אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע לקוח ✔בידול עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך, לבדל את עצמך מהמתחרים שלך עם הסיפור האישי שלך, בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות, חשיפה אישית כדרך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, NLP דיכאון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, nlp להצלחה במכירות, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, לשכנע חברים לצאת, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, איך להשפיע על אנשים, איך לשכנע את אשתי, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, דמיון מודרך ו nlp, אסטרטגיה שיווקית, התמודדות עם התנגדות מכירה בטלפון, איך למכור רעיון, ניתוח טיעונים, מסר שיווקי, לנהל משא ומתן, nlp שיטת טיפול, טקסט טיעוני, לשכנע בחור, איך לשכנע את המנהל, טיפול בהתנגדויות במכירה, טיפול ב nlp, לשכנע את בעלי, לשכנע בעל לעוד ילד, לשכנע מישהו לקנות, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, איך לשכנע את המפקד, איך לשכנע את בן הזוג, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, לימודי nlp, NLP ביקורת,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨בידול עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך, לבדל את עצמך מהמתחרים שלך עם הסיפור האישי שלך, בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות, חשיפה אישית כדרך להשגת בידול עסקי, בניית מותג מצליח באמצעות בידול עסקי באמצעות חשיפת החיים האישיים שלך ובניית הסיפור האישי שלך כדי לגרום ללקוחות להתחבר אליך ברמה האישית. בידול עסקי וחשיפה אישית, מה זה בידול עסקי? האם באמת צריך בידול עסקי? איזה בידול עסקי צריך? איך לעשות בידול עסקי? טעויות עושים בבידול עסקי, עסקים עושים עם אנשים
והפעם אדבר על העניין של בידול עסקי באופן כללי. וגם באופן יותר ספציפי, האם יהיה נכון לומר, שכדאי או אפשרי לעשות בידול עסקי, באמצעות חשיפה אישית שלך, שבה אתה מספר את הסיפור האישי שלך לאנשים, גורם לאנשים להתחבר אליך כבן אדם, בלי קשר למידע על המוצר שלך. מתוך לוגיקה שאומרת ש"עסקים עושים עם אנשים". ואתה צריך ליצור דמות ברשתות החברתיות וכיו"ב, שאנשים יתחברו אליך ושדרך זה הם בסופו של דבר, ירצו לרכוש ממך. ושזה לכשעצמו, סוג של בידול עסקי, כי מי שאתה, זה הבידול שלך מכל אחד אחר.

אז כמובן שקודם כל צריכים להבין את העניין של בידול עסקי באופן כללי ורק אחר כך יהיה ניתן להבין, האם באמצעות חשיפה אישית שלך ברשתות, האם אפשרי כדאי או מומלץ לעשות את הבידול העסקי שלך מהמתחרים שלך.

אז קודם כל אסביר מה זה בידול עסקי. אז ברמת העיקרון, יתכן שאתה מנהל עסק, כי אתה רוצה אולי אפילו באופן בלתי מודע, להתפרסם ובגלל שאתה רוצה שיעריצו אותך, יאהבו אותך וכיו"ב. במקרה כזה לצורך העניין, יש היגיון לומר שאתה תרצה לחשוף את החיים האישיים שלך בדרך כזו או אחרת ולשים את עצמך באופן אישי בפרונט ובחזית של העסק שלך, גם מתוך השיקול שאתה רוצה להתפרסם ולהיות נערץ נאהב וכיו"ב.

יחד עם זאת, כאן אני לא אדבר על המקרה הזה, שבו אתה רוצה להתפרסם, להיחשף באופן אישי וכולי, אלא נדבר על העניין שבו אתה רוצה להצליח בעסק שלך באופן כללי ולהרוויח כמה שיותר כסף באופן יותר ספציפי, בלי קשר לרצון האישי שלך להתפרסם ולהיות נאהב וכיו"ב. ולכן ננסה להבין, במידה והמטרה שלך היא להצליח ברמה העסקית ולעשות כמה שיותר כסף, האם ומה בדיוק המטרה של הבידול העסקי עבורך?

אז, במידה ואתה רוצה להצליח בעסק שלך, אתה צריך לגרום לאנשים לרצות לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך. ואיך אתה גורם ללקוחות לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך? תשובה: באמצעות בידול עסקי. בידול מלשון הבדל. אתה צריך לגרום ללקוחות שלך, לראות הבדל או הבדלים, בינך לבין המתחרים שלך, שההבדלים האלו יגרמו להם לרצות לקנות דווקא ממך ולא ממישהו אחר.

במילים אחרות, המטרה של הבידול העסקי, היא כדי לעזור ללקוחות שלך להבדיל בינך לבין המתחרים שלך, כדי לגרום ללקוחות שלך לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר.

עכשיו, ברמת העיקרון, הבידול שלך יכול להיות כל מיני דברים. הוא יכול להיות לדוגמה המחיר שלך, דהיינו, שאתה מוכר הכי בזול. דהיינו, הבידול שלך יכול להיות זה שאתה הכי זול. או הכי טוב, או הכי מהיר, או הכי שירותי, או הכי מותאם אישית ללקוח, או הכי כל דבר אחר. ברמת העיקרון, הבידול שלך מהמתחרים שלך, יכול להיות אפילו המיקום הפיזי שלך ביחס ללקוח. לדוגמה, החנות שלך פשוט יותר קרובה פיזית ללקוח, מהחנות של מישהו אחר, שאליו הוא צריך ללכת עוד כמה צעדים. במילים אחרות, כל הבדל בינך לבין המתחרים שלך, יכול להיות חלק מהבידול שלך.

וכן, גם הסיפור האישי שלך, האמונות שלך, החיים האישיים שלך, גם הם יכולים להיות חלק מהבידול שלך. גם זה שההורים שלך קרה להם משהו שלא קרה להורים של מישהו אחר, גם זה יכול להיות חלק מהבידול שלך. כל הבדל בינך לבין המתחרים שלך, יכול להיות חלק מהבידול בינך לבין המתחרים שלך.

אז מה הבנו? הבנו 1 - שצריך בידול ברמה העקרונית, כדי לגרום ללקוח להבדיל בינך לבין המתחרים שלך, כדי שהוא ירצה לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך. 2 - הבנו גם שבידול עסקי, יכול להיות כל הבדל מכל מין וסוג שהוא, שיש בינך לבין המתחרים שלך, לבין כל שאר האפשרויות שיש ללקוח, לא לרכוש ממך אלא לעשות משהו אחר. וכאן מומלץ להעמיק בנושא של מי המתחרים שלך.

ומכאן בעצם נעבור לשאלה, איזה סוג של בידול עסקי הכי נכון לעשות. וזה כמובן לפני השאלה, איך לעשות בפועל את הבידול העסקי. אז מאחר שהמטרה של הבידול העסקי היא לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא ממישהו אחר, באמצעות ההבדל שהוא מוצא בינך לבין המתחרים שלך, לכן בעצם זה אומר, שהבידול שלך אמור להיות בהתאם להבדלים שאתה חושב שיש בינך לבין המתחרים שלך, ולהבדלים שאתה חושב שיגרמו ללקוחות שלך לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך.

לדוגמה: נניח שסבא שלך היה היטלר. לכל הדעות נסכים שזה בידול והבדל מאוד גדול בינך לבין כל אחד אחר. אבל, האם יהיה נכון להדגיש את ההבדל הזה בינך לבין המתחרים שלך? תשובה: אולי כן אולי לא, הכל תלוי במוצר שאתה רוצה למכור ובלקוחות ובצרכים שלהם. אבל ברור, שלא בטוח שאתה צריך להדגיש את ההבדל הזה, שיש בינך לבין המתחרים שלך.

מה כן? כן נכון לחשוב בהיגיון, מה המוצר שלך? מי הלקוחות שלך? למה לדעתך המוצר שלך יעשה יותר טוב ללקוחות שלך, מאשר מוצרים אחרים? ודרך זה להגיע להבדל שיש בינך לבין המתחרים שלך, שאותו צריך להדגיש בבידול שלך.

ואני אחדד: נניח שאתה מוכר בתים. עכשיו, נניח שברור לך שהמתחרים שלך מוכרים בתים יותר טובים מהבתים שאתה מוכר. איך במקרה כזה תוכל להבין מה היתרונות שלך ביחס למתחרים שלך? אז התשובה היא, שאתה צריך להבין מי קהל היעד שלך.

לדוגמה: נניח שאתה רוצה למכור בתים ללקוחות שיש להם 10 מיליון שח לרכישת בית. אז, אם לדעתך אותו לקוח יכול בכסף שלו לרכוש בית אחר שיעשה אותו יותר מאושר, הרי שבאמת אתה בבעיה. אבל אם נניח שאתה מוכר דירות ב 1 מיליון שח, הרי שהמתחרים שלך, שמוכרים בתים טובים פי 10 ב 10M ש"ח, הם לא בדיוק המתחרים שלך, ביחס ללקוחות שלך. כי הלקוחות שאתה רוצה למכור להם, הם לא באמת יכולים לרכוש בית ב 10M.

במילים אחרות, גם אם אתה גרוע יחסית וגם אם יש לך מתחרים יותר טובים ממך, הרי שכנראה שיש איזה יתרון כלשהו, אפילו של מחיר, שאולי אתה יותר זול, או יותר נחמד, או יותר זמין, או יותר משהו כלשהו, שאתה אפילו קצת יותר טוב מאשר המתחרים שלך, באותו טווח מחיר שאתה מבקש מהלקוח שלך.

וכאן כמובן שצריכים להעמיק בנושאים של: מי קהל היעד, מי המתחרים שלך, מה היתרונות שלך ועוד. אבל אלו נושאים שצריכים להעמיק בהם בפני עצמם. בכל מקרה המטרה היא להסביר, שתמיד כנראה שיש איזה הבדל בינך לבין המתחרים שלך, שהוא יתרון יחסי שיש לך ביחס למתחרים שלך, ביחס ללקוח שלך. ואת היתרון הזה, צריכים להדגיש בבידול שלך, שאותו אתה עושה בשיווק שלך.

ואני אחדד: הלקוח תמיד שואל את עצמו למה דווקא אתה, למה לרכוש דווקא ממך, תמיד הלקוח ישאל את זה. ובהנחה שהלקוח לא פועל בצורה אקראית, הרי שהוא ירצה להסביר לעצמו למה הוא רוכש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. אבל ברמת העיקרון, כל תשובה יכולה להיות נכונה. גם תשובה כגון, כי הוא כבר אצלך בחנות ולא בא לו ללכת לחנות אחרת. או כי הוא לא חושב שמישהו אחר יהיה יותר טוב ממך, ביחס למה שהוא משלם לך ולא בא לו להתאמץ לחפש עוד מישהו אחר. במילים אחרות, ברמת העיקרון, בידול עסקי, לא בהכרח חייב להיות משהו דרמטי, אא"כ אתה רוצה לדוגמה לגבות יותר כסף מהלקוחות שלך, שאז ממילא יש לך יותר מתחרים, כי יש ללקוח יותר אפשרויות לבחור בתקציב שלו, ואז ממילא אתה צריך להיות יותר טוב מאשר המתחרים שלך.


וכאן אני אחדד את הטעות הבאה שעושים אותה חלק מאנשי השיווק. שהם טועים בלוגיקה הבאה שאומרת כך: מאחר שצריך בידול, ומאחר שרוב ככל הדברים שתגיד על עצמך ועל המוצר שלך, כנראה שגם מישהו אחר יהיה כמוך או אולי יותר טוב ממך, ומאחר שכנראה סיפור החיים האישי שלך, כנראה שהוא ייחודי, לכן ההבדל הכי גדול בינך לבין המתחרים שלך, אמור להיות דרך הסיפור האישי שלך, של החיים האישיים שלך.

ומאחר ש"אנשים עושים עסקים עם אנשים", ומאחר שהגיוני שאנשים יתחברו למי שמוכר להם את המוצר ושהם יסמכו עליו וירצו להיות לקוחות שלו, לכן יש היגיון שאם תספר להם סיפורים על עצמך וכולי, זה יגרום להם להתחבר אליך, לסמוך עליך, לרצות לרכוש דווקא ממך וכולי. וכך בעצם סגרנו גם את הפינה של הבידול העסקי.

וזה כמובן לא באמת נכון, אלא נכון אולי רק קצת רק במקרים מסויימים. ואני אסביר את הטעויות שיש בחשיבה הזאת:

1 - נכון שסיפור החיים האישי שלך, הוא רק שלך והוא ייחודי לך. אבל זה כמובן לא באמת נכון. כי במהות, יש עוד אנשים שעברו דברים דומים לדברים שאתה עברת. ומנקודת המבט של הלקוח שלך, סיפור החיים האישי שלך, גם הוא זהה לסיפור החיים של המתחרים שלך, במידה וגם הם יספרו את הסיפור האישי שלהם. ובמילים אחרות, זה לא נכון לומר, שהסיפור האישי שלך, באמת מבדיל אותך מאחרים באופן דרמטי ומהותי. אא"כ לדוגמה באמת עברת או חוויית משהו מאוד שונה מאחרים, שאז אולי באמת הסיפור האישי שלך, באמת שונה מסיפורי חיים של אנשים אחרים.

2 - ברמת העיקרון, לא באמת חייבים הבדל דרמטי בינך לבין המתחרים שלך, אא"כ אתה רוצה שיהיה הבדל דרמטי במחיר שאתה גובה מהלקוחות שלך. ככל שתרצה לגבות יותר מהלקוחות שלך, יותר מאשר המתחרים שלך, כך תצטרך הבדל יותר גדול. אבל אם אתה מוכר במחיר שוק באופן יחסי, הרי שאתה לא באמת צריך הבדל דרמטי בינך לבין המתחרים שלך. מספיק לצורך העניין שידעו שאתה קיים, כדי שירכשו ממך ושלא יתאמצו לחפש מישהו אחר לרכוש ממנו.

3 - מצד האמת, הבידול שלך, לא אמור להיות ההבדל הכי גדול שיש בינך לבין המתחרים שלך, אלא הוא אמור להיות ההבדל גם ההכי קטן שיש, אבל שהוא יגרום ללקוחות שלך לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר.

ולכן גם אם היה נכון לומר, שהסיפור שלך הוא ייחודי ושהוא ההבדל הכי גדול בינך לבין המתחרים שלך, עדיין לא נכון לומר שבהכרח שהוא ההבדל שאתה צריך להדגיש אותו בפני הלקוחות שלך.


וכאן צריכים להבין את העניין הבא, והוא, שהבידול שלך צריך להיות מותאם למוצר שלך ולצרכי הלקוח שלך, שבגללם הוא יסגור איתך עסקה ולא עם מישהו אחר. דהיינו, שזה אכן נכון לומר, שיש תועלת ליצור אמון עם לקוח. וכן זה יהיה נכון לומר שכדאי לגרום ללקוח לסמוך עליך. וכן יהיה נכון לומר שהגיוני להתחבר ללקוח כדי להגדיל את הסיכוי שהוא ירכוש ממך. אבל צריכים לדעת ולהבין את הדבר הבא, והוא שבכל מקרה לגופו צריכים להבין את השיקולים של הלקוח כאשר הוא רוצה לקבל החלטה ממי לרכוש את המוצר שהוא רוצה לרכוש.

לדוגמה: נניח שאתה רוצה לעשות ניתוח לב, האם תעדיף מנתח לב עם ניסיון מוכח, למרות שהוא לא נחמד, או שתעדיף מנתח אוזניים שאתה ממש אוהב אותו וממש סומך עליו? או אם אתה צריך לתקן את הרכב, האם תעדיף ללכת לחשמלאי רכב מוסמך שאתה לא יודע עליו כלום ברמה האישית, אבל יודע שיש לו הרבה לקוחות מרוצים, או שתעדיף ללכת לאינסטלטור שבמקרה הוא גם החבר הכי טוב שלך ושכולם אוהבים אותו? מה תעדיף?

ונניח שאתה רוצה לרכוש בית, האם תעדיף לרכוש את הבית באיכות הבניה הכי טובה, ושגם הכי כיף לגור בו לדוגמה מבחינת המפרט הטכני, ממישהו שאתה הכי סומך עליו, אבל שהוא נמצא במיקום שאתה לא רוצה לגור בו, או שתעדיף אולי לגור בבית פחות טוב, במיקום שאתה יותר רוצה לגור בו? מה תעדיף? כמובן שהכל יכול להיות וכל מקרה לגופו.

אבל מה שאני בעצם אומר, זה שהחיבור למוכר באופן כללי וברמה האישית, הוא רק אחד מהשיקולים הכלליים של האדם שרוצה לרכוש את הבית או את המוצר או את השירות או כל דבר אחר שאתה מוכר. אבל הוא לחלוטין לא השיקול היחיד ואפילו לא השיקול המרכזי. כי זה נכון ש"עסקים עושים עם אנשים", אבל זה רק אחד מהשיקולים ולא השיקול היחיד.

ולכן זה כן יהיה נכון לומר, שלפעמים יש יתרון שהלקוחות שלך יכירו אותך ברמה האישית, יתחברו אליך ברמה האישית ואז ירצו לרכוש ממך, אבל כמובן שזה תלוי בהמון גורמים. כי לפעמים יותר חשוב איכות המוצר שלך וההתאמה שלו ללקוח, מאשר הסיפור האישי שלך וכולי.


נקודה נוספת שצריכים לדעת, היא, שלפעמים הסיפור האישי שלך, יכול להיות חלק מההוכחות שאתה מביא לאיכות המוצר שלך. לדוגמה, אם לא היה לך כסף ועכשיו אתה עשיר. או אם היית שמן ועכשיו אתה רזה וכיו"ב. במקרה כזה, יתכן שחלקים מסויימים בסיפור האישי שלך, הם כן רלוונטיים ואפשריים לשיתוף עם הלקוחות שלך, כחלק מחומרי השיווק שלך. כי הם סוג של "הוכחה" של לקוחות מרוצים, שמעידים שהמוצר שלך טוב. כי הנה אתה סוג של לקוח מרוצה של השיטה והדרך שלך. אבל כמובן שצריכים לקחת את זה בהקשר הזה, אבל לא מעבר לכך.

דהיינו, כן יכול להיות היגיון, שבתוך כל המסרים השיווקיים שלך, תרצה לספר סיפורים אישיים, שבהם תספר שהמוצר שלך, במקרה עזר לך באופן אישי. אבל המידע הזה רלוונטי, במסגרת השיקול של לשכנע את הלקוח שהמוצר שלך עובד. אבל צריכים לראות את התמונה המלאה, בתוך מגוון השיקולים של איך לעשות בידול באופן כללי.


ובאותו הקשר, אני אוסיף על עוד כשלים לוגיים שיש בהקשר הזה של חשיפת הסיפור האישי שלך, כחלק מהבידול העסקי שלך. והכשל הלוגי הולך כך:

1 - בעל העסק שרוצה להצליח בעסק, מאמין שהוא צריך לעשות משהו שונה ממה שהוא עושה עד כה.

2 - הוא מאמין גם שהוא כנראה צריך לעשות משהו שכרוך במאמץ כלשהו, משהו שקשה לו לעשות. בפרט אם הוא רוצה להשיג תוצאה גדולה ביחס לעסק שלו.

3 - בנוסף בעל העסק יודע שמאוד קשה לו לעמוד מול מצלמה באופן אישי ולספר סיפוריים אישיים על החיים שלו.

4 - בנוסף הוא מבין שקשה לו למכור ללקוחות, כי הם שואלים אותו למה דווקא אתה ולמה דווקא ממך. ומכן נובע שהוא צריך בידול.

5 - הוא מבין גם שהסיפור האישי שלו, יכול להיות סוג של בידול.

6 - הוא מבין גם שהסיפור האישי שלו יכול לעזור לו להתחבר ללקוחות.

7 - הוא אולי גם מכיר מישהו שחושב שהוא גורם לאנשים לרכוש ממנו, בגלל שהם אוהבים את הסיפור האישי של אותו המוכר.

8 - הוא מבין גם שאולי יש בסיפור האישי שלו, סוג של הוכחה שאולי המוצר שלו יותר טוב.

ומכאן הוא מסיק בטעות, שהדרך שלו להצליח, היא באמצעות זה שהוא יספר סיפורים אישיים שלו, ללקוחות שלו וכולי וכולי.

כאן כמובן יש ערבוב של המון כשלים לוגיים. אבל אני אתמקד דווקא בכשל לוגי ספציפי, שהוא, שזה שקשה לך לעשות משהו, וזה שאתה צריך לעשות משהו קשה, זה לא אומר שאתה צריך לעשות את מה שקשה לך לעשות, כדי להצליח.

דהיינו, זה שקשה לך להצטלם ולשים את עצמך במרכז, וזה שאתה מבין שאתה אולי צריך לעשות משהו קשה, כדי להצליח בגדול, זה לא אומר שאתה צריך לעשות את הדבר הספציפי הזה שקשה לך, כדי להצליח. כי הסיבה לא מחייבת את התוצאה, כמו שהסברתי גם כאן ניתוח סיבתיות. לדוגמה במקרה הזה, שהפתרון לפעמים הוא לעשות בידול אחר, בהקשר אחר, לאו דווקא במה שהכי קשה לך. ולא תמיד מה שהכי קשה לך, יביא לך את התוצאה הכי טובה. כמו שנאמר, "תעבוד חכם ואל תעבוד קשה".

ובאותו הקשר, תחשוב על המוצרים ועל המותגים הכי יוקרתיים שיש, שהיית רוצה להיות כמוהם, כמה מהם אתה מכיר את הסיפור האישי של הבעלים של החברה? וכמה מהם אנשים אוהבים את המותג, מהמון סיבות, שלא קשורות לסיפור של הבעלים או המייסד של החברה?! כשאתה הולך לסופר לרכוש מוצר, האם אתה עושה את זה בגלל הסיפור האישי של הבעלים של המקום? תחשוב על זה...


לסיכום: בידול עסקי צריך לדעת לעשות בחוכמה, בהתאם ליתרונות שלך על המתחרים שלך ובהתאם לקהל היעד שלך ובהתאם להמון שיקולים. אפשרי כמובן להעמיק גם בנושא של יצירת חומרי שיווק ובניית משפך שיווקי ועוד.
אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח? האם להציע ללקוח אפשרות אחת או מספר אפשרויות? כאשר אנו עוסקים בשיטות מכירה ושכנוע לקוחות, עולה השאלה האם כדאי ... באופן אישי ולהתאים לו את סגנון ההצגה והבחירה בהתאם לצרכיו. שיטות מכירה היתרונות והחסרונות בהצגת אפשרויות רבות ללקוח איך לשכנע לקוח לקנות? אפשרות בחירה ללקוח שיטות שכנוע האם עדיף להציע ללקוח אפשרות אחת או כמה אפשרויות? כאשר מדובר במכירה, השאלה ... הבחירה העדיפה היא כזו שתתאים לצרכים ולנטיות של כל לקוח ולקוח. שיטות מכירה שיטות שכנוע הצגת אפשרויות ללקוח איך לשכנע לקוח לקנות? היתרונות והחסרונות בהצגת אפשרויות רבות ללקוח ש: בן אדם שבא נגיד לקנות בדוגמה של קניה, שיש אפשרות אחת ...
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות? איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר ... חייב לזכור תמיד שמטרת השאלות יכולה להיות גם מניפולציה, ולהיות זהיר ולבחון את ההתאמה האמיתית של המוצר בעצמו. איך לשכנע לקוח לקנות? איתור צרכי הלקוח מניפולציות בתהליך מכירה איך לגרום ללקוח להרגיש שהמוצר מתאים לו? שיטות למכירה אפקטיבית איך לזהות ...
תחרות עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? למה לרכוש ממך? למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? האם ללכלך על מתחרים? האם ללכלך על מוצרים מתחרים? ליטיגציה, איך ללכלך על המתחרים שלך? מכירה בשוק תחרותי? איך למכור בשוק רווי תחרות?
... מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? למה לרכוש ממך? למה לא לרכוש מהמתחרים ... המתחרים שלך? מכירה בשוק תחרותי? איך למכור בשוק רווי תחרות? והפעם ניתן דגש לגבי תהליך מכירה ללקוח, כאשר באים לשכנע לקוח, וכאשר מנסים לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ממך וכולי, צריכים לשים לב לכך שיש 2 סוגי מסרים ...
הדרכת מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת
הדרכת מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת וכאן אבאר עוד דרך איך באפשרותך ...
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש למי קל יותר למכור, ללקוח שמח או ללקוח ...
איך ליצור הסכמה? הסכמה מלאה, הסכמה חלקית, הסכמה בתנאי ש, הסכמה רק אם, איך למכור ללקוח? איך להצליח למכור? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על לקוח? איך לשנע אנשים?
איך ליצור הסכמה? הסכמה מלאה, הסכמה חלקית, הסכמה בתנאי ש, הסכמה רק אם, איך למכור ללקוח? איך להצליח למכור? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על לקוח? איך לשנע אנשים?
... מלאה, הסכמה חלקית, הסכמה בתנאי ש, הסכמה רק אם, איך למכור ללקוח? איך להצליח למכור? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על לקוח? איך לשנע אנשים? איך לשכנע לקוח להסכים לקנות מוצר? אליעד כהן מסביר שכשאנו רוצים לשכנע לקוח או אדם אחר להסכים למשהו שאנחנו רוצים ממנו, המפתח הוא שימוש בטכניקה שנקראת הסכמה גדולה והסכמה קטנה. הרעיון המרכזי ... הלקוח, וערנות לתנאים האמיתיים שניתן לספק ללקוח, כדי להצליח לשכנע אותו לבצע את הפעולה המבוקשת. איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להצליח במכירה? איך להשפיע על לקוח? איך ליצור הסכמה עם אנשים? איך לשכנע לקוח להסכים? מהי הסכמה חלקית? איך לשכנע לקוח להסכים לקנות מוצר? הסכמה היא כלי מרכזי בתהליך מכירה, ויש להבין כיצד להגיע להסכמה גדולה דרך הסכמות קטנות. אם ... יותר לשוב ולהחזיר אותו לנושא המרכזי, כמו מכירת המוצר. ככל שההסכמות יהיו יותר רבות, הסיכוי להצלחה במכירה יעלה. איך לשכנע לקוח להסכים בתנאים מסוימים? הסכמה לא חייבת להיות מוחלטת. חשוב להבין מה הלקוח מוכן להסכים לו בתנאים מסוימים. לדוגמה, אם ... להבין שלא כל הסכמה, במיוחד כשמדובר בתנאים שיכולים להיות שונים מההצעה הסופית, תוביל למכירה מוצלחת. איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להצליח במכירה? איך להשפיע על לקוח? שלום לכולם, הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של: איך לשכנע ...
איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע איך לשכנע לקוח שהמוצר שלך הכי טוב, למרות שהוא לא? אליעד כהן מסביר בהרצאה כיצד אפשר לשכנע לקוח שמוצר מסוים הוא הטוב ביותר עבורו, גם כאשר הלקוח עצמו אינו מאמין בכך או שהמוצר לא נחשב בעיניו למוצר ... מדגים כיצד אפשר להעביר ללקוח מסר סמוי לתת מודע, באמצעות שימוש חכם במילים והגדרות מדויקות. הרעיון המרכזי הוא שכדי לשכנע לקוח שמוצר מסוים הוא הטוב ביותר, חשוב למצוא מוצרים או אפשרויות אחרות פחות טובים שביחס אליהם המוצר המדובר הוא אכן ... ברורה: אז שלא יעבדו עליכם, וממליץ לשמור על מודעות וחשיבה ביקורתית כלפי כל מסר שיווקי או פוליטי שנשמע. איך לשכנע לקוח לקנות? איך להעביר מסרים לתת מודע? טכניקות NLP בשכנוע כיצד לשתול מחשבות? איך לזהות מניפולציות בשיווק? האם המוצר באמת ...
מהות וצורה בשכנוע, למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח, להסביר בצורה משכנעת, לשכנע את עצמך, אוטוסוגסטיה, ללמוד למכור
מהות וצורה בשכנוע, למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח, להסביר בצורה משכנעת, לשכנע את עצמך, אוטוסוגסטיה, ללמוד למכור
מהות וצורה בשכנוע, למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח, להסביר בצורה משכנעת, לשכנע את עצמך, אוטוסוגסטיה, ללמוד למכור איך לשכנע לקוח באמצעות מהות וצורה? כדי להצליח בשכנוע ומכירות, אליעד כהן מסביר על מבנה מהות וצורה. המהות היא הבסיס הפנימי, הצורך ... הרצון הפשוט ביותר. הצורה היא הדרך שבה מציגים את המהות הזאת ללקוח. חשוב להבחין ביניהן כדי לדעת כיצד נכון לשכנע לקוח. לדוגמה, כאשר אדם רוצה לקנות רהיטים חדשים, הרהיטים הם הצורה שמבטאת מהות של רצון לארח אנשים. אך גם הרצון ... הדברים בלבד כאשר רוצים להתעלם מהסיבה האמיתית שמפריעה לעשות משהו. להשתמש בצורות מושכות כשמהות הדברים לא מספיק משכנעת. איך לשכנע לקוח? שכנוע עצמי אוטוסוגסטיה טיפים למכירות שימוש נכון במושגים הבדל בין מהות וצורה איך למכור ביעילות? איך לדבר בשפה של ...
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
... נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה? מהי הטעות הגדולה ביותר שאנשי מכירות עושים בתהליך המכירה? אחת הטעויות הנפוצות ביותר ... את צרכי הלקוח? איך לשפר את יכולת המכירה? מכירת מוצר בהתאם לצורכי הלקוח מהות הצורך מול צורת ההגשה איך לשכנע לקוח לקנות? מהן הטעויות שאנשי מכירות עושים וכיצד למכור נכון? הטעות השכיחה של אנשי מכירות היא שהם מנסים למכור את ... את צרכי הלקוח איך לשפר את יכולת המכירה מכירת מוצר בהתאם לצורכי הלקוח מהות הצורך מול צורת ההגשה איך לשכנע לקוח לקנות שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד טעות שעושים אנשי מכירות ושבגללה הרבה פעמים הם מנסים למכור ...
לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, תמחור לא הגיוני, תמחור הגיוני, שווי השוק של מוצר, הוכחה לשווי שוק, להציע כמה הצעות גרועות ללקוח, משא ומתן למתקדמים, אימון מכירות למתקדמים, הדרכת מכירות, תמחור מעל למחיר השוק
... גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, ... יהיו גרועות, כדי לגרום ללקוח לבחור באפשרות שתהיה יותר טובה עבורו, מבין כל האפשרויות האחרות. ונדבר גם על איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? ואיך לשכנע לקוח שמוצר שווה את הכסף שלו? ואיך לקבע את המחיר אצל הלקוח? ועוד. כי יש לוגיקה שאומרת, שאם רוצים שלקוח ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בידול עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך, לבדל את עצמך מהמתחרים שלך עם הסיפור האישי שלך, בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות, חשיפה אישית כדרך להשגת בידול עסקי, בניית מותג מצליח באמצעות בידול עסקי באמצעות חשיפת החיים האישיים שלך ובניית הסיפור האישי שלך כדי לגרום ללקוחות להתחבר אליך ברמה האישית. בידול עסקי וחשיפה אישית, מה זה בידול עסקי? האם באמת צריך בידול עסקי? איזה בידול עסקי צריך? איך לעשות בידול עסקי? טעויות עושים בבידול עסקי, עסקים עושים עם אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע לקוח, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לשכנע לקוח, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מה זה משפך שיווקי שלא עובד? לשכנע לקוחות לאהוב אותך למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו לשדר ללקוח הרצון של הלקוח איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? סודות השיווק זיהוי מסרים לתת מודע להתמודד עם מצב שאין מכירות איך לדעת מה התקציב של הלקוח? לרכוש לקוחות שיווק לשוק חדש ליצור התניה משכנעת איך לגרום לאנשי המכירות לרצות למכור? איך בונים אמון? למה חשוב לעשות שיווק? בקשה משכנעת לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך חוק סימון מוצרי מזון איזה מוצרים להחזיק במלאי? לדבר אל האמונה של הלקוח לשכנע מישהו לשנוא משהו איך למכור מוצר עם חסרונות? לנהל משא ומתן על שכר איך לעמוד בעומס לקוחות? קבלת החלטות של לקוח לגרום למישהו לא לעשות משהו מוטיבציה לאנשי מכירות למכור מוצרים של אחרים לשכנע אדם לראות לשכנע אותו לחשוב איך לגרום ללקוח שלך? איך למכור סמים? מי הלקוחות שלך? מטפל nlp איך לגרום למישהו לרצות לתת לך? תחושת אמון מחלה של אנשי מכירות לשכנע אנשים בכל דבר איזה חומר שיווקי חייבים להכין? לשכנע מישהו לא לפחד לדבר איתך האם אפשר ללמד למכור? מניפולציות קורונה מה פרופיל הלקוח הבא שלך? להתייחס לבוס כאל לקוח התנגדות בשיחת מכירות בטלפון למכור שירותי עיצוב להציג ללקוח מוצר לדוגמה איך להציג ללקוח? לקוחות סרק באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? איך ללמוד nlp? כתיבת הצעת מחיר ללקוח סלוגן שיווקי למה מוצר עולה מחיר מסוים? תגמול לפי המכירות שיטות מניפולציה למתקדמים לשכנע מישהו לאהוב משהו שכנוע מוקדם מידי להפחיד את הלקוח לגרום ללקוח לומר כן להניע עובדים למכור שיווק אורגני בלבד איך לרכוש את אמון הלקוחות? מה המוצר שלך? איך לעזור למכור לכדורגל? לחפש לקוחות לגרום למישהו ללכת לפסיכולוג איך לרצות למכור? ביצועים של משפך שיווקי לגרום למישהו להימשך אלי שיווק עצמי בגוגל למה לשאול את הלקוח שאלות? לנסות למכור להתמודד עם תחרות שיווקית שיווק יעיל מוצר שלא שווה למכור אותו לשכנע מישהו לא לחשוד בך חומר מקצועי בצורה שיווקית השיווק כתוצאה של המכירות קשיים של אנשי מכירות לחזור בך במשא ומתן איך לשכנע את ההורים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? התנגדות בשיחת מכירות האפשרויות של הלקוח רצון לקבל בשכנוע לשדר מקצועיות מול לקוח לקוח פוטנציאלי לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר כמה הנחה לתת ללקוח? המהות של השכנוע מכירות בטלפון השקעה באיש מכירות איך להציג את עצמך ללקוח? להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה לתת ללקוח להשתמש במוצר לשכנע מישהו לא להציק הלקוח אומר אסטרטגיית שכנוע עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דיבייטינג, שינוי עמדות, שיפור מכירות בתחום לשכנע לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6563 שניות - עכשיו 12_10_2025 השעה 10:14:28 - wesi28