אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע לקוחות ✔NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע לקוחות, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, NLP פירוש, לשכנע ללכת לפסיכולוג, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, טיפול ב nlp, פסיכוקיברנטיקה, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, לשכנע גבר להביא ילד, ניתוב לשוני פיזיולוגי, לשכנע את האקסית לחזור, דרכים לשכנע, התמודדות בראיון, NLP לימוד עצמי, לשכנע חולה נפש לקבל טיפול, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, סדנאות nlp, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה, ללמוד רטוריקה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, NLP למטפלים, nlp ביטחון עצמי, לשכנע את חברה שלי, סודות הסוגסטיה, מכירות ושכנוע, NLP עובד, שכנוע ומכירות, לשכנע גבר לחזור, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, nlp דוגמא, לשכנע את הבוס, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, nlp עוגנים, ניהול משא ומתן,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
איך משפיעות המילים "בטח, איזה שאלה" על חוויית הלקוח?

המשפט "בטח, איזה שאלה?" נפוץ בשיחות יומיומיות ובמיוחד בתחום המכירות והשירות. אליעד מנתח בצורה מעמיקה את המשמעות וההשפעות של שימוש בביטוי זה, תוך כדי הצגת דוגמאות מפורטות וניתוחן לעומק. לדבריו, הבחירה במילים אלו לכאורה מסמלת הסכמה מלאה לשאלת הלקוח, אך בפועל היא עשויה ליצור תחושה של חוסר נוחות, ספק, ואף לזלזל בלקוח.

הדוגמה המרכזית שבה השתמש אליעד היא של אדם שנכנס לחנות סמבוסק, ושואל את המוכר האם אפשר להוסיף ביצה לסמבוסק. המוכר עונה לו "בטח, איזה שאלה?" על פניו התשובה נשמעת חיובית לחלוטין, אבל כשאליעד מנתח אותה, מתברר שהיא טעונה במשמעויות נוספות הגורמות לתחושות שליליות ללקוח.

מדוע המשפט "בטח, איזה שאלה" בעייתי בתקשורת עם לקוחות?

אליעד מסביר שהביטוי מורכב משתי חלקים שכל אחד מהם יוצר השפעה אחרת:
  • המילה "בטח" - מעידה על הסכמה מוחלטת ומידית. זו מילה שמשדרת ודאות חזקה מדי, אשר עלולה לגרום ללקוח להרגיש שלא היה צורך בכלל בשאלתו, ושהוא למעשה שאל שאלה מיותרת.
  • הביטוי "איזה שאלה?" - עוד יותר בעייתי מכיוון שהוא מטיל ספק בעצם הלגיטימיות של השאלה שנשאלה. הוא לא רק מאשר שאפשר להוסיף ביצה, אלא גם מייצר תחושה שהשאלה עצמה מיותרת או טיפשית.
כשמצרפים את שני הביטויים יחד ("בטח, איזה שאלה?") נוצר מצב שבו מצד אחד נאמרה תשובה חיובית, אך מצד שני הלקוח נשאר בתחושה של חוסר ביטחון, חוסר נעימות, או אף אשמה על עצם השאלה.

כיצד משפיעות תשובות כאלה על האינטראקציה עם הלקוח בטווח הארוך?

אליעד מפרט שמבחינה פסיכולוגית, תשובה כזו עלולה לפגוע בחוויית הלקוח וליצור אפקט שלילי לטווח ארוך. הלקוח עלול:
  • להרגיש שלא בנוח לשאול שאלות נוספות בעתיד.
  • לפתח חשש לא מודע מאינטראקציה נוספת עם המוכר או עם בית העסק.
  • להימנע מלשאול שאלות שעשויות להיות חיוניות לתהליך הרכישה.
  • להרגיש זלזול מצד נותן השירות, ולהקטין את הסיכוי שיחזור לעסק או ימליץ עליו לאחרים.
אליעד מדגיש שהאינטראקציה בין מוכר ללקוח היא לא רק עניין טכני של החלפת אינפורמציה אלא גם העברת חוויה רגשית ופסיכולוגית משמעותית.

איך אפשר לשפר את התקשורת ולהימנע מתחושת חוסר נעימות?

לפי אליעד, המוכר צריך להיות מודע למצב הנפשי שבו נמצא הלקוח בעת שהוא שואל את השאלה. אם לקוח שואל שאלה, הוא נמצא במצב של ספק או חוסר ודאות. לכן, התשובה של המוכר צריכה להיות מנוסחת בצורה שתעניק לגיטימציה לשאלת הלקוח ותייצר אצלו תחושה של נוחות, ביטחון, והבנה.

לדוגמה, אם לקוח שואל: "אפשר להוסיף ביצה?" - עדיף לענות בצורה פשוטה, חיובית וברורה, כמו: "בוודאי, אין שום בעיה, " או "כן, בהחלט אפשר". תשובות כאלה אינן פוגעות בלגיטימציה של השאלה אלא מעניקות ללקוח תחושת אישור, ובכך מעודדות אותו להמשיך ולנהל תקשורת נינוחה עם נותן השירות.

באילו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע לקוחות, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לשכנע לקוחות, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
למה הלקוח לא סומך עליך? לשכנע מישהו להגיד כן מוצר יוקרה שביעות רצון הלקוח איך למכור בלי מצב רוח? תלונות של לקוחות בגוגל לגרום למישהו לדבר חומרי שיווק ויזואליים לגרום למישהו להגיע לקוח עוזב את המתחרים הצגת מידע ללקוח מה לענות ללקוח? לשכנע מישהו לא להתנגד תהליך של שכנוע הכנסת עיזים למשא ומתן מצב הרוח של הלקוח לשכנע מישהו לסלוח על בגידה ליצור השפעה על אנשים האם להביע הזדהות? לשחרר את הלקוח לגרום למישהו להגיב לשכנע בחור לאהוב לקוח מפחד להחליט לעבוד עם לקוחות בעיתיים איך לא לגרום למישהו להרגיש צמצום? לעבוד במכירות להציג ללקוח הנחה לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות איך לשכנע מישהו לאהוב משהו? להגדיל את החשיפה שלך ללקוחות איך מוכרים מוצר יקר? למה הלקוח לא סוגר עסקה? למתג מוצר יקר להפיץ חומרי שיווק משא ומתן למנהלים בכירים אובדן לקוחות והעלאת מחירים איך לשכנע לקוח לרכוש? איתור צרכי הלקוח יכול לגרום לנזק לגרום למישהו לרצות להיות איתך פגישות פיזיות עם לקוחות איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מהמתחרים? להתקבל לעבודה כאיש מכירות לשכנע לקוח לאהוב ביקורת על nlp הטבה ללקוח מה לקוחות שואלים? איזה מגוון מוצרים להציע ללקוחות? לשכנע מישהו להקשיב למשהו איך משמרים לקוחות? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח לא מצליח למצוא מנהל מכירות טוב לקוח מתעקש לקבל מחיר לגרום למישהו להיות עצמאי תהליך שיווק לשכנע מישהו לקבל את ההצעה באז שיווקי לשכנע אנשים בקלות מה צריך איש מכירות? למכור nlp לגרום למישהו לומר לך את האמת התנגדות מצד הלקוח לגרום למישהו להפסיק לאהוב משהו איך לקוח מחליט? איך לגרום ללקוח לקנות דווקא ממך? לקוח מרוצה לחשוף את התקציב של הלקוח התנגדויות לקוח לגרום למישהו להבין דברים למכור למישהו מוצר הגדלת לקוחות ניתוח שיחת מכירות ליהנות מעבודה במכירות התנגדויות במשא ומתן השכנוע וההשפעה של ברק אובמה מוטיבציה למכירות קושי למכור את עצמך לשכנע מישהו להסיק לשכנע מישהו להימשך אלי לשכנע לא להתחתן יכולת לשכנע אנשים לשכנע אנשים להצביע לך איך אפשרויות בחירה משפיעות על החלטת הלקוח? לפגוש את הלקוח לגרום למישהו להיות תלוי טכניקות nlp נאומים של איש המכירות לגרום למישהו להגיע לטיפול לגרום למישהו לסלוח להצליח למכור בלי לשקר לתמחר מוצר למכור לעצמך ליצור אמון אחרי בגידה לגרום למישהו להפליל לקבל את ההצעה של הלקוח ליצור את חומרי השיווק המתאימים למה הלקוח לא קונה? איך להוביל לקוח? לקוח מפחד לטעות לפעול בניגוד למה שהלקוח מצפה איזה חומרי שיווק כדאי להכין? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא להשפיע, משא ומתן, תורת המשחקים בנושא לשכנע לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 08_11_2025 השעה 22:17:57 - wesi28