אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע לקוח ✔שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע לקוח, NLP למטפלים, לשכנע את עצמי לא לאכול, איך לשכנע בחורות, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע בנות, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, התנגדות מכירה, איך לשכנע לקוחות לקנות, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, איך לשכנע לקוח, NLP הסבר, NLP פוביה, ללמוד nlp בחינם, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, להתמודד בראיון, ייעוץ תקשורתי, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, טכניקות משא ומתן, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, לשכנע את חברה שלך, NLP תרגילים, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, יכולת לשכנע, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, לשכנע גבר, לשכנע בחורה לשכב איתך, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, טיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע את הבוס, איך לשכנע אנשים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
וכאן נסביר איך להתמודד עם הפחד מתחרות עסקית, בתוך תהליך של יצירת חומרי שיווק? איך להתמודד עם הפחד מכך שהמתחרים שלך יעתיקו את חומרי השיווק שלך? איך להתמודד עם זה שאתה יוצר חומרי שיווק, שמצד האמת יוצרים ביקושים לאו דווקא למוצר שלך, אלא גם למוצרים שמתחרים במוצרים שלך? בפרט כאשר חומרי השיווק שאתה יוצר, יכולים לעזור גם למתחרים שלך ובפרט כאשר חומרי השיווק שאתה מכין ללקוחות שלך, יוצרים גם ביקושים למתחרים שלך. ואני אסביר:

יש כל מיני סוגים של חומרי שיווק ולכל חומר שיווקי, יש את המטרות שלו. יש חומרי שיווק שתכליתם לקרוא ללקוח לקנות. לדוגמה פרסומת שאומרת "המזרן הכי טוב בעולם, כרגע למכירה לזמן מוגבל" וכיו"ב. אבל יש גם חומרי שיווק שהם לא קוראים למכירה מיידית, אלא הם מסבירים על המוצר באופן כללי ומטרתם לגרום ללקוח לרצות לרכוש אותם. לדוגמה חומר שיווקי שמסביר, למה כדאי לישון על מזרון קפיצים ולא מזרון ספוג. או חומר שיווקי שמסביר על סוגים של מזרנים ועל איך לבחור מזרון וכולי, שמטרתם היא לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר שלך.

ואם נסתכל על הסוג של השני של חומרי השיווק, דהיינו, חומרי שיווק שאמורים לגרום ללקוח להתחבר למוצר שלנו, הרי שנשים לב שאת חומרי השיווק האלו ניתן לחלק ל 2 חלקים, בהתאם למסרים שלהם.

החלק הראשון יהיה חומרי שיווק שיש בהם מסרים שרלוונטיים אך ורק למוצר שלנו ולא לשום מוצר מתחרה אחר. החלק השני יהיה חומרי שיווק שיש בהם תכנים שרלוונטיים גם למוצרים שמתחרים בנו.

ואני אסביר: נניח לדוגמה שאתה רוצה למכור רכב, שהיתרון שלו הוא הבטיחות שלו. לשם כך אתה צריך לעשות כמה פעולות עם כמה מסרי שיווק שונים. 1 - לגרום לאנשים לרצות לרכוש רכב חדש. 2 - לגרום לאנשים לרצות רכב עם יותר בטיחות. 3 - לגרום לאנשים לרצות דווקא את מערכות הבטיחות שברכב שלך.

ואני אסביר: נניח לצורך העניין שיש מולך כמות גדולה של אנשים שרוצה לרכוש רכב חדש וכולם רוצים שהרכב שלהם יהיה כמה שיותר בטיחותי. במקרה כזה, במידה ואתה רוצה לשווק ולמכור רק לאנשים האלו, הרי שבחומרי השיווק שלך יהיו אך ורק מסרים שמסבירים, למה לרכוש דווקא את המוצר שלך ולא את המוצר של המתחרים שלך, בלבד.

דהיינו, אם קהל היעד שלך שאתה פונה אליו, הוא אך ורק אנשים שמתלבטים בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך, הרי שאז תיצור חומרי שיווק שיש בהם אך ורק הסברים על היתרונות שלך ביחס למתחרים שלך.

אבל בעולם האמיתי, אתה כנראה תגדיל את המשפך השיווקי שלך ואתה כנראה תיצור חומרי שיווק, לא רק לאנשים שמתלבטים בינך לבין המתחרים שלך במשהו ספציפי, אלא אתה כנראה תפנה גם לקהל הרחב. דהיינו, לדוגמה אם אתה מוכר רכב, אתה כנראה תפנה גם לקהל הרחב ותרצה ליצור לו את הרצון לקנות רכב חדש בלי קשר לכלום.

ואני אזכיר, שחומרי השיווק, אמורים להיות בחפיפה למסרים של תהליכי המכירה. דהיינו, אם בתהליך המכירה צריך גם לשכנע את הלקוח לרכוש רכב חדש, ולא רק לשכנע אותו למה דווקא הרכב שלך, הרי שבחומרי השיווק, צריך גם מסרים כיו"ב.

וזה בעצם אומר, שחומרי השיווק שכנראה תייצר, יהיו בהם 2 סוגים של תכנים. סוג 1 של תכנים, יהיה סוג של תכנים שרלוונטי אך ורק למוצר שלך באופן יחסי. דהיינו, חומרים שמסבירים את היתרונות שיש דווקא במוצר שלך. לעומת זאת כנראה שיהיו גם חומרים נוספים, שבהם יהיו גם מסרים שיווקיים, שגם המתחרים שלך, היו יכולים להשתמש בהם. ושהם יוצרים ביקוש גם למתחרים שלך ולא דווקא למוצר שלך.

כי אם לדוגמה אתה עושה פרסומת שקוראת לאנשים להתחדש בבית החדש שלך, הרי שזה יכול לגרום ללקוח לרצות לרכוש בית חדש, אבל לא דווקא ממך וכולי.

ובעצם ניתן להבין, שכל חומרי השיווק שאתה מכין ללקוחות שלך וכל המסרים השיווקיים, אפשרי שתשאל את עצמך, האם ועד כמה גם המתחרים שלך יכולים להשתמש במסרים האלו? האם חומרי השיווק שלך מייצרים ביקושים רק למוצר שלך, או גם למוצרים שמתחרים בך? האם המתחרים שלך יכולים ללמוד ולהעתיק את תהליכי השיווק שלך? עד כמה השיווק שלך, עוזר רק לך ועד כמה הוא עוזר למתחרים שלך?

ניקח לדוגמה את התכנים שיש באתר האינטרנט הזה. נניח שמטרתם, היא למכור שירותי יעוץ בנושאים שונים. האם יהיה נכון לומר כל מי שירצה לתת יעוץ לאנשים, יוכל להיתרם מהתכנים שבאתר הזה? האם הוא יוכל ללמוד מהתכנים שבאתר הזה ולהציג אותם בשפה שלו במקום אחר? האם עצם כתיבת התוכן הספציפי הזה, מחייבת את הקורא לרצות לקבל ייעוץ דווקא מאליעד כהן שכתב את התוכן הספציפי, או שאולי היא גם מגדילה את הסיכוי לכך שהוא ירצה לקבל יעוץ כלשהו, אבל ממישהו אחר? בקיצור, יש כאן כל מיני נקודות למחשבה.

והשאלה היא, איך להתמודד עם הפחד מכך שהמתחרים שלך יעתיקו את חומרי השיווק שלך? ואיך להתמודד עם זה שאתה יוצר חומרי שיווק, שמצד האמת יוצרים ביקושים לאו דווקא למוצר שלך, אלא גם למוצרים שמתחרים במוצרים שלך?

ויש בזה כל מיני היבטים ועניינים. ונקודה אחת אומרת, שמצד האמת לא לכל דבר יש פתרון ולכל דבר יש יתרונות וחסרונות, ואולי באמת לא ניתן לפתור את הבעיה הזאת. ואולי תמיד יש לך 2 אפשרויות גרועות, או לא לפרסם שום דבר שיכול לעזור למתחרים שלך ואז להפסיד גם לקוחות, או כן לפרסם ללקוחות שלך, אבל גם המתחרים שלך יקבלו מידע וכולי. דהיינו, תשובה אחת אומרת, שאולי באמת אין לזה פתרון.

נקודה נוספת אומרת, שכאשר יוצרים חומרי שיווק, כדאי להתמקד בחומרי שיווק שמקדמים אותך ורק אותך ולא מקדמים גם את המתחרים שלך. לדוגמה, אם אתה מוכר רכב חדש, אז תתמקד בליצור חומרי שיווק שמסבירים למה כדאי לרכוש דווקא את הרכב שלך, דברים שאין למתחרים שלך. אבל אל תיצור חומרי שיווק שמסבירים למה לרכוש רכב חדש באופן כללי, כי זה משרת גם את המתחרים שלך ולא רק אותך. וגם האמירה הזאת נכונה באופן כללי. אבל גם היא פרקטית, לא תמיד אפשרית לביצוע וגם לה יש מחיר, של הקטנת החשיפה ללקוחות באופן כללי.

אבל יש עוד נקודה נוספת שצריכים לדעת גם אותה, שאומרת, שכאשר אתה יוצר חומר שיווקי, שנכון שהוא יכול לעזור גם למתחרים שלך באופן כללי, הרי שאתה יכול ליצור אותו בצורה שתרצה לגרום ללקוח שלך, לרכוש דווקא ממך ולא מהמתחרים שלך, למרות שהתוכן השיווקי הוא יכול להיות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע לקוח, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, לשכנע לקוח, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להיות עשיר ממכירות רצף של אמון לשכנע לא להתחתן תועלת של לקוח מהמוצר התנגדויות לקוח בגלל המוכר לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר לקוח לא רוצה לקנות מחיר מוצר ללמוד לעשות מניפולציות חוסר ביטחון עצמי למכור את עצמי חוסר הבנה של לקוח את המחיר לשכנע מישהו להתמכר טעויות ביצירת ראפור לקוח כועס לשכנע מישהו לא להסתיר הגדלת מכירות למכור ביותר כסף להציג ללקוח שירות לדוגמה מניפולציות של מאמנים דיבייט לגרום ללקוח לומר מה התקציב שלו למכור מוצר יקר מאפיינים טכניים של מוצר מתחילים למכור איך להסביר ללקוח את התמחור? לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה לעשות הרבה כסף כאיש מכירות האפשרות הכי טובה של הלקוח איך לגרום למישהו לקבל את עצמו? שאלות הכאב של לקוח להיות מומחה ל nlp לגרום למישהו לקבל ביקורת לענות ללקוח תשובה שלילית לגרום למישהו להסיק איך לא לפחד שהלקוח יברח לך? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות לקוחות חוזרים לייצר מוצר ביטול עסקה על ידי לקוח ליצור ללקוח צורך חדש שיטות שיווק למה קשה לעבוד במכירות? ליצור לקוחות חוזרים הצעת מחיר ללקוח שיטות השכנוע של ביבי נתניהו לדפוק את הלקוח חרדת מכירות לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה לרכוש את אמון הלקוח לגרום למישהו להצביע למפלגה לרכוש את אמון הלקוחות למכור בלי להתאמץ איך לא לגרום למישהו להסיר אחריות? להיפגש עם לקוח מניפולציה עצמית מסרי מכירה ללקוח סודות ההשפעה של מנטורים שיווק עצמי במקום העבודה לסגור עסקה עם לקוח במקום לשכנע אנשים לעשות כרצונך לקוחות חמים דיוק במכירות למכור קרח לאסקימואים למכור למישהו משהו איך למכור את עצמי? שכנוע הפוך נקודות התורפה של הלקוח לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו תהליך של איתור לקוחות שכנוע מוחלט איך להתחיל שיחה יוצאת עם לקוח? מוטיבציה למכירות ללמוד דיבייטינג איך למכור כל מוצר? לשכנע אקסית איך לעשות מניפולציות של ביבי נתניהו? מתי לא לתת הנחה ללקוח? להכיר את שפת הלקוח התנגדויות של לקוח להצליח למכור את עצמך אצליח למכור מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? שכיר שעובד במכירות מסר סמוי לתת מודע איך לשכנע שאתה מומחה? אסור ליצור הזדהות למכור את עצמך להתמודד עם סירוב של לקוח לשכנע מישהו להימשך אליך לוותר על הלקוח לכתוב נאום משכנע תמחור מוצר בטלפון איך לגרום למישהו להאמין לשקר שלך? חוסר אמון לגרום ללקוח לא להסתיר מידע מנהלי שיווק למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? מוצר בינוני לבנות אמון מחדש עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שינוי עמדות, מניפולציות, אוטוסוגסטיה בנושא לשכנע לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7813 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 14:14:35 - wesi28