אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע לקוח להיות מרוצה, nlp טריקים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות במכירה, לשכנע את בעלי, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, דמיון מודרך ו nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע גבר להתחתן, מה זה nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, איך למכור מוצר, מדריך אישי, nlp הצלחה במכירות, לשכנע את הלקוח, איך להשפיע על אנשים, דמיון מודרך nlp, מכירות ושכנוע, NLP תת מודע, התמודדות עם התנגדויות מכירות, שיטת nlp, כישורי שכנוע, NLP עוגן, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, לשכנע עובדת, עבודה ב nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, הכנה לראיון, טיפים למכירה, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, NLP דוגמאות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לשתול מחשבות, לשכנע לקוחות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
9:17איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
... להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה איך להתמודד עם לקוח שמתקשר שוב ושוב? כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב למרות שכבר קיבל תשובה ברורה על זמני ...
תשלום לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות, תשלום רק לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק?
... את התוצאה שהוא רוצה לשביעות רצון הלקוח. האם היית לך בעיה, להתנות עם הלקוח שהוא ישלם לך רק על התוצאות שתספק לו? התשובה היא, שכנראה אם היית יודע בוודאות שאתה יכול לגרום ללקוח להיות מרוצה ולספק ללקוח את התוצאה שהוא רוצה, כנראה שהיית מבקש עוד יותר כסף ומתחייב ללקוח על התוצאה והלקוח היה משלם פי כמה על התוצאה. אז למה בעצם אתה לא עושה את זה? תשובה: כי אתה לא בטוח ...
איתור צרכי הלקוח, 2 סוגים של צרכים של הלקוח, 2 סוגים של איתור צרכים, איזה איתור צרכים לא לעשות? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח לפני רכישה, איתור צרכי הלקוח אחרי רכישה, סוגים של צרכי הלקוח, למה לאתר את צרכי הלקוח? איזה צרכים של הלקוח לא צריך לאתר? טעויות של אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, מילוי צרכי הלקוח, איזה איתור צרכים לעשות ללקוח? איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר?
... כדי שנוכל לספק לו בדיוק את מה שהוא צריך בהתאם לצורך שלו. אחזור שוב: אחרי שהלקוח כבר רכש את השירות מוצר, אז במידה ונרצה לגרום ללקוח להיות מרוצה ולספק לו את השירות הכי טוב עבורו, לשם כך נצטרך לאתר את הצרכים של הלקוח, כדי שנוכל לספק לו את השירות הטוב ביותר בהתאם לצרכים שלו. אבל יש עוד סוג של איתור צרכים, והוא ...
לשכנע מישהו להתחתן, לשכנע מישהו להביא ילדים, בעד להתחתן, נגד להתחתן, בעד להביא ילדים, נגד להביא ילדים, לשכנע לא להתחתן, לשכנע לא להביא ילדים, בעיות בזוגיות, לא רוצה להתחתן, לא רוצה ילדים
...בכך דרך למלא חלל רגשי, או אולי כדי להרגיש משמעות מחודשת בחייו? כל אדם רואה את תהליך ההבאה של ילדים באופן שונה, ולכן גם כאן השאלה היא לא אם זה טוב או רע, אלא מה המשמעות האישית שזה מביא לו. אנשים שמבינים את המשמעות האמיתית של להביא ילדים לעולם, יתחילו לשאול את עצמם מה הם באמת רוצים. למה לא כולם רוצים ילדים? ישנם אנשים שיבחרו שלא להביא ילדים מסיבות שונות, והדבר לא בהכרח אומר שהם לא אוהבים ילדים או שאין להם רצון לקשר משפחתי. זה פשוט אומר שהמשמעות של...
אכלו לי שתו לי, תלונות של לוזר, תלונות של ווינר, איך חושב לוזר? איך חושב ווינר? להתלונן אכלו לי שתו לי, לתרץ תירוצים, להתלונן כדי לשפר, להתלונן כדי לתרץ, מניפולציות, מתי להתלונן? האם להתלונן? כמה להתלונן? להתלונן כדי להשתפר
אכלו לי שתו לי, תלונות של לוזר, תלונות של ווינר, איך חושב לוזר? איך חושב ווינר? להתלונן אכלו לי שתו לי, לתרץ תירוצים, להתלונן כדי לשפר, להתלונן כדי לתרץ, מניפולציות, מתי להתלונן? האם להתלונן? כמה להתלונן? להתלונן כדי להשתפר
...האם להתלונן זו תכונה של לוזרים או ווינרים? התלונה עצמה, כמו אמירות בסגנון אכלו לי, שתו לי, אינה שייכת בהכרח לקבוצת הלוזרים או לקבוצת הווינרים. השאלה האמיתית היא מה המטרה של התלונה. האם היא משמשת תירוץ כדי לא לפעול ולהישאר במצב הנוכחי, או שהיא דרך לבטא רצון לשפר את המצב ולשנות אותו לטובה? מה ההבדל בין תלונה של לוזרים לבין תלונה של ווינרים? לוזרים משתמשים בתלונה כתירוץ כדי להסביר מדוע הם לא מתאמצים להשיג את מטרותיהם עד הסוף. כששואלים אותם למה הם לא...
שיטות שכנוע, הגדלת תועלת, הקטנת עלות, 4 דרכים לשכנע מישהו, 4 דרכים להשפיע על מישהו, שינוי הרצון, שינוי המציאות, נוסחה לשכנע אנשים, יותר טוב מרע, חלק 1
שיטות שכנוע, הגדלת תועלת, הקטנת עלות, 4 דרכים לשכנע מישהו, 4 דרכים להשפיע על מישהו, שינוי הרצון, שינוי המציאות, נוסחה לשכנע אנשים, יותר טוב מרע, חלק 1
...לדוגמה, אדם שרוצה לשכנע בחורה ללכת איתו לסרט אקשן נתקל במצב שבו הבחורה אינה מעוניינת. הבחורה, לפי ההסבר של אליעד, עושה בראש סוג של חישוב של יתרונות מול חסרונות: היא חושבת על האלטרנטיבות העומדות לפניה לערב ומגיעה למסקנה שסרט אקשן הוא לא הבחירה הטובה ביותר עבורה. אם האדם רוצה לשכנע אותה, עליו לשנות את המאזן של היתרונות והחסרונות אצלה בראש. מה הן ארבע הדרכים לשנות את המאזן של טוב ורע? אליעד מציין שיש ארבע דרכים מרכזיות לשנות את המאזן של טוב ורע כדי...
טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לזוגיות מוצלחת, איך ליצור הסכמה? איך למכור נכון? טיפים למערכות יחסים, איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור אוירה נעימה? איך ליצור הרמוניה? איך למכור ללקוח?
טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לזוגיות מוצלחת, איך ליצור הסכמה? איך למכור נכון? טיפים למערכות יחסים, איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור אוירה נעימה? איך ליצור הרמוניה? איך למכור ללקוח?
...איך למכור נכון? טיפים למערכות יחסים, איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור אוירה נעימה? איך ליצור הרמוניה? איך למכור ללקוח? איך למנוע התנגדויות במכירה ובמערכות יחסים? אחד העקרונות החשובים ביותר שאליעד כהן מציג בתחום השכנוע, המכירה, וניהול משא ומתן הוא העיקרון של יצירת אווירה נעימה, הרמוניה והסכמה הדדית. כאשר רוצים ליצור אמון בין שני אנשים, חשוב להימנע מקונפליקטים לא הכרחיים שעלולים לגרום לתחושת אנטי אצל הצד השני. המטרה המרכזית היא למנוע מראש תחושה של התנגדות...
איך לקבל הנחה? איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לשכנע מישהו לתת לך הנחה, איך לגרום למישהו לרצות לתת לך הנחה? שיטות לשכנע מוכר לתת לך הנחה, טריקים לקבל הנחות, איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להוריד מוכר במחיר? איך להתמודד עם מוכר שלא מוכן לתת הנחה? איך ללמוד איך לקבל הנחה? איך לשתול מחשבה למוכר? רכישה כמותית, הנחה כמותית, שיטות לקבל הנחה מספקים, ניהול רכש, מנהל רכש, איך לקבל את המחיר הכי טוב? איך לקנות בזול?
...ככה יש יותר סיכוי שתגרום למוכר לתת לך הנחה. 3 -כדאי גם ללמוד לעומק את כל הנושא של טיפול בהתנגדויות מכירה + טיפול בהתנגדויות של לקוח באופן כללי וגם ללמוד באופן ספציפי את הנושא של איך להתמודד עם לקוח שאומר יקר לי ועם התנגדות מחיר של לקוח. גם הדבר הזה יעזור לך לראות את העולם מנקודת המבט של המוכר ולהגדיל את הסיכוי לך שהוא לא יוכל להתחמק מלתת לך הנחה ולמכור לך את המוצר שירות במחיר יותר זול. כמו כן ברמת העיקרון צריכים להבין, שמי שרוצה לקבל הנחה, צריך לעזור...
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
...אליעד: אוקי עכשיו מה אני רוצה לחדד אני רוצה לחדד קודם כל מעולמי עולמים לא היה מוצר יקר אין מוצר שהוא יקר, עוד פעם מוצר זה משהו חפץ אבל אין מוצר שהוא יקר אין דבר כזה מחיר יקר ואין דבר כזה מוצר יקר, שנייה יקר זה תמיד ביחס למישהו עכשיו ביחס למה זה תלוי ביחס ללקוח זה תלוי ביחס לכמה כסף יש לו זה תלוי ביחס לסדרי העדיפויות שלו תלוי ביחס לאלטרנטיבות שלו תלוי ביחס לתועלות של המוצר זה תלוי ביחס לכל מיני דברים נכון, עכשיו רוב הסיכויים עכשיו מה שקורה בדרך כלל...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשכנע לקוח להיות מרוצה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע לקוח להיות מרוצה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לשכנע לקוח להיות מרוצה, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא NLP, דמיון מודרך, מומחה מכירות בתחום לשכנע לקוח להיות מרוצה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 28_06_2025 השעה 06:16:15 - wesi28