אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוח לא רוצה ✔איך למכור מוצר שלקוח אחר לא היה מעוניין בו? מכירה חוזרת של מוצר, אחרי שלקוח קודם ביטל בקשת רכישה, איך להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוח לא רוצה, איך לכתוב טקסט משכנע, ללמוד איך לשכנע, להגדיל את המכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע את הבעל, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, טכניקות מכירות, איך לשכנע גבר להתחתן, nlp וחרדות, איך לשכנע בוויכוח, nlp דוגמא, ייעוץ לאנשי מכירות, nlp ביטחון עצמי, nlp לחינוך ילדים, NLP ומכירות, NLP פחדים, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, מסרים תת הכרתיים, לשכנע גבר להיות איתך, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, איך לשכנע את החברים, אומנות התקשורת, NLP להורים, התמודדות עם התנגדות מכירות, תשובות בראיון, nlp תרגול, אסטרטגיות שכנוע, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, NLP פיקאפ, דמיון מודרך nlp, איך לשכנע אנשים לתרום, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך למכור מוצר שלקוח אחר לא היה מעוניין בו? מכירה חוזרת של מוצר, אחרי שלקוח קודם ביטל בקשת רכישה, איך להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה? איך למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה אותו? למה הלקוח ביטל את העסקה? ביטול בקשת רכישה, נכס שחזר למלאי, איך למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו? לקוח מבטל עסקה, לקוח לא רוצה לקנות, למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי? מוצר שלא מתאים ללקוח ספציפי, למה הנכס חזר למלאי?
והפעם ננתח את הסיטואציה הבאה:

לקוח A רוצה לרכוש מוצר ספציפי מסוים. בעקבות כך, הלקוח A משלם מקדמה ושומרים לו את המוצר הזה להשלמת העסקה (לדוגמה: בקשת רכישה ברכישת בית וכיו"ב).

במקרה בא לקוח B שגם הוא רוצה לרכוש את אותו המוצר הספציפי.

המוכר אומר ללקוח B, שהוא לא יכול לרכוש את המוצר, כי כבר לקוח A אחר הזמין את המוצר.

למחרת, לקוח A נסוג מהעסקה ולא רוצה לרכוש את המוצר, כי מבחינת לקוח A המוצר לא טוב עבורו. שזה בעצם אומר שלקוח B כן יכול עכשיו לרכוש את המוצר.

המוכר רוצה לומר ללקוח B שהמוצר זמין לרכישה.

השאלה היא:

מאחר שאמרנו ללקוח B שהמוצר כבר לא זמין במלאי כי המוצר היה שמור ללקוח אחר A, איך בעצם להסביר ללקוח B שהמוצר פתאום כן זמין לו לרכישה? כי אם המוצר זמין לרכישה, זה אומר שהלקוח A לא רצה לרכוש את המוצר, דהיינו, שהלקוח A חושב שהמוצר לא מספיק טוב לו. או שזה יכול לומר ששיקרנו את הלקוח B, כשאמרנו לו שלקוח A רצה לרכוש את המוצר. אז בעצם איך להציג ללקוח B, שהמוצר זמין לרכישה?

והתשובה היא, שיש כאן עובדה ופירוש:

העובדה היא שנאמר ללקוח B שהמוצר כרגע לא זמין בגלל שהוא נשמר ללקוח A.

עובדה שלקוח A ביטל את העסקה.

עובדה שאם לקוח A ביטל את העסקה, זה אומר שלקוח A חשב שהעסקה לא טובה עבורו, בהכרח. דהיינו, ביטול עסקה על ידי הלקוח, בהכרח מעיד שהלקוח חושב שהעסקה לא טובה לו.

עכשיו: זה שאם העסקה לא טובה ללקוח A, זה שזה לא אומר שהיא גם לא טובה ללקוח B, זה ברור וידוע. לדוגמה, הנעל לא מתאימה ללקוח אחד אבל היא כן מתאימה ללקוח אחר.

אלא מה, שבמקרה שלנו, לקוח B יכול לפרש כל מיני פירושים, למה לקוח A ביטל את העסקה. וכל ספק שיהיה ללקוח B לגבי העסקה, הוא יכול לחשוב שאולי גם לקוח A ביטל מאותה הסיבה וזה מגדיל את הסיכוי לכך שגם לקוח B לא ירצה לסגור את העסקה.

ולכן, נחזור שוב: אם לקוח מבטל עסקה, זה אומר בהכרח שהוא חושב שהעסקה לא טובה לו. אבל זה לא אומר בהכרח את מה שאולי לקוח B יכול לפרש.

כי יש פירוש אפשרי שלקוח A מבטל את העסקה כי היא לא טובה לו, בגלל שהוא רוצה לעשות איתנו עסקה אחרת שהיא עוד יותר טובה לו.

במילים אחרות, ניתן לפרש את ביטול העסקה על ידי הלקוח, כמשהו שמעיד ומראה סימן טוב עלינו ולא סימן רע. לדוגמה: הלקוח ביטל את העסקה, כי הוא גילה שיש לו יותר כסף והוא רצה לרכוש נכס יותר יקר וכיו"ב. ובמהות הלקוח ביטל את העסקה, כי הוא חשב שיש מוצר אחר שהוא עוד יותר טוב עבורו, שהוא רוצה לרכוש אותו מאיתנו.

דהיינו, ביטול העסקה על ידי הלקוח, ניתן להציג אותו, בצורה שתראה שיש כאן הבעת אמון מצד הלקוח שביטל את העסקה. ולא בהכרח שביטול עסקה על ידי הלקוח, עשוי להעיד על חוסר אמון של הלקוח במוצר.

אבל יש כאן נקודה נוספת שצריכים לחדד, והיא: שאם נאמר ללקוח B, שלקוח A ביטל את העסקה כי הוא רצה לקחת דגם יותר טוב, זה בעצם לומר ללקוח B שלקוח A חושב שהמוצר לא מספיק טוב. ויתכן שהוא גם לא יהיה מספיק טוב עבור לקוח B, למרות שכנ"ל, זה שהנעל לא מתאימה למישהו אחד, זה לא אומר שהיא לא תתאים ללקוח אחר.

ולכן צריך לעשות הפרדה בין הסוג של לקוח A לסוג של לקוח B. כדי שלקוח B לא יחשוב שהחסרונות שלקוח A ראה במוצר, עשויים להיות חסרונות גם עבורו.

לדוגמה: לא נאמר, הלקוח רצה דגם יותר מתקדם עם יותר אפשרויות, בדבר שגם לקוח B יכול לא לרצות את הדגם הזה, כמו שלקוח A לא רצה אותו.

כן ננסה ליצור בידול בין הלקוחות. לדוגמה במקרה של רכישת נכס, נאמר: לקוח A רכש את הדירה להשקעה, בשונה ממך לקוח B שאתה רוכש אותה למגורים. ובמקרה שלו שהוא רוכש אותה להשקעה, היו ויש לו שיקולים שונים משלך, שלא אמורים להשפיע עליך.

או לדוגמה: לקוח A גילה שיש לו עוד תקציב, ולכן הוא החליט לרכוש נכס עוד יותר יקר בסכום יותר גבוה, כדי למנף את ההשקעה שלו.

וכאן כמובן כל מקרה לגופו. במובן שבכל מוצר אפשר למצוא את ההסבר, למה שמוצר שלא מתאים למישהו אחד, יתאים למישהו אחר, משיקולים שונים לחלוטין.

לסיכום: זה שלקוח מבטל עסקה, זה אומר שהוא חושב שהמוצר לא טוב לו. אבל אפשרי שהוא חושב שהמוצר הזה לא טוב לו, כי הוא רוצה לרכוש מאיתנו מוצר אחר עוד יותר טוב לו.

וזה שמוצר לא מתאים למישהו, זה לא אומר שהוא לא מתאים למישהו אחר. בעיקר אם מדובר בסוג לקוח שונה, עם צרכים שונים, עם שיקולים שונים וכולי.

ולכן נאמר ללקוח B, שלקוח A הוא לקוח עם פרופיל לקוח וסוג לקוח אחר, שהוא גילה שהוא רוצה לרכוש מאיתנו מוצר אחר שעוד יותר טוב עבורו.

עם הדגשה לדוגמה, שלקוח A שם עוד יותר כסף אצלנו, שזה בעצם מביע עוד יותר אמון בעסק שלנו וכולי. בשונה מ: הלקוח רכש מוצר יותר זול / הלקוח רכש אצל המתחרים / הלקוח ויתר על המוצר וכיו"ב, ששם באמת יש לזה משמעות שלילית. בקיצור, עובדה ופירוש וגם כמובן ניתוח סיבתיות.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור מוצר שלקוח אחר לא היה מעוניין בו? מכירה חוזרת של מוצר, אחרי שלקוח קודם ביטל בקשת רכישה, איך להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה? איך למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה אותו? למה הלקוח ביטל את העסקה? ביטול בקשת רכישה, נכס שחזר למלאי, איך למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו? לקוח מבטל עסקה, לקוח לא רוצה לקנות, למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי? מוצר שלא מתאים ללקוח ספציפי, למה הנכס חזר למלאי?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוח לא רוצה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לקוח לא רוצה, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
היצע וביקוש ביחס למחיר של מוצר לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות לקוח רע לגלות אמפתיה כלפי הלקוח יצירת חומרי שיווק איכותיים איך לרמוז ללקוח? איך ניתן לשכנע? מניפולציות רעות איך יוצרים שכנוע עצמי? למכור יותר... לגרום למישהו לקבל ממך ביקורת מכירות לגרום למישהו לרצות להתאמן הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות להזדהות יותר מידי מה לענות ללקוח? לקוח מתעקש לקבל מחיר בטלפון לגרום לאנשי המכירות בידול שיווקי לשכנע אנשים להשתכנע לגרום ללקוח לתת בך אמון איך לנסח משפט משכנע? לגרום למישהו לאהוב אותי שיווק עצמי במקום העבודה שתילת מחשבות לאקס ראיון עבודה כאיש מכירות מוצר שקשה למכור אותו לשכנע בת זוג להגדיל את החשיפה שלך ללקוחות לשפר יכולות שכנוע למכור שירותי מכירה איך לשכנע אישה? לא מתאים ללקוח לקוח שלא מרוצה מהמתחרים השפעה גלויה באפשרותך למכור מתי ליצור ללקוח רצון חדש? בעיות בשיווק לגרום ללקוח לרצות לרכוש מה לעשות כשאין הסכמה במשא ומתן? לשכנע מישהו להתעניין לקוח חצוף לשכנע מישהו להקשיב לך שיווק לא יעיל תקלה יזומה במוצרים תחושת הזדהות מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח? מה הדרך הכי טובה לתת ללקוח הנחה? מוצר ללא מתחרים שיווק והעלאת מחירים ללקוחות לגרום למישהו להתייחס אליך יפה האפשרות הכי טובה של הלקוח תחרות אנשי מכירות לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק האם לקרוא ללקוח בשם חיבה? להגדיל סיכוי למכור לגרום ללקוח שלך לסחוט לקוחות הפקת חומרי שיווק האם כדאי לייצר מוצר? האם כדאי להכניס עיזים במשא ומתן? להצליח בשכנוע עקיף אני לא טוב במכירות לגרום למישהו לאהוב משהו שחיקה בעבודה במכירות לשכנע בחורות שאני רוצה כדאיות ייצור מוצר לעטוף את המוצר מה המוצר שלך? לאהוב לעבוד במכירות לקוח צריך לחשוב על זה... לשכנע מישהו להרגיש איתך בונוסים על מכירות למה הלקוח עוזב את המתחרים? לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח לשדר אמון להיות תוקפן כלפי הלקוח למכור שירותי עיצוב שכנוע הפוך לגרום למישהו לרגשות אשמה אסטרטגיית שימור לקוחות ליצור ללקוח תחושת fomo מוצר בחינם לגרום למישהו לאהוב רק אותך לבחור את הלקוח האידיאלי מה קובע את מחיר המוצר? לגרום למישהו להתחתן סיבות אפשריות להכנת חומרי שיווק עובד במכירות מוצר דומה מומחה במכירות האם למכור רכב? לעניין לקוחות לשכנע מישהו שאפשר להשתנות לגרום למישהו להיכנס לנעליים שלך לשנות את המוצר להכיר את הלקוח לספק ערך ללקוח אתה איש מכירות לקרוא מחשבות במשא ומתן עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיווק, קואצ'ר, לקוחות בנושאי לקוח לא רוצה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1875 שניות - עכשיו 19_11_2025 השעה 03:50:25 - wesi28