח. במילים אחרות, אם הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה פיזית איתך, כנראה שהוא לא רואה בך חבר, אלא ...
הדרכת אנשי מכירות שטח, דוגמא לניתוח וטיפול בהתנגדות לקוח, איך לנתח התנגדות לקוח? איך לטפל בהתנגדות מכירה? מה לענות ללקוח? איך למכור ללקוח? איך להבין את הלקוח? למה הלקוח מתכוון? למה הלקוח לא רוצה לקנות? איך למכור את המוצר שלי? מכירות מדלת לדלת, מכירות דור טו דור, יעוץ לאנשי מכירות
... איך לנתח התנגדות לקוח? איך לטפל בהתנגדות מכירה? מה לענות ללקוח? איך למכור ללקוח? איך להבין את הלקוח? למה הלקוח מתכוון? למה הלקוח לא רוצה לקנות? איך למכור את המוצר שלי? מכירות מדלת לדלת, מכירות דור טו דור, יעוץ לאנשי מכירות ... הנוסחא שהסברתי במקום אחר, של איך לנתח סיבה ותוצאה. 1 - האם ועד כמה אין תקופת ניסיון? תשובה: באמת אין. 2 - האם באמת ועד כמה הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר? תשובה: באמת הוא לא רוצה לקנות את המוצר. 3 - האם זה שאין תקופת ניסיון ...
תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח? למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה, איך לתאם פגישה בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית? איך למכור פגישה בטלפון? איך לסגור פגישה עם לקוח? איך להתחבר עם לקוח? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? איך לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך?
... פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח? למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה, איך לתאם פגישה בטלפון? איך לגרום ללקוח ... איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח? כי לפעמים תהליך המכירה מתחיל בשיחה טלפונית ולאחר מכן יש פגישה פיזית עם הלקוח. ובשביל לבצע מכירה מול הלקוח, הרי שצריך לפני כן לפגוש פיזית את הלקוח. אבל מה לעשות אם הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה פיזית איך להתמודד עם זה? ולמה בעצם הלקוח ...
נוסחא לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
... לו אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא ... הוא לא צריך את המוצר? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר? האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא ... שהוא לא אוהב לא רוצה את המוצר? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהוא לא אוהב לא רוצה את המוצר? האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא ... שהלקוח יחשוב שהמוצר הזה גרוע לא טוב? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר הזה גרוע לא טוב? האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא ... אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שכבר יש לו את המוצר הזה מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא ... יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו הוא צריך עוד מידע על המוצר הזה? האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא ... הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שX? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שX? האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הנחה ללקוח, למה באמת לקוח מבקש הנחה? למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? שיטות איך לתת הנחה ללקוח, טעויות בלתת הנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוחות? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? לתת סיבה להנחה ללקוח, איך למכור ללקוח את ההנחה? איך למכור בלי לתת הנחה? התנגדות מחיר, לקוח שאומר יקר לי, לקוח שמבקש הנחה, הדרכת מכירות, איך לתת הנחה בלי לתת הנחה? האם לתת הנחה ללקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוח לא רוצה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לקוח לא רוצה, דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אוטוסוגסטיה, מניפולציות, דיבייטינג בתחום לקוח לא רוצה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5801 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 01:58:45 - wesi28