אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע לקוח ✔איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע לקוח, להתמודד עם התנגדויות קניה, טיפול בהתנגדות מכירות, הבסיס למכירות nlp, להתמודד עם התנגדות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לשכנע אשה להיות איתך, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, איך לכתוב טקסט, NLP שיטת, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, מניפולציות בטקסט, איך לשכנע את הבוס, טיפול בהתנגדויות, לשכנע בחורה לשכב איתך, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, אימון עסקי, איך לשכנע אנשים, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, איך לשכנע את בן הזוג, איך לשכנע את המורה, לשכנע גבר להתחתן, שאלות בראיון, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע את החברים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, להתמודד עם התנגדות של לקוח, שיפור יכולת שכנוע, לשכנע שכן, איך לשכנע את הלקוח, NLP תוצאות, סודות ההשפעה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע את בעלי, NLP איך זה עובד,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:09איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
איך לגרום ללקוח להרגיש טוב ולהגדיל מכירות?

כדי להגדיל מכירות, על המוכר לגרום ללקוח להרגיש טוב לגבי המוצר שהוא מציע לו. אחת הסיבות המרכזיות לכך שלקוח לא רוכש מוצר היא שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו, כלומר, שהוא יגרום לו יותר נזק מאשר תועלת. הדרך להבטיח שהלקוח ירכוש את המוצר היא לגרום לו לחשוב שהמוצר יועיל לו, על ידי יצירת תחושה שהמוכר עצמו מעוניין בטובתו של הלקוח.

כיצד נגרום ללקוח להאמין שהמוצר טוב עבורו?

כאשר לקוח מאמין שהמוכר פועל מתוך רצון טוב כלפיו, המוח שלו יחשוב שגם המוצר המוצע לו יועיל לו. המוח של הלקוח מסיק שאדם שמנסה לעשות לו טוב לא ימכור לו מוצר שיזיק לו. לכן, כדי למכור יותר, יש לגרום ללקוח להרגיש טוב, הן באופן ישיר, על ידי יחס אישי (כמו שימוש בשמו הפרטי של הלקוח), והן באופן עקיף, על ידי שידור של רצון כן לטובתו.

איך לגרום ללקוח להרגיש טוב?

השימוש בשמו הפרטי של הלקוח הוא דרך פשוטה אך אפקטיבית לגרום לו להרגיש טוב. השם של אדם מייצג את הייחודיות שלו, ולכן, כשפונים אליו בשמו, הוא מרגיש שדיברו אליו באופן אישי ולא כאחד מתוך המון. פעולה כזו נותנת לו תחושת ערך עצמי, כי הוא לא מרגיש כמו "עוד לקוח", אלא כמו אדם חשוב. כתוצאה מכך, הלקוח נוטה יותר לסמוך על המוכר ולהאמין שהמוצר שמציעים לו באמת מיועד עבורו.

למה חשוב להשתמש בשם הפרטי של הלקוח?

השם הפרטי של אדם נושא עמו תחושת ייחודיות. כאשר פונים ללקוח בשמו, הוא מתחיל לחשוב שהוא לא "עוד אחד", אלא אדם מיוחד. התחושה הזאת מחזקת את הקשר האישי בין הלקוח למוכר ומובילה להרגשה חיובית כלפי המוצר שמציעים לו. אם הפנייה אל הלקוח לא מותאמת אישית, הוא עלול להרגיש כאילו מדובר בהמלצה כללית ולא מותאמת, מה שעלול להוריד את האמון במוצר.

איך נזהה מניפולציה בשימוש בשם הלקוח?

חשוב להבין שלפעמים ייתכן והמוכר ישתמש בשיטות אלו לא מתוך רצון אמיתי לטובתו של הלקוח, אלא כדי להוריד את ההגנות שלו ולהוביל אותו לרכוש מוצר. לדוגמה, ייתכן שמישהו יתן ללקוח יחס חמים וינסה להוריד את המחירים באופן זמני, אך למעשה המחירים הללו יעלו שוב במהרה. לכן, חשוב להיות ערניים ולהבדיל בין תחושת טוב אמיתית לבין מניפולציה שנועדה לשכנע את הלקוח לקנות מוצר לא משתלם.

מדוע אנשים נמשכים לתחושת טוב?

אנשים תמיד יעדיפו לחשוב שהולך להיות להם טוב, כי המחשבה הזו גורמת להם להרגיש טוב יותר בהווה. כאשר הלקוח שוקל אם לקנות מוצר, הוא עשוי להרגיש ספקות אם המוצר יעשה לו טוב או רע. אם המוכר יוצר אצלו תחושת חיוביות ורצון טוב, הוא ינטה להאמין שגם המוצר יועיל לו. הדבר משפיע רבות על החלטת הקנייה שלו, כי המוח של הלקוח מניח שמוכר שרוצה בטובתו לא ימכור לו מוצר שיזיק לו.

סיכום

על המוכר לגרום ללקוח להרגיש טוב לא רק על ידי יחס אישי (כגון שימוש בשמו הפרטי) אלא גם על ידי שידור של רצון אמיתי לעשות לו טוב. עם זאת, יש להיזהר משימוש מניפולטיבי בטכניקות אלו ולוודא שהטוב שמוצג ללקוח אמיתי, ולא רק אמצעי לשכנוע לרכישת מוצר שלא בהכרח מתאים לו.
איך לגרום ללקוח להרגיש טוב ולהגדיל מכירות?

כדי להגדיל מכירות, על המוכר לגרום ללקוח להרגיש טוב לגבי המוצר שהוא מציע לו. אחת הסיבות המרכזיות לכך שלקוח לא רוכש מוצר היא שהמוצר נתפס בעיניו כלא מתאים, כלומר, שהוא יגרום לו יותר נזק מאשר תועלת. הדרך להבטיח שהלקוח ירכוש את המוצר היא לגרום לו לחשוב שהמוצר יועיל לו, על ידי יצירת תחושה שהמוכר עצמו מעוניין בטובתו של הלקוח.

כיצד נגרום ללקוח להאמין שהמוצר טוב עבורו?

כאשר לקוח מאמין שהמוכר פועל מתוך רצון טוב כלפיו, המוח שלו יחשוב שגם המוצר המוצע לו יועיל לו. המוח של הלקוח מסיק שאדם שמנסה לעשות לו טוב לא ימכור לו מוצר שיזיק לו. לכן, כדי למכור יותר, יש לגרום ללקוח להרגיש טוב, הן באופן ישיר, על ידי יחס אישי (כמו שימוש בשמו הפרטי של הלקוח), והן באופן עקיף, על ידי שידור של רצון כן לטובתו.

איך לגרום ללקוח להרגיש טוב?

השימוש בשמו הפרטי של הלקוח הוא דרך פשוטה אך אפקטיבית לגרום לו להרגיש טוב. השם של אדם מייצג את הייחודיות שלו, ולכן, כשפונים אליו בשמו, הוא מרגיש שדיברו אליו באופן אישי ולא כאחד מתוך המון. פעולה כזו נותנת לו תחושת ערך עצמי, כי הוא לא מרגיש כמו "עוד לקוח", אלא כמו אדם חשוב. כתוצאה מכך, הלקוח נוטה יותר לסמוך על המוכר ולהאמין שהמוצר שמציעים לו באמת מיועד עבורו.

למה חשוב להשתמש בשם הפרטי של הלקוח?

השם הפרטי של אדם נושא עמו תחושת ייחודיות. כאשר פונים ללקוח בשמו, הוא מתחיל לחשוב שהוא לא "עוד אחד", אלא אדם מיוחד. התחושה הזאת מחזקת את הקשר האישי בין הלקוח למוכר ומובילה להרגשה חיובית כלפי המוצר שמציעים לו. אם הפנייה אל הלקוח לא מותאמת אישית, הוא עלול להרגיש כאילו מדובר בהמלצה כללית ולא מותאמת, מה שעלול להוריד את האמון במוצר.

איך נזהה מניפולציה בשימוש בשם הלקוח?

חשוב להבין שלפעמים ייתכן והמוכר ישתמש בשיטות אלו לא מתוך רצון אמיתי לטובתו של הלקוח, אלא כדי להוריד את ההגנות שלו ולהוביל אותו לרכוש מוצר. לדוגמה, ייתכן שמישהו יתן ללקוח יחס חמים וינסה להוריד את המחירים באופן זמני, אך למעשה המחירים הללו יעלו שוב במהרה. לכן, חשוב להיות ערניים ולהבדיל בין תחושת טוב אמיתית לבין מניפולציה שנועדה לשכנע את הלקוח לקנות מוצר לא משתלם.

מדוע אנשים נמשכים לתחושת טוב?

אנשים תמיד יעדיפו לחשוב שהולך להיות להם טוב, כי המחשבה הזו גורמת להם להרגיש טוב יותר בהווה. כאשר הלקוח שוקל אם לקנות מוצר, הוא עשוי להרגיש ספקות אם המוצר יעשה לו טוב או רע. אם המוכר יוצר אצלו תחושת חיוביות ורצון טוב, הוא ינטה להאמין שגם המוצר יועיל לו. הדבר משפיע רבות על החלטת הקנייה שלו, כי המוח של הלקוח מניח שמוכר שרוצה בטובתו לא ימכור לו מוצר שיזיק לו.

סיכום

על המוכר לגרום ללקוח להרגיש טוב לא רק על ידי יחס אישי (כגון שימוש בשמו הפרטי) אלא גם על ידי שידור של רצון אמיתי לעשות לו טוב. עם זאת, יש להיזהר משימוש מניפולטיבי בטכניקות אלו ולוודא שהטוב שמוצג ללקוח אמיתי, ולא רק אמצעי לשכנוע לרכישת מוצר שלא בהכרח מתאים לו.
איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר טוב עבורו?

אחת הסיבות המרכזיות לכך שלקוח לא רוכש מוצר היא שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו, כלומר, שהוא יגרום לו ליותר נזק מתועלת. כדי לגרום ללקוח לקנות, יש לגרום לו לחשוב שהמוצר יביא לו יותר תועלת מאשר נזק. הדרך להשיג זאת היא ליצור תחושה שהמוכר עצמו רוצה בטובתו של הלקוח.

כאשר לקוח מאמין שהמוכר פועל מתוך רצון טוב כלפיו, הוא נוטה להאמין שגם המוצר שמנסים למכור לו יועיל לו. זאת משום שהמוח של הלקוח מסיק כי אדם שרוצה בטובתו לא ימכור לו מוצר שיזיק לו.

איך לגרום ללקוח להרגיש טוב?

כאשר רוצים למכור מוצר, יש לוודא שהלקוח חווה חוויה חיובית ומתייחס למוכר כאדם שעשה לו טוב. דוגמה פשוטה לכך היא לקרוא ללקוח בשמו הפרטי.

מדוע חשוב להשתמש בשם הפרטי של הלקוח?

השם של האדם מייצג את הייחודיות שלו. כאשר קוראים ללקוח בשמו, הוא מרגיש שמתייחסים אליו אישית ולא כאחד מתוך רבים. אם הפנייה אליו כללית, המוח שלו מתרגם זאת כאילו מדובר במסר כללי שניתן לכל אחד ולא מותאם ספציפית אליו.

כאשר משתמשים בשם הפרטי של הלקוח, הוא מקבל תחושה של ערך עצמי - הוא מרגיש שהוא אינו "עוד אחד" אלא אדם חשוב. כתוצאה מכך, הוא נוטה יותר לסמוך על המוכר ולהאמין שהמוצר המוצע לו באמת מיועד עבורו.

כיצד מנצלים זאת לרעה?

חשוב להיות מודעים לכך שלפעמים מי שמנסה למכור עושה זאת על ידי יצירת אווירה נוחה ונעימה ללקוח, אך בפועל מדובר במניפולציה. לעיתים ינסו לגרום ללקוח להרגיש טוב על מנת לגרום לו להוריד את ההגנות שלו ולרכוש מוצר לא משתלם. לדוגמה, ייתנו לו יחס חם, יתנו לו הרגשה שמכבדים אותו ואף יורידו מחירים - אך מאחורי הקלעים העלו אותם קודם לכן.

למה אנשים נמשכים לתחושת טוב?

אדם תמיד יעדיף לחשוב שהולך להיות לו טוב, משום שהמחשבה הזו גורמת לו להרגיש טוב יותר בהווה. כאשר יש ללקוח ספק לגבי מוצר - האם הוא יעשה לו טוב או רע - הוא נוטה להאמין שאם המוכר עושה עליו רושם חיובי, גם המוצר יהיה חיובי.

לכן, מוכר שמשדר טוב לב, התחשבות ואכפתיות, גורם ללקוח להניח שגם המוצר שלו טוב עבורו. אך יש להיות מודעים לכך ולבדוק תמיד האם התחושה החיובית נוצרת מתוך אמיתיות, או מתוך רצון למכור בכל מחיר.

סיכום

כדי למכור יותר, חשוב לגרום ללקוח להרגיש טוב - גם באופן ישיר, באמצעות יחס אישי ושימוש בשמו הפרטי, וגם באופן עקיף, על ידי שידור של רצון כן בטובתו. עם זאת, יש להיזהר משימוש מניפולטיבי בטכניקות אלו, ולוודא שהטוב שמוצג בפני הלקוח אמיתי ואינו רק אמצעי לשכנוע.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ מאוד פשוט בנושא של שכנוע והטיפ הוא איך ליצור אמון אצל הלקוח. לקוח אחת הסיבות המרכזיות שהלקוח לא יקנה מוצר היא משום שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו במילים אחרות הוא חושב שהמוצר יעשה לו יותר רע מטוב. כדי שהלקוח יקנה את המוצר הוא צריך לחשוב שהמוצר יעשה לו יותר טוב מרע במילים אחרות הוא צריך לחשוב שזה שמנסה למכור לו את המוצר מנסה לעשות לו טוב. מה זה בעצם אומר? זה בעצם אומר שאם הלקוח יחשוב שזה שמנסה למכור לו את המוצר מנסה לעשות לו טוב באופן כללי זה בעצם מגדיל את הסיכוי שהוא גם יחשוב שגם המוצר עושה לו טוב כי מי שרוצה לעשות לך טוב, כנראה המוח רוצה להניח שכנראה שהוא לא ימכור לך מוצר שהולך לעשות לך רע.

ולכן המסקנה היא די פשוטה ברגע שרוצים למכור מוצר ללקוח, ברגע שרוצים לשכנע מישהו בלעשות משהו צריך לגרום לו להרגיש טוב ולעשות לו טוב באופן מודע שהוא יחשוב "הנה הבן אדם הזה והזה עשה לי טוב". כשברגע שעושים טוב כשרוצים למכור לו איזה מוצר אוטומטית המוח של השומע, המוח של הבן אדם שרוצים לשכנע אותו חושב "וואלה הנה הוא עשה לי טוב אז כנראה למה לי לחשוב שעכשיו הוא ימכור לי מוצר שלא מתאים שהמוצר הזה יעשה לי רע יותר רע מטוב, בא נניח שגם המוצר הזה עושה לי טוב". עכשיו ולכן זה באופן כללי אם רוצים למכור למישהו משהו לעשות לו טוב ולוודא שהוא גם חושב שאתה עשית לו את הטוב.

עכשיו לדוגמא, סתם דוגמא הכי פשוטה איך לעשות למישהו טוב נגיד לקרוא לו בשם הפרטי שלו במקום לדבר אליו בגוף, באופן כללי נגיד "אתה רוצה ככה וככה זה מתאים לך" או סתם באופן כללי לדבר איתו באופן יותר פרסונלי באופן אישי נגיד קוראים לו חיים להגיד לו "חיים מה אתה חושב, אז חיים זה מתאים לך ככה וככה?". עכשיו מה השם של הבן אדם מה הוא מייצג זה כדוגמא כמובן, השם של הבן אדם מה הוא מייצג? השם של הבן אדם מייצג את הייחודיות שלו ביחס לשאר האנשים, כאשר קוראים לבן אדם בשם שלו הוא מסתכל אחורה הוא אומר "קראו לי לא דיברו סתם למישהו דיברו איתי, אמרו לי את השם שלי גם מישהו מתייחס אלי" זאת אומרת שמרגע שמדברים עם בן אדם, שימו לב ברגע שמדברים עם בן אדם בצורה שיכולה להתאים לכל לקוח אחר הבן אדם ששומע אוטומטית הוא חושב התת מודע שלו אומר "הוא לא אומר את זה רק לי הוא אומר את זה לכולם, זה לא משהו ספציפי כלפי הוא אומר את זה לכל אחד אחר".

ולכן אם לדוגמא משתמשים בשם הפרטי של הבן אדם מדברים איתו בשם שלו, קוראים לו בשם שלו אז בתת מודע שלו הוא מתחיל לקבל ערך. מה זאת אומרת הוא מקבל ערך? הוא מתחיל לחשוב שהוא בן אדם חשוב שהוא לא סתם מישהו, שימו לב "לקבל ערך" פירושו לחשוב שאתה לא סתם מישהו, מה מבדיל את הבן אדם מכל שאר האנשים? אחד הדברים השם שלו השם של הבן אדם מבדיל אותו משאר האנשים, איך נדע לקרוא לך ולא למישהו אחר? פשוט נקרא לך בשם שלך ואז תדע שזה אתה. זאת אומרת ברגע שהשתמשנו בשם של הבן אדם העברנו למוח שלו מסר לתת מודע שאומר "תקשיב אתה לא סתם מישהו, אתה לא עוד אחד המסר הזה הוא פרסונלי ספציפית עבורך, אתה בן אדם מיוחד אתה לא סתם עוד אחד עוד לקוח". אוקי וזה סתם אני אתן דוגמא איך אפשר לגרום לו להרגיש טוב באמצעות לדוגמא שימוש בשם הפרטי שלו כאשר כמובן המהות היא כפי שאמרתי קודם ברגע שגורמים לבן אדם להרגיש טוב אוטומטית זה מגדיל את הסיכוי שהוא "יאמין" שגם מה שרוצים למכור לו הולך לעשות לו טוב.

ולכן מהצד של זה שרוצים לשכנע אותו דהיינו, מהצד שלהם אם מישהו בא ועושה לכם טוב שימו לב שהוא לא תכף עושה לכם רע הרבה פעמים יבוא מישהו ויציע לך "אתה רוצה לשתות, אתה רוצה זה? כן בוא שב" יסדרו מזגן ויסדרו זה, וכסאות ויתנו לבן אדם להרגיש מאוד נוח, למה? כי תכף הולכים לדפוק אותו, הולכים לדפוק אותו בגדול לכן נותנים לו להרגיש נוח בקטן זה כל הסיפור. ולכן כשמישהו עושה לכם טוב לפעמים כשמישהו מפטם אותכם יכול להיות שתכף הוא הולך להפוך אותכם לסעודה שלו, כשמישהו עושה לכם טוב יכול להיות שתכף הוא הולך לעשות לכם רע והוא רק רוצה להסתיר את זה בכאילו "עשיתי לכם טוב, תראו הורדתי את המחירים האלה והאלה" ותכף הוא הולך גם הוא העלה אותם קודם וגם הוא תכף יעלה אותם עוד פעם בשביל איזו סיבה כזאת או אחרת. אוקי ולכן עוד פעם המוח, בן אדם מה הוא רוצה? להרגיש טוב, בן אדם מה היה מעדיף לחשוב שהולך להיות לו טוב או שהולך להיות לו רע? הוא מעדיף לחשוב שהולך להיות לו טוב, למה? כי הוא רוצה שיהיה לו טוב, כשבן אדם חושב שהולך להיות לו רע הוא מרגיש רע, כשבן אדם חושב שהולך להיות לו טוב הוא מרגיש טוב.

ולכן בן אדם מעדיף לחשוב שהולך להיות לו טוב, כל פעם שתהיה אפשרות לבן אדם לחשוב שהולך להיות לו טוב או רע הוא יעדיף לחשוב שהולך להיות לו טוב, למה? כי כשבן אדם חושב שהולך להיות לו טוב זה עושה לו פשוט יותר טוב. ולכן ברגע שבאים למכור מוצר לבן אדם הבן אדם יש לו ספק "המוצר הזה יעשה לי טוב או רע?" הוא לא יודע, עכשיו אם המוצר הזה הולך לעשות רע לבן אדם זה בעצם אומר שהמוכר הוא "איש רע" כי הוא מנסה למכור לך דבר רע שיעשה לך רע אז המוכר הוא כביכול איש רע, לעומת זאת אם המוצר הזה יעשה לך טוב אז כביכול המוכר הוא "איש טוב" כי הנה הוא בא לעשות לך טוב. ולכן אם המוכר עושה דבר טוב אז אוטומטית זה כאילו מצייר אצל השומע, אצל הלקוח את המחשבה שאומרת "תראה הוא איש טוב תראה כמה הוא אוהב אותי, תראה איך הוא מכבד אותי הוא מכין לי ונותן לי ודואג לי" וכו' ואז ברגע מצטייר כאיש טוב אז המוח מניח שאם הוא היה איש טוב כנראה שגם המוצר טוב. אז שלא יעבדו עליכם.
אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
... בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח? האם להציע ללקוח אפשרות אחת או מספר אפשרויות? כאשר אנו עוסקים בשיטות מכירה ושכנוע לקוחות, עולה השאלה האם כדאי ... אחת ברורה ומוגדרת. איך לקוח חווה בחירה כאשר יש הרבה אפשרויות? באמצעות דוגמה של צפייה בסרט בקולנוע, אליעד ממחיש שלעיתים ריבוי אפשרויות עלול לגרום ללקוח להימנע מלקבל החלטה כלל. לדוגמה, אם בקולנוע יש רק סרט אחד, הלקוח יבחר בקלות אם לראות או לא לראות אותו. אולם כאשר יש ... חש קושי לבחור ובכל סרט הוא מבחין בחסרונות ביחס לסרטים האחרים. כלומר, דווקא הריבוי של האפשרויות מביא לתחושת החמצה והתפשרות, ובסופו של דבר יכול לגרום ללקוח להימנע מקנייה או מבחירה בכלל. האם יש תשובה מוחלטת לשאלה כמה אפשרויות להציע? אליעד מדגיש באופן מפורש שאין תשובה ... את העדפותיו של הלקוח באופן אישי ולהתאים לו את סגנון ההצגה והבחירה בהתאם לצרכיו. שיטות מכירה היתרונות והחסרונות בהצגת אפשרויות רבות ללקוח איך לשכנע לקוח לקנות? אפשרות בחירה ללקוח שיטות שכנוע האם עדיף להציע ללקוח אפשרות אחת או כמה אפשרויות? כאשר מדובר במכירה, השאלה אם ... מבולבל ולבסוף להימנע מלקנות. הבחירה העדיפה היא כזו שתתאים לצרכים ולנטיות של כל לקוח ולקוח. שיטות מכירה שיטות שכנוע הצגת אפשרויות ללקוח איך לשכנע לקוח לקנות? היתרונות והחסרונות בהצגת אפשרויות רבות ללקוח ש: בן אדם שבא נגיד לקנות בדוגמא של קניה, שיש אפשרות אחת על פני ...
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
... על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות? איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך הוא בדיוק מה שהוא צריך? בתהליך מכירה, אחד הדברים החשובים ביותר הוא לגרום ללקוח להאמין שהמוצר או השירות שלך מתאים בדיוק לצרכים ולרצונות שלו. אליעד מסביר שכדי לעשות זאת, השיטה המרכזית ... ולהיות זהיר ולבחון את ההתאמה האמיתית של המוצר בעצמו. איך לשכנע לקוח לקנות? איתור צרכי הלקוח מניפולציות בתהליך מכירה איך לגרום ללקוח להרגיש שהמוצר מתאים לו? שיטות למכירה אפקטיבית איך לזהות מניפולציות בתהליך מכירה? איך לגרום ללקוח להאמין בך? תהליך מכירה - איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה נותן לו את מה שהוא רוצה? בתהליך מכירה, איך אפשר לגרום ללקוח להרגיש שאתה מספק לו בדיוק את מה שהוא מחפש ואת מה שהוא צריך? אחת השיטות היעילות לכך היא לוודא שלפני שאתה ... בהצלחה! לשאול את הלקוח מה הוא רוצה, לשאול את הלקוח מה הוא צריך, לגרום ללקוח להאמין לך, יצירת אמון עם לקוח, שיטות מכירה ושכנוע ...
הדרכת מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת
... מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? ... שהוא ביקש. כי אחכ באפשרותך לעטוף ללקוח את המהות של מה שהוא ביקש, בדיוק בצורה של מה שהוא ביקש, ולגרום ללקוח לרצות את מה שאתה מציע לו. כי הלקוח כאשר הוא מספר לך מה ... הלקוח, היא צעצוע לילד הקטן שלו. וכאשר הלקוח מציג את הרצון שלו, הוא מוסיף מילים (ואם לא, אז תנסה לגרום ללקוח להוסיף את המילים האלו), שמתארות מה הוא רוצה להשיג מהמוצר. ... לדעת לעשות זאת בצורה טבעית, ושלא בטעות יראה כאילו שאתה עושה את זה בצורה מלאכותית. כי זה עלול לגרום ללקוח לחשוד בך שאתה עושה עליו מניפולציה כלשהי, ושאולי בכלל ...
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
... יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש למי קל יותר למכור, ללקוח שמח או ...
מהות וצורה בשכנוע, למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח, להסביר בצורה משכנעת, לשכנע את עצמך, אוטוסוגסטיה, ללמוד למכור
מהות וצורה בשכנוע, למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח, להסביר בצורה משכנעת, לשכנע את עצמך, אוטוסוגסטיה, ללמוד למכור
... וצורה בשכנוע, למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח, להסביר בצורה משכנעת, לשכנע את עצמך, אוטוסוגסטיה, ללמוד למכור איך לשכנע לקוח באמצעות מהות וצורה? כדי להצליח בשכנוע ומכירות, אליעד כהן מסביר ... המהות היא הבסיס הפנימי, הצורך האמיתי, הרצון הפשוט ביותר. הצורה היא הדרך שבה מציגים את המהות הזאת ללקוח. חשוב להבחין ביניהן כדי לדעת כיצד נכון לשכנע לקוח. לדוגמה, כאשר אדם רוצה לקנות רהיטים חדשים, הרהיטים הם הצורה ... עצמי. להתמקד בצורת הדברים בלבד כאשר רוצים להתעלם מהסיבה האמיתית שמפריעה לעשות משהו. להשתמש בצורות מושכות כשמהות הדברים לא מספיק משכנעת. איך לשכנע לקוח? שכנוע עצמי אוטוסוגסטיה טיפים למכירות שימוש נכון במושגים הבדל ...
איך ליצור הסכמה? הסכמה מלאה, הסכמה חלקית, הסכמה בתנאי ש, הסכמה רק אם, איך למכור ללקוח? איך להצליח למכור? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על לקוח? איך לשנע אנשים?
איך ליצור הסכמה? הסכמה מלאה, הסכמה חלקית, הסכמה בתנאי ש, הסכמה רק אם, איך למכור ללקוח? איך להצליח למכור? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על לקוח? איך לשנע אנשים?
... ליצור הסכמה? הסכמה מלאה, הסכמה חלקית, הסכמה בתנאי ש, הסכמה רק אם, איך למכור ללקוח? איך להצליח למכור? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על לקוח? איך לשנע אנשים? איך לשכנע לקוח להסכים לקנות מוצר? אליעד כהן מסביר שכשאנו רוצים לשכנע לקוח או אדם אחר להסכים למשהו שאנחנו רוצים ממנו, המפתח הוא שימוש בטכניקה שנקראת הסכמה גדולה והסכמה קטנה. הרעיון המרכזי הוא לפרק את ההסכמה הגדולה, שהיא המטרה המרכזית שלנו, למספר ... על לא להקצין התנגדויות של הלקוח, וערנות לתנאים האמיתיים שניתן לספק ללקוח, כדי להצליח לשכנע אותו לבצע את הפעולה המבוקשת. איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להצליח במכירה? איך להשפיע על לקוח? איך ליצור הסכמה עם אנשים? איך לשכנע לקוח להסכים? מהי הסכמה חלקית? איך לשכנע לקוח להסכים לקנות מוצר? הסכמה היא כלי מרכזי בתהליך מכירה, ויש להבין כיצד להגיע להסכמה גדולה דרך הסכמות קטנות. אם הלקוח לא מסכים עם הצעה או מוצר, הדרך היא ליצור תחושת הסכמה על ... מסכים לנושא מסוים, קל יותר לשוב ולהחזיר אותו לנושא המרכזי, כמו מכירת המוצר. ככל שההסכמות יהיו יותר רבות, הסיכוי להצלחה במכירה יעלה. איך לשכנע לקוח להסכים בתנאים מסוימים? הסכמה לא חייבת להיות מוחלטת. חשוב להבין מה הלקוח מוכן להסכים לו בתנאים מסוימים. לדוגמה, אם לקוח לא מוכן לקנות רכב במחיר מסוים, אפשר לשאול אותו אם היה ... כפי שהוא רוצה. חשוב להבין שלא כל הסכמה, במיוחד כשמדובר בתנאים שיכולים להיות שונים מההצעה הסופית, תוביל למכירה מוצלחת. איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להצליח במכירה? איך להשפיע על לקוח? שלום לכולם, הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של: איך לשכנע אנשים? איך למכור? איך לגרום לאנשים להסכים? איך לגרום ללקוח להסכים לקנות? וכו וכו והטיפ הולך ככה: אז כמו שהסברתי בפעם אחרת, יש דבר שנקרא הסכמה גדולה והסכמה קטנה. כדי שלקוח יסכים על דבר גדול, צריך לקחת את ההסכמה הגדולה, לבדוק מאיזה ...
לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, תמחור לא הגיוני, תמחור הגיוני, שווי השוק של מוצר, הוכחה לשווי שוק, להציע כמה הצעות גרועות ללקוח, משא ומתן למתקדמים, אימון מכירות למתקדמים, הדרכת מכירות, תמחור מעל למחיר השוק
... ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, ... למתקדמים, הדרכת מכירות, תמחור מעל למחיר השוק וכאן נדבר על הנושא של להציע ללקוח מספר הצעות ואפשרויות בחירה שונות, כאשר אחת מהן או חלקן יהיו גרועות, כדי לגרום ללקוח לבחור באפשרות שתהיה יותר טובה עבורו, מבין כל האפשרויות האחרות. ונדבר גם על איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? ואיך לשכנע לקוח שמוצר שווה את הכסף שלו? ואיך לקבע את המחיר אצל הלקוח? ועוד. כי יש לוגיקה שאומרת, שאם רוצים שלקוח יבצע רכישה מסוימת, אז אפשרי לתת לו ... של הלקוח, יראו מוזרות מידי ולא הגיוניות מידי עבור הלקוח. כי אם בתוך כל האפשרויות שאנחנו נותנים ללקוח, ניתן לו גם אפשרות מאוד גרועה בעיניו, זה עלול לגרום ללקוח לחשוב שאנחנו מרמים אותו וכיוב, ואז זה עלול לגרום לו לא לרצות לבצע איתנו עסקה, גם לא באפשרות אחרת שהיא מושלמת עבורו. לדוגמא: לא כדאי ... באופן כללי. ולכן אפשרי להציג ללקוח כמה אפשרויות שהיו קיימות ברמה העקרונית ולומר ללקוח שהאפשרות היקרה ביותר, כבר לא נמצאת במלאי וכיוב. כאשר זה אמור לגרום ללקוח להאמין ששווי השוק של מה שכן במלאי, כן הגיוני בעיניו. עוד אוסיף, כי גם אם מספרים ללקוח על אפשרות שהייתה קיימת, שבעיניו תיתפש כגרועה ...
יזמות, יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות?
יזמות, יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות?
... יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות? איך משכנעים לקוחות לרכוש מוצר חדש? ... בו פתרון לכל צרכיו, למרות שהוא לא יודע עדיין שהוא צריך אותו. במקרים כאלה, המטרה היא לגרום ללקוח להבין את הצורך במוצר עוד לפני שהוא מודע לכך. כאן, מדובר בשימוש בהבנה פסיכולוגית של הצרכים, ושימוש בטכניקות מכירה מותאמות אישית. איך לגרום למישהו להבין שהוא רוצה את מה שיש לך? אליעד מציין שמרגע שאתה מזהה את הצורך, התפקיד שלך הוא לגרום ללקוח להבין שהוא לא רק רוצה את המוצר אלא צריך אותו. הוא מציע שמישהו שאינו מודע לפתרון שמציע המוצר שלך יוכל לגלות זאת רק אם תציג לו את היתרונות בצורה ... מסביר שיש שני מרכיבים עיקריים בתהליך השכנוע: התועלת המיידית וההשלכות לטווח הארוך. כדי לשכנע לקוחות לקחת סיכון ולקנות את המוצר, יש להדגיש את היתרונות המיידיים של המוצר, כמו גם את התוצאות ארוכות הטווח שאותן יוכל הלקוח להשיג. הוא מדבר על טכניקות ... החדש. מה השאלה המכריעה שמנחה את תהליך המכירה? שאלה נוספת שעלתה במהלך ההרצאה היא כיצד לגרום ללקוח להרגיש שמוצר שלך טוב יותר ממה שהוא מכיר, ולמכור לו את המוצר גם אם הוא לא בטוח. על פי אליעד, במכירות יש רגע שבו כל אחד מלקוח מסכים לקחת את הסיכון - אם הוא חושב שהתועלת תהיה גבוהה יותר מהנזק. על מנת לשכנע לקוחות להרגיש ביטחון במוצר חדש, יש להקטין את החשש ולאפשר להם להבין מה תהיה התועלת המיידית וההשלכות האפשריות בעתיד, כך שהסיכון ירגיש קטן יותר. כיצד ... את המוצר כמניב תוצאות גבוהות מאוד, שמפצות על כל סיכון, וכך להוריד את החשש מהנזק. איך לשכנע לקוח? שיווק ומכירות הדרכה לאנשי מכירות יזמות והנעת לקוחות כיצד למכור מוצר? הכנה למפגש עם משקיע החדרת מוצר לשוק ...
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
... איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע מה גורם ללקוח להחליט לבצע עסקה? כדי להבין איך לשכנע לקוחות לקנות, אליעד מסביר תחילה מהי עסקה. עסקה היא פעולה של חליפין בין שני אנשים, שבה האדם נותן משהו כדי לקבל בתמורה משהו אחר. הסיבה שאדם מוכן לבצע ... איך משכנעים לקוח שיש יתרון ברור בקנייה? לדברי אליעד, אחת הדרכים לגרום ללקוח לסגור עסקה היא להגדיל את היתרון או להקטין את החיסרון, כך שנוצר פער ברור לטובת היתרון. לדוגמה, אם קשה להדגים ללקוח כמה טוב יהיה לו אם יקנה מוצר ... הממוקדות ביצירת ודאות אצל האדם לגבי היתרון שבקנייה. איך לשכנע לקוח לקנות? טכניקות מכירה ושכנוע איך לזהות את צורכי הלקוח? מהן מניפולציות בשיווק? כיצד להשתמש באסוציאציות במכירות? איך להגדיל מכירות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? אליעד: עיסקה, זה בעצם חליפין בין שני אנשים. האדם נותן משהו שלו, כדי לקבל משהו אחר. ולמה שהאדם יבצע עיסקה? כי הוא חושב שמה שהוא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע לקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, לשכנע לקוח, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה מכירות, משא ומתן, מאמן עיסקי בתחום לשכנע לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 09:45:05 - wesi28