אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע לקוח ✔הכנת עזרי מכירה, איזה חומרי שיווק להכין? האם להכין חומרי שיווק שבוודאות הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע שיש חומרי שיווק...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע לקוח, NLP פחדים, קורס דמיון מודרך, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, התנגדויות לקוח, ייעוץ פוליטי, לשכנע לקוחות לקנות, לשכנע בחור, שיווק, להתמודד בראיון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, איך לשכנע, nlp למומחים, התמודדות עם התנגדויות מכירות, התמודדות עם התנגדות מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, NLP דוגמאות, nlp לימודי, לשכנע את הבוס, ייעוץ רטורי, שיפור כושר שכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, זוגיות nlp, שאלות בראיון, מודל לטיפול בהתנגדויות של לקוח, NLP הרצאות, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, איך לשכנע את אשתי, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, איך לשכנע את המנהל, טיפול בהתנגדויות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הכנת עזרי מכירה, איזה חומרי שיווק להכין? האם להכין חומרי שיווק שבוודאות הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע שיש חומרי שיווק גם אם הוא לא יסתכל עליהם? איך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות? איך להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות? איך לגרום ללקוח להאמין במוצר? הגדלת אמון של לקוח במוצר, כמה חומרי שיווק להכין? למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? האם יש חומרי שיווק מיותרים? האם להכין סתם חומרי שיווק? איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך?
וכאן אסביר, האם ולמה לפעמים כדאי להכין חומרי שיווק, גם אם אנחנו יודעים בוודאות שהלקוח לא יקרא אותם ולא יעיין בהם? אז לכאורה אין היגיון להכין סתם חומרי שיווק. כי חומרי השיווק תכליתם לקדם את המכירה. וברמת העיקרון, החומר השיווקי מקדם את המכירה, באמצעות זה שהלקוח נחשף לחומר השיווקי ואז זה אמור לחזק את הרצון שלו לרכוש את המוצר וכולי. ולכן לכאורה זה יהיה בזבוז משאבים להכין חומר שיווק, שנועד עבור הלקוח, אם אנחנו יודעים מראש שבוודאות הלקוח לא יעיין בחומר השיווקי.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת, ואני אסביר. ברמת העיקרון, אכן נכון לומר שהתועלת המרכזית של החומר השיווקי, היא כאשר הלקוח מעיין בחומר השיווקי ואז זה עוזר לשכנע אותו לרכוש את המוצר. אבל האמת היא, שיש תועלת גם בעצם זה שהלקוח יודע שיש חומר שיווקי, גם אם הוא לא יעיין בו בפועל אלא אפילו יזרוק אותו מיד לפח. ומה ההיגיון של זה?

וההיגיון של זה הוא, שבעיקרון הלקוח רוכש את המוצר כי הוא רוצה לרכוש את המוצר וכי הוא חושב שיהיה לו טוב לרכוש את המוצר. ובמה תלוי שהלקוח יחשוב שיהיה לו טוב לרכוש את המוצר? תשובה: זה תלוי בכך שיהיו לו אמונות ומחשבות כלשהן לגבי המוצר. לדוגמה שהוא יאמין שהמוצר איכותי וכיו"ב. ובמה תלוי שהלקוח יחשוב שהמוצר איכותי וכיו"ב? תשובה: זה תלוי בכל מיני גורמים. כאשר חומרי השיווק בעיקרון אמורים לעזור לגרום ללקוח לחשוב מחשבות כלשהן על המוצר.

אבל ישנם מצבים לדוגמה, שבהם איש המכירות מספר סיפור כלשהו ללקוח. והלקוח בספק לגבי אמיתות המידע שאותו מעביר איש המכירות ללקוח. ואז הלקוח בתת המודע שלו, יכול לבחור להאמין או לא להאמין לאיש המכירות. אבל במה תלוי אם הלקוח יאמין לאיש המכירות? תשובה: גם זה תלוי בכל מיני דברים. אבל זה תלוי גם באם הלקוח חושב שהמידע שמעביר לו איש המכירות, שהמידע הזה מבוסס על עובדות ולא רק על סיפורים.

ובמה תלוי שהלקוח יחשוב שהמידע שאיש המכירות מעביר לו, שהמידע הזה מבוסס על עובדות ולא רק על סיפורים? תשובה: זה תלוי גם בעצם ההימצאות של חומרי שיווק שהלקוח יכול לעיין בהם, שהם יכולים לגבות את המידע שמעביר לו איש המכירות.

לדוגמה: איש המכירות מספר ללקוח שיש לו כדור הרזיה שפועל בדרך כלשהי. מה יקרה אם איש המכירות יספר ללקוח שיש לו גם מצגת שמראה כל מיני מחקרים מדעיים על איך חקרו את כדור ההרזיה הזה וכיו"ב? תשובה: עצם זה שהלקוח חושב שיש מחקרים שהוא כלקוח יכול לקרוא אותם ולהעמיק בהם, עצם זה גורם ללקוח להאמין יותר לאיש המכירות.

דהיינו, אם איש המכירות אומר משהו ללקוח והלקוח יודע שיש לו חומר שיווקי שהוא יכול להעמיק בו לגבי המידע שנתן לו איש המכירות, הרי שעצם ההבנה של הלקוח שיש לו את האפשרות להעמיק בחומר השיווקי הנוסף, עצם זה עצמו גורם ללקוח להאמין יותר לטענה של איש המכירות. וזה גם אם מצד האמת לצורך העניין במחקר בכלל כתוב את ההפך של מה שאיש המכירות אומר.

מחדד ואומר: ומאחר שיש כל מיני סוגים של חומרים שיווקיים, לכן אני אומר שהדגש כאן הוא על הכנת חומרי שיווק, שאינם מהסוג של חומרי שיווק שקוראים ללקוח לרכוש את המוצר. אלא מדובר על הכנת חומרי שיווק, שעוסקים בלהסביר ובלגבות את המידע שאיש המכירות מעביר ללקוח.

לסיכום: אם איש המכירות מעביר מידע ללקוח, טוב יהיה אם יהיה חומר שיווקי שיכול לגבות ולהעמיק עוד את המידע שמוסר איש המכירות ללקוח. וגם אם הלקוח בוודאות לא יעיין בחומר השיווקי לעומק או בכלל, הרי שעצם זה שהלקוח מאמין שיש כאן איזה מידע שיווקי שהוא יכול להעמיק בו ולראות את כל ההוכחות לדברים של איש המכירות, הרי שזה עצמו מגדיל את הסיכוי שאיש המכירות יאמין ללקוח.

ולכן, ברמה העקרונית, כדאי לייצר חומרי שיווק, גם כאלו שאולי או אפילו וודאי הלקוח לא יעיין בהם. להכין כל חומר שיווקי, שמגבה כל מידע שאיש המכירות מעביר ללקוח. וכמובן שצריכים לדעת באיזה סדר להכין חומרי שיווק וגם איך להתחיל להכין חומרי שיווק וכמובן שכדאי שתהיה גם תוכנית להכנת חומרי שיווק וכולי. אבל עדיין כדאי להבין, שכאשר יש ללקוח הבנה שיש חומר שיווקי שהוא אפילו רק יכול לעיין בו, עצם זה עוזר להגדלת האמון של הלקוח במוצר וכולי.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הכנת עזרי מכירה, איזה חומרי שיווק להכין? האם להכין חומרי שיווק שבוודאות הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע שיש חומרי שיווק גם אם הוא לא יסתכל עליהם? איך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות? איך להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות? איך לגרום ללקוח להאמין במוצר? הגדלת אמון של לקוח במוצר, כמה חומרי שיווק להכין? למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? האם יש חומרי שיווק מיותרים? האם להכין סתם חומרי שיווק? איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע לקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לשכנע לקוח, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום למישהו לאהוב אותי בירור צרכי הלקוח מוצר מתאים למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? לשכנע בוחרים להצביע שביעות רצון הלקוח איש מכירות מצליח מוצרי מידע לסגור פגישה עם לקוח שיטת מכירות מנצחת למה שהלקוח יקנה דווקא ממך? למה אתה לא מצליח למכור? לגרום למישהו להגיע למפגש עם אליעד כהן להתמקד בלמכור לשאול את הלקוח מה הוא רוצה איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? האם אפשר ללמד למכור? לגרום למישהו לא לחזר אחריך לגרום למישהו לרצות סקס לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים לפטר לקוחות רצונות במשא ומתן לשכנע עובד לקבל לקוח ששואל בטלפון שכנוע בטקסט יעוץ שיווקי איך להתאים מוצר ללקוח? למכור מוצר שקשה למכור אותו לנהל לקוחות להשיג לקוחות חוזרים פודקאסט כחומר שיווקי הדגמה ללקוחות לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר שפה של לקוח התנגדות מצד הלקוח להיות מומחה למכירות לגרום למישהו לא להתמכר אליך לשכנע את עצמך אמון עם אנשים פרצה בתת מודע שיווק יוצר ביקוש השפעה על המודעות של הלקוח הלקוח רוכש את המוצר מניפולציה איכותית לקוח ששואל כמה זה עולה לשחרר לקוח המוצר שלך יקר הסברה ושכנוע שיווק בהתאם למכירות שיווק או מכירות טכניקת מכירות למכור שירותי יעוץ לגרום למישהו להצביע לך תיאום פגישה עם לקוח צורה משכנעת מיינדסט של איש מכירות מומחה להשפיע על תת המודע תכונות של איש מכירות מוצר שלא כדאי למכור אותו לגרום למישהו לא לעשן איך להציג ללקוח שירות? להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון לשכנע בן אדם לחשוב צרכי לקוח לקוח אומר שהמוצר יקר איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? למה לא רק להאמין במוצר? לשבח מוצר לשכנע גבר לחשוב עליך איך להכיר את הלקוח? להשתמש בראפור nlp master practitioner לגרום למישהו לאהוב את איך שאת נראית איך לגרום למישהו לקנות ממך? לשדר ללקוח לקנות את האמון של הלקוח לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות יכולת לשכנע אנשים לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים לגרום למישהו לבקש עזרה לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית נוסחה לשכנע אנשים תזמון הצגת המחיר ללקוח לגרום ללקוח לרכוש את המוצר תכונות האופי הנדרשות ממנהל מחלקת מכירות איך להדריך אנשי מכירות? מה לדרוש במשא ומתן? מוכר ללקוח איך ליצור הזדהות עם לקוח? לשכנע מישהי להרגיש שחסר למצוא עבודה כאיש מכירות לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה שיווק ללקוחות חדשים העלאת מחיר ללקוח קבוע גיוס מנהל מכירות השפעה סמויה תחושה של אמון למה חשוב לעשות שיווק? איך חבילות משפיעות על החלטת הלקוח? האם לפרסם את המחיר ללקוח? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שכנוע, אימון מכירות, מומחה מכירות בתחום לשכנע לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4063 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 14:17:45 - wesi28