... להשתמש בטכניקה הזו. אם אפשר למחוק לחלוטין את ההתנגדות מהראש של השומע, עדיף לא להזכיר את ההתנגדות כלל. לדוגמה, לא מומלץ מראש לומר ללקוח: אתה לא צריך
לקנות את המוצר אם.... רק כאשר ברור לנו שהלקוח יקבל את ההתנגדות ממישהו ... הרבה יותר חזק מאשר המשפט שאומר ביבי חזק שהמשפט הזה הוא הרבה יותר חלש. זאת אומרת אם מישהו נגיד אומרים לו: תקנה את המוצר, נגיד הלקוח אומר: אני לא רוצה
לקנות את המוצר אז אומרים: תקנה את המוצר. מישהו אומר לו אל תקנה, מישהו ... בטוח בעצמו? ברור שמי שאמר בשום פנים ואופן אל תקנה את המוצר. בא נגיד שמישהו אומר: אל תקנה את המוצר ומישהו בתגובה אומר לו: אתה חייב, אתה מוכרח עכשיו,
לקנות את המוצר , יכול להיות שבכלל לא צריך את המוצר, אבל מה משדר יותר ... בסדר שהלקוח יגיד על המוצר הזה יקר, אוקי? אז מה עושים? אנחנו רוצים לגרום ללקוח שכשהוא יחשוב המוצר הזה יקר שהוא ייתן לזה איזה פירוש מסוים שלא יפריע לו
לקנות את המוצר. אז אפשר לדוגמה להגיד לו תקשיב, אם אין לך מה לאכול, אז ... רוצים שהוא יחשוב, אבל שהיא תצדיק אותה במקרה שלא מפריע לנו. זאת אומרת, אנחנו רוצים להגיד לבנאדם תקנה את המוצר המוצר טוב לך, הוא אומר אני לא רוצה
לקנות את המוצר, המוצר לא טוב לי מה עושים? גם אומרים לו: המוצר טוב לך ... לשים לב שלא מלכתחילה לעשות את זה, זאת אומרת לא מראש צריך להגיד לבנאדם ההתנגדות שלך נכונה אם.... זאת אומרת אם לדוגמה נגיד הלקוח אומר: אני לא רוצה
לקנות את המוצר, לא צריך מראש לבוא להגיד לו טוב, אל תקנה את המוצר אם... למה? כי עדיף לנו מראש למחוק לו מהמח את המחשבה: אל תקנה את המוצר. אנחנו לא רוצים שהוא יחשוב שיש מצב שהוא בו לא צריך
לקנות את המוצר ולא משנה מה המצב, עדיף לנו שהוא לא יחשוב שהוא לא רוצה
לקנות את המוצר. אבל, בהנחה שאנחנו יודעים שאשתו בבית תגיד לו אל תקנה ...